fbpx
בילויים

פסטיבל 'טעימה מהגליל' של משק צוריאל יוצא לדרך!

120 מסעדות ובתי הקפה מהמובילים בישראל יציעו מבחר מנות גליליות בשילוב גבינות האיכות של משק צוריאל. את המנות ייצרו מתמודדים מובילים מהתוכנית "משחקי השף" אשר יתארחו במסעדות בכל רחבי הארץ.

מחלבת "משק צוריאל" המתמחה בייצור מגוון רחב של גבינות מלוחות, בולגריות יוגורטים מחלב בקר ועיזים ועוד, משיקה את חווית הטעמים הגלילית- פסטיבל "טעימה מהגליל". הפסטיבל ייערך לאורך כל חודש יוני במסעדות ובבתי הקפה מהמובילים בארץ, ובו יתארחו לראשונה מתמודדים מובילים מתוכנית הבישול "משחקי השף". במהלך חודש יוני ולרגל חג השבועות, כ-120 מסעדות ובתי קפה בכל רחבי הארץ יציעו מנות ייחודיות, אשר מאופיינות בנוף ציורי ופסטורלי וטבע ירוק. המנות יתבססו על הסביבה הקולינרית הגלילית, העשירה בגבינות איכותיות, שמן זית, ירקות טריים, תבלינים רעננים ומגוון עשבי תיבול.

מחלבת משק צוריאל ופסטיבל "טעימה מהגליל" גאים לארח לראשונה את מתמודדי תוכנית הבישול הפופולארית "משחקי השף". במהלך הפסטיבל, ארבעה מתמודדים מובילים מהתוכנית יבשלו מנות גליליות מקוריות, אשר יוגשו במסעדות המשתתפות בפסטיבל, להנאת הקהל הרחב. המתמודדים המשתתפים הם: לירון אבולניק, ערן כהן, יעל ביגנסקי וסלאח כורדי.

מתמודדי משחקי השף
מתמודדי משחקי השף
(צילום: דניאל אוחנה)

המנות הגליליות

המתמודדים יכינו מגוון מנות מיוחדות דוגמת:

ניוקי ריקוטה ותבשיל גלילי (המנה של לירון) –  ניוקי מונח על מצע של תבשיל תרד, פטריות וארטישוק  מוגש בהשלמה של יוגורט עיזים וצ'נקים של גבינת צפתית המשק.

ניוקי ריקוטה ותבשיל גלילי
ניוקי ריקוטה ותבשיל גלילי (המנה של לירון)
(צילום: אנטולי מיכאלו)

ארוחת בוקר איכרים גלילית (המנה של יעל) – פריטטה ירקות קלויים עם גבינות מלוחות ועיזים, מוגשת עם סלט איכרים, שמנת חמוצה מתובלת בעשבי תבלין, לחם וחמאה, פרי, שתייה חמה וקרה.

ארוחת בוקר איכרים גלילית
ארוחת בוקר איכרים גלילית (המנה של יעל)
(צילום: אנטולי מיכאלו)

מסאח'ן ג'יבנה (המנה של סלאח) – מאפה ערבי גלילי שטוח, מרוח בשמן זית ומעליו גבינות מלוחות, גבינת מה עז, תערובת בצל סגול עם סומק ופרמזן. מוגש בהשלמה של צנוברים, משמש מיובש וזעתר טרי.

מסאח'ן ג'יבנה
מסאח'ן ג'יבנה (המנה של סלאח)
(צילום: אנטולי מיכאלו)

שניצל חלומי (המנה של ערן) – גבינת חלומי גלילית מצופה בציפוי קריספי, מוגשת בתוספת פלחי תפו"א אדמה ובליווי סלט ירוקים מרענן.

שניצל חלומי
שניצל חלומי (המנה של ערן)
(צילום: אנטולי מיכאלו)

אבישי יוסמן, מנהל השיווק של "משק צוריאל" מוסר: "אנו שמחים להביא את חווית הטעמים הגלילית לכל רחבי הארץ, באמצעות הפסטיבל הקולינארי 'טעימה מהגליל' ושמחים לארח השנה מתמודדים בולטים מהתוכנית הפופולארית 'משחקי השף'. אנו נפתיע את הסועדים בכ- 120  מסעדות, עם מגוון מנות גליליות, אשר ישלבו את הגבינות המעולות של משק צוריאל ויצרו חוויה קולינארית ייחודית ובלתי נשכחת".

הפסטיבל יתקיים בין התאריכים 1.6.2016 – 30.6.2016 | לרשימת המסעדות המלאה כנסו לדף הפייסבוק של משק צוריאל: https://www.facebook.com/Meshek.tzuriel/?fref=ts

אודות "משק צוריאל"

מחלבת "משק צוריאל" שוכנת בגליל למרגלות הר תבור. המחלבה מייצרת מגוון של מוצרים הכולל בין השאר גבינות בולגריות, צפתיות ופטה, חלב ויוגורט עיזים וכן גבינות מיוחדות כמו קממבר, קשקבל ומוצרלה. מוצרי החלב מיוצרים מחלב בקר ועיזים. המחלבה משמרת את שיטות הייצור המסורתיות המצריכות עבודה ידנית רבה, ליווי צמוד של התהליך, הקפדה ותשומת לב רבה על כל פרט.

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X