fbpx
איפור וטיפוח

שמרי בירה? לא מה שחשבתן!

שוורץ קוסמטיקה עשו זאת שוב! אחרי שהדהימו עם ליין מוצרי תמצית התמר הם מביאים לנו הפתעה טבעית נוספת. ניחשתם נכון – ליין מוצרי טיפוח העשויים מלא יותר ולא פחות משמרי בירה.

יום שני שמח לכולן!!!

בתור אישה יוצא לי לקבל מלא-מעט מקורות מארזי טיפוח שונים. בין אם זה למתנת יום הולדת, השקה, פינוק או מוצר נלווה. בנות משפחתי התרגלו לקבל ממני קרם ידיים וגוף וגם הן כבר התחילו לצבור סטוק משלהן בארון. אבל אני בחיים לא אגיד "לא" לעוד מוצר טיפוח. למה? כי זה כיף שיש עוד ריח ועוד משהו להתנסות איתו ולכן, גם הפעם הסכמתי כשחברת "שוורץ" הציעו לשלוח לי מארז מוצרי טיפוח על בסיס שמרי בירה.

 

אז למה שמרי בירה? ובכן, שמרי בירה הרבה יותר מועילים ממה שנדמה לנו: הם מכילים כמות אדירה של ויטמינים הכוללת תיאמין (ויטמין B1), ניאצין (ויטמין B3) וחומצה פולית (ויטמין B9). בכל הנוגע לטיפוח העור שמרים הם דרך מצויינת לייבש פצעי אקנה, דלקות ותורמים לריפוי העור. בנוסף, שמרים זה משהו שהשמשו בו לקוסמטיקה ורפואה עוד בתקופת מצרים העתיקה. הם מכילים המון חלבונים ו-0 שומן (!!). בכל הנוגע לטיפוח השיער, הם מכילים כרום-מינרל קורט אשר תורם לתהליך צמיחת השיער ואף גורם לצמיחה מהירה יותר של שיער חזק ובריא יותר. השתכנעתן כבר?

שמרי בירה בצורתם הגולמית.

 

אז מה נמצא במארז? המארז מכיל 3 מוצרים מהממים בריחם ובהשפעתם:

קרם גוף – מועשר בשמרי בירה וויטמין E לריכוך עור הגוף. הקרם מעניק הזנה עמוקה ומעשיר את העור בחומרי לחות והזנה בצורה מרוכזת. הקרם במארז בעל מרקם קטיפתי המותיר את העור נעים למגע, גמיש ורענן. אחרי שאימי התנסתה בו היא ציינה שהקרם היה מאוד נעים למגע, לא השאיר תחושת יובש כאשר נספג (מה שגורם לנו לא לפתח תלות במוצר) והיה בעל ניחוח נעים מאוד.

שמפו – איכותי המועשר בשמרי בירה וויטמינים איכותיים המזינים את השיער והקרקפת בחומרי לחות והזנה מרוכזים. השמפו מעניק לשיער גמישות, רכות ומתן מראה רך, מבריק ומלא ברק. אחד הדברים שהכי קשה לי איתם זה הרגשת השיער המחוספס שנוצרת אחרת השימוש בשמפו. אבל במוצר הזה לא הייתה את התחושה הזו. לא היה גרד בקרקרפת אחרי המקלחת ושובל הריח שיצא מהשיער שלי דיבר בעד עצמו. היה חסר לי מאוד להשלים את החפיפה עם מרכך כזה.

סבון גוף – סבון טבעי מועשר בשמרי בירה הוא המוצר השלישי במארז. הסבון מוצק, מבוסס על רכיבים טבעיים, מנקה את העור ומעניק לו לחות. הריח שלו ממכר. כיף מאוד לשימוש. הדבר היחיד שהיה לי קצת קשה איתו זה שאחרי השטיפה של הסבון, העור הרגיש מעט מחוספס. אבל אין משהו שקרם הגוף משמרי בירה לא יכול לפתור 😉

כמה פינוק במארז אחד..
כמה פינוק במארז אחד..

 

אז לסיכום, מדובר במארז מפנק, כיפי, מריח מדהים ונותן תחושה של ספא ביתי. המתנה המושלמת אם בא לך להתפנק או לפנק מישהי אחרת. ללא ספק מחכה לעוד מוצרים ששוורץ קוסמטיקה מתכננים להוציא.

מחיר המארז: 39.60 ש"ח (במקום 49.40 ש"ח)

למידע נוסף באתר טלפארמה
שיהיה לנו המשך שבוע מהנה ומפנק.

ירדן.

Show More

ירדן שני

27. סטודנטית. שמנמנה פלוס (במגמת ירידה). בצעד נועז החלטתי לשתף בתהליך של שינוי אורח חיים. כותבת...כי מזמן לא כתבו כאן על משהו בריא.
Back to top button
X