fbpx
איפור וטיפוח

סילבסטר 2016 – המראה המושלם

יש כאלה שנזכרות יומיים או שבוע לפני ויש כאלה שכבר חודש מראש יודעות מה הן ילבשו ואיך הן יראו בערב הכי נוצץ בשנה. אז כדי לעזור לך להראות הכי מדהים שאת יכולה ולקבל את שנת 2016 במראה הכי נוצץ, טרנדי וסקסי – ריכזנו עבורך את המוצרים השונים שיגרמו לך ולאחרים להגיד "ואו".

נכון, יש עוד חודש שלם עד לערב המיוחל, אבל כדי שלא תתקעי בדקה ה-90 ותעמדי מול הראי מתוסכלת – כדאי לדעת מה הכינו לנו המעצבים והמותגים השונים!

ביגוד

סאקס

אם את שואלת אותי, אין כמו ג'ינס וחולצה/גופיה נוצצת יפה עם ג'קט שחור. מבחינתי, זה הכי פרקטי ונוח (וניתן להכניס את הכסף, הטלפון והמפתחות לכיס וככה אין צורך להיסחב עם תיק).

אבל אם את קצת יותר מגונדרת ממני, אז אין כמו שמלה שיושבת בול כדי לעשות את אפקט ה"ואו". תרשי לי להכיר לך את קולקציית שמלות החורף 2015/16 של רשת Sack's (סאקס).סאקס השיקו קולקציית שמלות שלא תוכלי לוותר על לפחות דגם אחד במלתחה. בקולקציה הושקעה מחשבה רבה על מנת שתרגישי שכל שמלה היא האחת. השמלות מחמיאות, מלטפות את הגוף ומעניקות לך הרגשה שכל העולם בכף ידך.

השמלות של סאקס מיוחדות ומתאימות באופן מושלם ללוק מלא בסטייל ליום יום וללוק לא מתאמץ ועם זאת מהמם באירוע ערב.

השמלות בקולקציה עשויות מקשמיר, כותנה וויסקוזה בשילוב עם משי טהור וזמש, בדגמים שונים ובגזרות שניתן להתאים  לכל אחת: שמלות קלאסיות רחבות המחמיאות לכל אחת, שמלות עם מלמלה חלקות ומשובצות, שמלות עטלף עם שכמיה, שמלות בסגנון גלבייה ועוד.

פלטת הצבעים בקולקציה, משלבת גוונים חמים לצד גוונים  בהירים ורכים: ורוד בהיר, בורדו כהה, אפור בהיר, קרם, סגול חציל, גווני החומים  ועוד.

טווח מחירי השמלות: שמלות חלקות – החל מ- 648 ₪ | שמלות עם מלמלה – החל מ-690 ₪ | שמלות עם שכמייה – החל מ- 648 ₪ | שמלות גלבייה – החל מ- 698 ₪ | שמלות עם קשירה במותן – החל מ- 882 ₪

מצגת זאת דורשת JavaScript.

נאוטיקה

המותג הבינלאומי נאוטיקה, מציג קולקציית שמלות ערב עדכנית, מנצנצת ומלאת סטייל, לכבוד הערב הכי נוצץ של השנה, המאופיינות באלגנטיות ותחכום ומתאימות לאישה המודרנית שרוצה להפוך את ערב הסילבסטר לערב בלתי נשכח.

הקולקציה מורכבת משמלות קזואל ששודרגו בטאצ' אדג'י בשילובי בדים, גזרות ואלמנטים מיוחדים, הבאים לידי ביטוי בכפתורים, רוכסנים ועוד, לצד שילובי צבעים קלאסיים עם צבעים נועזים כגון: כחול, אדום ולבן.

בין הפריטים בקולקציה, ניתן למצוא: שמלות עם גמורים מתוחכמים, שמלות בייקרים אלגנטיות עם רוכסנים כסופים, שמלות בשילוב לורקס נוצץ ועוד.

מחיר: החל מ-449 ₪

מצגת זאת דורשת JavaScript.

