fbpx
בית והום סטיילנג

חדי הקרן של TOKIDOKI עושים עליה וגורמים לנו להתאהב

TOKIDOKI הינה חברה שהוקמה במקור בקליפורניה ב L.A –ע"י אמן בשם Simone Legno בשנת 2003. השימוש באיורים האמנותיים שייך לתרבות kawaii  היפנית ומשמעות המילה tokidoki ביפנית זה "sometimes", פשוט מוצר חמוד, קסום, יפה וכובש!

מדובר במותג בינלאומי מצליח עם קהילת אינסטגרם של קרוב ל-300 אלף אספנים משובעים שעוקבים באהדה רבה אחר מוצרי החברה, מחליפים חוויות, מצטלמים עם הבובות והאוספים שלהם בכל הזדמנות ופשוט מכורים ובצדק! בזכות העיצובים המיוחדים, תמהיל המוצר המעניק חוויה של פאן ויופי ושיתופי פעולה גדולים עם מותגים עולמיים מובילים, בהם: Hello Kitty, ברבי, נעלי Asics ועוד מהווה החברה כיום לאחת החברות המובילות בתחום.

טוקי דוקי – דמויות המגיעות בסדרות שונות

בובות טוקי דוקי מגיעות בעיצובים שונים ומחולקות למשפחות. לכל משפחה סיפור ואופי משלה ולכל דמות יש שם אחר. הבובות מיניאטוריות בגודל 7 ס"מ ומגיעות במארז "Blind Box" שרק עם פתיחת האריזה תגלו מה בתוכה?! אלמנט ההפתעה מרגש ומשמח והופך את החוויה למהנה עוד יותר.

פתיחת הקופסא היא טקס של ממש, ויש כבר קהילת מעריצים שמשתפת אותו בערוץ היוטיוב העולמי של המותג.לצד הבובות המיובאות כיום לישראל ע"י מותג "מריונטה", נמכרות ערכותDIY  לעיצוב בובה כפרי דמיונך.

  • Donatella – בובות ויניל בעיצובי "דונאטס" הורסים ומתוקים שבא לאכול אותם…!
  • Unicorn – חדי קרן עם ברקים או תותים, חברת הנפש העונה לשם "" soul mate ומקושטת בסוכריות צבעוניות, בת הים, קשת בענן, דבורת הדבש honeybee, חד הקרן liberty האמריקאי ועוד כובשים ויפים שאי אפשר לפספס (קהילת אספני חדי הקרן המושבעת – זה מיוחד בשבילכם!).
  • actus pets – חיות מחמד קקטוסיות עם קוצים מדליקים בשלל דמויות שהופכות לחבר הטוב שבא לך לאמץ (: peanut, bubbles speedy ועוד…
  • Sushi Cars – בובות רכובות על רכבי סושי מעוצבים…שאי אפשר לתאר במילים.

את הבובות ה-TOKIDOKI תמצאו בקרב ילדים ומבוגרים כאחד, סבתות שמשלימות את הסדרות בכמיהה והערצה, בנים ובנות שמחליפות דמויות, מקשטות את בובות ה–DIY וחובבי עיצוב שרוצים משהו מגיב על מדף המשרד או סלון הבית. לצד בובות הויניל וה-DIY ניתן להשיג מדבקות, מחזיקי מפתחות,קישוטי פלאפון "פרנזים" ובקרוב גם מוצרי נייר, מחברות ועוד.

המותג TOKIDOKI מיובא לישראל ע"י קשת אוחיון דעדוש, בעלת חנות הלייף סטייל המוכרת המהווה מעוז השיק והסטייל "מריונטה" בשוק הפשפשים בת"א, כמו גם בעלת חנות ה pop up בשם Open Space הצמודה לה. לדבריה "הכנסת המותג TOKIDOKI יצרה עניין והביאה לתגובות נרגשות של קהל הלקוחות שנחשף למוצר עד כה, אני אישית התאהבתי בהם כמובן ואין לי ספק שזו תחילתה של דרך עד שאביא את כל הסדרות המהפנטות של המותג לישראל. כמי שעוסקת בתחום העיצוב והלייף סטייל מזה שנים רבות אני מבינה שקהל מחפש אחר משהו שמשלב רגש ואסתטיקה, יופי ומשחק. הבובות הללו פשוטות למעשה אך טומנות בחובן עולם שלם של יצירת אמנות והנאה".

מחירים

מחיר בובה: 59 ₪ | גודל: 7 ס"מ. עשוי: ויניל

מחיר בובת DIY  לעיצוב עצמי – דגם דונטלה / יוניקורן: 120 ₪ | גודל: 15-20 ס"מ. עשוי ויניל.

מחיר בובה גדולה – 120 ₪

את קולקציית המותג ניתן למצוא בחנות "מריונטה" ובאתר – https://marioneta.co.il – וכן בחנויות עיצוב, בוטיקים וצעצועים ברחבי הארץ | https://www.facebook.com/marioneta.kids

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
אולי גם יעניין אותך?
Close
Back to top button
X