fbpx
גברים

ג'ון גראהם בקוקלציית נעלים לגברים לעונת האירועים

אם חשבתם שרק נשים חושקות בנעל המושלמת, חשבו שוב! גם גברים מכורים לנעליים אך היצע הנעליים אינו רחב כשל הנשים וכך הם מוצאם את עצמם ללא אופציות…

ג'ון גראהם (John Graham) מותג הנעליים המתמחה בנוחות ואיכות ברמה הגבוהה ביותר החליט לשים דגש על סטייל וטרנדיות לגבר האורבני שאוהב אופנה ולהציע לו מבחר "נעלי ערב" אלגנטיות לאירועים אך גם משתלבות נהדר בלוק ספורט אלגנט.

השראות המותג מגיעות מעולמות תוכן גבריים מגוונים ומשלבים בין אופנה טרנדית ויוקרתית לנוחות בלתי מתפשרת. בקולקציה הנוכחית ניתן למצוא מבחר דגמים איכותיים בעיצובים צעירים אך קלאסיים המתכתבים עם עולם הגבר ומאפשרים לו לחצות גבולות ולהעז.

נעלים אלגנטיות לגברים
מחיר – 649.90 ש"ח (צילום: זוהר שיטרית)

הקולקציה כוללת דגמי עור ודגמי ז'מש במגוון צבעים: שחור, חום כהה, חום בהיר כחול ועוד.

טווח מחירים: 499 ₪ ל 749 ₪ | להשיג ברשת SHOW/OFF גן העיר תל אביב, מדרחוב נתניה (שטטמפר), קניון רננים, גראנד קניון חיפה, סניף עודפים – דודג' סנטר נצרת עילית ובחנויות הנעלה מובחרות.

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X