fbpx
צרכנות

חדשות הצרכנות – מרץ 2023

נקניקיות גורמה חדשות: נקניקיות בראטוורסט - מעדני יחיעם

מי שעוקבת אחרי תקופה יודעת שאני ונקניקיות לא הולכים יחד, אבל איכשהו, מאז שיצא לי לטעום נקניקיות מסוגים שונים של "מעדני יחיעם", אני מוכנה לתת להם צ'אנס – אבל רק להם.

בחודש האחרון "מעדני יחיעם" הוציאו סוג חדש של נקניקיות גורמה – נקניקיות בראטווורסט. בתור אחת שגרה בברלין מספר שנים ולא הסכימה לטעום שום סוג של נקניקיה, גם לא בראטוורסט – הפתיע אותי ממש שהסכמתי לטעום את אלה. 
אז מה מיוחד באלה? הנקניקיות מכילות תערובת בשרים מובחרת מבשר עוף, הודו ובקר והן עוברות תהליכי תיבול הכוללים תערובות עשבי תיבול ותבלינים ייחודיות המעניקים להם טעם ומרקם מיוחדים. נקניקיות בראטוורסט מיועדות לצלייה במחבת או על האש, מכילות 14% חלבון, ללא גלוטן, והן מצטרפות לסדרת נקניקיות הפרמיום המובילה של מעדני יחיעם.

בעלי ואני החלטנו לעשות ניסוי ולראות איך הן יוצאות. אמרו "צלייה" יקבלו צלייה. הוצאנו את הנינג'ה והלכנו על האתגר. 
מצב GRILL כ-12 דקות (באמצע הפכנו) והבית התמלא ריח מושלם. מעבר לריח, הן קיבלו צבע וצורה יפה ובסוף, כשהן נכנסו לתוך באגט קריספי עם חומוס ומלפפון חמוץ (לצערי לא היה כרוב כבוש) – הן בכלל קיבלו צורה מגרה עוד יותר.
והטעם? מושלם! כמו תמיד, "מעדני יחיעם" לא אכזבו ועשו לי חשק לעוד (כן, הן כבר נכנסו לרשימת הקניות השבועית). 

מחיר מומלץ לצרכן: 19-23 ₪ (אריזת 280 גרם) | כשרות: כשר בהשגחת הרבנות הראשית. | להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות ברחבי הארץ.

חברת "אחוה" משיקה את סדרת ממרחי הטחינה המתוקים בעיצוב חדש

לא רק אתן אוהבות לעשות סדר ולהתחדש לקראת פסח והאביב, גם חברת "אחוה" אוהבת!

את סדרת ממרחי הטחינה של "אחוה" לא צריך להציג. מדי כמה חודשים הם מככבים כאן, בין אם יצא טעם חדש או סתם איזה מתכון מפנק שעושה שימוש בממרח.

אבל למי שבכל זאת לא מכירה, מדובר בסדרת ממרחים המבוססים על טחינה גולמית שזוכים להצלחה בארץ. ניתן להשתמש בהם כממרח רגיל או באפיה, והם משמשים כמקור טוב לסיבים, סידן, ברזל, הם אינם מכילים שמן דקל וחומרים מהחי ומתאימים לטבעונים.

בסדרה תמצאו 4 סוגי ממרחים: ממרח טחינה עם שוקולד, ממרח טחינה עם סילאן, ממרח טחינה בטעם שוקולד ללא תוספת סוכר, אליהם מצטרף גם ממרח חלבה.

ועכשיו, לקראת האביב, חברת "אחוה" משווקת את אותם ממרחים טעימים ומוכרים באריזה עם עיצוב חדש. האריזה מכילה 400 גרם בכשרות מהדרין, וכמו תמיד – המוצרים של "אחוה" טעימים אבל גם לא עושקים את הכיס.

מחיר מומלץ לצרכן: 12-14 ₪ (אריזת 400 גרם) | כשרות: כשר פרווה בהשגחת בד"צ עדה חרדית ירושלים | להשיג ברשתות השיווק המובחרות.

ממרחי הטחינה של אחוה בעיצוב חדש

"פסטה ריקו" תשווק לרגל פסח מבחר מוצרי פסטה ללא גלוטן וללא קמח חיטה

חברת פסטה ריקו, החברה המתמחה בייצור פסטה טרייה בשיטה איטלקית מסורתית, תשווק לרגל חג הפסח מגוון מוצרי פסטה ללא קמח חיטה וללא גלוטן כשרים לחג. בין המוצרים שתשווק החברה לפסח, פסטה פנה ללא גלוטן, פסטה לינגוויני ללא גלוטן, פסטה קזרצ'ה ללא גלוטן. בנוסף תשווק פסטה ריקו מוצרי פסטה טרייה קפואה כשרים לפסח ללא קמח חיטה, בהם פטוצ'יני, רביולי גבינות, רביולי בטטה וניוקי.

