fbpx
בית והום סטיילנג

כשהחורף מתדפק על דלת הבית…נארגן אותו מחדש

עם המעבר לחורף, משתנה סיטואציית החיים ובני הבית מתכנסים לשהות ממושכת יותר בבית  אלו מובילים לשרשרת שלמה של צרכים חדשים ויצירת אווירה נעימה וחמימה.
רשת הרהיטים שמרת הזורע עוזרת לכם לעבור אתה החורף ומביאה לכם 5 טיפים שיעזרו לכם לעבור אותו בשלום.  מהריהוט המיטה הזוגית, דרך השידה בסלון ועד שולחן המטבח הופכים להיות נוף עיקרי מבין מאי הבית וחשובה לא רק הנעימות שהם משרים אלא גם האיכות.

למקם מחדש את המיטות

חשוב להימנע מהצמדת המיטות לקירות חיצוניים הצוברים קור ומפריעים לשינה תקינה. במידה והמיטות שלכם, בעיקר מיטות הילדים, צמודות לקירות חיצוניים ניתן לבצע ארגון מחדש לחלל ולהזיז אותן לקיר פנימי. אפשרות נוספת היא לתלות משענות קיר מרופדות שימנעו את מעבר הקור המידי.

לפתוח את הסלון

הסלון הופך להיות חלק מרכזי בבית. המשפחה לרוב יושבת מול הטלוויזיה ולכן חשוב מאוד שהסלון יראה פתוח ומזמין. אם ברשותכם שטיח ניתן ורצוי לעשות בו שימוש על מנת שייתן סגירת מעגל של נוי וצבע גם על הרצפה.

לאוורר את הציוד

הוציאו את כל השמיכות מהאחסון ואוורורו אותן לקראת השימוש, לאחר מכן הוציאו את כל מפזרי החום והתנורים הניידים ובדקו את תקינותם.

שולחן האוכל

רק על הסיטואציה של כל בני המשפחה יושבים סביב שולחן האוכל ושותים מרק חם יהיה שווה לעבור את הגשמים שעומדים לבוא עלינו. שולחן האוכל הוא פריט ריהוט חשוב מעין כמוהו והרבה פעמים הוא מגדיר איך יראה המטבח. לא הרבה פעמים מתכנסת המשפחה לשבת ביחד סביב מקום אחד ולא פעם שולחן המטבח הוא זה שתפקידו להכיל ולהושיב סביבו את כל בני המשפה לארוחת ערב חמימה או סתם ל"סמול" טוק נחמד
חדר השינה- המקום האינטימי של המשפחה הופך לא פעם לכינוס משפחתי בבקרים הקרים של שבת בבוקר. חדר השינה בחורף הופך להיות מקום חמים ואינטימי. שטיח קיר המותאם לצבעי החדר או ריהוט עדין.

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X