fbpx
מסעדות

תפריט לטיני חדש במסעדת הארנב הלבן

מסעדת הארנב הלבן שף בר, ידועה כמעוז הקהילה הלטינית ובכל סופ"ש פוקדים אותה עשרות סועדים שנהנים מריקודי סלסה בכל ערב שישי ומתפריט על טהרת המקצב הדרום אמריקאי לאורך כל הסופ"ש.

לאור הצלחת הליין הלטיני מודרני בניצוחו של השף הקולומביאני ג'וני חיל, כבר מהחודש יכבשו המאכלים גם את ימות השבוע ולצד המנות המוכרות והאהובות ניתן יהיה למצוא בתפריט החדש את מנות הדגל של המטבח הלטיני והכל במחירים השווים לכל כיס –  מנות ראשונות החל מ18 ₪ מנות עיקריות החל מ36 ₪ .

מסעדת הארנב הלבן

מסעדת הארנב הלבן שף בר ממוקמת במתחם הבורסה, אהליאב 8, רמת גן, נכנסת לשנתה השנייה  ופועלת במתכונת מלאה בכל ימות השבוע מהשעה 12:00 עד 11:00 בלילה או עד אחרון הסועדים. במקום ניתן ליהנות מחניה בשפע ושירותי לבבי ומקצועי לצד אלכוהול במחירים נוחים במיוחד ואווירה יוצאת דופן וביתית. שף המסעדה הנו ג'וני חיל שהתמחה ב "קאסה קולינרי" במילאנו ובקולומביה בעברו היה שף הבית של מסעדת "אושן בר פירות ים", "מסה", "מיקה", "מריו דה קובה", "רק בשר", "מנדיס", "ביסטרו 56 ".

התפריט הלטיני החדש של הארנב הלבן

בתפריט המחודש יוכלו הסועדים ליהנות מאמפנדס קולומביאנית ממולא בבשר בתוספת סלסה, ארפה ממולאת בגבינה בתוספת בשר בקר או עוף, פטקאון (זן בננה טרופי ) בשר בקר או עוף על מצע בננה בתוספת גוואקמולי, נקניקיות צ'וריסוס מקסיקניות על הגריל עם כרוב ואיולי חזרת, פאייה פירות ים תבשיל אורז ספרדי, כבד עוף ברוטב טיה מריה עם ריבת שאלוט, חזה עוף על הגריל במירנדה אדובו אינדיאני, צ'ורוס בקינמון וסוכר, מוגשים עם פונדו שוקולד בלגי ומנות טעימות נוספות.

אמפנדס קולומביאניות של הארנב הלבן
אמפנאדס קולומביאניות
ארפה ממולאת גבינה מסעדת הארנב הלבן
ארפה ממולאת גבינה

לצד המנות העיקריות מציעה מסעדת הארנב הלבן שף בר גם  קוקטיילים מקוריים, עשירים ומיוחדים במחירים אטרקטיביים במיוחד החל מ18 ₪ בלבד. בין הקוקטיילים ניתן יהיה ליהנות מקוקטייל הכובען המטורף –שוט לוהט של קירסאו כחול ואבסינט , הזחל אניס, סירופ שקדים, סאוור ופלגרינו לימון. הארנב וודקה וניל, ליקר קוקוס סאוור ומיץ אננס. בנוסף, מבחר צ'סרים החל מ 10 ₪ ומבצע מיוחד על מבחר בירות בימים א עד ה כגון 1/3 גולדסטאר 10 ₪ 1/3 אנפילטרד 12 ₪ 1/3 הניקן 14 ₪ 1/3 פאולנר 15 ₪  ומבחר ענק של בקבוקי בירה ב 20 ₪  בשעות הצהריים ב 10 ש"ח בלבד

 

אהליאב 8, רמת-גן | טלפון להזמנות : 03-9111222 | http://twr.co.il

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
אולי גם יעניין אותך?
Close
Back to top button
X