בנוסף, תקיים פסטה ריקו מבצע מיוחד שיימשך עד לתחילת אפריל: כל הרוכש מאתר החברה יקבל מוצר במתנה בכל הזמנה. בין המתנות: אריזת פסטה טרייה, אריזת רביולי, רוטב שמנת ועוד. המבצע יימשך עד לתאריך 3 באפריל 2023.

הפסטה הטרייה של "פסטה ריקו" הנה פסטה פרמיום, טעימה להפליא ברמה עולמית של פסטה איטלקית, עשויה מחומרי הגלם הטובים ביותר, אינה מכילה חומרים משמרים, צבעי מאכל או אבקות. השימוש במילויי הפסטה מירקות טריים בלבד, גבינות עשירות, ריקוטה 20% עשירה ואיכותית, בטטות מקורמלות, פטריות פורטובלו טריות ועוד. הפסטה הטרייה אינה דביקה ואינה מפרישה המון עמילן, היא משביעה ואיכותית, קלה ומהירה להכנה בזמינות ושימושיות ישירות מהמקרר.

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 15.90 ₪ – 25.90 ₪ (אריזת 300 גרם קפוא או 400 גרם יבש) | כשרות: בד"צ בית יוסף ובהשגחת הרבנות מגדל העמק | להשיג בלעדית באתר חברת פסטה ריקו עם משלוחים לפי אזורי וימי חלוקה: https://pastaricco.com

חברת Vgarden תשיק סדרת נקניקים טבעוניים בשותפות עם טיב טעם

חברת ויגרדן (Vgarden), המפתחת ומשווקת מוצרי מזון טבעוניים, בבעלות קיבוץ גן-שמואל וחברת הדר-פוד, חתמה על הסכם לייצור בלעדי בישראל עם קבוצת טיב טעם. ויגרדן,  המפתחת, מייצרת ומשווקת תחלפי גבינה, בשר ודגים, מבוססי צמחים, בארץ ובחו"ל, תייצר ביחד עם טיב טעם סדרת מוצרי תחליפי בשר כשרים על בסיס חלבון אפונה. במסגרת ההסכם, תסב טיב טעם את מפעל ש.י.אורן מעדני בשר בע"מ שרכשה בחוף שמן לכשר ובו תייצר את המוצרים, על בסיס הידע והפיתוחים הטכנולוגיים של ויגרדן בתחום תחליפי הבשר. בשלב הראשון תייצר טיב טעם פרוסות סלמי טבעוני ופרוסות פסטרמה טבעונית, שישווקו תחת מותג Vgarden בסניפי הרשת, כשבכוונת החברה לבחון שיתופי פעולה עם קמעונאיות המזון הכשרות בישראל.

Vgarden מפתחת, מייצרת ומשווקת בתפוצה גלובאלית מוצרי מזון המחליפים מוצרים מן החי (טבעוניים). כיום היא החברה הישראלית היחידה שפועלת בכל קטגוריית מוצרי המזון החדשניים המחליפים מוצרים מן החי. ויגרדן מחזיקה בישראל במותג "משומשו" ומוכרת תחת המותג מנעד רחב של מוצרים ייחודיים לרבות מוצרי גבינה, דגים ובשר טבעוניים וכשרים. לפני כשנה וחצי חתמה החברה על עסקה עם לאומי פרטנרס, זרוע ההשקעות של בנק לאומי, אשר השקיעה בחברה כ- 55 מיליון שקל לצורך הרחבת פעילותה הבינלאומית לפני מס' חודשים הקימה החברה מפעל יצור באוסטרליה עם שותף מקומי בהשקעה כוללת של כ-5 מיליון שקלים. 

לדברי אילן אדוט, מנכ"ל ויגרדן, ויגרדן רואה בשיתוף הפעולה עם קבוצת טיב טעם שיתוף פעולה אסטרטגי ארוך טווח שיאפשר לחברה להגדיל משמעותית את כושר הייצור של תחלפי נקניקים ומוצרים דומים ולספק את הביקושים הצפויים בארץ ובחו"ל. "ניסיון ומקצועיות קבוצת טיב טעם בעולמות המזון והייצור, קצב הפיתוח המואץ של מוצרי ויגרדן והאמון הרב שנוצר בין הצדדים, בפעילותם המשותפת, מבטיח שיתוף פעולה פורה וארוך טווח". 

