fbpx
איפור וטיפוח

חדשות האיפור והטיפוח – מרץ 2016

סדרת המאט החדשה – SACARA

טרנד מאט המעניק גימור יוצא דופן, בין אם מדובר בלק, שפתון או צללית. המראה המאט מאפשר לך להתחדש במראה מתוחכם, אלגנטי ומלא עניין, ועכשיו רשת האיפור והטיפוח SACARA משיקה סדרה חדשה בהשראתו. הסדרה כוללת לקים, שפתונים וצלליות, כולם  בעלי גימור מאט:

  • שפתון: בעל מרקם קטיפתי, עשיר ברכיבי לחות, מתקבע במהירות ושומר על שפתים מלאות צבע. מעניק מראה מאט ומושק ב- 10 גוונים שונים על קשת האדומים, סגולים, ורדרדים וחומים. מחיר : 14.90 ₪.
  • צללית: צללית מאט דחוסה, בעלת מרקם נעים ועשירה בפיגמנטים. הצללית קיימת ב- 10 גוונים של צבעי חורף שמעניקים נוכחות ומראה דרמטי. מחיר: 9.90 ₪ .
  • לק: מראה בגימור מאט היוצר ציפורניים בעלות מראה עשיר ומסקרן, מוצע ב10 גוונים אופנתיים. מחיר: 6.90 ₪.

ניתן להשיג בסניפי רשת SACARA

Radiant Hydration Booster Eye Cream – ג'יוואגו בברלי הילס

Radiant Hydration Booster Eye Cream Jivagoג'יוואגו בברלי הילס, המחזיקה בפטנט עולמי לשימוש בפתיתי זהב 24 קארט בבישום ובטיפוח, מציגה קרם עיניים לכל סוגי העור המכיל זהב טהור ומועשר במרכיבי הזנה ממקור צמחי. הזהב מקנה לעור ברק וזוהר מיוחד. מרקם הקרם עשיר לעור הדק והעדין סביב העיניים. נמרח ונספג בקלות.

מועשר בתמצית זרעי קינואה המסייעת לטשטוש העיגולים הכהים סביב העיניים. מבוסס על שמנים עדינים כשמן זרעי רימונים, שמן זרעי ענבים, שמן חוחובה, שמן זית, שמן חיטה וחמאת שיאה המרככים את העור, מגמישים אותו ומעניקים לו מראה בריא וקורן. תמצית אלו וורה מגנה על העור ומעניקה לו גמישות. מכיל תמצית זרעי עגבניות וחמוציות המכילות ליקופן עם יחס אידיאלי בין חומצת אומגה 3 לאומגה 6 ומאופיינות בפעילות נוגדת חמצון רבת עוצמה לנטרול רדיקלים חופשיים הגורמים להזדקנות העור. חומצה היאלורונית מספקת לחות מרבית לעור ומעניקה לו רכות וגמישות. מכיל ויטמין E  להגנת העור.

התוצאה: קמטוטים מטושטשים, העור רענן, זוהר, קורן ובעל מראה צעיר .

ארוז בבקבוק עם משאבה בעיצוב איטלקי, לשימוש מרבי והיגיינה מושלמת.

מחיר מומלץ לצרכן: 299 ₪ ל-30 מ"ל | להשיג ברשתות השיווק, הפארם ובפרומריות נבחרות

צבעים חדשים בסדרת Color Tatto – מייבלין ניו-יורק

צלליות הקרם ג'ל Color Tatto של המותג מייבלין ניו יורק, מזמן הפכו לדבר הכי חם בעולם האיפור בארץ ובעולם!

לאור ההצלחה, מרחיב מותג האיפור מייבלין ניו יורק את הסדרה ומשיק 2 גוונים אופנתיים חדשים: סגול וינטאג' ובאז' קרמי. הצבעים מתכתבים עם הטרנדים האחרונים בעולם האופנה ומהווים השלמה למראה האביב.

צללית color tattoo בגוון בז' קרמי צללית color tattoo בגוון סגול וינטג מייבלין

 

 

 

 

 

 

 

 

קולור טאטו הן צלליות פורצות דרך, הלוקחות השראה מעולם הקעקועים, המגישות אינטנסיביות ביחד עם עמידות עד 24 שעות. הצלליות חסרות משקל על העפעפיים והמרקם אינו דביק. השימוש בהן הוא קל ונוח למראה מקצועי ומדויק.

