fbpx
בילויים

בא לי טוב מסיבת רחוף

מותג מסיבות הרחוב של החברה העירונית "בא לי טוב מסיבת רחוב" עובר למתכונת קיץ ומביא לכם הפעם את "בא לי טוב מסיבת רחוף"' עם הזמר מוקי והכוכב העולה נדב גדג' והכל יקרה בחוף ראשון לציון עם פלייליסט מרגש במיוחד.

אחרי 4 מסיבות רחוב מוצלחות שנערכו בשלוש השנים האחרונות ביוזמת עיריית ראשון לציון ובהפקת החברה העירונית יחד עם אגף חוף הים, אגף הנוער והצעירים ורומי יחסי ציבור, בהן אירחו בין היתר שמות גדולים כמו אביב גפן , הדג נחש, מוש בן ארי והבלקן ביטבוקס -שמחו המארגנים להשיק את עונת הקיץ במסיבת חוף שתשאיר אותנו פעורי פה ושזופי פנים.

מסיבת הרחוף (חוף ראשון לציון, חוף הגולשים) תערך ב-19.06.2015 בשעה 12:30 . הפנדה דיג'ייז (קובי מלכה וגל ברכה) יחממו עם להיטים את הקהל הצמא לחופש , מיד אחריהם תעלה הגברת הראשונה ליידי לודה שתעלה את הביט לקצב ההאוס ואחריהם בסדר עולה הגולדן בוי נדב גדג וזמר השנה מוקי.
בסוף האירוע תקבלו את הרכב הטראנס UPGRADE שיכניס אותנו לשבת עייפים אך מסופקים מאוד ובעיקר תוהים איך הסלוגן "בא לי טוב" מתחבר נהדר עם מה שהרגשנו באמת.

עוד באירוע – מתחם אקסטרימיים- מתנפחים עם מים למבוגרים

* הכניסה חופשית

מסיבת רחוף 19.06.2015

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X