פסטרמה טבעונית של ויגרדן
צילום: Sell360pro

לקראת חג הפסח: שופרסל מציעה נתחי בשר טרי אנגוס איכותי מארגנטינה שנבחר לבשר הטוב בעולם

המותג הפרטי של שופרסל מביא עמו בשורה לצרכנים לרגל החג, מגוון מוצרי בשר טרי מזן אנגוס מארגנטינה. חמישה נתחים מזן זה נבחרו לבשר הטוב בעולם בתחרות בינלאומית אשר נערכה בדבלין. בתחרות נדגמו מעל 300 חברות מכל רחבי העולם על ידי כ-60 שופטים שבדקו קטגוריות שונות ביניהם: איכות המוצר, תעודות גידול ותקני עיבוד ועוד.

כמו כן, שופרסל מציעה מגוון מוצרים מזן אנגוס בהן דנוור סטייק, סטייק דלמוניקו והמבורגר טרי שנטחן במקום.

בנוסף למותג אנגוס, ניתן להשיג בקצביות הרשת מוצרי בשר לשימושי בישול שונים של מעשנה, בישול וצלייה, בטווח מחירים רחב בהם מותגים מקומיים, מותג בלאק אנגוס מנברסקה ארה"ב, עגל חלב מצרפת ומוצרי כבש מישראל ומצרפת.

המותג האיטלקי ברילה משיק: רוטב פומדורו ופסטות כשרות לפסח וללא גלוטן

ברילה, מותג הפסטה מספר 1 באיטליה, משיק לחג הפסח: רוטב פומדורו, כשר לפסח, ללא גלוטן, המצטרף לסדרת הרטבים הכשרים לפסח שהשיק המותג פסח בעבר: ארביאטה וטוסקנה.

כל רטבי העגבניות של ברילה עשויים מעגבניות איטלקיות איכותיות, הנקטפות בשיאן, עשבי תיבול טריים ושמן זית כתית מעולה. חומרי הגלם המעולים מתבשלים לאיטם כדי להגיע לטעם עשיר ונפלא, שכל המשפחה תאהב.

רוטב פומדורו כשר לפסח: רוטב עגבניות קלאסי, אהוב על ילדים ומבוגרים כאחד. עשוי מעגבניות טריות ובשלות, שידוך אידיאלי לכל פסטה, פומדורו הינו הרוטב הנמכר ביותר בקטגוריה ולראשונה מופיע בגרסת כשר לפסח במטרה להרחיב את היצע המוצרים לצרכן בתקופה זו.

סדרת הרטבים הכשרים לפסח הם רטבים צמחונים ובנוסף, אינם מכילים גלוטן.

מחיר מומלץ לצרכן: 11.8 ₪ – -16.9 ₪ (400 גרם) | כשרות: פומודורו – משולש K, ארביאטה וטוסקנה – בד"צ מנשסתר, לאוכלי קטניות (פרווה) 

בנוסף, משיקים בברילה סדרת פסטות כשרה לפסח, ללא גלוטן, הכוללת 4 סוגים שונים: פסטת ספגטי, פוזילי, פנה ולזניה.

הסדרה לפסח, עשויה מתערובת ייחודית של קמח תירס לבן, קמח תירס צהוב ואורז (ללא גלוטן), ומצטיינת בטעם משובח, מרקם אחיד ששומר על צורתו ונגיסותו גם לאחר הבישול.

מחיר לצרכן: פסטה – 14.8-15.9 ₪ לאריזה (400 גרם), לזניה – 19.8-24.9 ₪ לאריזה (250 גרם)  | כשרות: בד"ץ מנשסתר לאוכלי קיטניות

להשיג ברשתות השיווק והמזון ברחבי הארץ

פסטה ורוטב ברילה כשר לפסח וללא גלוטן
צילום: יח"צ

חדש לפסח: בן & ג'ריס משיקים 8 טעמי גלידה חדשים במהדורת חג מיוחדת – כשר לפסח וללא גלוטן

בן אנד ג'ריס משיקים 8 טעמי גלידה, במהדורת חג מיוחדת – כשרה לפסח!