לצלליות פורמולה ייחודית המכילה:

  • נוזלים נדיפים – יוצרים בסיס חלק כך שצבע הצללית נמשך בקלות ובאופן אחיד, נשאר לאורך זמן ואף עמיד במים
  • 30% פנינים בעלות אפקט אופטי המחזירות את האור וכך יוצרות צבעים עזים ומלאי חיים
  • שעווה קלאסית ושעוות שרף-סיליקון ובשל כך מאפשרת שימוש במינון נמוך ואופטימאלי בכדי להגיע לתוצאה מושלמת
  • פיגמנטים טהורים, עמוקים, עוצמתיים ורווים בצבע

הפורמולה הייחודית של סדרת קולור טאטו מציגה מנגנון "יציקה חמה"- במהלכה מערבבים את רכיבי הצללית, יוצקים את התערובת ונותנים לנוזלים הנדיפים להתאדות. התוצאה: מרקם הצלליות הינו מרקם קרם ג'ל שאינו מכביד על העפעפיים והצבעים עזים ונועזים. הצללית ידידותית לשימוש ומעניקות מראה איפור מקצועי.

תוצאות עמידות עד ל-24 שעות, הודות לטכנולוגיה הבלעדית של פיגמנט הדיו. צלליות Color Tattoo מציעות מגוון צבעים מלאי חיים ומעניקות מראה רב עוצמה ועמוק- עמיד לאורך זמן.

מחיר מומלץ לצרכן: 74.40 ₪ | להשיג ברשתות השיווק, הפארם, כל-בו מזון ובתמרוקיות

מכשיר ביתי להסרת שיער Duo 700 – בייביליס

לקראת הקיץ העומד בשער, חברת ברימאג המתמחה ביבוא, שיווק והפצת מוצרי חשמל לבית, משיקה בימים אלה  את Babyliss DUO 700 – מכשיר מקצועי להסרת שיער מהגוף, המיועד לשימוש בייתי. המכשיר מיועד להסרת שיער מהגוף כולל בית שחי, קו מפשעה ועוד ואינו מיועד להסרת שיער מהפנים.

Babyliss DUO 700 בעל ראש כפול,  מצויד ב-60 פינצטות (צבתות) המשפיעות על מהירות התלישה ויעילותה ועובד בטכנולוגיית ה-V-SHAPE אשר אף היא תורמת להסרת שיער בצורה מהירה יותר. ראש המכשיר נשלף וניתן לניקוי תחת ברז המים.  המכשיר מצויד ב-2 אביזרי מסאז' מובנים התורמים להפחתת הכאב תוך כדי שימוש במכשיר ולנוחות מרבית. Babyliss DUO 700 מסיר את השיער הקצר ביותר באורך 0.5 מ"מ וההסרה מחזיקה כ-4 שבועות.

מכשיר ביתי להסרת שיער של בייביליס מדגם Duo-700

המכשיר הינו קל ושוקל 202 גרם בלבד ואורכו 13 ס"מ ומאוד נוח לאחיזה בעת השימוש בו. הוא מגיע עם אביזרים נלווים כמברשת ניקוי, מכסה צר לשימוש באזורים הרגישים, נרתיק ומטען חשמלי המטעין עד ל-40 דקות עבודה וכן הוראות שימוש בעברית. במכשיר 2 מהירויות עבודה ועל גבי הצג נורה המאירה היטב את אזור ההסרה ומקלה על הפעולה.

מחיר מומלץ לצרכן: 399 ₪ | אחריות לשנתיים | ניתן להשיג ברשתות החשמל המובחרות ובחנויות המורשות

ביו ג'ל טבעי לשיקום העור – ד"ר קליין

ביו ג'ל לשיקום העור של דר קליין
(צילום: יורם אשהיים)

לקראת הקיץ ממליץ ד"ר דב קליין להשתמש בתכשיר ג'ל המכיל קפסולות של ויטמינים המשמשים כמשקמים רבי עוצמה וחומרים פעילים אשר נותנים מענה למצבי עור שונים, ביניהם:

  • עור יבש – מצנן ומעשיר את העור במרכיבים מטפחים, משקם את השכבה הקרנית ומקטין אבדן לחות בעור.
  • עור שמן- תערובת הוויטמינים מסייעים בהפחתת הפרשת בלוטות החלב.
  • עור רגיש, אדמומי, סבוריאה ולגברים אחרי גילוח – מצמצם אדמומיות, מטהר, מרגיע ומאחה את העור ( אלואוורה, אלנטואין).

