fbpx
צרכנות

החדשים של אסם: ביסלי מאנץ ובמבה במגוון גדלים וטעמים!

בסוף השבוע האחרון יצא לנו לטעום את החידוש האחרון של ביסלי – ביסלי מאנץ ! מדובר בשקיות ביסלי עם שילוב של מספר טעמים אהובים ו…פיצוחים. האמת, סופר טעים. האמת הפחות טעימה – האריזה קטנה מדי (לטעמי) ונגמרת מהר מדי.

ביסלי מאנץ' עם פיצוחים מתובלים

אסם, השחקנית המובילה בשוק החטיפים בישראל, מרחיבה את מותג ביסלי ומשיקה את ביסלי מאנץ' – מיקס של ביסלי עם פיצוחים. זו הפעם הראשונה בישראל בה מחברים בין חטיף לפיצוחים והאמת, עשו שילוב מעניין, מפתיע וטעים. לאורך השנים, שומר המותג ביסלי על כוחו כמותג חטיפים מוביל, השלישי בקטגוריית החטיפים בישראל וכעת הוא מתרחב לעולם חדש.

ביסלי מאנץ' יצא ב-2 טעמים: ספרדי ומקסיקני. הספרדי מכיל שני סוגי ביסלי, בתוספת בוטנים וגרעיני חמניה פיקנטיים, בעוד המקסיקני מכיל שני סוג ביסלי בטעם ספייסי צ'ילי בתוספת בוטנים פיקנטיים וגרעיני חמניה פיקנטיים.

אין ספק שהמוצר החדש מחבר את הביסלי לעולם הפיצוחים הבוגר עם מרקמים וטעמים חדשים ומספק לצרכנים הזדמנות לצריכה "on the go". בעיני, זה גם הופך את הביסלי להרבה יותר מיוחד, כי הוא הופך להיות משהו השייך רק לנו, האמהות/ההורים.

מחיר: 3.5-4.5 ₪ | תכולה: 40 גרם לשקית | כשרות: בד"צ העדה החרדית | להשיג ברשתות המובילות

ביסלי מאנץ
ביסלי מאנץ: ספרדי ומקסיקני

במבה – הכירו את במבה בומבה, במבה עגולה ובמבה פונץ-בננה

בשנים האחרונות במבה מתחדשת ומפתיעה כל פעם עם מהדורה מעניינת, שמספקת חווית אכילה חדשה, צורות חדשניות ושילובי טעמים מפנקים, ובתור מכורה לבמבה מאז היותי ילדה, אני תמיד שמחה שאסם יוצאים עם חידושים מפתיעים. בתור ילידת שנות ה-80, יש 2 סוגי במבה שתמיד תמצאו במגירת החטיפים שלנו: הבמבה בשקית הצהובה (ולפעמים שקיות במבה קטנות עם התינוק כדי שהילד יפתח ויסיים את אותה שקית) ובמבה אדומה, אבל כשאסם יוצאים עם חידושים לחטיף האהוב – אנחנו תמיד דואגים לטעום גם אותם.

כשאנחנו חושבות על במבה, אנחנו מדמיינות את הבמבה הקלאסית, הצהובה, הנימוחה בטעם המתוק–מלוח של חמאת הבוטנים, אבל מסתבר שלאט לאט, בלי ששמנו לב, במבה מציעה לנו מגוון רחב של הנאות ובימים אלו במבה מחזירה את המהדורות הכי אהובות מהשנים האחרונות למדף ואנחנו יכולים ליהנות מחוויית במבה אחת גדולה – במבה בומבה, במבה פונץ' בננה, במבה עגולה, במבה נוגט, במבה חלבה, במבה מתוקה, וכמובן – הבמבה הקלאסית. וכך, מצאנו את עצמנו נוסעים לסופר ומתחדשים בשקיות של במבה בומבה (הילד התלהב, לדעתי היא קצת גדולה מדי), במבה עגולה (חמוד בטירוף), ובמבה פונץ-בננה (טעים אבל אני מעדיפה את השילוב הקלאסי של הבמבה עם השוקולד).

דרך אגב, כנראה שיש עוד אנשים בארץ שממש מכורים לבמבה. עד כמה מכורים? על ההוא שגנב למעלה מ-1700 שקיות במבה בשוד הבמבה הגדול שמעתן? אם לא – כנסו לכתבה הבאה 🙂

אז איזו במבה אתן הכי אוהבות?

 

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X