fbpx
עוגות, מאפינס וקאפקייקס

פאי אוראו מושחת ללא אפיה

למי שעדיין לא יצא להכיר אותי אז נעים מאוד – שמי מיטל ואני חולת מתכונים ואפיה ! פעם הייתי תולשת דפים ממגזינים ומתייקת בקלסר, אח"כ התקדמתי לשמירת מתכונים במועדפים של הדפדפן, אח"כ התקדמתי לאפליקציות ומאז שפייסבוק הוסיפו את כפתור ה-SAVE…כמות הלינקים שאני שומרת עצומה.

במהלך שיטוטי המתכונים שלי הגעתי לפני כשנה לאתר האמריקאי – TASTEMADE. אם עוד לא שמעתן עליו, אז כדאי מאוד להכניס אותו למועדפים ולעשות לו לייק בפייסבוק ובאינסטגרם – www.tastemade.com . באתר מעלים מתכונים משוגעים וסרטונים מדהימים שמדגימים איך להכין את המתכונים. המשותף לרוב המתכונים – שחיתות. האמת, אני לא מצליחה להבין איך האמריקאים אוהבים כ"כ הרבה מתוק, אבל מי אני שאתווכח איתם.

וכך מצאתי את עצמי במהלך השבת מכינה לראשונה מתכון שראיתי באתר, ולא סתם מתכון…מתכון מושחת ביותר לפאי אוראו ללא אפיה. תקשיבו, הוא יצא מעולה אבל לדעתי יותר מדי מתוק. כמה זה יותר מדי מתוק? הרגשתי שאני עוד שניה אתחיל לרעוד מכמות הסוכר שנכנסה לגופי. בעלי, שיכול לאכול מתוק ללא הכרה אמר לי שהיא מתוקה בהגזמה. לכן, טיפ חשוב – במתכון המקורי כתוב 1 כוס סוכר. אני שמתי רק 3/4 כוס, אבל בכנות, ממליצה לשים בין 1/4 ל-1/2 כוס כי זה באמת מתוק בהגזמה.

מצרכים לתבנית עגולה 24 ס"מ

  • 270 גרם עוגיות אוראו
  • 100 גרם חמאה מומסת
  • 400 גרם גבינת שמנת 32%
  • קצפת מ-500 מ"ל שמנת מתוקה
  • 1 כוס סוכר – קראו את הטיפ שלי למעלה

הוראות הכנה

  1. פתחו את העוגיות באמצע והפרידו את הקרם הלבן מהעוגיות. שימו את העוגיות השחורות בקערה, ואת הקרם וניל בקערה נפרדת.
  2. הכניסו 2/3 מהעוגיות השחורות לבלנדר וטחנו עד שיהיו פירורים. כשיש לכן פירורים, ממש כמו חול, הוסיפו את החמאה המומסת וערבבו.
  3. בתחתית של תבנית האפיה שימו נייר אפיה. שפכו מעל את הפירורים שזה עתה נטחנו והדקו אותם היטב לתבנית כדי ליצור תחתית. הכניסו למקרר ל-30 דקות.
  4. בקערה גדולה ערבבו את גבינת השמנת יחד עם הקצפת. לאחר מכן, הוסיפו את הקרם וניל וערבבו. לבסוף שברו את יתרת העוגיות השחורות בצורה גסה וערבבו פנימה.
  5. שפכו את הקרם מעל תחתית הפאי והכניסו למקרר ל-4 שעות.

שיהיה בתאבון !

דרך אגב, כאן תוכלו למצוא את הסרטון שמראה איך להכין את הפאי שלב אחר שלב – https://www.tastemade.com/videos/oreo-pie

מתכון לפאי אוראו

פאי אוראו מושלם

מתכון לפאי אוראו מושחת

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X