fbpx
איפור וטיפוח

חגיגות קיץ במרכז היופי בוניטה ברמת גן

אידית אלברדו-מורנו

בנות, בואו נודה באמת המרה – עד כמה שאנחנו מחכות לקיץ כדי לחשוף קצת עור…לא תמיד העור שלנו רוצה להיחשף. הלחות והשמש לא ממש עושות חסד לפנים ואנחנו בד"כ מוצאות עצמנו מתלוננות על פצעונים שנוצרו כתוצאה מהזיעה, פנים שמנוניות ומבריקות ומייחלות למזג אווויר קצת יותר קריר שימנע מהמייק אפ לזלוג. בקיץ הישראלי, אנחנו חייבות לטפל בעור הפנים ואם אתן כמוני, אז אתן בטח לא נותנות לכל אחת לגעת בפנים שלכן. לכן, אני שמחה להכיר לכן את אידית אלברדו-מורנו, מומחית לקוסמטיקה פארה-רפואית, טכנולוגיה וטיפוח המנהלת את "בוניטה" – המרכז ליופי וטיפוח ברמת גן. כדי להקל עלינו (וגם על חשבון הבנק), בוניטה ממטירה עלינו חגיגה של הטבות.

בין אם אתן לקוחות בוניטה קוסמטיקה או הגעתן בפעם ראשונה, אתן נהנות ממגוון רחב של טיפולי קוסמטיקה ואסתטיקה מתקדמים: טיפולי פנים לפתרון בעיות ו/או לשימור וטיפוח , טיפול באקנה וצלקות, הבהרת כתמי פיגמנטציה, הסרת שיער בקרן אור, בטכנולוגיה המתקדמת והמובילה בעולם , הצערה וחידוש העור, מילוי קמטים ע"י רופא מומחה, מניקור ופדיקור ועוד.

"המרכז ליופי בוניטה" נוסד בשנת 2000 וכמובן מנוהל על ידי אידית אלברדו מורנו. המעבירה סדנאות טיפוח ואיפור, לנערות ונשים , במקומות עבודה, מוסדות, עיריות ואירועים פרטיים. בבוניטה קוסמטיקה תוכלי ליהנות מליווי מקצועי ואישי לכל אורך הטיפול במטרה להשיג  את התוצאות הרצויות, ובהתאם לציפיות ולמטרות שהוגדרו בתחילתו.

לפרטים נוספים והזמנת תור: ‏8995097- 052‏ | חפשו את בוניטה בפייסבוק: בוניטה-קוסמטיקה וטיפוח

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X