fbpx
חתונות ואירועים

קולקציית ולנסיה המלכותית של ריקי דלאל

המעצבת ריקי דלאל השיקה קולקציה חמישית של שמלות כלה מרשימות במיוחד, באירוע חגיגי ביפו בהשתתפות כ-22 בוטיקים מאירופה אשר מוכרים את שמלות הכלה שלה. בקולקציה זו הציגה המעצבת הבינלאומית שמלות כלה מרהיבות במיוחד קלילות וסקסיות, לצד דגמים קלאסיים המשלבים רומנטיקה. גב השמלות ממשיך עם עומקים ומפתחים מיוחדים ומרשימים.

בימים אלו, שחררה דלאל את הקולקציה החמישית שלה, באירוע מרהיב בגלריית נור ביפו, בהפקתו של משה אלהרר. לאירוע שאליו הוזמנו כ-22 בעלי בוטיקים מאירופה להתרשם מהקולקציה החדשה של המעצבת. בין האורחים ניתן היה למצוא את ליאת אשורי, חברתה של המעצבת, השחקן עופר חיון שמצא שיחה ערה במיוחד עם מארגנת חתונות מברזיל ולוסי דובינציק שהגיעה עם הילדה מיד לאחר בית הספר.

מה אני אגיד לכן בנות, אמנם רק לפני שנה וחצי התחתנתי ונכון שמעצב השמלות שלי היה מקסים והשמלה הייתה מקסימה וישבה מעולה, אבל אם הייתי שומעת על ריקי דלאל, יש מצב טוב שהייתי הולכת למדוד אצלה שמלות 🙂 (ולא…אין לי היכרות אישית עם המעצבת).

מעצבת שמלות כלה ריקי דלאל

ריקי דלאל מעצבת שמלות

שמלת כלה ריקי דלאל

שמלות כלה

ריקי דלאל שמלות כלה

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
אולי גם יעניין אותך?
Close
Back to top button
X