fbpx
בילויים

פסח 2016 – מה יחכה לכן בבתי המלון ברחבי הארץ?

אם אתן מתכננות לבלות את החג באחד מבתי המלון בארץ, אתן חייבות לשריין מקום. בתי המלון כבר כמעט בתפוסה מלאה, בין אם בגלל תיירות פנים או חוץ, וגם בגלל שזה פסח והרבה אנשים לא אוהבים לבשל בבתים ומעדיפים את ארוחת החג של בתי המלון. אז מה מתכננים לכן בבתי המלון השונים? האם נשאר מקום? האם יש מבצעים? והכי חשוב – האם האוכל יהיה טעים?

חוגגים פסח בוולדורף אסטוריה בירושלים

לכבוד חג הפסח הקרב ובא, מלון וולדורף אסטוריה ירושלים מציע, להנאת האורחים במשך חמשת ימי חול המועד שלל סדנאות, סיורים, מופע מוסיקלי, ופעילויות, בתשלום סמלי וללא תוספת תשלום. זו הפעם הראשונה בה מציעים במלון היוקרה, שזכה בתואר המלון הטוב במזרח התיכון והשביעי הטוב בעולם, תכנית איכותית ומלאה להנאת האורחים. בין הפעילויות הבולטות בתוכנית: הופעה של נגן הקלרינט הידוע חיליק פרנק, פעילות אתגרית בחוות ארץ האיילים, סדנה להכנת מתוקים לפסח, טיול בעמק האלה וטעימת יין, סיור קולינרי בחצרות החסידים בירושלים, מפגש קולינארי עם שף המלון, איציק מזרחי ברק ועוד.

בנוסף לפעילויות החווייתיות שמקיים המלון לאורחיו בחול המועד, בערב חג הפסח תתקיים ארוחת ליל סדר כהלכתה הכוללת 7 מנות, יין ושתיה קלה, באולם האירועים המפואר ובעלות של 1,300 שקלים לסועד. כמו כן, לראשונה בוולדורף אסטוריה ירושלים, ובמיוחד לחג, שירות "'טייק אווי" חדש למכירת מנות שף המאפשר לכל אחד ואחת לסעוד את ארוחת ליל הסדר בבית, כאילו היו אורחים בוולדוף אסטוריה ירושלים.

הזמנות למנות יתקבלו עד ה-19.04.2016 בין השעות 12:00-16:00 בטלפון 054-9509095. איסוף המנות יתבצע ביום חמישי 21.04.2016 או שישי 22.04.2016

מה בתוכנית

יום א' 24/4/2016

20:00-21-30: נגן הקלרניט  הידוע חיליק פרנק ולהקת "הלב והמעין" במופע מוסיקלי מרהיב, בעיבודים ולחנים המשלבים מוזיקה קלאסית, אתנית ומוסיקה יהודית ממזרח וממערב. (ללא תשלום)

יום ב' 25/4/2016

09:30-14:00: שלושה בטיול אחד- פעילות אתגרית בחוות ארץ האיילים ובמצפור. (הפעילות בתשלום)

16:00-18:00: "יוצאים את חומות העיר העתיקה"- סיור רגלי בימין משה משכנות שאננים והתחנה המחודשת (ללא תשלום)

18:30-19:30: "מתוק מתוק"- סדנת מתוקים עם הקונדיטור קלוד בן סימון כשר לפסח (ללא תשלום)

21:00: מר אלי ביר, נשיא ומייסד ארגון איחוד הצלה- הרצאת אורח (ללא תשלום)

יום ג' 26/4/2016

10:00-14:00: טיול בעמק האלה התנכי וטעימת יינות מודרכת (בתשלום)

15:30-18:00: סיור בעקבות הצדיק הרב אריה לוין בשכונות החסידים בירושלים (ללא תשלום)

21:00: פרופ' יונתן הלוי, מנכ"ל המרכז הרפואי שערי צדק- הרצאת אורח (ללא תשלום)

יום ד' 27/4/2016

10:00-13:00: סיור חדש בעיר דוד התחתית בעקבות עולי הרגל בימי בית שני (בתשלום)

16:30-18:00: קפה, עוגה ושיחה עם ד"ר חנה קטן, רופאת נשים ואם גאה ל- 13 ילדים (ללא תשלום)

