fbpx
צרכנות

גני תקווה מציגה – "חנות תן קח קהילתית"

חבל לכן לזרוק מוצרים שכבר אין לכן שימוש בהם? גני תקווה מזמינה אתכן לקחת חלק במיזם חברתי קהילתי המחבר את כל התושבים ויוצר שכנות טובה: הילד שלך כבר לא זקוק לאופניים עם גלגלי העזר? יש לך עגלת תינוק שאין לך עוד צורך בה? צלמו והעלו לפורטל החדש "פשוט לתת", שם שכניכם שזקוקים למוצרים הללו יוכלו לקבלם.

כל פסח אנחנו נתקלים במוצרים שאיננו זקוקים להם וכל כך חבל לנו לזרוק אותם, כך אותם מוצרים מוצאים עצמם זרוקים במחסן במשך שנים וצוברים אבק. גני תקווה, החליטו ליצור קשרי שכנות טובה והשיקו פורטל נגיש באפליקציה ובאתר המועצה בו תושבים מעלים כל מיני מוצרים שהם לא זקוקים להם עוד ותושבים אחרים שצריכים את אותם המוצרים יכולים לבוא לקחת מהשכנים. כולנו מכירות את הסיטואציה שנגמר לאמא הסוכר והיא נגשת לשכנה מלמטה לבקש, היופי בפורטל שהוא מאפשר יחסי שותפות ושכנות בין כלל התושבים כיאה לעידן הדיגיטלי של ימינו.

אתם זוג צעיר שמביא לעולם ילד ראשון וצריכים עגלה? לאה, רונית ויורם העלו ל"פשוט לתת" עגלות שמורות באיכות מצוינת שאין להם עוד צורך בהן ורוצים.

ליזי דלריצ'ה, ראש מועצת גני תקווה, ערכה מחקר מעמיק ומקיף בכדי למצוא את המענה הקהילתי הטוב ביותר עבור תושביה כשהתוצר הסופי מתכנס בפורטל "פשוט לתת" שהושק בשבועות האחרונים ביישוב. הפורטל זמין לתושבים הן דרך אפליקציית המועצה והן דרך אתר האינטרנט. המוצרים נגישים ומחולקים לקטגוריות וקהלי יעד מגוונים. בנוסף, המועצה צפויה לקבל את פרס השלטון המקומי באחריות חברתית ממשרד הפנים על המיזם החברתי קהילתי. כמתבקש, ראשי רשויות שונות פנו לדלריצ'ה בנושא ובכוונתם לאמץ את המיזם וליצור פורטל בעוד יישובים רבים אחרים.

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X