fbpx
כושר, תזונה ובריאות

הקליניקה לרפואה משלימה של נטלי קוגן

נטלי קוגן רפואה סינית

הרבה אנשים נוטים לזלזל ברפואה משלימה ואלטרנטיבית. הם חושבים שזה קשקוש ולא באמת עוזר אבל הם טועים. לרפואה המשלימה יש כ"כ הרבה יתרונות והיא מתאימה לכל אחד, בכל גיל וכמעט בכל מצב רפואי. אני עושה שיאצו כבר קרוב ל-4 שנים ותוך כדי התנסתי גם בדיקור, רפלקסולוגיה ורייקי. אני לא מסוגלת לוותר על השיאצו וזה גם מה שמציל את הגב שלי (ככה זה כשעובדים עם מחשבים) ובמיוחד במהלך ההריון ואחרי.

כשבוחרים קליניקה ו/או מטפל המתמחה ברפואה משלימה חשוב מאוד לבחור מישהו שיש עליו המלצות ואם ניתן אז לקרוא עליו קצת לפני, בדיוק כמו שאתם בוחרים רופא. אנחנו שמחים להכיר לכם את נטלי קוגן. נטלי מטפלת ובעלת וותק של 17 שנים ברפואה משלימה, מתוכן כ-10 שנים בארץ. כמו כן, נטלי נותנת ייעוץ תזונתי בחנויות טבע שונות ברחבי הארץ ובעולם ומתמחה בהפגת כאבים מכל הסוגים (סרטן, בעיות אורתופדיות, בעיות נשיות, מיגרנות, אלרגיות ועוד). בימים אלה היא מטפלת בקליניקה הפרטית שלה בהרצליה ובמכבי טבעי ברמת השרון.

ולמה אני מספרת לכן את כל זה?

הקליניקה לרפואה משלימה בבעלותה של נטלי קוגן ,המתמחה ברפואה סינית משולבת ועופר מאושר אוסתאופת, חוגגת שנה להיווסדה ואתן נהנות –  מגוון הטבות והנחות לשלל הטיפולים המוצעים בקליניקה, ביניהם: אוסתאופתיה, נטורופתיה, דיקור סיני, כוסות רוח, מוקסה, תזונה סינית, תזונה מערבית והוליסטית, פרחי באך עיסוי רפואי משולב ועוד. השיטות העיקריות בהן משתמשת קוגן  בטיפוליה הן מגע בנוסף לדיקור עפ"י שיטת TCM ושיטת האיזון של ד"ר טאן, דיקור של האוזן אוריקולרתרפי, רייקי וייעוץ תזונתי  לאיזון הגוף והנפש.

קוגן לא מאמינה בכאב כחלק הכרחי של הטיפול במהלך עבודתה עם המטופלים, היא  נוהגת להתחבר באופן אישי לקצב וליכולת של כל מטופל ומטופל מבלי להאיץ תהליכים שאינו מוכן אליהם. תוך התמקדות והשגת תוצאות מידיות לבעיות שבגינן  הגיע לטיפול בקליניקה. לדבריה: "אני שמחה ונרגשת לציין שנה מוצלחת במיוחד בקלינקה שלי. אני מאמינה שקשת עזרה רחבה היא צעד חשוב בדרך להחלמה ובעזרת כוחות משותפים, לקיחת אחריות ויצירת הזדמנויות השמיים הם הגבול" .

אז אם אתן צריכות טיפול או סתם בא לכן להתפנק תקבעו ייעוץ ראשוני בחינם באמצעות הטלפון (050-3442272) ותגידו שהגעתם דרך האתר. לפרטים נוספים – http://www.nataliekogan.com

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X