הנעלה

קולקציית הסילבסטר של נעלי SCOOP

כמידי שנה, ערב הסילבסטר הינו ערב קסום ונוצץ, בו עלייך להראות מיטבך, המציין את סיום  השנה האזרחית והתחלת השנה החדשה, המתאפיין בקוקטיילים ובארוחות חגיגיות ואיך אפשר בלי… נשיקת החצות.

רשת ההנעלה SCOOP  מציעה לערב מיוחד זה, קולקציית נעלי עקב יוקרתית, במגוון רחב של טקסטורות אלגנטיות לערב אופנתי וזוהר.

הדגמים בקולקציה בצבעים הקלאסיים: שחור, לבן ואדום, המשתלבים עם שמלות קוקטייל חצאיות מעוצבות וכל מערכת לבוש חגיגית ואלגנטית.

קולקציית נעלי הערב של SCOOP, שמה דגש על נשיות, אלגנטיות ועוצמה ומתכתבת עם הטרנדים החמים בעולם האופנה, ביניהם: עקבי סטילטו דקים, נעלי סיכה קלאסיות, ציפוי לקה ועוד.

קולקציית הנעליים האלגנטית של סקופ, תשלים את הופעתך ותשדרג אותה לערב סילבסטר בלתי נשכח.

מחירים:  199.90 ₪ – 299.90 ₪

מצגת זאת דורשת JavaScript.

איפור

המראה לסילבסטר של רשת Sacara

שנת 2015  המגיעה לסיומה עומדת בסימן טרנדים נועזים ויפים מכף רגל ועד ראש,

מהווה השראה לאיפור שמשלים את המראה בערב הרומנטי ביותר בשנה – אישה מהפנטת ונחשקת, בעלת עוצמתיות ונוכחות המשולבת ברכות רומנטית. רגע לפני שהשנה החדשה נכנסת לכאן ברוב הדרה, משיקה רשת SACARA את מראה הסילבסטר לשנה החדשה:

מראה הסילבסטר שמציגה SACARA הוא מראה של עין חתולית, כהה ומעושנת עם נגיעות של זוהר מנצנץ. זהו מראה שכולו גלאם מהפנט – אף אחד בחדר לא יוכל להתעלם ממך!

מראה סילבסטר 2016 של רשת סאקרה

עיניים

מתוך סט צלליות טריו 02 – הניחי את הצללית האפורה כסופה על גלגל העין, את הצללית הלבנה על גבי נקודות האור (הזווית הפנימית של העין ועצם הגבה)  ואת הצללית האפורה הכהה בזוית החיצונית של העין ובשקע העין.

למראה של עין חתולית ויצירת מימד נוסף הניחי בשליש החיצוני של העין ובשקע העין את צללית משי מס' 217. לטאץ' מנצנץ וחגיגי הוסיפי בעדינות ובטפיחות קלות במרכז העין צללית בתפזורת 019 בגוון אפור כסוף.

בעזרת אייליינר ג'ל בגוון שחור 01 שרטטי על גבי העפעף קו אייליינר עבה וחתולי, אל תחששי מאיילינר עבה מדי או חתולי מדי – זה הזמן שלך להתפרע! להשלמת המראה החתולי הדגישי בעזרת האייליינר גם את פנים העין ושרטטי משולש בזווית הפנימית של העין. הדגישי בעדינות את קו הריסים התחתון בעזרת הצללית האפורה הכהה מסט צלליות טריו 02. סיימי בשתי שכבות נדיבות של מסקרת נפח בגוון שחור 01 והדביקי ריסים מלאכותיים בודדים.

צללית בתפזורת סאקרה
צללית בתפזורת – 019
צלליות טריו של סאקרה
שלישיית צלליות טריו 002
איילנק ג'ל שחור
איילנר ג'ל שחור

לחיים ושפתיים

עם עיניים מודגשות ומהפנטות שלא ניתן להתעלם מהם  כל שנותר הוא להוסיף טאץ' עדין של גוון בלחיים ובשפתיים. על גבי ה"תפוחים" של הלחיים הניחי סומק ורדרד בריא כדוגמת סומק מס' 02. את השפתיים תחמי עם עיפרון ללא חידוד מס' 119 בגוון טבעי, מעליו הניחי ליפסטיק תואם עשיר בלחות  בגוון מס' 107 וסיימי בליפגלוס מס' 10 שקוף ומנצנץ.

