fbpx
מסעדות

בר היין "האוס אוף קטרינה" (House Of Katerina) החדש במתחם שרונה

מרתף יין עתיק הנמצא במערה מקורית של הטמפלרים המעוצב בסגנון של המאה ה- 18, דמוי מערה בת מאתיים שנה ומאובזר בעתיקות מיוחדות, מקבלים את פני הנכנס בשעריו של בר היין "האוס אוף קטרינה" (House Of Katerina) החדש, הממוקם במתחם שרונה בתל-אביב. הבר רכש מגוון של כלי הגשה מקרמיקה, המיוצרים על ידי חברי עמותת אנוש המתמודדים עם פגיעות נפשיות, מסניף רמת השרון.

ניר רן, הבעלים של הבר הוא אדריכל ומעצב פנים בהכשרתו, וגם הבעלים של  מסעדת ה"פלימרקט" ביפו, שרכשה אף היא כלי הגשה מעמותת אנוש. את הבר, שאותו עיצב בעצמו על שלל עתיקותיו, יחנוך רשמית בעוד כשלושה שבועות, ועד אז המקום פתוח בערבים.

לדברי ניר, הכלים מעוצבים בסגנון מחוספס, המתאים לעיצוב הכללי של המקום. "אבא שלי הוא סוג של מתמודד, והיה חשוב לי ליצור את הקשר עם העמותה ולרכוש את המוצרים לא רק בשל היופי והעיצוב המיוחד שלהם שלגמרי מתאים למקום, אלא גם בגלל המטרה החברתית שמאפשרת להם תעסוקה וכמובן, כדי שהרווחים יעברו אליהם."

את כלי הקרמיקה היפיפיים מייצרים בעבודת יד חברי סניף רמת השרון של עמותת אנוש המתמודדים עם פגיעה נפשית כחלק מתהליך השיקום שהם עוברים.  אנוש, העמותה הישראלית לבריאות הנפש מעניקה שירותי שיקום לכ- 4,500 איש ולכ-3,000 בני משפחות באמצעות 55 סניפים ו-8 מרכזי ייעוץ למשפחות הפרוסים ברחבי הארץ.
לרכישת כלי קרמיקה מעמותת אנוש: ניתן לפנות לטל' 054-9299522

על עמותת אנוש

אנוש, העמותה הישראלית לבריאות הנפש , נוסדה בשנת 1978 על-ידי קבוצת משפחות, מתנדבים ואנשי מקצוע. העמותה, המשקמת כיום למעלה מ- 5,000 נפגעי נפש ב- 53 סניפים ברחבי הארץ, שמה לה למטרה לקדם את נושא בריאות הנפש של הפרט והמשפחה ולשקם את נפגעי הנפש בקהילה בתחומי החברה, התעסוקה והדיור. בעמותה מופעלים שירותי שיקום בכל תחומי החיים: החברתי, התעסוקתי, דיור מוגן, הוסטלים והשמה תעסוקתית.  אנוש מפעילה גם שמונה מרכזי ייעוץ למשפחות של פגועי נפש בכל רחבי הארץ. העמותה מעסיקה כ-700 עובדים שכירים בעיקרם עובדים סוציאליים, פסיכולוגים, מרפאים בעיסוק, ומדריכי שיקום ומסתייעת באופן שוטף בכ- 650 מתנדבים בתחומים שונים.

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
אולי גם יעניין אותך?
Close
Back to top button
X