fbpx
טכנולוגיה

האפליקציה שתעזור לכן לשכור או לקנות דירה – Zoome (זומי)

סקרניות לדעת כמה דורש השכן שלכם על הדירה שלו שמוצעת למכירה? מעוניינות לבצע סקר מחירים באזור המגורים שלכן על מנת להבין כמה שווה הדירה שלכן? נסעתן לבקר חברים בעיר אחרת, התרשמתן מאוד מהשכונה והחלטתן לבדוק כמה יעלה לשכור או לקנות דירה באזור זה? חשבתן להשקיע בנדל"ן ואתן רוצות לבדוק עלויות של נכסים באזורים שונים בארץ? רוצות לדעת היכן בדיוק ממוקמת במפה דירה שמוצעת למכירה והאם היא קרובה למרכז העיר או לחוף הים? כל מי שניסתה יודעת שחיפוש נכס נדל"ני בישראל דומה למציאת מחט בערימת שחת. מעתה ניתן לקבל את כל המידע על נכסים נד"לניים סביבכם בלחיצת כפתור.

טל ברודי, שותף עסקי במיזם: "Zoome אפליקציית הנדל"ן שכולם חיכו לה.  די לחיפוש האינסופי המתסכל אחר נכסי נדל"ן. ב- Zoome המשתמשים מקבלים תוך שניות מידע מפורט כולל צילומים על כל נכסי הנדל"ן שמוצעים למכירה או להשכרה באזור שלהם, או בכל אזור אחר שיבחרו".

הכירות את Zoome

אפליקציית Zoome שהיא גם אתר סלולרי, מבוססת על מפות גוגל ומאפשרת לקבל תוך מספר שניות את כל המידע הנדרש לקנייה או למכירה של נכס. המידע הרב שמציעה האפליקציה יחסוך לכן זמן מיותר בחיפוש מידע באינטרנט על מחירי נכסי נדל"ן, ביצוע עצמאי של השוואות מחירים, פנייה מייגעת לאינספור מתווכים וסיורים מתישים באזורים בהם אתן מעוניינות לשכור או לקנות דירה או נכס.

Zoome מציגה במקום אחד את כל המידע הנדרש, כשהשימוש במפות הופך את חוויית השימוש בה לנוחה ומהירה. במנוע החיפוש ניתן לבחור נכסים להשכרה או למכירה, יד שנייה או נכסים חדשים, קרקעות ומגרשים וגם משרדים. לכל קטגוריה יש צבע משלה, כך שאם תבחרו להעלות את כל סוגי הנכסים באזור שלכן ללא סינון, תוכלו להבדיל ביניהם באמצעות צבע שונה שניתן לכל סוג נכס (חדשים, יד שנייה וכו'). לחיצה על כל נכס שמופיע על המפה, תעלה פרטים מלאים עליו, לרבות מחיר וגלריית צילומים. כך תוכלו להתרשם תוך דקות מכל המידע הנדרש על נכסים באזורכן או בכל אזור אחר שתבחרו.

אם אתן מעוניינות לצפות בנכסים שאינם באזור בו אתן נמצאות? הזזת המסך לאזור המבוקש תאפשר לכן לצפות בכל הנכסים על המפה ולבחור את האזור שמעניין אתכן. במידה ואתן מבקשות למצוא נכס בשכונה או ברחוב ספציפיים, הקלידו את שם המקום בחלונית החיפוש שמופיעה בראש המסך ותוך שניות יעלו כל הנכסים שמוצעים ביעד המבוקש. בנוסף, מציעה האפליקציה מידע על כל הדירות שנמכרו והושכרו בארץ בחצי השנה האחרונה, בהתאם לנתוני רשות המיסים.

אפליקציית ZOOME
בצילום: מימין לשמאל: ליאור דינר, טל ברודי ואלדד גל (צילום: אבי מדר)

ליאור דינר, מנהל המיזם: "Zoome הוא לוח הנדל"ן היעיל ביותר שקיים כיום בישראל. העובדה שהאפליקציה מבוססת על מיקום הגולש, היא הבשורה הגדולה. הגולשים יכולים לדעת תוך שניות מחירים של נכסים באזור בו הם נמצאים, או בכל מקום אחר שיבחרו בארץ".

טל ברודי, שותף עסקי ב-Zoome : "זיהיתי את הפוטנציאל העצום שב-Zoome ולכן בחרתי להצטרף למיזם. זו אפליקציה שעושה את החיים קלים לכל מי שמחפש לקנות, למכור או לשכור נכס. בנסיעות שלי לחו"ל וגם במפגשים בישראל עם אנשים מחו"ל, שואלים אותי לא מעט על השקעות כדאיות בנדל"ן בישראל. מעתה יש לי כלי אמין להפנות אותם אליו, בו יש את כל המידע במקום אחד ".

אפליקציית Zoome  זמינה להורדה באנדרואיד וב-iOS או לגלישה בסלולארי – http://zoome.co.il

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
אולי גם יעניין אותך?
Close
Back to top button
X