fbpx
הורות וילדים

הילד מתבייש במשקפיים? זה הזמן למסיבת משקפופרים !

ידוע שילדים זה עם אכזר. הם לא תמיד מפרגנים, עדינים ו/או יודעים להגיד את המילה הטובה כשצריך. אם כבר, הם הרבה פעמים אומרים הרבה מאוד מילים ולא כולן טובות ונעימות. אז מה קורה כשמודיעים לילד אחד שפתאום, בלי כל התראה, הוא צריך להתחיל להסתובב עם זוג משקפיים על האף? תכירו את אייל גרינשפן בן ה-8 וחברו הטוב אורי אגיב, שלא יתן לזוג משקפיים להכניס את חברו לחששות.

 

לפני כמה שבועות הודיע לאייל גרינשפן (8) רופא העיניים כי עליו להרכיב משקפי ראייה. אייל חשש מעט ודאג שמא חבריו ילעגו לו עם חזרתו לבית הספר עם סיום החופש הגדול.

אייל גרינשפן

מסיבת משקפפורים

חברו הטוב של אייל, אורי אגיב, פנה באמצעות הוריו ליעקב הלפרין, בעליה של רשת 'אופטיקה הלפרין' וביקש לרתום אותו לטובת קיום מסיבת משקפיים לכבוד חברו הטוב, אייל. "כמי שמרכיב משקפי ראיה, כשפנה אלי אורי הבנתי בדיוק על מה הוא מדבר ונרתמתי לסייע", אומר יעקב הלפרין. "למרות שבשנים האחרונות, מאז יצא הארי פוטר ילדים כבר לא מתביישים להרכיב שמקפיים ויש כאלה שאף מרוצים מהעניין, שלחתי מייד מסגרות של משקפי ראיה לחבריו", מוסיף.

החברים מכיתה ב'2 בבית הספר צופה שרון באלפי מנשה, התאספו בסוף השבוע במתחם הבאולינג בכפר סבא והמתינו לאייל שתכנן להגיע עם אימו למשחק באולינג בערב. עם כניסתו לאולם הפתיעו את אורי עשרות מחבריו לכיתה כשכולם מרכיבים משקפים.

"רצינו להוכיח לו שאין שום דבר מביך בהרכבת משקפיים וכי אנו אוהבים אותו וחברים שלו בכל מצב. לכן הצטיידנו כולנו במשקפיים וכולנו משקפופרים עכשיו", אומר אורי אגיב, חברו הטוב של אייל.

אז נכון שהרבה פעמים ילדים לא תמיד אומרים את הדברים הכי מצחיקים ולפעמים הם רעים, אבל כשיש חברים טובים אתה בטוח בידים טובות, מפרגנות ובעיקר אוהבות.

אייל גרינשפן ואורי אגיב

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X