fbpx
איפור וטיפוח

המראה המושלם לט"ו באב מבית Sacara

רוצה לכבוש את בחיר ליבך בט"ו באב, הלא הוא חג האהובים? SACARA מציגה מראה איפור כובש ורומנטי, שהגוון האדום בו שולט, לערב מלא באהבה ותשוקה. להלן מספר טיפים ליצירת מראה איפור מושלם לכבוד ט"ו באב:

בסיס האיפור

מומלץ להתחיל את בסיס האיפור עם הנחת מייקאפ במרקם מאט של רשת SACARA. המייקאפ הוא מה שיבטיח את עמידות האיפור וימנע ממנו להימרח במהלך הערב.
כדי להוסיף לפנים גוון בריא וחיוני, השתמשי בסומק מספר 07 על גבי עצמות הלחיים ובצידי הפנים. הסומק בגוון אדמה טבעי, יחמיא לכל אחת וייתן לפנים מראה שזוף בריא.

עיניים

בעזרת מברשת צללית הניחי על גבי כל העפעף צללית משי בגוון 218. זוהי צללית בגוון חום בינוני שתשתלב נפלא עם הסומק ותיצור בסיס טבעי ונקי לאיילנר החתולי שיונח מעליה.
כעת על גבי הצללית שרטטי בעזרת איילנר ספוג , פס עבה ומרשים. סיימי את האיילנר בשפיץ בקצהו, כזה שעולה בזווית אלכסונית כלפי מעלה וישווה לעין שלך מראה חתולי רומנטי וחושני.
את הגבות השאירי במראה הטבעי שלהן על מנת שלא יגנוב את תשומת הלב. לגבות ניתן להשתמש במברשת גבות וצללית מס 258 לגבות. הגדירי אותן מעט ומלאי את החלקים הדלילים.
סיימי בשתי שכבות נדיבות של מסקרת נפח, על גבי הריסים העליונים בלבד. הדפידי להניח את המסקרה מבסיס הריסים לקבלת נפח מושלם.

שפתיים

ואיך אפשר בלי שפתיים אדומות וחושניות לערב שכזה? לכן, מרחי על השפתיים שפתון מועשר בלחות בגוון 06 אדום קלאסי, שיכבוש ברגע את בחיר ליבך.

ציפורניים

מרחי על הציפורניים לק אדום מספר 50 עם מראה כזה הוא לא יוריד ממך את העיניים.

המראה המושלם לטו באב מסאקרה
צלם: אייל נבו

איפור לטו באב

איפור sacara

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
אולי גם יעניין אותך?
Close
Back to top button
X