fbpx
בילויים

שבת כיפיית במהלך חודש ינואר במתחם חוצות המפרץ

אם אנחנו מתלוננות שאין לנו חורף בארץ, איכשהו בינואר תמיד החורף מגיע. גם השנה קיבלנו את ינואר עם סערה, גשמים, רוחות ושלג בצפון וכל הטוב הזה התחיל בסופ"ש. אז נכון שבסופ"שים כאלה אין יותר כיף מלהשאר בבית, להתפנק מול הטלוויזיה, לאכול חמין או לשתות שוקו חם, אבל מה קורה כשהילדים מתחילים להשתעמם? אה! כאן אנחנו בבעיה.

מתחם חוצות המפרץ OUTLET, בבעלות קבוצת קניוני עופר ואשטרום נכסים, המהווה את מרכז הקניות המרכזי של תושבי חיפה, הקריות והסביבה, מציע לילדים ולכל המשפחה, הצגות, מופעים ופעילויות בחינם, בשבת בבוקר במהלך חודש ינואר. גם חינם, גם הילדים מבלים וגם הכל קורה רחוק מהקור בתוך מבנה סגור. הפעילויות יתקיימו בכל שבת בשעה 12:00 , החל מתאריך 02.01.2015.

ההצגות המחכות לכן בשבת כיפיית

  • יום שבת 02.01.2016 –  "דרור רה מי" – מופע במה של אמן ילדים, המשלב מוזיקה איכותית והרבה צחוק לילדים.
  • יום שבת 09.01.2016  – אגדת בת הים הקטנה – הצגת ילדים של הקלאסיקה האהובה והמוכרת.
  • יום שבת 16.01.2016 – אלוני בלוני – איש הבלונים במופע בלונים מוזיקלי חדש לילדים, המשלב את מיטב שיריו, קסמים מדהימים, חברים מצחיקים והמון בלונים.
  • יום שבת 23.01.2016 – צילי וגיל במסע בלתי רגיל – הצגת ילדים.
  • יום שבת 30.01.2016 – "המתופפים הקטנים והאמיצים" – הפעלה עם דרבוקות ובובות כף יד מתוקות, בעקבות הסיפור "המתופפים הקטנים והאמיצים", שבה הילדים לומדים מקצבי תיפוף שונים.

בנוסף להצגות והמופעים, בכל שבת בין השעות 11:00-19:00 יפעלו במקום מתקנים מתנפחים, יריד דוכני אוכל עם מטעמים מכל הסוגים ואף דוכני יצירות של אמנים שונים.

מצגת זאת דורשת JavaScript.

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
אולי גם יעניין אותך?
Close
Back to top button
X