fbpx
הורות וילדים

תלבושת ברשת – הזמנת תלבושת אחידה בקליק

כולנו מכירות את זה, שנת לימודים אחת מסתיימת ואחת חדשה בפתח ואיתה הצורך בתלבושת אחידה חדשה, כי מה לעשות הילדים גדלים והאופנה משתנה.

במקום להתרוצץ מחנות לחנות בחיפוש אחר החולצה בגזרה המתאימה, המידה הנכונה או הצבע המועדף, לעמוד בפקקים בחום של יולי-אוגוסט (ואחרי השבוע האחרון, אין ספק שמדובר בחום מתיש וכבד), ואז להגיע לחנות ולגלות שאין בכלל את מה שרצית. כל זה עומד להשתנות כי היזמיות/אימהות חגית ורד וקרין ברקוביץ' הקימו אתר חדש, שיחסוך זמן ותורים אינסופיים ממש לפני שנת הלימודים, אתר "תלבושת".

האתר מציע את החולצה המסורתית עם סמל בית ספר במגוון רחב של גזרות כמו חולצות עם צווארון עגול, צווארון וי, חולצות עם שרוול 3/4 שמתאימות לבתי ספר דתיים, חולצות דריי פיט מנדפות זיעה ועוד. הפריטים מגיעים בלמעלה מ- 20 צבעים אופנתיים כמו ניאון, פסטלים כו'. לצד אלו ניתן למצוא מוצרים משלימים הכוללים טייצים, גרביים מכנסי בנים ועוד.

חולצות ביהס באתר תלבושת
5 חולצות ב-99 ש"ח
חולצות קצרות לביה"ס
5 חולצות קצרות – 99 ש"ח

האתר מחזיק מאגר של למעלה מ-2,000 סמלים של בתי ספר ברחבי הארץ כך שכל אמא תוכל למצוא בו את מבוקשה. החולצות באיכות גבוהה ללא פשרות – 100% כותנה, הסמלים מוטבעים על החולצה בטכניקה מיוחדת כך שהם לא מתקלפים ומחזיקים מעמד לאורך כביסות רבות.

מה שהכי נחמד זה שמדובר באתר סופר ידידותי למשתמש, ככה שגם אם את לא אמא שנמצאת מול המחשב כל היום, לא תהיה לך בעיה להסתדר, לנווט בו ולבצע רכישה ב-40 שניות בלבד. מה שעוד יותר נחמד באתר זה שהוא מספק את צרכי האמהות והתלמידים לכל עונות השנה, ובהזמנה אחת ניתן להזמין חולצות קצרות, קפוצ'ונים, חולצות דריי פיט, פוטרים ועוד. הפריטים יגיעו עד לבית הלקוח בפרק זמן של כ- 10 ימים במשלוח חינם! בנוסף, ישנה אפשרות לאיסוף עצמי או למשלוח קוויקבוקס (שמגיע עד 700 מ' מהבית).

אז תיכנסו, תבחרו את סמל ביה"ס של ילדכם, את הדגם, הצבע והמידה והזמינו!

מחירים:

  • 5 חולצות קצרות ב- 99 ₪
  • 3 חולצות דריי פיט 79 ₪
  • 4 חולצות ארוכות 99 ₪
  • 4 חולצות 3/4 99 ₪
  • 3 קפוצ'ונים 149 ₪
  • 3 פוטרים 99 ₪
  • 4 טייץ קצר 99 ₪
  • 4 טייץ 5/8 99 ₪

להשיג ב- http://www.tilboshet.co.il

אתר תלבושת

אתר קניות לתלבושת אחידה

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
אולי גם יעניין אותך?
Close
Back to top button
X