fbpx
איפור וטיפוח

חדשות האיפור והטיפוח – ינואר 2017

היילייטר תלת מימדי – OFRA COSMETICS

היילייטר OFRA 3D BLISSFUL
צילום: יח"צ

היילייטר המשמש להדגשת עצמות הלחיים ומגיע בגוון Peach  עם נגיעות זהב.

ההיילייטר מיוצר בטכנולוגיית Liquid Baked החדשנית , אשר פותחה ע"י OFRA ומשלבת תנורים מיוחדים בהם מתחילים הסמקים את דרכם כנוזל, ולאחר אפייה מהירה במכת חום גבוהה במיוחד ובלחץ גבוה, הם הופכים למוצק. מכת החום המהירה עוזרת לשמור על הפיגמנטים המקוריים על-מנת שלא ייפגמו.

מחיר: 149 שקלים | להשיג באתר http://www.guilty.co.il

פתיתי סיליקון מנצנצת לאיפור העפעפיים – בועז שטיין

המאפר המקצועי בועז שטיין, השיק סדרת אבקות מנצנצת במיוחד, המבקשת להשאיר את המראה הסגפני והצבעים הכהים המזוהים עם העונה הקרה מאחור, ולאמץ סגנון נוצץ עם שלל פאייטים, חרוזים, בדים מטאליים ותמרוקים נוצצים במיוחד. ע"פ שטיין, המראה הבוהק אינו מיועד העונה אך ורק לשטיחים האדומים, והוא מסתמן כמי שמבקש להשתלב גם על התמרוקיה וארון הבגדים של כל אחת מכן.

בסדרה החדשה, 5 צלליות בגוונים נוצצים מרהיבים העשויים מנסורת דקיקה במיוחד של פתיתי סיליקון גמישים ועדינים, הבוהקים כך שישדרגו כל איפור עיניים שתבחרו. הגוונים: בורדו עמוק, כחול רויאל מלכותי, סגול דיו נוכח, ירוק בקבוק עוצמתי ושחור אלגנטי ויוקרתי.

"אין סוף של אפשרויות קיימות בשימוש אבקות נוצצות שבכוחן לשדרג כל מראה מאופר, מסולידי ומאופק לאקסטרווגנטי, נוכח וזוהר" אומר שטיין. "את האבקות ניתן להניח על צלליות מאט בגוונים דומים אשר ישמשו כבסיס נהדר פתיתי הסיליקון. האפקט המתקבל הוא עשיר ונוכח. לחילופין ניתן להשתמש באבקות כמוצר בפני עצמו, ישירות על העפעף. בנוסף, ערבוב קל של פריימר עם אבקת הנצנצים האמורה עשוי ליצור מרקם נוח לעבודה ביצירת קו אייליינר צמוד לריסים בעל אפקט סופר מרשים", מסכם שטיין.

מחיר:  59 ₪ | תכולה: 10 מ"ל | להשיג בחנות המותג: דרך השלום 7, תל אביב, בפרפומריות, מכוני יופי, קוסמטיקאיות וחנויות מקצועיות ברחבי הארץ

פתיתי סילקון לעיניים של בועז שטיין
צילום: אלון גנון

SUBLIME FRESH- ג'ל גרגירים לפעולה כפולה – לוריאל פריז

SUBLIME FRESH לוריאל פריז
צילום: יח"צ

ניקוי והסרת איפור מידי יום, הינם המפתח לעור מטופח ויפה. עור פנים שאינו נקי עלול להיראות עייף, מבריק וחסר חיוניות. לוריאל פריז משיק את סובלים פרש SUBLIME FRESH ג'ל גרגירים לפעולה כפולה המסייע בהסרת תאי עור מתים + מטהר ומנקה נקבוביות. התוצאה: חושף מראה עור מחודש ורענן יותר

סובלים פרש ג'ל גרגירים- פורמולה ייחודית: ג'ל גרגירים מיועד לעור רגיל עד מעורב ומכיל רכיבים מטהרים, ו-2 סוגים של גרגירים מינרלים לקילוף עדין של העור. סובלים פרש ג'ל גרגירים יעיל במיוחד בהסרת לכלוך למראה עור נקי ומטוהר, ומציג פעולת ניקוי כפולה: הסרת תאי עור מתים וניקוי וטיהור הנקבוביות

התוצאה: מראה עור רענן, הודות לפעולת הניקיון, ג'ל הגרגירים מסייע בחידוש מראה העור.

