fbpx
אקססוריז ותכשיטים

סמסונייט מציגה: אביזרי נוחות ומטריות בליין קית הרינג

חברת סמסונייט, המותג הבינלאומי המוביל למזוודות, תיקי-עסקים ופתרונות נסיעה, משיק בימים אלה סדרת אקססוריז-אביזרי-נוחות לנסיעות עם האיורים המפורסמים בצבעוניות עזה של האמן הנודע קית' הרינג , לאות הערכה והוקרה.

הרינג הגיע לניו יורק והושפע מתרבות הגרפיטי, פיתח ועיצב אייקונים המזוהים ישירות אתו ומשמשים כסימן היכר לאומנותו. איורים אלה מתנוססים על גבי ליין האקססוריז אשר מציעה חברת סמסונייט. הליין כולל מטריות ואביזרי נוחות לנסיעה, בניהם:כרית למטוס סביב הצוואר, מנעול, חגורת מזוודה, תיקי גב ותיקי צד, העשויים מהחומרים הטובים ביותר כמתבקש מהמותג סמסונייט – המוביל בעולם בתחומו.

הקווים הגרפיים והאיורים הצבעוניים והססגוניים על גבי הפריטים, משלימים את האווירה המושלמת לחופש, עם צבעוניות בולטת המאפשרת לנוסע ליהנות לא רק מאקססוריז נוחים ופונקציונאליים, אלא גם מאמצעי הזיהוי באמצעותו הם יכולים לאתר את המזוודה/תיק שלהם, בין מאות המזוודות ותיקי הגב הזהים על מסוע המזוודות. לאביזרי הנוחות שנתיים אחריות בינלאומית מטעם היצרן.
טווחי-מחירים לאביזרי הנוחות: 95 ₪ – 300 ₪

כרית לצוואר סמסונייט

קולקציית מטריות סמסונייט בעיצוב ציורי הגרפיטי הידועים של האומן על רקע אדום או כחול משוות  למטריות מראה ייחודי-אייקוני וספורטיבי לצד איכות בלתי מתפשרת של חומרים. המטריות קלות משקל עם מנגנון אוטומטי , נוחות לשימוש וקומפקטיות. לקולקציית מטריות זו כמו לכל קולקציית מטריות חברת סמסונייט תוחלת חיים ארוכה, המהווה תמורה מלאה למחיר. האיורים הייחודים משלימים אווירה חורפית וכיפית ללא כל ספק.
טווחי- מחירים מטריות: מטריות: 165 ₪ – 215 ₪

מטרייה סמסונייט

ניתן להשיג: בחנות-הדגל של סמסונייט בקניון עזריאלי ת"א וברשת החנויות טופ-תיק

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
אולי גם יעניין אותך?
Close
Back to top button
X