fbpx
הורות וילדים

הגרלת כרטיסים לייעוץ שינה לתינוקות של MamaMaya ביה"ס לשינה והורות

באיזשהו שלב, בד"כ לקראת גיל 5 חודשים, כל אמא מכירה את הסצינה הבאה: שעת הערב מתקרבת. עם המקלחת אין בעיה, היא עוברת בכיף. אבל אחרי המקלחת מגיעה שעת השינה ואז שוב צריך לחשוב איך להרדים את הילד ושיקח כמה שפחות זמן. מלבישים אותו, מנסים ללחוש לו תוך כדי ע"מ להכניס אותו למצב רוח ישנוני, עושים את הכל בתאורה עמומה יחסית אבל אז…מתחילים לקפוץ על כדור פיזיו, זזים מצד לצד, מחזיקים את הילד, מנענעים קלות תוך כדי "שששששששש" או המצאת רעשים של רעש לבן. מה לא עושים. כעבור חצי שעה, שעה הילד נרדם. הידד….

אני הייתי שם. בהתחלה זה היה נחמד ותוך 2 דקות הילד היה נרדם, אבל ככל שהוא גדל, הוא התחיל לפתח עמידות לכל דבר שעשינו (אם פעם הרדמה תוך כדי קיפוץ על כדור פיזיו היה לוקח לנו 2 דקות, פתאום זה הפל ל-10 דקות ואח"כ ל-20 דק) ובואו נודה באמת, הוא גדל ונעשה כבד יותר להחזיק על הידיים לכ"כ הרבה זמן. בגיל 5 חודשים אנחנו לקחנו ייעוץ שינה, ומבין כל הדברים שאיי פעם קנינו לו – זה היה הדבר הכי טוב. למדנו כיצד ללמד את הילד להירדם לבד, כיצד לקחת מוצץ, כיצד לגמול מהאכלת לילה והכי חשוב – כיצד לישון יותר טוב.
אני לא רוצה לשקר ואני עדיין קמה פעם ב… למוצץ או שהשינה קצת משתבשת כשהוא חולה או כשהשינים מציקות. אבל אין ספק שגם כשיוצאים משגרה, הילד כבר יודע להחזיר את עצמו חזרה לשגרה, ואם הוא קצת שוכח, אנחנו שם כדי להזכיר לו ברוגע ובנעימות ובלי היסטריה סביב נושא השינה. מיותר לציין שככל שהילד ישן יותר טוב, גם אנחנו קיבלנו חזרה את שעות השינה שלנו.

סודות הגישה המשולבת של Mamamaya ללימוד שינה החל מגיל לידה נחשפים!

ועכשיו זה תורכן ללמוד את כל סודות השינה של הקטנטנים ואתר Women Zone שמח לחבור לביה"ס ליעוץ שינה והורות MamaMaya בהנהלת מיה שטיינהרדט זיו, ולהגריל כרטיס זוגי להרצאה בנושא ייעוץ שינה לקטנטנים שתתקיים ב-14.04.2016 בשהם. שימי לב כי באותו תאריך יתקיימו 2 הרצאות: בוקר (09:30-11:00) וערב (20:00-21:30) ואת תוכלי לבחור את השעה הנוחה לך!

מה תלמדי בהרצאה?

  • למה אפשר לישון נכון מהרגע הראשון?
  • מה חשוב לדעת כשמלמדים תינוק להרדם לבד?
  • הגישה המשולבת של מאמאמיה והקשר בין מוטוריקה, תזונה, בריאות, ויסות – לשינה טובה
  • למה זוגיות ההורים כל כך משפיעה על השינה של הילד ?

עם מה תצאי מההרצאה?

תגלי את הסודות של Mamamaya להרדים תינוקות מהרגע הראשון מבלי לפגוע בהנקה. תביני את הקשר בין התפקוד ההורי והזוגיות לשינה של התינוק.

רוצה לזכות בכרטיס זוגי להרצאה בנושא ייעוץ שינה לתינוקות?

ע"מ להשתתף בהגרלה ולזכות בזוג כרטיסים, עליך:

  1. לעשות לייק לעמוד של Women Zone בפייסבוק – https://www.facebook.com/womenzoneil
  2. לעשות לייק לעמוד של MamaMaya בפייסבוק – https://www.facebook.com/mamamaya4u
  3. לשתף את הכתבה הזאת או לחילופין לשתף את הפוסט של הכתבה מעמוד הפייסבוק של Women Zone
  4. לספר למה לך מגיע לזכות בכרטיסים

ההגרלה תנעל ביום ראשון, 10.04.2016, בשעה 15:00 !

שיהיה בהצלחה!

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X