fbpx
גברים

הקץ לנפנופים? מאוורר למנגל חדש מאיים על הספורט הלאומי

חברת ברימאג, המתמחה ביבוא ושיווק מוצרי חשמל לבית ולמטבח, משווקת בימים אלו מכשיר חדשני –מאוורר למנגל , המאיים להכחיד את "הספורט הלאומי של ישראל", נפנוף מעל המנגל.

המאוורר למנגל הינו מאוורר נייד, קומפקטי ומעוצב, הנצמד בצורה בטיחותית למנגל או לכל אמצעי הבערה אחר, ללא צורך במגע יד אדם. המכשיר מצויד במנוע עם מהירות משתנה המאפשר שליטה מלאה בכמות האוויר המועברת לאש. בזכות השליטה המקסימאלית, מתאפשרת הצתת אשר במהירות, תוך פחות מעשר דקות. בנוסף, נחסך הצורך לעמוד ליד המנגל ולנפנף ממושכות להבערת אש.

המאוורר מייתר את השימוש בחומרים בעירים כנפט או בנזין ומספק כמות גדולה של אוויר במהירות נמוכה, ללא פיזור אפר בכל מקום, וכך גם יש תרומה להפחתת זיהום האוויר ושמירה על סביבה נקייה וידידותית, כמו כן מאפשר בקרת טמפרטורה מושלמת לצלייה, המבטיח שהארוחה תוגש בדיוק במידת העשייה הנכונה.

מאוורר למנגל
המאוורר מותקן בצורה פשוטה על כל מנגל
מאוורר חשמלי למנגל
מאוורר לברביקיו ברימאג – 199 ש"ח

המאוורר למנגל מתחבר למנגל באמצעות מלקחיים קפיציות, המסוגלות לעמוד בעומסים כבדים ופעילותו מאוד בטיחותית, כך שאין צורך לעמוד ליד המנגל ולנפנף. המכשיר עוצמתי, עמיד, קל לשימוש ותפעול ומעוצב בצורה מודרנית. המכשיר עשוי פלדת אל-חלד שאינה מתחממת ועמידה בפני שימוש ממושך. מבנה המכשיר עם הצוואר הארוך והמתכוונן, מאפשר למקם אותו בכל מקום ובכל זמן בעבור מגוון רחב של שימושים. ה- מאוורר למנגל ניתן לאחיזה מושלמת באמצעות ידיות ארגונומיות, הממוקמות מחוץ למנגל ואינן מתחממות גם בבעירה העצמותית ביותר. המכשיר מצויד בסוללה שניתנת להחלפה או להטענה בקלות, באמצעות מטען ביתי הקיים בבית וברכב. ניתן להשתמש בו בכל עת שמעוניינים להבעיר אש כמו למשל בעת הדלקת אח מבוערת, מדורה, מתקני עישון, תנור עצים וכו'.

מאוורר לברביקיו ברימאג

אבינועם כהן, סמנכ"ל שיווק בחברת ברימאג אומר: "גם החובבים המושבעים ביותר של "על האש", אינם מחבבים את העמידה הממושכת מעל המנגל, תוך ספיגת ניחוחות עשן שדבקים עוד שעות רבות לבגדים, מה גם שמדובר בעבודה משעממת ומעייפת. ה- מאוורר למנגל בעצם חוסך את כל הטרדה הקשורה בנפנוף מעל המנגל, ידידותי לסביבה ולמשתמש ומשאיר רק את הכיף וההנאה שיש מאכילת בשר "על האש". עוד הוסיף כהן: "אין ספק שמדובר פה בפריצת דרך של ממש, מסוג הדברים שעליהם אומרים: "איך לא חשבו על כך קודם? ".

מאוורר נייד למנגל
המאוורר נייד וניתן לקחת אותו לכל מקום

מחיר מומלץ לצרכן: 199 ₪ | להשיג בחנויות המובחרות וברשתות החשמל המורשות

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
אולי גם יעניין אותך?
Close
Back to top button
X