fbpx
אקססוריז ותכשיטים

שעון קיץ 2016

עם החלפת שעון החורף בשעון קיץ, נרוויח שעות מרובות יותר של אור יום ובעיקר השקות קולקציות חדשות  לאביב-קיץ 2016 בענף השעונים!

קיץ 2016, יתחיל אצלנו באופן רשמי ב-25 למרץ, בשעה 02:00 לפנות בוקר, כאשר נזיז את המחוגים שעה אחת קדימה, לשעה 03:00 וכך ייכנס לתוקפו שעון הקיץ, שיימשך עד ה-30 באוקטובר. החדשות הטובות הן: הימים יתארכו ונזכה לשעות רבות יותר של אור ושעות שיזוף  וחברות השעונים משיקות קולקציות חדשות, בעיצובים הכי לוהטים מהעולם ובהתאם לטרנדים המובילים בעולם האופנה.

דניאל רחום מנהלת השיווק של קבוצת רולטיים – המייבאת ומשווקת את מהמותגים השוויצרים המובילים בעולם ומגוון רחב של שעוני יוקרה, שעוני אופנה ותכשיטים מעדכנת כי: "בקיץ הקרוב טרנד הפרחים יהיה קו מוביל במותגי השעונים. נראה זאת במספר אלמנטים: גבי הרצועה, לוח מחוגי השעונים והשעון עצמו שיקבל השראה מעולם זה.

שעון הובלו sugar skull
שעון הובלו Sugar Skull – מחיר: 72000 ש"ח. צילום: יח"צ חו"ל

טרנד בולט נוסף הוא צבע הזהב , שנותן אותותיו  גם העונה ותמיד נשאר אל- זמני. את גווני הזהב ניתן לראות במותגי שעוני היוקרה של הובלו, אומגה, לונג'ין וגוצ'י וכן גם במותגי שעוני אופנה:  קלווין קליין, סווטש, אובקו ואן קליין."

שעון אומגה קיץ 2016
שעון אומגה – מחיר: 65335 ש"ח. צילום: יח"צ חו"ל
שעון קלווין קליין קיץ 2016
שעון קלווין קליין – מחיר: 2005 ש"ח. צילום: יח"צ חו"ל
שעון גוצי נשים קיץ 2016
שעון גוצי – מחיר: 6145 ש"ח. צילום: יח"צ חו"ל

הקווים הנקיים עם עיצוב קלאסי ועדין כמו בשעוני גוצי, אובקו ודניאל וולנגטון,  נשארים רלוונטיים גם העונה. ישנה התחזקות של מותגים ועיצובים סקנדינבים, המציגים את התפיסה LESS IS MORE, כדוגמת דניאל וולינגטון.

שעון לונג'ין לנשים אביב 2016
שעון לונג'ין מקולקציית דולצ'ה ויטה – מחיר: 7200 ש"ח. צילום: יח"צ חו"ל
שעון דניאל וולנגטון
שעון דניאל וולנגטון – מחיר: 565 ש"ח. צילום: רוזה סיינסקי

כיום העולם הפך גלובלי, אנו חשופים לטרנדים, מגמות אופנה, ומובילי דעת קהל מכל העולם ודואגים להביא לארץ את הטרנדים הכי חמים, בזמן הכי מהיר. כמו כן צרכנים רבים משווים מחירים בעולם ומגלים כי כדאי ולעיתים אף יותר משתלם לקנות שעונים בארץ. כמו כן קיימים בשוק שעונים מזויפים ולכן חשוב מאוד לרכוש אצל היבואן המורשה ולקבל אחריות על השעון, בכדי להימנע ממצב של רכישת שעון מזויף.

ניתן להשיג ברשת חנויות אימפרס ובחנויות המורשות

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X