הוראות שימוש: יש להשתמש במוצר 2-3 פעמים בשבוע על עור לח. יש לעסות בעדינות ולשטוף. מומלץ למרוח לאחר השימוש קרם לחות. יש להימנע ממגע בעיניים. במקרה של מגע כזה יש לשטוף היטב במים.

מחיר: 60 ₪ | תכולה:150 מ"ל | להשיג ברשתות הפארם, המזון והפרפומריות המובחרות

Winter show – קולקציית הלקים החורפית של CHIC 

מותג הלקים הפופולארי CHIC השיק לעונה הקרה את Winter show – קולקציית חורף 2017 הכוללת פלטת גוונים צוננת וקפואה.  בסדרה, ששה צבעים במנעד הגוונים הצובעים את מרבדי השלג והקרח ה מְזוּגָּג. לקים בטקסטורות מבריקות ו"רטובות", סאטן בוהק וגוונים קפואים חלקם בטקסטורה מאט כמו מבקשים לדמות את המרקמים השונים שמציע החורף.

בקולקציה: כחול עמוק וקפוא לצד ירוק-טורקיז בוהק, המעצימים את גוון הזהב החמים ואת הגוון השחור הקודר השבור בגריסי גליטר מוכספים ובוהקים המזכירים את טיפות הגשם שקפאו. שני גוונים בורדו האחד במרקם מאט והשני במרקם מבריק ובמראה רטוב – מנסים לאזן את הפלטה ושומרים על חמימות יחסית.

הקולקציה של שיק  לחורף 2017 מתכתבת עם המגמה האופנתית הבולטת לתחילת השנה החדשה המציעה מרקמים בוהקים, מנצנצים, מבריקים ונוכחים המשדרים גלאם ונוכחות בלתי מתפשרת.

מחיר: 19 ₪ | תכולה: 18 מ" | להשיג ברשתות הפארם, בסניפי אפריל ובפרפומריות ברחבי האר..

קולקציית החורף של CHIC לקים
צילום: אלון גנון

קולקציית Celebration של CND

הלקים של Creative Play מוצעים ב-80 גוונים תוססים, אנרגטיים, אינטנסיביים, בעלי נוכחות ועוצמה בלתי מתפשרת. הלקים מגיעים ב-10 גימורים וטקסטורות שונות המאפשרים למשתמשת אינסוף יצירתיות עם טאץ' אומנותי קסום. מרקמים של קרם, הוליגרפי, מתכתי, גליטר, מטאלי, פנינה וסאטן.

חברת CND שמה לה כמטרה את השמירה על בריאות הציפורן ולכן גם סדרת Creative Play היא – 7Free  – כלומר נטולת שבעת החומרים הידועים כמזיקים לציפורן: TOLUENE, CAMPHOR ,FORMALADEHYDE, PHATHALATES, FORMALDEHYDE, XYLENE, MEK

מרקם הלקים נוח לעבודה. הם נמרחים ומתייצבים בקלות על הציפורן והייבוש שלהם מהיר. ההסרה אף היא קלה ופשוטה.

הסדרה הראשונה שתנחת בישראל היא Celebration, הכוללת 8  גוונים, חלקם בטקסטורה מבריקה ונוצצת בשילוב קונפטי, כוכבים ונצנצים וחלקה האחר של הסדרה כולל לקים בצבעים שמחים ואנרגטיים ממש כמו מסיבות סוף השנה האזרחית.

