fbpx
צרכנות

בלנדר מוט BRAUN מסדרת מולטי קוויק

בלנדר מוט של בראון – מסדרת מולטי קוויק – זכה לאחרונה בתחרות "מוצר השנה 2015". המכשיר משווק באמצעות חברת ברימאג, המתמחה ביבוא ושיווק מוצרי חשמל לבית ולמטבח. הבלנדר מוט מופיע בסידרה עם מספר דגמים MQ375, MQ 775, MQ 785 . כל דגם מאופיין באבזור שונה. הבלנדר מוט שזכה בפרס נמצא בכל הדגמים.

בלנדר מוט BRAUN דגם MQ775

בלנדר המוט מולטי קוויק, זכה בפרס מוצר השנה בזכות היותו בעל פטנט עם מנגנון אנטי התזה. בנוסף, במכשיר זה קיימת פונקציה ייחודית שבזכותה ניתן לשלוט על עוצמת הלחיצה על המכשיר.  כמו כן, בלנדר המוט מולטי קוויק מגיע עם מגוון אביזרים משלימים המעניקים לו יכולות של מעבד מזון וכותש קרח, אך הוא הרבה יותר קטן, קומפקטי וחסכוני בשטח אחסון ומחירו הזול יחסית לפונקציות הרבות אותן הוא מציג, כל אלו כאמור הופכים את המכשיר לזוכה ראוי בפרס מוצר השנה.

המכשיר עשוי מנירוסטה, איתו מגיע מיכל בין 0.5 ל'- ל 1.5 ליטר והוא כולל סכינים לחיתוך ופריסה של פירות וירקות לסלטים וכן וו לישה מיוחד להכנת בצק "כבד" ללחם  או פסטה, פשטידות ועוגות.

בנוסף כולל המכשיר מקציף מנירוסטה המיועד להכנת עוגות, בלילות וקצפות ומגיע עם מעבד מזון מיני בנפח 350 מ"ל, לקיצוץ עשבי תיבול, גבינה קשה, שורשים ועוד.  כמו כן, מגיע עם חלקים נלווים ככוס מדידה של 600 מ"ל, כוס פעמון לערבול שיקים ומיני קוצץ ירקות ובשר.

מוט הבלנדר ניתן להפרדה, עיצובו ארגונומי ונוח לאחיזה רכה ונוחה לזמן ממושך במיוחד. המכשיר ניתן לשליפה וניקוי ובזכות החלקים המתפרקים ניתן לשטיפה במדיח הכלים (עד טמפרטורה של 30 מעלות). הוא מצויד במנוע רב עוצמה 750 וואט, בעל  סכין עבה וחזקה עם להבים חדים במיוחד.
מחיר מומלץ לצרכן: 599-799 ₪ | אחריות על המכשיר ניתנת לשנתיים | להשיג בחנויות המורשות וברשתות החשמל המובחרות

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X