הגלידות הכשרות לפסח ישווקו באריזות פיינט- 500 מ"ל ב – 8 טעמים מובילים: גלידת וניל, גלידת שוקולד, גלידת קפה, דולצ'ה דה לצ'ה, בננה אגוזים, שוקולד אגוזים, ברי נ'אייס, בנוסף לטעם המיוחד לפסח – גלידת חרוסת.

הטעמים הכשרים ישווקו גם באריזת שורטי של 150 מ"ל בטעם ריבת חלב פאדג ומנה אישית של 100 מ"ל בבודדים או באריזות של 4 יחידות בטעם שוקולד ובטעם וניל.

מחיר לצרכן של מארז גלידה כשרה לפסח: 24.90 ₪ ; מחיר לצרכן של גלידה אישית: 10 ₪ מומלץ לצרכן | כשרות: כל הטעמים מושקים בכשרות מהדרין בהשגחת בדץ בעלז, בד"ץ בית יוסף, הרבנות קריית מלאכי וOU, חלב ישראל | להשיג ברשתות השיווק, חנויות מוברחות וגלידריות בן אנד גריס. (באר טוביה וביבנה)

גלידות בן אנד ג'ריס כשרות לפסח וללא גלוטן
צילום: יח"צ

הסקוטית מבית ישרקו משיקה לקראת חג הפסח לראשונה: אוזו פלומארי בבקבוק של 1 ליטר

הסקוטית, חטיבת היין והאלכוהול מבית ישרקו, משיקה לקראת חג הפסח משקה אוזו פלומארי לראשונה בבקבוק של 1 ליטר. כשר לפסח ובהשגחת מאור הכשרות ובאישור הרבנות הראשית לישראל.

אוזו פלומארי, ממזקקת THOMOPOULOS המיוצרת באי לסבוס שביוון, החל בשנת 1894. המזקקה משלבת תהליכי ייצור מסורתיים עם טכנולוגיה חדשה, המייצרים וארומה הייחודיים לו. כל זאת בזכות השימוש במרכיבים איכותיים במיוחד כמו מי מעיינות, אניס, שומר, קינמון, מוסקט ועוד.

אוזו פלומארי הינו תוצאה של היחס בין המרכיבים, מה שהופך אותו, לאוזו הפופולארי ביותר ביוון, ויש האומרים שגם בעולם.

ארומת האוזו חזקה, בטעמי ליקריש, אניס, שומר ואקליפטוס, וסיומת ארוכה ומתקתקה. מומלץ להגיש נקי וקר בצ'ייסר, אך ניתן להוסיף קרח או מים מינרליים וקרח (את הקרח מומלץ להוסיף אחרי הוספת המים).

מחיר לצרכן: 119 ₪ ל- 1 ליטר. אחוז אלכוהול: 40% אלכוהול | כשרות: כשר לפסח כשרות פרווה, לאוכלי קטניות | להשיג בסניפי רשת טיב טעם, בחנויות נבחרות בכל רחבי הארץ ובאתר האון ליין, טיב טעם בקליק

הסקוטית מבית ישרקו אוזו פלואמרי 1 ליטר כשר לפסח
צילום: יח"צ

מותג התה פומפדור משיק סדרת מוצרים כשרים לפסח ב 7 טעמים שונים

כ 80% מהצרכנים הישראלים מצהירים על שתיית תה במהלך השנה, דומה מאוד לשיעור שתיית הקפה וגבוה ממשקאות קרים שונים. מנתוני מותג התה והחליטות פומפדור עולה כי בחג הפסח נרשמת עלייה משמעותית ברכישת תה וחליטות בישראל. תקופת הקניות לפסח היא שנייה בגודלה אחרי תחילת החורף. בפסח נקנים בממוצע 2.8 מליון קופסאות תה, וזה למרות שתקופת הפסח היא מאוד חמה בישראל.

התה הינו חלק מהותי ובלתי נפרד מהארוחות החגיגיות/ האירוח במהלך ימי חג הפסח, בעיקר מלווה כשתייה עם המנות האחרונות, בסוף הארוחה.

המותג פומפדור משיק לקראת חג הפסח סדרת חליטות ב – 7 טעמים שונים, כשרים לפסח: חליטת צמחים קמומיל, חליטת צמחים ג'ינג'ר לימונית, חליטת צמחים שומר, חליטת צמחים ורד בר והיביסקו, חליטת צמחים מנטה, חליטת צמחים ג'ינג'ר כורכום ותה ירוק קלאסי.