מחיר: 30 שקל | תכולה: 13.6 מ"ל | להשיג במכוני הטיפוח והמניקוריות ברחבי הארץ

קולקציית CELEBRATION של CND
צילום: ג'ון וויט

Baby Lips – Balm and Blush – מייבלין ניו-יורק

לחיים סמוקות באופן עדין ושפתיים עם נגיעה של צבע טבעי משלימות להפליא כל מראה, בכל זמן ועת. השילוב הקלאסי הוא צעיר שובב ומחמיא לכולן, ומעכשיו ניתן להשיג את המראה הרענן והפרשי ברגע אחד במוצר אחד: Baby Lips Balm & Blush. עם בייבי ליפס באלם אנד בלאש המוצר החובה החדש של מייבלין ניו יורק, קל לקבל את המראה הטבעי והאופנתי: שפתון לחות קרמי בעל פעולה כפולה: רכות אינטנסיבית לשפתיים וברק עם גוון טבעי ואופנתי לשפתיים וללחיים.

בייבי ליפס באלם אנד בלאש: האיפור הופך למשחק מהנה!

לא מדובר בעוד שפתון נגד יובש המעוצב ככדור: הפורמולה הייחודית מעניקה צבע מלחח וברק לשפתיים ולחיים. סיבה נוספת לאהוב אותו: השימוש בו קליל וללא כל מאמץ: משיחות ספורות, מהירות על השפתיים והלחיים מספיקות כדי להפיח חיים בכל הפנים.

המוצר מגיע ב-4 גוונים שובבים:

  • 01- innocent peach  – אפרסק תמים
  • 02- Flirty Pink ורוד פלרטטן
  • 03- Juicy Rose ורוד עסיסי
  • 05- Booming Ruby אדום-רובי מלא חיים

מחיר: 25 ₪ | להשיג ברשתות הפארם, רשתות השיווק ובפרפומריות המובחרות.

בייבי ליפס של מייבלין ניו יורק
צילום: יח"צ חו"ל

Keratin Smooth Mask – לוריאל פריז

לוריאל פריז מסכת קראטין
צילום: מוטי פישביין

שיערך עבר תהליכי החלקה, והוא אכן חלק כמו שתמיד רצית. עם זאת, המראה אינו זוהר כפי שהיית רוצה, ומראהו הפך יבש, אולי שבור; בוודאי לא גולש ומשיי כמו של הדוגמנים בפרסומות, כזה שנראה טוב בכל מצב. הסיבה לכך פשוטה: פעולות החלקה כאלה ואחרות, בשילוב מזג האוויר הישראלי ואיסוף מתוח ותכוף של השיער, עשויות לפגוע במרקם סיב השערה וליצור בו פגמים המשווים לו מראה מחוספס ונוקשה.

כיום, ניתן להשתלט על מראה השיער באמצעות תכשירי טיפוח מתאימים, שיהפכו את מראהו לגולש, משיי וחלק יותר. לוריאל פריז משיק מסכת שיער חדשה בסדרת ELVIVE: אלביב קרטין. המסכה, המכילה סרום מחליק, מהווה טיפוח אינטנסיבי לטיפול בפגמי סיבי השיער, לאפקט "אנטי פריז" ("ללא שוונצים").

מסכת קרטין אלביב – פורמולה חדשה למראה שיער חלק וגולש. מכילה מיקרו-קרטין [MK]: כולל שילוב של שתי חומצות אמינו, המיוצרות באופן טבעי על ידי הגוף שלנו. רכיב זה מסייע בשיקום מעטפת סיב השערה. ובכך מקנה מראה שיער גולש יותר, ובעל מרקם אחיד יותר מהשורש ועד הקצה.  בנוסף, המסכה מכילה תמצית קמליה: רכיב המסייע בריכוך ומעניק לחות לשיער.

בזכות קומפלקס הרכיבים המטפחים, מסכת אלביב קרטין משפרת את מראה השיער ב-3 רמות: (1) עוטפת את סיב השערה במיקרו קרטין (2) מסייעת בריכוך השיער לתחושה רכה וקלילה (3) מעניקה אפקט "אנטי פריז" למראה שיער גולש בעל מגע משי

אופן שימוש: לאחר חפיפה יש להניח על שיער לח, להמתין כ-2-3  ולשטוף היטב.

מחיר: 40.50 ₪ | תכולה: 300 מ"ל | להשיג ברשתות הפארם, המזון, פרפומריות נבחרות וחנויות פרטיות.

