fbpx
ספרות

מתכוננים לשבת: ערכת שבת לילדים וספר המוקדש לחלות

לקראת חלה

בעקבות טרנד אירועי הפרשת חלה מציעה רשת ואהבת בסניפיה ספר ייחודי – לקראת חלה

הספר עוסק במתכונים מוצלחים לחלות משובחות כמו: חלה מקמח מלא, חלת תמרים, חלת תבלינים, חלת צימוקים, מיני מאפה, מגוון צורות קליעה, אופן הפרשת החלה ועוד. בנוסף, הספר עוסק בהתבוננות והעמקה במהותה של הפרשת החלה ומצוותיה.

מחיר לצרכן : 100 ₪.

לקראת חלה ספר
(צילום: אסף לוי)

 

ערכות ייחודיות לילדים: ערכה אבא של שבת וערכת אמא של שבת

ערכת אבא של שבת כוללת: מגש חלות מעץ עם הדפס "שבת שלום", כיסוי חלה בלבן מעוטר, סכין מפלסטיק, גביע מפלסטיק  וזוג חלות כל חלה מורכבת מ-3 חלקים המחוברים בניהם במגנט בשביל לתת לילד את האפשרות את חווית פריסת החלה, באמצעות הסכין.

ערכת אימא של שבת כוללת:  מטפחת לבנה מעוטרת, קופסת גפרורים מפלסטיק, קופת צדקה קטנה מפלסטיק עם הדפס המילה "צדקה", סינר קטן בלבן, 2 פמוטים מפלסטיק מעוצבים, מגש עם הדפס כיתוב "שבת שלום" ו- 3 מטבעות כמו שנהוג לפני הדלקת נרות לתת צדקה.

המחיר לערכה: 159 ₪

ערכת אמא של שבת וערכת אבא של שבת
(צילום: אלעד גוטמן)

את מוצרי הרשת ניתן לרכוש בכל סניפי הרשת ברחבי הארץ וגם באמצעות אתר הרשת: www.ve-ahavta.co.il – כולל משלוחים עד בית הלקוח. האתר  מעניק חוויה קלה וידידותית למשתמש.

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X