18:00-19:00: מפגש  קולינארי עם השף הראשי של מלון וולדורף אסטוריה, השף  איציק מזרחי ברק (ללא תשלום)

21:00-22:15: מר יונתן מדבד, מנכ"ל ומייסד OurCrowd- הרצאת אורח (ללא תשלום)

יום ה' 28/4/2016

10:00-13:00: "הקיגל הקדוש" – סיור קולינארי בחצרות חסידים בעקבות הטעמים המגוונים והאופייניים של שכונות ירושלים

** כל הפעילויות לפסח בהרשמה מראש. המלון רשאי לבצע שינויים בלוח הזמנים ע"פ שיקול דעתו ובהתאם לנסיבות.

פסח בוולדורף אסטוריה בירושלים
(צילום: עמית גורן)

מנכ"ל וולדורף אסטוריה, גיא קליימן: "אנו בוולדורף אסטוריה ירושלים מעניקים לאורחים את חווית השהיה והאירוח הטובה ביותר שיש. השנה בחול המועד פסח, האורחים במלון ייהנו משלל פעילויות מהנות ואיכותיות, במטרה לחוות את החג בצורה הטובה ביותר. בנוסף, השנה החלטתנו גם להרחיב את חווית וולדורף אסטוריה לקהלים נוספים, עם שירות הזמנת מנות השף לעריכת הסדר בבית, במטרה לאפשר לכל אחת ואחד להרגיש ולטעום כאילו היו אורחים בוולדורף אסטוריה, בליל הסדר, בבית".

מלון וולדורף אסטוריה בירושלים, אשר נבנה על יסודותיו של מלון היוקרה המפורסם- מלון הפאלאס  שבעיר, נחשב לפרויקט המלונאי היקר ביותר בישראל עם עלות השקעה של כ- 150 מיליון דולר. במלון, אשר הינו מלון היוקרה הבינלאומי היחידי בירושלים, 226 חדרים, מתוכם 29 סוויטות, אולם נשפים מפואר, חדרי ישיבות משוכללים, מסעדות גורמה ואזורי ישיבה מעוצבים.

כדי לבצע הזמנה במלון וולדורף אסטוריה בירושלים או להתרשם מרשת המלונות של רשת וולדורף אסטוריה בעולם אנא בקרו באתר: www.waldorfastoria.com .

פסח ברשת מלונות דן

רשת מלונות דן תארח השנה כ-10,000 אורחים לשולחן ליל הסדר. מספר דומה לזה של שנה שעברה. רפי בארי, סמנכ"ל השיווק והמכירות של רשת מלונות דן:

"שנת 2016 בתחום התיירות החלה במגמה מעורבת במספר התיירים לעומת סוף שנת 2015 תקופה שהושפעה ישירות מהאירועים הביטחוניים. קצב ההזמנות לחודשי האביב משתפר אך הוא עדיין נמוך משמעותי בהשוואה לתקופת השיא הקודמת ב 2014. השנה אמנם לא מסתמן גידול בביקוש לליל הסדר ולחופשות בפסח לעומת אותו תאריך בשנה שעברה אך זהו שיפור מגמה. בימים אלו נרשמת עליה בהתעניינות מצד תיירים המסיימים הכנות והחלטות איפה יבלו את חג הפסח. העובדה שפסח חל השנה בנפרד מחג הפסחא ובהרבה מהמדינות אין לילדים חופשה מבתי הספר בפסח, מגבילה במידה מסוימת לגבי חופשות משפחתיות עם ילדים.

פסח 2016 חל בסוף אפריל ולכן נרשם גידול בתיירות פנים עם דגש על אילת בגלל מזג האוויר הקיצי בעיר, אולי כאלטרנטיבה לנסיעה לחו"ל. גם השנה, חג הפסח מסתמן כאלטרנטיבה פופולארית הן בקרב יהודי התפוצות והן בקרב משפחות ישראלים. הדבר יוצר רצף עם ימי חוה"מ ותקופה ארוכה אידיאלית לחופשה משפחתית. על פי נתוני הרשת, התפוסות  בחודש אפריל יהיו דומות או נמוכות במקצת מהתפוסות בתקופה המקבילה בשנת 2015. באזור מישור החוף ואילת מוזמנים כעת החדרים האחרונים, בעוד שבאזור ירושלים עדיין קיימים חדרים בכל המלונות למרבית ימי החג"

כ-60% מהאורחים במלונות דן בפסח השנה הינם תיירים מחו"ל, כאשר למעלה ממחציתם הם אורחים חוזרים משנים עברו. בנוסף לסדרים המרכזיים שייערכו בכל מלון, יסבו אורחים רבים בכל בתי המלון לאירועי ליל סדר פרטיים.