סומק סאקרה
סומק (בלי מראה) – מס' 2

ציפורניים

לציפורניים תואמות ומלאות בגלאם מרחי לק מטאלי כסוף כדוגמת לק מס'  116

לק כסוף סאקרה
לק מס' 116

מראה הסילבסטר של יוסי ביטון – Bcosmic

מותג האיפור B COSMIC  מבית מאפר העל יוסי ביטון מציע למי שמתכננת מראה איפור זוהר ונוצץ לחגיגות השנה האזרחית החדשה, ערכת סילבסטר מיוחדת שכוללת ארבעה מוצרים:

  • פלטת צלליות משי (מס' 17)
  • גלוס שקוף קריסטלי GC
  • צללית אבקת סאטן כסופה SP18
  • עפרון שפתיים ועיניים בגוון ניוד (מס' 15)

קיבלתי להתנסות שני מוצרים מתוך הערכה ומה אני אגיד לכן…התאהבתי.

המוצר הראשון הינו עיפרון השפתיים והעיניים בגוון ניוד. אני מאוד אוהבת מוצרים שניתן להשתמש בהם במספר אזורים בפנים. נכון, שלא תמיד אני מרגישה בנוח לשים משהו על השפתיים ששניה קודם לכן היה בתוך העין שלי, אבל העיפרון כ"כ נעים למגע, כשגם מעבירים טישו לנקות את העיפרון עצמו בין אזור לאזור, את מרגישה כאילו השניה פתחת אותו לראשונה.

אני מאוד אהבתי את גוון הניוד המאפשר לי ללכת איתו לעבודה, אבל אז בערב – ואו. מראה מושלם שאותו השלמתי עם הגלוס. גלוס שקוף קריסטלי אכן עשה את המראה שציפיתי ממנו לעשות – מראה קריסטלי. גם לבדו (ללא כל צבע מתחת) הוא מעניק לשפתיים מראה מושלם, מטופח ונוצץ, אבל אם תחליטי בכל זאת לשלב אותו עם צבע כלשהו מתחת אני, אישית, כן ממליצה לך על גוון הניוד כי זה יתן לך יותר מרחב תמרון למשחק עם העיניים והצלליות הדרמטיות שתוכלי לשים.

הדבר שהכי אהבתי בגלוס זה שהוא עמיד (גם אחרי ששתיתי מקש) ויותר מזה – הוא לא מדביק את השפתיים. הגלוס לא דביק ומעניק לשפתיים לחות ומראה מטופח ועמיד. ממש שמחתי שיצא לי להתנסות במוצר הזה כי אני דיי בספק שהייתי קונה גלוס סתם ככה. אני רגילה שגלוסים דביקים, עושים טעם לוואי ויותר מזה – עושים גבשושים לבנים קטנים על השפתיים ובעיקר בצידי השפתיים. לגלוס הקריסטלי אין שום "תופעות לוואי". באמת שהוא מושלם ואני ממליצה עליו בחום בקרב חברותי, וגם המאפרות מבינהן הסכימו איתי אחרי שהתנסו בו.

יוסי ביטון עיפרון ניוד
מצד ימין – העיפרון בגוון ניוד, מצד שמאל – גלוס קריסטלי

גלוס קריסטלי יוסי ביטון

סה"כ שווי המוצרים בערכה הינו  480 שקלים, ולקראת הסילבסטר תימכר הערכה כולה ב- 350 שקלים בלבד (מ-27.12.2015 ועד ה-31.12.2015)! | פרטים נוספים ב- www.ybmakeup.com

ערכת הסילבסטר תימכר בכל 9 הסניפים של הרשת – חיפה, כרמיאל, ראש פינה, קריון קרית ביאליק, ירכא, תל אביב, קניון איילון, גבעתיים וקרית שמונה.

