fbpx
בית והום סטיילנג

גרישמנס – חומר לניקוי ספות שבאמת עושה את העבודה

כשאומרים לי "חודש אפריל" על מה אני חושבת?
על יום הנישואים שלי בראש ובראשונה ואח"כ – פסח. אצל מי עושים את החג אנחנו כבר יודעים מראש ככה שזה ירד לנו מהפרק, אבל מה שעוד מתקשר לפסח זה – ניקיון. כמה שאני שונאת לנקות. שונאת. ניקיון שווה ערך אצלי לספורט – שונאת את התהליך, אוהבת את ההרגשה והתוצאה שאחרי. אז נכון שהניקיון של פסח הוא שונה מהניקיון השבועי: עושים סדר, מוצאים דברים ישנים שלא ראינו שנים, זורקים דברים שלא עשינו בהם שימוש אבל עם זאת – עדיין צריך לנקות, ומכיוון ש"מנקים פסח" צריך לנקות הכל. כן כן, הכל. כולל את הספות.

הספה שלנו… אפורה, מבד, יש לה שזלונג, נוחה מאוד אבל מלוכלכת תמידית. בהתחלה זה היה רק השערות של הכלב אבל את זה פתרנו עם שואב אבק חזק. אח"כ הכלב התחיל להתלקק על הספה, פתאום נשפך לנו משהו ואז הגיע הילד שעם כל האהבה שלי אליו, אני פחות אוהבת שהוא מסיים לשתות בקבוק תמ"ל וזורק אותו על הספה והוא לאט לאט מטפטף והנה צץ לו כתם חדש.

אני באמת אוהבת את הספה שלנו אבל אני מפנטזת כבר להחליף אותה, במיוחד עכשיו כשאנחנו קרובים לעבור לדירה שרכשנו ובא לי כבר להתחדש בסלון חדש. אבל פנטזיות לחוד ומציאות לחוד. אחרי שקונים בית, אין יותר מדי כסף להחליף את כל הריהוט ומתחילים במה שבאמת דחוף. מכיוון שהסלון סה"כ יפה וחדש, נחליף אותו אחרון. אבל זה עדיין לא פותר את עניין ניקיון הספה.

גרישמנס – חומר לניקוי ספות בד

חיפשתי באינטרנט כל מיני פטנטים לניקוי ספות, כמובן שכולם טבעיים כי הכלב והילד תמיד על הספה, אבל הרגשתי שאני צריכה להפוך לכימאית טבעית וזה לא הקטע שלי. לבסוף, ראיתי פרסומת בפייסבוק למוצר לניקוי ספות העונה לשם גרישמנס. ראיתי שכמה חברים עשו לייק לעמוד ולפני שבכלל ביררתי פרטים על המוצר, שאלתי אותם עליו. כולם אמרו לי – תנסי, תתאהבי. ככה התחיל הרומן שלי עם חומר ניקוי.

גרישמנס הוא היבואן הבלעדי של מוצרי היצרן הגרמני LCK-GmbH. מדובר בחברה עם למעלה מ-30 שנות התמחות בייצור מוצרים להגנה ולניקוי ספות עם כל סוגי הריפוד. למוצרים הגרמנים למעלה מ-57 ממליצים בינלאומיים ובניהם יצרני רהיטים, חנויות, יצרני בדים ועורות, יצרני רכב שבאמצעותם מנקים את ריפודי הרכב ואפילו חברות תעופה. כל המוצרים עומדים בתו תקן אירופאי מחמיר (Golden M) וכן נבדקו דרמטולוגית.

אז ממה כ"כ התלהבתי? שימו לב לתוצאות לפני ואחרי….

איך לנקות ספות מבד באמצעות החומר?

לפני שמתחילים שימו לב כי החומר מתאים לכל סוגי הבדים חוץ ממשי. ניתן להשתמש בו גם להסרת כתמים מריפוד הרכב, מזרונים, כסאות וכל בד באשר הוא. חומר הניקוי מכיל נוסחה ייחודית המנקה את כל סוגי הכתמים ללא פגיעה בצבע או במקרם הבד. בעת השימוש, החומר חודר אל עומק סיבי הבד, ממיס ומפרק את הלכלוך והכתמים (למעשה מעלה אותם כלפי מעלה). לבסוף משתמשים במטלית (המצורפת לערכה) לחה שסופגת את יתרת הלכלוך ומשאירה את הבד נקי. דרך אגב, החומר ידידותי לבעלי חיים ולתינוקות וילדים, ומשאיר ריח נעים ורענן.
הערכה כוללת את החומר עם שפריצר, מברשת ומטלית בד.

סרטון הדגמה לניקוי ספות באמצעות Puratex

 

קראתי את התחייבות היבואן והאמת רציתי להעמיד אותה למבחן. היבואן מתחייב לתוצאות ושביעות רצון ומחזיר את הכסף במידה והם לא מתקיימים (בתוך הערכה יש הוראות ברורות כיצד ניתן לקבל את הכסף חזרה במידת הצורך).

קיבלתי את הערכה באמצע השבוע וכבר ביום ששי כשהילד היה בגן, מצאנו את עצמנו משפשפים ונהנים. כן כן, נהנים. העבודה עצמה לא הייתה קשה או מורכבת מדי ותוך כדי, למרות שהבד היה רטוב, רואים את ההבדל ואת הניקיון. עד שהילד חזר מהגן הספה הייתה נקיה, יבשה וחזרנו לשבת עליה כאילו רק אתמול המובילים הביאו אותה 🙂 מיותר לציין שהמוצר עמד במבחן שלנו ובמבחן הייבואן.

רוצה גם ערכה לניקוי ספות בד?

הטבה מיוחדת לחברות Women Zone – קופון המקנה הנחה של 15 ש"ח לרכישה

גשי לאתר – http://www.grishmans.co.il – לחצי על "חנות" ובחרי ב-Puratex חומר לניקוי ספות בד (הערכה הכתומה באמצע), הוסיפו לסל ושם הזינו את קוד הקופון: 555169.
אם את לא אוהבת להזמין ישירות מהאינטרנט אז ניתן גם ליצור קשר טלפוני: 050-55-20-700  בימים א-ה בין ה 09:00-17:00, ואל תשכחי להגיד שהגעת דרך האתר.

ניקיון פסח מהנה )

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X