fbpx
הורות וילדים

קולקציות נעלי ילדים לאביב ופסח 2016

קולקציית נעלי הילדים לאביב ופסח 2016 של רשת SCOOP

רשת ההנעלה SCOOP, מציגה את קולקציית ילדים לאביב- 2016 ודגמים מיוחדים המתאימים לחג הפסח. הקולקציה כוללת מגוון רחב של דגמים ייחודיים, בשלל סגנונות וצבעים, החל מנעליי קז'ואל, סניקרסים, סנדלים אלגנטיים בצבעי חג.

הקולקציה מתאפיינת בצבעוניות חגיגית: ורוד, לבן תכלת, גינס, אפור בהיר, כחול כהה, כתום ופרחוני בהתאם למגמות ולתחזיות של מעצבי העל הבינלאומיים ובהתאמה לטרנדים הנכונים לילדים. בקולקציה ניתן למצוא אלמנטים של אבזמים, רצועות, שרוכים, פפיונים להשלמת המראה השיקי אופנתי והמראה האלגנטי. בקולקציית הבנות ניתן למצוא מגוון רחב של סנדלים עם פלטפורמה בינונית, עקב קטן ועקבי רוקי המעשיר את הנעל במראה אלגנטי וחגיגי. בקולקציית הבנים ניתן למצוא סניקרסים עם ובלי שרוכים שיכולים להתאים לכל מראה לערב החג.

טווח מחירים: סניקרס – החל מ- 99.90 שח, סנדלים – החל מ-129.90 שח, כפכפים – החל מ- 129.90 שח |להשיג בסניפי SCOOP ברחבי הארץ

מצגת זאת דורשת JavaScript.

קולקציית נעלי ילדים לאביב קיץ 2016 של רשת Timberland

רשת Timberland משיקה את קולקציית נעלי הילדים לאביב קיץ 2016, עם האיכויות הבלתי מתפשרות, אשר הפכו לשם נירדף למותג ובמראה אופנתי במיוחד שכל הילדים אוהבים. הקולקציה מאופיינת בסגנון האהוב על הילדים, אך יחד עם זאת בדגש על חומרים איכותיים שיחזיקו מעמד לאורך זמן גם לילדים הפעילים ביותר.

בקולקציה ניתן למצוא מגוון רחב של נעלי ילדים במבחר צבעים ודגמים. בין פרטי הקולקציה: המגף האייקוני – "בוטס", סנדלים, מוקסינים, סניקרס, נעלי סירה ועוד…כמו כן, ניתן למצוא סנדלים ייחודיים עם הגנה קדמית על אצבעות הילדים, לשמירה מרבית על רגלי הפעוטות.

הקולקציה קיימת במגוון צבעי קיץ: סגול, טורקיז, כתום, ורוד, שחור, אפור, חום, כחול, ירוק, בז' , צהוב קאמל ועוד…

טווח מחירים: מגף אייקוני החל מ- 599 ₪, מוקסינים החל מ- 399 ₪, סנדלים החל מ- 229 ₪ | להשיג ברשת טימברלנד, אמפוריום ובדיוטי פרי וכן באתר https://www.brandz.co.il

מצגת זאת דורשת JavaScript.

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
אולי גם יעניין אותך?
Close
Back to top button
X