סילבסטר 2016 איפור יוסי ביטון

המראה לסילבסטר של בועז שטיין

מראה בהשפעה ברורה של תקופת הרוקוקו. אותו עושר מרהיב של גווני בורדו וזהב המאופיינים עם התקופה האלגנטית, העשירה והדרמטית ההיא,  באים לידי ביטוי באיפור עם נוכחות כובשת ובלתי מתפשרת של מיזוג הגוונים. מוצר כוכב במראה: צללית אבקה מוזהבת מסדרת golden jewel.

בועז שטיין: "העיניים מאופרות בגוונים של זהב מטאלי בוהק לצד בורדו בורגנדי מרשים היוצרים ניגוד מהפנט.  גוון המתכת היקרה משתלט על כל העפעף וממגנט אליו תשומת לב וזוהר. הטקסטורה המטאלית יוצרת לוק דרמאטי, מיסתורי ואלגנטי".

המראה לסילבסטר 2016 של בועז שטיין

המראה לסילבסטר של ORLY

מראה סוף השנה מקולקציית Infamous של יצרנית הלק האמריקאית אורלי כמו נשלף ממסיבת ליל הסילבסטר ובמרכזו ידוענית אופנתית המסתתרת מעיניי הפאפראצ'י. מוצר כוכב במראה: לק בורדו – scandal.

קטיה שו – מדריכת המותג: "הקולקציה כולה מתארת את יחסי הגומלין שבין אמצעי המדיה לסלבריטאים. כל לק ולק בסדרה זכה לכינוי של מילים ומושגים מתעשיית הרכילות הצהובה. הבורדו בסדרה נבחר כצבע האולטימטיבי למסיבה, כזה השומר על נשיות אופנתית מעודכנת כיאה לידוענית אהודה שצלמי העיתונות תמיד אורבים לה בפינה ועדשותיהם 'מתפקסות' על ציפורניה".

המראה לסילבסטר של CND

גלאם, גלאם וגלאם צועק reinvented מראה הסילבסטר של המותג סי.אן.די. הציפורן משוחה בשני גווני לק שחור וזהב  במראה פסים חייתי בדומה לפרוותו של הטיגריס.  להשלמת הלוק נבחר מעיל פרוותי בהדפס דומה שהנוכחים במסיבה יתקשו להתעלם ממך. מוצר כוכב במראה: לק זהב מטאלי – Locket Love.

אמי טאווס  – מדריכת המותג: "השימוש בניגודיות של הגוונים יוצר אפקט נועז ומרשים במיוחד.  במידה וחשוב לך 'לדפוק הופעה' ולבלוט בשטח זאת האופציה בשבילך. זהב ושחור, שחור וזהב הוא גלאם בלתי מעורער".

מראה הסילבסטר של CND

המראה לסילבסטר של שיק (Chic)

האישה של שיק חוגגת את הלילה במסיבה נוצצת שהיא מרכזה. את ציפורניה מקשטים שני צבעים מנוגדים אשר כל צבע משתלט על חציה של הציפורן. מוצר כוכב במראה: לקים בגוונים של אדום אש לוהט ושחור מפויח.

מרינה גולדנברג  – מדריכת המותג: "תשומת הלב בתחום הציפורניים ממקדת מבט אל ניגודיות בוטה. אדום ושחור הינם צבעים חזקים, דומיננטיים ומעוררים אשר ימגנטו כל מבט אל קצות האצבעות בכפות ידיים".

מראה לסילבסטר של שיק

השיק של שיק

קיט איפור חצי ירח, מעוטר בפיאטיים ומעוצב כארנק נשיאה קטן הכולל מוצרי איפור, רובם בגימור פנינה מבריק. 85 שקל בפארמים ובפרפומריות.