רפי בארי ציין כי פסח השנה מתפרש על פני 8-9 ימים כאשר חלק מהתיירים מקדימים את הגעתם ארצה כבר ל-21 באפריל. מגמה דומה ניכרת גם בעקבות עלייה בביקושים מצד משפחות ישראליות בתקופת טרום פסח – עם יציאתם של הילדים לחופשת החג: "זוהי הזדמנות מצוינת למשפחות רבות לנצל את ימי החופש ולצאת לחופשה משפחתית קצרה במחירי טרום שיא העונה, לפני כניסת תעריפי החג לתוקף".

היום, כחודש לפני החג, עומדת התפוסה במלונות הרשת על  כ-80% כאשר בחלק מהמלונות יש עדיין חדרים אחרונים לתאריכים מבוקשים. מלונות דן נערכו השנה עם הצעות אטרקטיביות ובחלק מהמלונות מחירי החופשות בפסח השנה נמוכים מאשר ב-2015.
רפי בארי הוסיף כי מרביתם של התיירים מחו"ל במלונות דן  מגיעים גם השנה ממדינות מערב אירופה ומארצות הברית כאשר מרביתם הם תיירים יהודיים. בירושלים אנו גם מצפים לכמות גדולה של צלייני הכנסייה המזרחית אורתודוכסית שחג הפסחא שלהם חופף לפסח. "בדומה למגמה אשר החלה לפני מספר שנים, ניכרת העדפה ברורה למלונות באזורים גיאוגרפיים מסוימים על פי ארץ המוצא: צרפתים, אנגלים, שוויצרים ובלגים נוטים להגיע לאילת ולמלונות תל אביב – דן תל אביב, דן פנורמה תל אביב ודן קיסריה. אמריקאים מתארחים בעיקר בירושלים – במלון המלך דוד, מלון דן ירושלים, דן פנורמה ירושלים ודן בוטיק ירושלים. התיירים המתכננים את חופשתם האביבית, מאמינים שייהנו ממזג אוויר אביבי ונעים באילת וגם במרכז וצפון הארץ.

מלון דן אילת
דן אילת (צילום: סיון פרג)

בכל אחד מ-14 מלונות הרשת, ייערך ליל סדר מרכזי, המיועד בעיקרו לאורחי המלון ומקצת לאורחים חיצוניים. בנוסף, ייערכו השנה עשרות אירועים פרטיים במלונות הרשת. במסגרת אירועים אלו משפחות שוכרות אולם ועורכות את הסדר בעצמן או מזמינות חזן – "מנהל סדר" שינצח על הסדר. המשפחות נהנות מתפריטים מיוחדים שהוכנו ומהשירות האישי והמיוחד המאפיין את מלונות הרשת. חלקן של משפחות אלו התאחדו בישראל עם ריכוז של  קרובים מכל העולם שהגיעו במיוחד לחגוג כאן את הסדר. "ישראלים רבים מעדיפים לערוך את ליל הסדר בבית מלון בשל הנוחות וההנאה. הפתרון של עריכת הסדר הפרטי במלון מאגד בתוכו גם את  תחושת ה-'ביחד' וגם את האווירה הפרטית כל זאת ללא המאמץ של ההכנה וללא הטרחה של 'אחרי'. בנוסף, משפחות רבות מנצלות את חג הפסח למפגש משפחתי מורחב והמלון מציע חווית ליל סדר ייחודית למפגשים מסוג זה.

כבכל שנה צופים המלונות לריבוי של משפחות וילדים. הרשת נערכת לכך עם פעילויות ילדים ובני נוער במועדונים שפיתחנו במיוחד עבורם – דנילד (מועדון הילדים) ודני קלאב (מועדון הנוער)", סיכם רפי בארי.

