fbpx
הריון ולידה

מדהרהוד מטרניטי מציגים: קטלוג דיגיטלי לחורף 2016

מותג בגדי ההיריון האמריקאי מדרהוד מטרניטי (Motherhood Maternity), שהושק השנה בישראל בהצלחה רבה, המשווק בחנויות עצמאיות ובסניפי רשת H&O, משיק לראשונה בישראל, קטלוג דיגיטלי בעברית לחורף 2016 עם בגדי הריון והנקה לא רק יפים, אלא נוחים ופרקטיים ביותר.

מעבר לחשיפת הקולקציה, כולל הקטלוג הדיגיטלי גם תכנים משתנים ומגוונים, המעניקים לאישה ההריונית ערך מוסף, ביניהם:  המלצות וטיפים כיצד להתלבש בזמן ההיריון, טיפים לרכישת חזייה מתאימה לגוף המשנה בהריון, חשיפת קולקציה בעיצובה של השחקנית ג'סיקה סימפסון בהשראת כוכבי הוליווד, פטנטים ייחודיים לבגדי הריון חכמים ועוד.

טוניקה הריון Motherhood maternity
טוניקה עם תחרה – 199.90 ש"ח | מכנס סקיני שחור – 199.90 ש"ח
שמלת ג'ינס הריון
שמלת ג'ינס – 249.90 ש"ח

הקטלוג הדיגיטלי יושק באתר רשתH&O, המייבאת ומשווקת בלעדית את המותג לארץ, תחת קטגוריית בגדי הריון, בפייסבוק בדף Motherhood Maternity וכן ביוטיוב .

לדברי עמיר משה, מנכ"ל רשת H&O: "הצורך לקטלוג דיגיטלי במותג מתמחה בבגדי היריון עלה מהשטח. קיבלנו פניות מלקוחות מדרהוד מטרניטי, המחפשות בגדי היריון ומעדיפות להיחשף לראשונה לקולקציה מבלי צורך לצאת מהבית. סקר שערכנו בקרב קהל לקוחותינו, העלה כי קטלוג שיכיל מעבר לחשיפת קולקציה, גם תכנים מעולם התוכן של נשים בהריון, יעניק ערך מוסף רב". הוא ממשיך ומוסיף: "הקטלוג יעניק ערך מוסף ויכלול חשיפת הקולקציה, טיפים ועצות שימושיות ללבוש בזמן ההיריון, פטנטים שיקלו על האישה בתקופת ההיריון, מידע על חשיבות הלבשה תחתונה נכונה ועוד".

טוניקה ומכנסי הריון של מדרהוד מטרניטי
טוניקה – 159 ש"ח | מכנס ג'ינס סגול – 229.90 ש"ח
שמלה לחורף 2016 מדרהוד מטרנינטי
שמלה – 299.90 ש"ח

הקולקציה לחורף 2016 המוצגת בקטלוג, מגוונת, עשירה ואופנתית ומיועדת לכל חודשי ההיריון ואף לחודשים שלאחריו וכוללת: שמלות לאישה העובדת בגזרות מחויטות אך מבדים נמתחים, שמלות ערב באורכים של מידי ומקסי, שמלות ליום יום במבחר סגנונות, מכנסי גומי שחורים ומכנסי ג'ינס , טייצים, סריגים , עליוניות ועוד.

בנוסף קולקציית הנקה הכוללת: קרדיגנים שיכולים להפוך גם לסריג, חזיות, גופיות הנקה, סריגים, פיג'מות, כותנות, מארזי בית הכוללים: מכנס, גופיה וחלוק ועוד. כמו כן, קולקציית "אקטיב ויוגה" – קולקציה ספורטיבית מפתיעה וחדשנית לנשים בהריון, העושה שימוש בחומרי דריי פיט מקצועיים, בגזרות המתאימות את הפעילות הספורטיבית לגוף המשתנה.

לקטלוג הדיגיטלי

גופיית הנקה של motherhood maternity
גופיית הנקה – 105 ש"ח
Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
אולי גם יעניין אותך?
Close
Back to top button
X