fbpx
עוגות, מאפינס וקאפקייקסשבועות

עוגת גבינה ניו-יורק

דמיינו עוגה עם בסיס פריך וחמאתי כמו עוגייה שווה ומעליה גבינה מפנקת. רשת קפה ביגה, חוגגת שבועות בסניפיה וחולקת אתכן מתכון נהדר לעוגת גבינה בסגנון ניו-יורק.

שימו לב כי יש צורך בתבנית רינג קוטר 20  ס"מ, גובה 5 ס"מ.

מצרכים

סבלה ברטון
🍴 90 גרם סוכר 
🍴 120 גרם חמאה
🍴 3 גרם מלח
🍴 135 גרם קמח
🍴 4 גרם אבקת אפיה
🍴 40 גרם חלמון

מסת גבינה אפויה
🍴 140 גרם שמנת מתוקה 38%
🍴 110 גרם שוקולד לבן
🍴 110 גרם ביצים 
🍴 110 גרם גבינת שמנת 30%
🍴 140 גרם גבינה לבנה 9%
🍴 65 גרם סוכר
🍴 גרידה מחצי לימון
🍴 8 גרם קורנפלור

טופינג מעל העוגה
🍴 90 גרם שמנת חמוצה 15%
🍴 10 גרם סוכר

ההכנה

סבלה

1. יש לעבד במיקסר עם וו גיטרה את כל החומרים מלבד החלמון לבצק פרורי, להוסיף חלמון לעבד ולקרר חצי שעה. לרדד את הבצק עם קמח ,לקרוץ עיגול מתאים לגודל הרינג ולאפות 160 מעלות כ-15 דקות ולצנן.

מסת גבינה

2. בסיר קטן לחמם שמנת מתוקה לסף רתיחה ולשפוך על השוקולד הלבן ולערבב עד המסה מלאה, להוסיף לנוזל החם גרידת לימון  וגבינות ולערבב היטב. להוסיף קורנפלור ולערבב היטב עד למרקם אחיד ולהוסיף את הביצים ולערבב בקיפולים מבלי להכניס אויר לתערובת.

אפיה

3. לשמן את הרינג בחמאה לפני יציקת מסת הגבינה. לצקת את מסת הגבינה אל תוך הרינג שאת בסיסו אפינו וציננו מראש. להקפיד למלא חצי ס"מ פחות מגובה הרינג.
אפיה: 120 מעלות 50 דקות. 

4. בסיום האפייה לערבב היטב את מרכיבי הטופינג ולשפוך על העוגה ולצנן היטב.

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
אולי גם יעניין אותך?
Close
Back to top button
X