fbpx
בית והום סטיילנג

ארונות ויטרינה – רהיט שהוא אקססורי לבית

ארון ויטרינה הוא רהיט לכל דבר, מלבד פתרון אחסון אידיאלי כארון, הוא משמש גם כפריט עיצובי ומכניס המון שיק וסטייל לחלל. בארון ויטרינה ניתן לחשוף לראווה את כלי הבית והאקססוריז היפים. סלסלאות קש מעוצבות, כוסות, צלחות, תמונות ועוד מגוון פריטים שישדרגו את המראה הכולל ויחזקו את הניחוח העיצובי.

רשת ארונות ריביירה מציגה קולקציות ארונות ויטרינה במגוון עיצובים החל מהמראה הנקי והקלאסי ועד לארונות בסגנון וינטג' כפרי.

"ארונות ויטרינה מתאימים למי שמחפש סטייל ומודולריות ברהיט אחד, שכן יכולים להפוך מארון בגדים לארון אחסון לכלים ודקורציה בפינת האוכל." מסבירה וולנסקי סגרה, מעצבת הבית של ארונות ריביירה ובוגרת שנקר במחלקה לעיצוב מבנה: "בהיבט הפרקטי ארון הויטרינה מתאים למי שאינו יכול להרשות לעצמו חדר ארונות אך עדיין רוצה לשמור על נגישות הבגדים, בארונות ויטרינה ישנה זכוכית בדלתות המאפשרת לראות את הבגדים ולהגיע אליהם בקלות ונוחות. בדגמים אלו ניתן לאחסן לדוגמה נעליים בצורה ששומרת עליהם ולא מחייבת לדחוס אותם כולם במגירה. בנוסף, עיצוב הארון מעניק לחלל החדר מראה שיקי עם המון סטייל שתמיד עושה חשק להתלבש ולסדר."

(צילום: יח"צ, ישראל כהן, אלון נחום)

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X