fbpx
איפור וטיפוח

צלליות קרמיות של B Cosmic מבית המאפר יוסי ביטון

מותג B COSMIC של המאפר הבינלאומי Yossi Bitton מציג תכשיר איפור שמתאים במיוחד לקיץ הישראלי: שלישיית צלליות חדשות בגוון קרמי, קטיפתי ומטאלי במיוחד אשר ניתנות להנחה בעזרת מברשת רטובה להעצמת המטאליות.

הפורמולה של הצלליות ייחודית ברכותה וביכולת הכיסוי וההסתרה שלה ולכן ניתן להשתמש בצלליות גם בהנחה על גבי העפעף כאשר מרטיבים אותן במים. הנוסחה החדשנית של הפורמולה משתלבת בצורה מושלמת עם העור ומבטיחה מראה אחיד ומטאלי במיוחד והיא עשירה בוויטמין E  המזין את העור ומעשירו בנוגדי חמצון וכן בסיליקונים לעמידות לאורך זמן.

מחיר: 100 שקלים, לכל צללית. להשיג ברשת Yossi Bitton מרכזים לאיפור מקצועי.

Yossi Bitton | רשת מרכזים לאיפור מקצועי ומותג B COSMIC – מרכזי הרשת מחכים לכן בחוצות המפרץ -חיפה, בשד' בן גוריון במרכז תל אביב, קניון גבעתיים, ראש פינה, מרכז ביג כרמיאל, קריון וסניף ירכא.

לפרטים נוספים: 1-800-303-313 ובאתר הבית – www.ybmakeup.com

צלליות קרמיות נוצצות של מותג B COSMIC
צלליות קרמיות נוצצות
גלוס ורוד יוסי ביטון
גלוס ורוד
Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X