fbpx
בילויים

סיור חינמי באתר קידוחי הנפט ברמת הגולן

אם הילד שלי היה מספיק גדול לסיורים אין ספק שהייתי לוקחת אותו לסיור הזה. מרכז המבקרים הייחודי שנפתח באתר חיפושי הנפט בגולן יאפשר למבקרים ללמוד על הנפט, לגלות כיצד הוא נוצר ואיך מחפשים אותו. בינינו, אתם חייבים להודות שזה סיור יוצא דופן, לימודי וחוויתי והילדים יוכלו לחזור לספסל הלימודים עם חוויות קצת אחרות מהחופש הגדול.

כיום, מדינת ישראל צורכת כ-270 אלף חביות נפט בחודש, 50 אלף מהן צורך מדי יום הצבא. הנפט מגיע אלינו ממדינות מזרח אירופה לדוגמה אזרביג'ן, ועובר בצינור לטורקיה, שם הוא מועמס על מיכליות ומגיע דרך הים לישראל.

מרכז המבקרים אפק פותח את שעריו לציבור הרחב במהלך חופשת הקיץ. המרכז הוקם כדי לאפשר לציבור להתרשם באופן בלתי אמצעי מפעילות הקידוח במקום, להעשיר את הידע שלו בנושאי נפט בכלל ובפוטנציאל הנפט במקום בפרט ואלפים כבר ניצלו זאת וביקרו באתר המבקרים בגולן במהלך השנה האחרונה.

אז מה מחכה לכם? סיור מודרך באתר הקידוח בליווי הסבר מקיף על נפט, ועל מה הוביל את הגיאולוגים להאמין כי בגולן טמון אחד מאוצרות הטבע הגדולים באיזור. כמו כן, תקבלו סקירה על הדרך בה מתבצעים החיפושים ומה ההשלכות של גילוי מאגר נפט ישראלי.

איפה: המרכז ממוקם באזור התעשייה בני יהודה.

מתי: פתוח לציבור בין התאריכים 02.08-31.08.2015,  בימים א'- ה' מהשעה 10:00-15:00. בכל שעה עגולה יצא סיור מודרך במרכז המבקרים.

הסיור הינו חינם, אך חייב בתיאום מראש לאור מספר המקומות המוגבל. ניתן לתאם את הסיור בטלפון 050-7788267 או דרך עמוד הפייסבוק של החברה "אפק אנרגיה ישראלית"

 

מוזמנים  לבקר באתר החברה- http://afekoil.co.il/ ובעמוד הפייסבוק

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X