מתאים גם לאנשים שנוטים להזעה. מכיל ויטמינים  E,A,B5מקופסלים, תמצית פרח הקמומיל, חומצה היאלורונית אוריאה, אלנטואין, אלוורה.

מחיר לצרכן: 236 ₪ תכולה: 50 מ"ל | ניתן להשיג אצל קוסמטיקאיות המטפלות על פי שיטת ד"ר דב קליין ברחבי הארץ

 

 

 

Miracle wake-up cream – גרנייה

מותג הטיפוח הבינלאומי גרנייה, משיק דור חדש של טיפול אקספרס נגד מראה קמטים, מסדרת מירקל. מדובר בקרם יום אקספרס נגד סימני עייפות עם אפקט החלקה מידי של מראה הקמטים.

פורמולה ייחודית

קרם יום מירקל וייק אפ של גרנייההפורמולה מכילה קומפלקס אנטי-אייג'ינג עם 7 רכיבים פעילים ופיזור מהיר של מיקרו-פפטידים: מעבדות גרנייה שילבו מיקרו-פפטידים המתפזרים במהירות בשל גודלם הזעיר. רכיב אנטי-אייג'ינג עוצמתי זה מופק מתמצית צמח האורז ומסייע בתוצאה מהירה יותר.

רכיבים פעילים נוספים: פרו-רטינול, LHA, אדנוזין, תמצית תאים צמחיים, חומצה היאלורונית, גליצרין.

התוצאה: מירקל וייק-אפ מעניק לחות עד 24 שעות, יום אחר יום מסייע בהפחתה במראה הקמטים וסיוע במיצוק העור. מעניק מראה עור חלק ורענן יותר, מידית ולאורך זמן.

 

מרקם בעל אפקט מילוי והחלקת עור

מרקם ייחודי, נעים במיוחד ומועשר בלחות, מסייע בהחלקת מראה הקמטים והקמטוטים באופן מיידי. מרקם הקרם בעל אפקט מילוי והחלקת העור. מרקם ייחודי, נעים במיוחד ומועשר בלחות.

טכנולוגיית סדרת מירקל נגד סימני עייפות לפעילות אנטי-אייג'ינג, יעילה ב-2 שלבים. כל העוצמה של פיזור מהיר של מיקרו-פפטידים במרקם חדשני למראה עור חלק יותר עם אפקט החלקה להפחתת מראה הקמטים ולחידוש מראה העור באופן מיידי ולאורך זמן.

  1. באופן מיידי – אפקט ההחלקה נראה לעין והקמטים והקמטוטים נראים חלקים יותר. העור מועשר בלחות עד 24 שעות ובעל מגע קטיפתי.
  2. לאורך זמן –  יום אחר יום מראה עור צעיר יותר:
  • מראה קמטים עמוקים מצטמצם עבור 72% מהנשים.*
  • מראה העור מוצק יותר עבור 72% מהנשים.**
  • סימני העייפות נראים מופחתים עבור 68% מהנשים.**
  • מראה העור נראה קורן וזוהר יותר עבור 82% מהנשים.*

*מבחן מערכת צרכניות – 82 נשים – 4 שבועות. **הערכת עצמית -53 נשים – 4 שבועות.

איך להשתמש ב- Miracle Wake-Up Cream?

למרוח כל בוקר על פנים נקיות כמות בגודל 2 אפונים ולעסות עד לספיגה מלאה.