מארז איפור שיק לסילבסטר

ציפורניים

Essie Pro – קולקציית סילבסטר – ניאון

לא משנה איפה תחגגי את ערב השנה החדשה, עם מי תספרי לאחור או אפילו מה תלבשי, חשוב שתדאגי לכל הפרטים הקטנים. אססי פרופסיונל משיקה במיוחד לכבוד הערב הנוצץ של השנה – קולקציית לקים צבעוניים וזוהרים. צבעי ניאון להבליט את הציפורניים ולהעניק מראה מטופח, נוצץ ומתוקתק. הקולקציה מציגה 5 גווני ניאון להשלמת הלוק. לכל גוון ייחודיות ותחכום עדין.

הגוונים החדשים בקולקציה

  • Coacha'bella – גוון ניאון ורוד כהה, הולך מושלם לכל הופעה, שובב ומפתה.
  • Groove is in the heart – גוון ניאון ורוד בהיר, ימשוך אלייך את כולם שלא תדעי עם מי להיות בסוף הספירה…
  • Make some noise – גוון ניאון כחול, למי שבאמת באה ליהנות מהמסיבה ולפתוח את השנה החדשה בשמחה.
  • Melody maker – גוון ניאון ירוק כהה, לאישה המסתורית שלא חושפת את סודותיה.
  • Vibrant vibes – גוון ניאון ירוק בהיר, למי שאוהבת להיות מיוחדת ויודעת בדיוק מה היא רוצה.

מחיר מומלץ לצרכן: 56 ₪ | תכולה: 13.5 מ"ל

מצגת זאת דורשת JavaScript.

גלאם בציפורניים עם הקיט של ORLY

קיט מהודר בשחור אלגנטי מעוטר בשבבי זהב נוצצים הכולל 2 מוצרי לק ליצירת אפקט בוהק, אלגנטי ומבריק במיוחד!!! מחיר: 84 שקל במכוני הטיפוח והמניקוריות ברחבי הארץ.

מארז EPIX של אורלי

מקצועיות וזוהר עם CND

קיט בדמות תיק זהב  הכולל 3 מוצרים: שמן הזנה וטיפוח לקטיקטולה ולציפורן וקרם על בסיס שקדים מתוקים מועשר בויטמינים לטיפוח כף היד. 190 שקל במכוני הטיפוח ברחבי הארץ.

סט טיפוח של CND מהדורת סילבסטר

 

תכשיטים ואקססוריז

תנצנצי עם תומס סאבו

ערב הסילבסטר הוא, ללא ספק, הערב הכי נוצץ שיש בלוח השנה הלועזי. רובנו פותחות  את השנה האזרחית בחגיגות מושקעות  וכמובן רוצות להתהדר גם בתכשיטים  נוצצים.

מי שאינה   מעוניינות לרכוש תכשיטים במאות אלפי שקלים, אך יחד עם זאת להיות מעודכנות בטרנדים האחרונים ובצו האופנה,  מוזמנות להציץ בקולקציית התכשיטים החדשה של המותג הבינלאומי תומס סאבו, שמשיק בימים אלה קולקציה ייעודית  לרגל חגיגות סילבסטר 2015, במחירים נגישים ובהתאמה אישית.

קולקציית התכשיטים של תומס סאבו נוצצת, מרשימה, עשירה ומגוונת וכוללת בין היתר: עגילים מרשימים בגוני זהב שונים או  כסף, טבעות ענקיות המשלבות אבני חן בצבעים שונים, טבעות פנינה, שרשראות בסיס שניתן לשלב תליונים במבחר של סגנונות וצבעים ועוד.

ו….הלהיט לסילבסטר: צמידי תומאס סאבו שניתן לחבר להם צ'ארמס עם סמלים ואווירת חגיגות  הסילבסטר, כמו:  כוכב מנצנץ, אודם אדום,תיק ערב, נעל עקב, כוס קוקטייל ,נשיקת שפתיים, יהלום, זוג כוסות שמפנייה, טבעות נישואין ועוד.

קולקציית התכשיטים החדשה של תומאס סאבו  מתאפיינת במראה נוצץ ומשלבת צבעים דומיננטים לערב הנוצץ בשנה –שחור, אדום וכסף.