Triple Active Sensitive Skin – לוריאל פריז

לוריאל פריז קרם לחות הפעולה המשולשת
צילום: אילן סבירסקי

המותג לוריאל פריז מרחיב את סדרת הלחויות טריפל אקטיב ומשיק טריפל אקטיב סנסיטיב סקין- קרם לחות לטיפול באדמומיות ומיועד לעור רגיש: טריפל אקטיב סנסטיב סקין – פורמולה ייחודיות לטיפול באדמומיות.

הפורמולה הייחודית מעניקה פעולה משולשת:

  • לחות עד 24 שעות – הפורמולה מועשרת במיליון מולקולות גליצרול, המסייע לעור לשמור על רמת לחות מיטבית, המבטיח לחות לאורך כל היממה
  • הרגעה – הפורמולה המטפחת, מועשרת בטוקפרול הידוע בתכונותיו המרגיעות, מעניק לעור תחושת גמישות ורכות באופן מיידי
  • הפחתת מראה אדמומיות – תודות לקומפלקס שמני שקדים וקמליה, הפורמולה מסייעת להרגעת העור ולהפחתת מראה האדמומיות

התוצאה: באופן מיידי עור הפנים מוזן יותר ותחושת המתיחה בעור מופחתת. יום אחר יום, מראה האדמומיות בעור נראה מופחת והעור מרגיש נוח ורגוע.

מרקם: נעים, נספג במהירות ללא תחושה שמנונית | הוראות שימוש: יש לשימוש מדי בוקר וערב על עור פנים וצוואר נקיים.

מחיר: 100 ₪ | תכולה: 50 מ"ל | להשיג: ברשתות הפארם, המזון והפרפומריות המובחרות

Pure Active 3-in-1 – גרנייה

גרנייה פיור ניקוי 3
צילום: גבע טלמור

עור מעורב עד שמן מאופיין בהפרשת יתר של סבום ובשמנוניות על כל שטח הפנים, או חלקם. לעיתים, בעלי עור מעורב או שמן סובלים מפגמי עור כראשים שחורים או פצעונים מעבר להפרשת השומן; גם אלה דורשים טיפול יומיומי. על מנת לטפל בפגמים אלה, יש לשלב תחילה בשגרת הטיפוח מוצר ניקוי יעיל, המתאים לבעלי עור מעורב או שמן שיעניק להם טיפול ממוקד, להפחתת מראה הפגמים וההברקה השומנית.

פיור אקטיב 3 ב-1 הינו תכשיר ניקוי המעניק 3 יתרונות במוצר אחד:

  • ניקוי: הפורמולה מכילה תמצית אקליפטוס, חומצה סליצילית מטהרת ונגזרת אבץ,  מנקה בצורה יסודית את העור ומסייעת בהעלמת ברק שומני הנובע מעודף סבום ובהפחתת הפגמים
  • גרגירים: מכיל גרגירי אבן ספוג המסייעים בקילוף עדין של העור ובניקוי יסודי של הנקבוביות
  • מסכה: מכיל חימר לבן המסייע בהפחתת הברק השומני בעור הודות לתכונות הספיגה שלו

התוצאה: עור הפנים נקי באופן יסודי ומראה הפנים הופך לאחיד ומאט יותר.

 

אופן שימוש

  • כניקוי: יש למרוח מדי יום על עור פנים רטוב, לעסות בעדינות ולשטוף היטב במים.לשימוש יומיומי
  • כניקוי יסודי עם גרגירים: יש למרוח מדי יום על עור פנים רטוב ולעסות בתנועות סיבוביות תוך דגש על המצח, האף והסנטר ולשטוף היטב במים. לשימוש יומיומי
  • כמסכה: למרוח על כל עור הפנים 2-3 פעמים בשבוע, להניח למסכה להתייבש כ- 3 דקות. לשטוף היטב במים.

יש להימנע ממגע באזור העיניים, במקרה של מגע כזה יש לשטוף היטב במים.

מחיר: 60 ₪ | להשיג ברשתות הפארם, כל-בו, רשתות המזון ובתמרוקיות פרטיות

 

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X