fbpx
אקססוריז ותכשיטים

קולקציית קפסולה של אירוקה לרגל שבוע האופנה 2015

רשת ERROCA יוצאת בשת"פ ראשון מסוגו בישראל עם מעצבי האופנה המובילים שיציגו בשבוע האופנה "Gindi TLV Fashion Week 2015" , שיערך לראשונה בתוך קניון האופנה הגדול בישראל TLV Fashion Mall, במסגרתו יעצבו קולקציית משקפי שמש בהתאם לקו העיצובי המאפיין את  בית האופנה שלהם. השקת קולקציות משקפי השמש של המעצבים, תיחשף לראשונה  בשבוע האופנה "Gindi TLV Fashion Week 2015", שיערך בתאריכים 18-21.10.15.

המעצבים שנבחרו לקחת חלק בשת"פ עם הרשת: גדעון אוברזון, דורין פרנקפורט, שי שלום, אלמביקה, טובה'לה חסין, גדי אלימלך, משכית, מעוז דהן – נובוריש דוג וכן גם, מוטי רייפ- מפיק "Gindi TLV Fashion Week 2015", אושיית אופנה שהפך שם נרדף למפיק אירועי האופנה המובילים והנוצצים בישראל,  שיעצב לראשונה קולקציה של משקפי שמש.

כל אחד מהמעצבים יעצב 3-4  דגמים המיועדים לנשים ולגברים, שייחשפו ויוצעו למכירה לראשונה במתחם מיוחד של ERROCA בשבוע האופנה. לאחר מכן תשווק הקולקציה הייחודית  בסניפי הרשת ברחבי הארץ ובחנויות נבחרות. טווח מחירי משקפי השמש ינוע בין 699 ₪ ל- 999 ₪ .

רשת אירוקה בשבוע האופנה TLV

לדברי לי אפיק סמנכ"ל השיווק של רשת אירוקה: "המהלך נועד להעניק  למעצבי האופנה  פלטפורמה רחבה להציג את כישרונותיהם לקהל הרחב גם בתחום משקפי השמש, שהם אביזר האופנה המשמעותי ביותר לבתי האופנה בעולם כולו . לדבריה: "מדובר במהלך אסטרטגי שיהווה יריית פתיחה, לשיתוף פעולה עם מעצבים ישראליים ובינלאומיים".
לדברי מוטי רייפ, מפיק ויזם שבוע האופנה: "אני גאה להמשיך לחדש, ליצור, לרגש ולתת לאופנה הישראלית ולאוהבי האופנה בישראל, את הבמה הטובה ביותר. החיבור עם רשת ERROCA המביאה לקהל הישראלי אופנה בינלאומית ממיטב בתי האופנה בעולם, הוא אך טבעי לשבוע האופנה ואני שמח לחבור למעצבים ישראלים מובילים ולקחת חלק פעיל בעיצוב קולקציה כחול לבן, של משקפי שמש אופנתיים. אין לי ספק שזוהי רק ההתחלה, של שיתוף פעולה פורה ויצירתי".

רשת ERROCA מובילה את אופנת משקפי השמש והראייה בישראל. הרשת מונה כיום כ-60 סניפים, המציגים את הקולקציות הרחבות והעדכניות ביותר של משקפי שמש, מבתי האופנה הגדולים והמובילים בעולם, וביניהם: GUCCI, CELINE, DIOR, MARC JACOBS, PRADA DOLCE&GABBANA, JIMMY CHOO ועוד.

שבוע  האופנה "Gindi TLV Fashion Week 2015", הנערך ע"י גינדי השקעות והריבוע הכחול נדל"ן, יתקיים זו השנה ה הרביעית . זהו אירוע האופנה הגדול ביותר בישראל, הנותן לתעשיית האופנה הישראלית את הבמה המכובדת הראויה והוא מקדם ומעצים את תעשיית האופנה הישראלית, בישראל וברחבי העולם.

שבוע האופנה תל אביב 2015

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X