מחיר מומלץ לצרכן של מארז תה: 12.90- 15.90 ₪ | כשרות: חתם סופר בני ברק. כשר לפסח, ללא חשש קטניות | להשיג ברשתות השיווק

חליטות פומפדור כשרות לפסח
צילום: יחצ פומפדור

מותג הטונה ריו מרה, משיק לחג הפסח: נתחי טונה בהירה בשמן זית, כשרה לפסח

מותג הטונה ריו מרה, מציע לחג הפסח: נתחי טונה בהירה בשמן זית, כשרה לפסח.

טונה ריו מרה היא איטלקית אמיתית, ורודה ועסיסית, מזינה ועשירה בחלבון. הטונה שמיוצרת בתהליך הניקוי הכפול עוברת מבדקי איכות קפדניים והיא בעלת טעם מיוחד במינו עם איכות בלתי מתפשרת.

טונה ריו מרה מספקת פתרון מצוין לתזונה בריאה בחג הפסח: בנוסף לתכולת החלבון שלה, גם עשירה בחומצות שומן מסוג אומגה-3, הידועות גם בשם שמן דגים. שמן זה מסייע בשמירה על בריאות תקינה בזכות היכולות האנטי דלקתיות החזקות שלו. בנוסף, טונה עשירה בוויטמיני B מורכבים, המסייעים להגביר את היעילות בתפקוד של איברים, להאיץ את חילוף החומרים, להגן על העור ומסייעת גם בחידוש מלאי האנרגיה והחומרים המזינים של הגוף.

מותג הטונה ריו מרה, מציע פסח 3 אופציות צריכה בגדלים שונים אשר מתאימים לנו לכל ארוחה:  משפחתית (מארז של שלישייה 80 גר כל אחת ), זוגית (מארז 2 יחידות 160 גר כל אחת) וארוחה אישית- קופסה אחת 160 גר – לארוחה מהירה, טעימה ומאוזנת שניתן לאכול בכל רגע ובכל מקום; בפיקניק או בטיול, במשרד ואפילו בבית כארוחה משלימה.

מחירים לצרכן: מארז שלישייה 240 גרם: 23.90 ₪ – 35.50 ₪ ; מארז זוגי 320 גרם: 28.90 ₪ – 36.90 ₪ ; יחידה אחת 160 גרם: 14.90 ₪ – 20.90 ₪ | כשרות: כשר לפסח בדצ – אגודת ישראל | להשיג ברשתות השיווק והמזון ברחבי הארץ

חדש בארץ - חטיפי החלבון הטבעוניים של המותג: TRIBE - ללא גלוטן: בטעמים מיוחדים!

חטיבת המזון של חברת שסטוביץ קיבלה את הזכיון לייבוא ושיווק מותג חטיפי החלבון הטבעוניים טרייב (Tribe), הנחשב למספר 1 בקטגורית הטבעונות בבריטניה.

חטיפי החלבון הטבעוניים של המותג טרייב, הינם חטיפים ללא גלוטן, עם שלוש שכבות מפנקות ומעושרות בחלבון מן הצומח, בעלי מגוון רכיבים איכותיים כגון: חמאת בוטנים, זרעי צ'יה וחמנייה, שקדים, סוכר קוקוס, סילאן, ופקאן.

חטיף החלבון מגיע בארבעה טעמים מיוחדים: טריפל בטעם שוקולד ומייפל, טריפל בטעם קרמל מלוח עם בוטנים ואגוזים, טריפל במרקם חלת דבש קראנץ' וטריפל בטעם שוקולד וחמאת בוטנים.
ההיתרון המשמעותי של חטיפי טרייב בשונה מכל מה שהכרנו עד היום, הוא השילוב המנצח בין מוצר מזין וטעים המתאים לכל שעות היום.

החטיפים יכולים גם לשמש כארוחה ON THE GO, בריאה ומלאת חלבון (19-21% חלבון). המותג טרייב, הינו המוביל בקטגורית חטיפי חלבון טבעוניים באנגליה והמוביל בתחום החטיפי חלבון 'פינוק'. הוא מאופיין ע"י קהילה הדוקה של ספורטאים ורצי מרתונים עם MISSION חברתי מובהק.

מחיר מומלץ לצרכן: 10.90 ₪ | כשרות: בית דין לונדון, באישור הרבנות הראשית לישראל | להשיג ברשת סופר פארם בלבד!

טרייב חטיפי חלבון טבעונים
צילום: יח"צ
Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
אולי גם יעניין אותך?
Close
Back to top button
X