החידוש בקולקציית הסילבסטר של תומאס סבו: שיבוץ יהלומים בצמיד! מהדורה מיוחדת של הצמיד עם טוויסט חגיגי ונוצץ במיוחד במחיר השקה:  305 ₪ בלבד.

מחירים לצרכן: צ'ארמס: החל מ- 125 ₪, שרשראות בסיס: החל מ – 195 ₪, צמידי בסיס: החל מ- 165 ₪ | ניתן להשיג ברשת החנויות אימפרס ברחבי הארץ

מצגת זאת דורשת JavaScript.

קולקציית אושר ואהבה של רשת אימפרס

אימפרס, רשת החנויות לשעונים ותכשיטים, משיקה בימים אלה  קולקציית אושר ואהבה לכבוד הערב הנוצץ של השנה – הסילבסטר, המסמל את סיומה של השנה האזרחית.

הקולקציה מתאפיינת בעיצוב קלאסי ומשלבת נגיעות של שילובי זהב ויהלומים בצורות א- סימטריות ומציעה מבחר טבעות מעודנות, במראה נוצץ, איורים ועיצובים בעלי אלמנטים המבטאים אהבה. הטבעות בקולקציה שהן מעל 1 קארט יהלומים, כוללות תעודה גמולוגית של מכון IGL והן קיימות בזהב לבן וצהוב.

רשת אימפרס תציע את הקולקציה במחירי מבצע לרגל ההשקה:

  • טבעת "פרחי יהלומים"  משובצת יהלומים ב- 1,990 ₪, במקום ב 4,378 ₪
  • טבעת "צורות לאהבה" משובצת יהלומים ב- 2,590 ₪,   במקום 5,698 ₪
  • טבעת "דרך האהבה"  משובצת יהלומים ב- 2,890 ₪, במקום 6,358 ₪
  • טבעת "ניצוצות האושר" משובצת יהלומים 1 קראט ב- 5,990 ₪, במקום 13,178
  • טבעת "תלתן יהלום" ב- 2,490 ₪, במקום  5,478 ₪
  • טבעת "ספירלת החלומות" ב- 2,790 ₪, במקום 6,138 ₪
  • צמיד טניס קפיץ זהב צהוב/זהב לבן  משובץ יהלומים לבנים/שחורים ב- 3,590 ₪, במקום 7,898 ₪
  • טבעת  "שיר לתשוקה" משובצת יהלומים ב- 2,790 ₪  במקום 6,138 ₪

ניתן להשיג ברשת החנויות אימפרס ברחבי הארץ | www.impress-stores.co.il

מצגת זאת דורשת JavaScript.

פינצטה מהודרת של טוויזרמן

אין מה לעשות: בלי גבות מסודרות, לא משנה מה נלבש ואיך נתאפר…זה לא יראה מסודר באמת. אז בכדי לשמור על הגבות מסודרות ולעשות את זה כמו מלכה, הכירי את הפינצטה מהודרת המעוטרת באבני קריסטל וסברובסקי של טוויזרמן המגיעה במארז קרטון אלגנטי. 700 שקל, במכוני הטיפוח ברחבי הארץ.

פינצטה של טוויזרמן עם אבני סברובסקי

ליפסמאקר

קיט באלמים הכולל 3 שפתוני לחות בטעמי משקאות קלים פופולרים הטמונים בתוך נעל ההפתעות של סנטה קלאוס. 45 שקל בפארמים. ניתן לרכוש יחידה ב-15 שקל.

קיט ליפסמאקר לחג המולד

Eastpack עם קולקציית תיקי גב נוצצת במיוחד

קולקציות מטאליות בדיטליים של כוכבים לסילבסטר מחומרים מתקדמים ועמידים במיוחד, עם הדפסים ועיצובים חדשים, המכים גלים גם ברחובות אצל הצעירים. הקולקציות מבוססות על מורשת המותג, לוקחות אותה צעד אחד קדימה תוך הצגת צבעים והדפסים מקוריים

מחירים :  199-219.90 ₪ | ניתן להשיג ברשת חנויות קרביץ

מצגת זאת דורשת JavaScript.

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
אולי גם יעניין אותך?
Close
Back to top button
X