ליל הסדר במלונות דן – המחירים

המלון וצורת ההגשה מחיר למבוגר בש"ח מחיר לילד בש"ח
המלך דוד ירושלים – הגשה 1525 1150
דן פנורמה הגשה – הגשה 820 615
דן בוטיק ירושלים – הגשה 548 411
דן ירושלים – הגשה 780 585
דן תל אביב – הגשה 1180 885
דן פנורמה תל אביב – מזנון 821 616
דן כרמל – הגשה 1060 530
דן פנורמה חיפה – הגשה 776 388
דן קיסריה – הגשה 1050 790
דן אכדיה – הגשה 1280 960
דן אילת – הגשה 900 675
דן אילת – מזנון 525 395
דן פנורמה אילת – מזנון 550 400

לפרטים והזמנות: 03-7408988

מבצעים לחג ברשת רימונים

רשת מלונות רימונים, המונה 11 מלונות ברחבי הארץ מנווה אטי"ב בחרמון ועד אילת בדרום, כולל ים המלח וירושלים, נערכת בימים אלו לחג הפסח והחופשות המגיעות עמו.

ערן קויאטק, מנכ"ל רשת מלונות רימונים, מסר:  "המלונות נערכים לקלוט את אלפי הנופשים אשר יגיעו במהלך סוף השבוע של ליל הסדר, היוצא השנה ביום שישי וינצלו זאת לשהייה של סופ"ש ארוך מחמישי עד שבת, או משישי עד ראשון. בנוסף, נערכים במלונות לנופשים שיגיעו לפני ליל הסדר, עם יציאת הילדים לחופשת הפסח, וכן לרבבות הנופשים אשר יגיעו במהלך חוה"מ פסח". לדבריו: "ההיערכות כוללת הכשרה מלאה של מטבחי המלונות ושל השטחים הציבוריים, תפריטים מיוחדים וחגיגיים לארוחת החג ולארוחות במהלך החופשה, אירועים ובילויים מיוחדים, במטרה  להנעים את חופשת הפסח".

מלון רימונים גלי כנרת
מלון רימונים גלי כנרת (צילום: רוני בלחסן)

הנופשים במלונות רשת רימונים ייהנו ממחירים מיוחדים לחופשת החג, ליל הסדר והימים שלפני הפסח. מצ"ב לדוגמא טבלת מחירים לזוג +2 ילדים ללילה  במלונות הכתר של הרשת:

  • רימונים גלי כנרת: טרום פסח – 2025 ₪ (חצי פנסיון) | ליל הסדר – 2915 ₪ (חצי פנסיון. לא כולל ארוחת חג) | חוה"מ – 3585 (חצי פנסיון)
  • רימונים אילת: טרום פסח – 1125 ₪ (לינה וא. בוקר) | ליל הסדר – 2082 (לינה וא. בוקר) | חוה"מ – 2098 (לינה וא. בוקר)
  • רימונים צפת: טרום פסח – 885 ₪ (לינה וא. בוקר) | ליל הסדר – 2085 (לינה וא. בוקר) | חוה"מ – 2085 ₪ (לינה וא. בוקר)

מלון רויאל רימונים ים המלח, כחלק ממלונות הכתר של הרשת, נבחר ע"י קבוצה מאורגנת שהזמינה את המלון לכל ימי החג.

בליל הסדר מציעים במלונות הרשת ארוחת ערב חג חגיגית במסעדת המלון, ניתן להזמין סדר פרטי בהזמנה מראש. ארוחות החג יערכו במשותף לכל אורחי המלון כליל הסדר המרכזי עם חזן. בחלק מבתי המלון תתקיים ארוחת חג וכל המשפחה תוכל לבחור אם מציינת את הסדר כחגיגה מסורתית או רק כארוחת ערב חגיגית. אווירת חג תקבל את פני האורחים, תפריט ארוחות עשיר ומגוון הכולל מאכלים מסורתיים מאת  השפים במלונות. במהלך חוה"מ ייהנו האורחים ממגוון ארוחות, תפריטים ומנות מגוונים, עשירים וטעימים, בכשרות מלאה לפסח. כל אורח יקבל שי חגיגי מיוחד במלון בו הוא יתארח. בנוסף, נערכים מלונות הרשת ומוסיפים פעילויות רבות, אירועים ומופעים המתאימים לכל המשפחה.

להזמנות:6333*

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X