fbpx
בע"ח

SNAP – הצעצוע החדש לכלב

איך מתמודדים עם השעמום של כלב שנשאר הרבה לבד בבית? 3 סוגי ראשים מתחלפים, ליבה הכוללת מנוע רובוטי אשר מסוגל לבצע מגוון תנועות בהן סיבוב וריחוף, בילוי ואתגר לכלבים, מרכיבים את התשובה של מאיה כהן, בוגרת שנקר טרייה מהמחלקה לעיצוב תעשייתי אשר הציגה בשנקר את עבודת הגמר שלה –  צעצוע רובוטי, פרי עיצובה, בשם Snap, המשמש כצעצוע חדש לכלבים, המיועד לכלבים למשחק, לבילוי ופנאי.

כלבים המבלים שעות רבות לבד בבית בוודאי יהנו מיצירתה של הבוגרת הטרייה מהמחלקה לעיצוב תעשייתי בשנקר – מאיה כהן. כהן יצרה צעצוע חכם לכלבים המבלים את מרבית זמנם לבד בבית, שעוצב לאור התבוננות בחייהם בסביבה עירונית. לצעצוע היא קראה Snap והוא מורכב מליבה בעלת יכולת תנועה, אליה ניתן לחבר כיסויים שונים המייצרים אופי חדש של משחק. בשעה שכלבים רבים נשארים בבית ומשתעממים, צעצוע מודולרי ומשתנה יכול להיות פיתרון נפלא שתורם לרווחתו של הכלב מנטלית ופיסית.

מעניין איך הכלב שלי, בו, היה מגיב לצעצוע הזה 🙂

לכל המתלהבות, כמוני, המוצר אינו ניתן לרכישה וכרגע הוא רק עבודת גמר של בוגרת שנקר. אוף 🙁

צעצוע לכלב SNAP צעצוע לכלב מאיה כהן צעצוע לכלבים של בוגרת שנקר מאיה כהן בוגרת שנקר

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
אולי גם יעניין אותך?
Close
Back to top button
X