fbpx
צרכנות

בורקס יפו החדש של מעדנות – ללא ספק בורקס פינוקים

אני חצי בולגריה וזה אומר שמהרגע שילד נולד לעדה – נותנים לו להחזיק בורקס ביד 🙂

מעבר לעובדה שאני חצי בולגריה, אבא שלי נולד וגדל ביפו ואני עדיין זוכרת בתור ילדה איך היינו נוסעים מראשון לציון לשוק ביפו מדי ששי בבוקר לעשות קניות. עד היום, אבא שלי קונה מוצרים מסויימים רק ביפו, וגם כשגרנו בחו"ל והיו באים לבקר אותנו מהארץ ושואלים מה אנחנו רוצים שיביאו לנו – אבא שלי היה שולח את האנשים ליפו. אחד מהדברים שתמיד היו ברשימת הקניות, ומככבים עד היום – הבורקס. הבורקס חייב להיות ממאפיה מסוימת ביפו כי "רק שם יודעים לעשות בורקס" לטענתו (דרך אגב, גם הבשר לקבבים שלנו מגיע רק ממעדניה ביפו). אז כן, בורקס מיפו זה משהו שגדלנו עליו.

אני מודה שאני לא ירשתי את האהבה האינסופית הזאת לבורקס ואני גם לא אסע לעיר אחרת לקנות אותו, בייחוד שאני יכולה למצוא אותו בגירסה קפואה בסופר הקרוב לביתי. לכן, כשראיתי שמעדנות הוציאו בורקס חדש ועוד קראו לזה – בורקס יפו – הייתי חייבת להעמיד אותו באתגר המשפחתי !

בורקס יפו מעדנות
בורקס יפו מגיע עם מילוי גבינה ומילוי תפו"א

אז מה זה בדיוק בורקס יפו?

מדובר בבורקס פינוקים שפעם היה שמור רק למאםיות ובבורקסיות. ומה הכוונה בבורקס פינוקים? בורקס ענק, גדול ופריך שניתן להכניס בו הכל.
כעת, מעדנות עושה כבוד לזכרונות ובעיקר לבורקסים של פעם ומגישה את סדרת "בורקס יפו" – בורקס גדול כמו פעם. הסדרה כוללת בורקס במילוי גבינה ובורקס במילוי תפוח אדמה, וטוב שיש את שני הטעמים כי אנחנו בית שחלק אוהבים מאוד גבינה, וחלק יכולים לחיות רק מבורקס תפוח אדמה.

הפואנטה פשוטה, לוקחים את הבורקס, מניחים על תבנית אפיה, מברישים עם ביצה ומפרזים שומשום ויאאלה – חצי שעה אפיה ויש בורקס מושלם. הוא ללא ספק ענקי וניתן לחצות אותו בקלות באמצע ולהוסיף כל דבר שרק רוצים: ביצה קשה, פלפל או חציל קלוי, חריף… תוספות כיד הדמיון.

אנחנו הכנו 2 בורקסים לכל אחד ואני חייבת לציין שזה היה טו-מאץ. כשאני אומרת שהם ענקיים – הם ענקיים. בורקס אחד עם תוספת היה ללא ספק מספיק. הוא מפוצץ במילוי ובאמת יש לו טעם נפלא.

ואם אתן רוצות לדעת אם הוא עבר את המבחן המשפחתי – אז כן, הוא עבר. הוא יקנה ויכנס גם לפריזר של ההורים, למרות שכמו שאני מכירה את אבא שלי, הוא עדיין יסע אחת לחודשיים לבורקסיה שלו ביפו וימלא את הסטוק גם משם 🙂

בורקס יפו יוצא מהתנור
ענקיים ויפים
בורקס יפו של מעדנות עם תוספות
ניתן לחתוך באמצע ולהוסיף תוספות
Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
אולי גם יעניין אותך?
Close
Back to top button
X