fbpx
כושר, תזונה ובריאות

זאוס סיטי סטודיו – אירוע הפתיחה !

עולם הכושר והאימונים מתחלקים אצל נשים למספר סוגים: אלה שאוהבות חדר כושר, אלה שמעדיפות שיעורים, אלה שיעדיפו אימונים בחוץ כמו הליכות מסביב לשכונה ואלה שיעדיפו לשבת על הספה בבית ולתרגל את שרירי היד עם שלט הטלוויזיה. במידה ואת שייכת לאסכולת השיעורים – את חייבת להכיר את זאוס סיטי סטודיו במתחם שרונה בת"א. היום, באירוע הפתיחה הגדול, יחנך זאוס סיטי סטודיו, בניהולו של איציק רז, ויציע מבחר שיטות אימון בהיקף הגדול ביותר שנראה עד היום. האימונים מתקיימים בקבוצות קטנות של עד 15 משתתפות ומשתתפים וההיצע הנרחב של שיטות האימון שמוצעות במקום, מבטיח לכל אחת את האימון שמתאים ונכון לה.

אירוע הפתיחה הגדול – 27.01.2016

היום, יום רביעי ה-27.01.2016 החל מהשעה 17:00 זאוס סיטי סטודיו קוראים לכן לצאת ישר מהעבודה ולהגיע לחמם את הגוף באירוע הפתיחה הגדול. במסגרת האירוע תוכלו להשתתף בשיעורים חינמים (שימו לב שלחלקם תצטרכן להירשם מראש – טלפון בתחתית הכתבה):

שיעורים שיתקיימו ב-27.1 במתחם/ברחבה המרכזית

  • 17:00 – Surfset Balance – בהדרכת הילה עמרני (הרשמה מראש)
  • 18:00 – Surfset Balance – בהדרכת דוריאל קובלנז (הרשמה מראש)
  • 19:00 – Surfset Balnce – בהדרכת דוריאל קובלנז (הרשמה מראש)
  • 20:00 – Surfset Balance – מדריכה דוריאל קובלנז (הרשמה מראש)
  • 20:00 – Kickbox – בהדרכת איציק רז
  • 21:00 – Zumba – מדריכות שירן אזרן ואיילת סייחי

שיעורים שיתקיימו ברחבה מול קריית הממשלה (הרשמה מראש)

  • 18:30 – ZeusFIT + HIIT – הדרכת איציק רז
  • 17:00-20:00 – JustFIT –  באיזור המתחם, בהדרכת ניקולאי ומיה

שיעורים שיתקיימו בסטודיו (הרשמה מראש)

  • 17:00 – TRX – מדריכה מאי שפר
  • 18:00 – יוגה – מדריכה שירן אזרן
  • 19:00 – Pole Dance – מדריכה הילה חסידים
  • 20:00 – Stretching – מדריכה הילה חסידים
  • 21:00 – Pole Dance – מדריכה אנסטסיה רו

 

ארבעת אימוני הדגל

SO HAM (סו-האם)

זוהי מנטרה של הנשימה שמשמעותה: "אהיה אשר אהיה"- כלומר אני הקיום עצמו והטבע האמיתי ללא מגבלה של הגוף, המיינד, הזמן, המרחב, הסיבה והתוצאה, חסרת צורה, חסרת תכונות. היוגה מסבירה שבכל שאיפה נשמע הצליל "סו" ובכל נשיפה נשמע הצליל "האם". שיעור זה הוא עדין ומדיטטיבי, המתבסס על שיטת ה-  SO HUM המסייעת לאיזון פיזי ונפשי, לשיפור הבריאות היציבה והשקט הפנימי, ע"י שילוב אלמנטים מעולמות הצ'י קונג, טאי צ'י, פלדנקרייז ויוגה.

Pilates Springboard + Surfset

Pilates springboard – מכשיר פילאטיס המאפשר אימון מלא לכל הגוף, על ידי תרגילים המופעלים כנגד התנגדות של קפיצים, בדומה למיטות הקיימות בפילאטיס מכשירים. הקפיצים מצד אחד עוזרים לבצע תנועות בתרגילים מסוימים ומצד שני מאתגרים את השרירים המייצבים, במיוחד אלו הנמצאים במרכז הגוף ובעמוד השדרה, שהם שרירי הליבה -CORE  . על ידי הקפיצים ניתן לשפר גמישות, להגדיל טווחי תנועה ולשפר את היציבה והיציבות של הגוף.

