fbpx
איפור וטיפוח

איך להתאפר לדייט? עשרת הדיברות שלך

יש כל-כך הרבה דברים שצריך לזכור במהלך דייט, בזמן שאנחנו עסוקות לבחון את הדייט שלנו על פי 10000000 קריטריונים שונים. נוסיף לזה את ההתארגנות מראש שהייתה לנו לדייט החל מאיזה לבוש להתאים לסוג הדייט וכלה בצבע הציפורניים. הכתבה הזו, אולי תקל עליכן בהכנות והאיחור האופנתי יהפוך לדיוק.

אחחחח עולם הדייטים. בשיא הכנות, הייתי חוזרת מותשת מדייטים, רק כי לקח לי שעות להתכונן אליהם. מה לעשות בשיער? איך להתאפר? ללבוש שמלה? אולי חולצה ומכנס? עם עקבים? ואם הוא גמד? אז סנדלים? וכולי וכולי…אחרי שיחה עם בן הזוג שלי וכמה מידידיי, גיליתי במהרה שרוב הטרחה הזו מצידנו היא מיותרת, ואפילו מרתיעה אותם. ובעצתה המדהימה של מיטל אהרונוב-מרקו היקרה, נולדו להן – עשרת הדיברות של האיפור והשיער לדייטים.

1. אנוכי מהממת כשהכי נוח לי – החלטת לשים את הג'ינס המחטב\שמלה צמודה\עקבים גבוהים וזה מרים לך את האגן\מדגיש לך את החמוקיים\מגדיל לך את החזה. הכל טוב ויפה. נוח לך? אם לא, תוותרי לטובת לבוש נוח יותר. הבחור יותר ישים לב כמה פעמים את מיישרת את החצאית\מרימה את המחשוף\מדדה על העקבים מאשר כמה טוב את נראית בהם.

2. לא יהיה לך שיער על פנייך – פשוטו כמשמעו. הבחור רוצה לראות את הפנים שלך. אם החלטת ללכת על פזור, אל תסתירי את הפנים. כמו שאת מצפה ממנו שלא יסתתר מאחורי משקפי שמש וכובע, אל תסתתרי מאחורי השיער שלך.

3. לא תשאי 6 ק"ג תסרוקת – אני בעד להתיפייף. מאוד. אבל אין טעם ללכת עם משהו מורכב בשיער, הבחור לא ידע להעריך את זה כמו שאת מעריכה את זה וגם יש סיכוי שהוא לא יבחין במידת ההשקעה. לכי על משהו קליל שמשדר את ה"אני האמיתית" שלך.

"הגזמתי עם הניפוח?"

4. זכרי את שיעך לקודשו – זה בסדר לעשות פן או מחליק, או לשים קרם\מוס כדי לעצב את השיער שלך. אבל זה לא הזמן לרצוח את השיער שלך. הדייט הזה יסתיים בעוד 3-4 שעות. הנזק לשיער נמשך יותר זמן.

5. כבדי את עור פנייך – אחרי ששאלתי כמה גברים בנושא, מייקאפ זה מרתיע. אין בעיה שתשימי מייקאפ, אבל כמות מוגזמת (או בעיברית: שפכטל) זה כבר מסיכה. הם רוצים לראות אותך כמה שיותר טבעית, כמה שיותר "את". תנסי ללכת על כיסוי מינימלי יותר.

6. לא תנצנצי – כששאלתי את בן זוגי מה הרתיע אותו באיפור שלי בדייטים הראשונים שלנו, הוא אמר: "אה!! בלי נצנצים!!". הכוונה היא בלי איפור מסוג כזה שבו אם תתנשקו, הבחור יחזור הבייתה ויגלה שהפנים שלו יכולות להיות כדור דיסקו. תתחשבי בו, אין לו מסיר איפור בבית.

לא.

7. לא תתקמחי – יותר מדי פודרה נותן מראה מקומח. גברים מפחדים לנשק את זה. רק מהמחשבה שזה יכול להישאר להם על השפתיים.

8. לא "תטווסי" (מלשון טווס) – אל תגזימי עם הצבעים בעיניים. לכי על גוונים רגועים וטבעיים. בלי איילינר מצרי, בלי צלליות סגולות\כחולות על כל העין. זה בסדר לשים מעט כדי להדגיש את העין. אבל הכל במידה.

לא.

9. לא תעני את בן זוגך עם אודם – "ומה לגבי אודם?" שאלתי את הבחור. "שום דבר דביק ודוחה שיכול להימרח ולצבוע אותי". ולא אוסיף מעבר.

10. לא תחמודי מראה מול איש – חושבת שהאודם קצת ירד? יש "חור" בכיסוי? נמרחה לך המסקרה? לא לשלוף מראה קטנה מול הבחור. תבקשי סליחה, תקומי ולכי לראות בשירותים את הנזקים שסביר להניח שאין לך. גברים מוצאים את זה כ-Turn off כשאת מתעסקת במראה שלך כל הזמן.

שיה! איזה מהממת אני!!! רגע, איפה ההוא שישב מולי?

 

אז הנה עשרת הדיברות. ובמידה ועדיין יש לכן ספקות, הנה כמה דעות של גברים לגבי איפור כשהם נשאלו: " מה עושה לכם Turn off בדייט ראשון עם בחורה, מבחינת האיפור?"

אתגר 25: " הכי טרן אוף זה יותר מידי שפתון אודם ומייקאפ. תומך באיפור מינימלי."

גבריאל 27: "בלי דברים שיכולים להימרח עליי, ללכלך אותי ובלי צבעים עזים בעיניים."

שגיא 28: " שפכטל, טיח, צבע – הכי עצוב !
הכי יפה איפור עדין, קליל, קרוב לטבעי ולא מסכה שמחביאה אותה וצריך לנחש איך היא תיראה בבוקר.."

אריאל 25: "כמו כל השאר גם אני לא אוהב לצאת עם ליצן קרקס, יש משהו יפה יותר באיפור טבעי."

 

והרי לכן גבירותיי. חשוב לי מאוד לציין שהכתבה לא נועדה להגיד לכן להפסיק את שגרת הטיפוח שלכן, אלא לתת לכן נקודת מבט גברית על הנראות שלכן בדייטים. מקווה שעזרתי להסיר מעט דאגה מעל ליבכן ואולי אפילו לקצר את זמני ההתארגנות שלכן.

שיהיה סופ"ש מהמם.

אני.

Show More

ירדן שני

27. סטודנטית. שמנמנה פלוס (במגמת ירידה). בצעד נועז החלטתי לשתף בתהליך של שינוי אורח חיים. כותבת...כי מזמן לא כתבו כאן על משהו בריא.
אולי גם יעניין אותך?
Close
Back to top button
X