Surfset – שיטת אימון חדשה אשר הגיעה מארה"ב. זהו גלשן השוכב על כדורי גומי, היוצרים משטח לא יציב שמדמה גלישה על גלשן גלים.

השילוב של שני המכשירים הללו לוקח את הפילאטיס למימד חדש שלא קיים במקום אחר. הגוף יחווה ויתמודד עם תרגילים ותנועות שלא הכרתם ויאתגר את האזור הכי חשוב בגוף שהוא ה-power house  שלנו (שרירי הליבה core).

שיעורי surfset

ZeusFIT – "אימון בהפתעה"  

אימון מחזורי (אימון תחנות) המשלב את כל השיטות הקיימות בתחום הכושר והאימונים הפונקציונאליים (בוט-קאמפ, קרוס-פיט, HIIT, תרגילים כנגד משקל גוף וכו), תוך כדי שימוש באביזרים מאתגרים מתחומים שונים בענף הספורט עם הציוד המתקדם בעולם (חבלים, TRX, קטלבל, כדורי כוח, סולמות, ג'אמפרים, שק בולגרי וכו'). אימון בעוצמה גבוהה ללא מנוחה בין מקטע למקטע, המפעיל את כל שרירי הגוף וגורם לו להגיע לתוצאות מקסימאליות על ידי גיוון ואינטנסיביות, עם תרגילים פונקציונאליים המשלבים את כל מרכיבי הכושר הגופני בצורה חווייתית.  לכל אימון משימות אתלטיות אחרות ושונות לגיוון מקסימאלי.

JustFIT

מותג ה- EMS (Electrical Muscle Stimulation) המתקדם בעולם. שיטת הגירוי החשמלי לשרירים מיושמת בהצלחה בתחום רפואת הספורט והפיזיותרפיה, המטפלת בכאבי ושיקום שרירים ועמוד שדרה, בפציעות ספורט ולאחר ניתוח.  האימון תורם גם להצרת היקפים והפחתה במשקל, ואינו כרוך בעמס על המפרקים או מערכת השלד.

באימון לובשים חליפה עם אלקטרודות, המעבירות גירוים חשמליים חיצונית לגוף שמובילים לכיווץ כל השרירים בו זמנית וניתן לעשות תוך כדי הכיווץ תרגילים פשוטים. החליפה פועל בחיבור לרשת אלחוטית, כך שניתן להתאמן איתה בכל מקום וגם בחוץ.  ב-  JUSTFITיש סוגים שונים של אימונים, שעל פי תחושת המתאמן ניתן להוסיף ולהוריד את רמת העוצמה: Strength training (אימון כוח, חיזוק והיפרטרופיה של השריר), Cardio training (אימון לשיפור סיבולת לב ריאה), Massage (הפולסים גורמים לשחרור השרירים, עיסוי לרקמות ומסייעים לתפקוד תקין של מערכת העצבים הפאראסימפתטית שאחראית לפעולות הרגעה ושימור הגוף בעת במנוחה). האימון מתופעל ומנוהל דרך אפליקציה שנוחה למדריך ולמתאמן, שעוזרת לעקוב אחרי מדדים, זמני אימונים, ועוד. בנוסף,Justfit    הוא היחיד שמאפשר לבצע אימון בקבוצות של עד 5 אנשים, מה שהופך את האימון ליותר מעניין ומוזל.

שיעורים ואימונים נוספים המוצעים זאוס סיטי סטודיו

H.I.I.T – High Intensity Interval Training

אימון עם הפוגות/אינטרוולים (על פי שניות) בעצימות גבוהה, יעיל וחסכוני בזמן (בין 20 ל- 30 דקות), המשלב מחזורי אימון אנאירובי ואירובי קצרים, כשביניהם הפסקות התאוששות בעלות אופי פחות עצים. אימון זה משפר את צריכת החמצן המירבית ויוצר שינויי שריר ביוכימיים בפחות זמן מאשר אימוני אירובי ארוכים, משפר ביצועים אתלטיים ומגביר את קצב חילוף החומרים.

Xtreme

אימון המשתמש במשקל גוף בלבד, פונקציונלי, אינטנסיבי מאוד, קצר (בין 20 ל- 25 דקות). לכל הגילאים והרמות. משפר כוח, כוח מתפרץ, עוצמה, חוזק שריר ומשפר את הכושר הגופני. אינו כרוך בשימוש בציוד כלשהו, והוא מעודד שריפת שומנים וחילוף חומרים בגוף.

Kickbox

שיעור אירובי, לשיפור סיבולת לב ריאה,  המשלב אלמנטים ותנועות מאומנויות הלחימה ותרגילים מעולם הכושר כגון: אגרופים, בעיטות, ניתורים, ריצות ועוד.

TRX – Total-Body Resistance Exercise

שיטת אימון הנעשית במנח תלוי (Suspension training), באמצעות רצועות תלויות, הגורמות למתאמן להפעיל כוח כנגד משקל גופו על ידי תרגילים שונים וכך כל קבוצות השרירים בגוף פועלים בו זמנית, בעיקר שרירי ה- CORE. מה שמביא לשריפה רבה של קלוריות, תוך עיצוב וחיטוב הגוף, בזמן קצר יחסית.

שיעור TRX

אימון TRX בזאוס סיטי סטודיו

Surfset

שיטת אימון חדשה אשר הגיעה מארה"ב. אימון עם גלשן השוכב על כדורי גומי, היוצרים משטח לא יציב שמדמה גלישה על גלשן גלים. אימון זה מוצע גם בשילוב תרגילים מעולמות ספורט אחרים. מדובר אימון בדופק גבוה המעודד שריפה מוגברת של קלוריות ושומן. ניתן לשלב עם תרגילי משקל גוף וכוח (כנגד גומייה ומשקולות) לחיזוק, חיטוב והעלאת מסת שריר, עם שילוב של תרגילי שיווי משקל לחיזוק שרירי ה- CORE.

Core Fitness

רצף של תרגילים לחיזוק כללי של הגוף עם דגש על שרירי ה- CORE המשתמש במשקל גוף, גומיות, משקוליות קלות ועוד.

Yoga

בזאוס סיטי סטודיו יש 3 סוגי יוגה:

  1. Vinyasa Flow Yoga – תרגול עוצמתי ומאתגר הכולל קצב מהיר יחסית של מעבר בין התנוחות ברצף דינמי, זורם ומדיטטיבי. רצף התנוחות משתנה משיעור לשיעור ומאפשר תרגול ברמות קושי שונות עם וריאציות מותאמות לרמתו של כל מתרגלת.
  2. Power Yoga – שיטה המכוונת לעבודה פיזית מקסימאלית, במסגרת גבולות היכולת אך לא מעבר להן. ממלאת באנרגיה ובחיוניות, עשירה ומגוונת המשלבת שיטות יוגה שונות באופן דינאמי.
  3. Yoga TRX – בעזרת ה- TRX  ניתן לשפר ולהשלים את התרגול של היוגה.

Stretching

שיעור שמטרתו להאריך, להרפות את השרירים ולשפר את טווחי התנועה של המפרקים.

Stroller workout

אימוני כושר להורים הנעשים במהלך טיול עם העגלה באוויר הפתוח. באימון זה משלבים עבודה אירובית עם תרגילים פונקציונאליים המתבצעים כנגד משקל גוף בעזרת העגלה.

Skateboard Art

שיטת ה-TST (The Skateboard Training) שכבשה את ישראל. קיימים 2 סוגי שיעורים: (1) Metabolic TST – שיעור דינאמי הנותן דגש על חיזוק ויציבה במקביל להעלאת דופק בעזרת הסקייטבורד (2) Core TST- שיעור המתמקד בעבודה על שרירי הליבה, גמישות ושיווי משקל תוך שימוש בסקייטבורד.

שיעורי ריקוד

ריקוד על עמוד, שייק איט, זומבה, היפ הופ וסלסלה

כתובת: קפלן 36, בניין אדידס קומה 1 (מבנה 100) מתחם שרונה תל אביב | טלפון – 03-7572299 | פייסבוק

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
אולי גם יעניין אותך?
Close
Back to top button
X