מחיר מומלץ לצרכן: 110 ₪ ליח' (מחיר היכרות בחודש מרץ – 55 ₪ בלבד) | להשיג ברשתות הפארם, כל-בו מזון ובתמרוקיות

אססי פרופסיונל מתכוננים לפסח עם מארזי חג מיוחדים

אביב זהו הזמן המושלם לרענן את מלתחת הלקים האישית שלך, לקפוץ למכון היופי הנבחר הקרוב לביתך, לרכוש את אחד ממארזי החג האטרקטיביים של אססי פרופסיונל או לרמוז למי שצריך בעדינות, שזו המתנה שהכי תשמחי לקבל לחג הפסח. זו הרי האמת… מה יותר מושלם מלקים חדשים בצבעים מרעננים לפתוח איתם את העונה החמה?!

אססי פרופסיונל מציגה 8 מארזים לחג שהקונספט הוא 2+1: קונים 2 ומקבלים 1 מתנה!

המארזים:

  • 3 קיטים כחולים: בהם יש בסיס, טופ וגוון לק (מתנה)- השגרה המקצועית למניקור המושלם – מחיר מומלץ לצרכן: 144 ₪
  • 5 קיטים אדומים: 2 גוונים + גוון לק (במתנה)- לקים מקצועיים אופנתיים במבחר צבעים, עמידים לאורך זמן – מחיר מומלץ לצרכן: 112 ₪

לאחר שהתפנקת במארז זה הזמן לעשות את המניקור המושלם ב-3 צעדים פשוטים:

  • First Base Coat – בסיס ללק – שלמות מתחילה בבסיס: מרכיבי הבסיס ללק. מקבעים את הצבע לציפורן למניעת התקלפות ולהגברת עמידות. למרוח על ציפורניים נקיות ויבשות. להמשיך עם 1-2 משיחות של הלק של אססי פרופסיונל. לקבלת מראה מושלם מומלץ להשתמש במייבש של הלק של אססי פרופסיונל.
  • Nail Polish – לק מקצועי אופנתי במבחר צבעים עמיד לאורך זמן. מרחי על הציפורן 2 משיחות צבע אחידות לכיסוי מושלם. מומלץ להשתמש לפני בשכבת בסיס ולסיום במייבש לק לטיפול מושלם בציפורן.
  • Good to Go – מייבש הלק המהיר ביותר. נוסחה ייחודית זו חודרת דרך הצבע הלק ומייבשת אותו כמעט מידית! מונעת הצהבה והתקלפות הצבע ומעניקה ברק. מתאים לכל סוגי הציפורניים. מרחי בנדיבות על גבי שכבת הלק. מומלץ לחזור על הפעולה לפי הצורך לחידוש וריענון.

ניתן להשיג במכוני יופי מקצועיים ונבחרים בישראל.

אססי פרופסיונל מארזים לפסח
(צילום: מוטי פישביין)

בלאק אופיום – בושם חדש לנשים מבית Yves Saint Laurent

מותג המעצבים הבינלאומי איב סאן לורן מציג את הבחירה הנכונה לאביב 2016, לקראת חג הפסח שבפתח: הצהרת נשיות חדשה – גרסה מיוחדת לבושם האיקוני "אופיום" משנת 1977- "בלאק אופיום" המהלל את החושניות המסתורית של הנשים.

האישה שבעינייה, אין טעם לחיים ללא תשוקה

הבושם מבטא עצמאות, מיועד לנשים הממציאות את עצמן מחדש בכל רגע. נועזות, פראיות, דינמיות, אנרגטיות ומרתקות, נשים הלוקחות סיכונים. בושם מיוחד, מושך, ומקורי. מדבר על חיפוש האחר האסור, לקיחת סיכונים ותחושת התשוקה של תמיד לרצות יותר "בלאק  אופיום" – קלאסי ומהמם, נצחי ועכשווי. לנשים האומרות "כן" לסגנון, ליופי, למסתורין ולתשוקה.

חסר רחמים בכוח המשיכה שלו, אורבאני בגישה שלו, השם אופיום הוא מושג נרדף לתחושה של מסתורין, המבטיח לקחת את כל מי שמשתמשת בו למסע מרתק.

אישה המונעת מתשוקה, משוחררת מאילוצים חברתיים הכובלים את האחרים, גישתה לחיים ייחודית ומיוחדת. חיה את חייה בתאווה, והופכת את הגורל למגרש המשחקים שלה.

"בלאק אופיום" הוא הכרטיס למתחם מאחורי הקלעים, ל- VIP after party. אפלה עמוקה המוארת ע"י הכוכב שבפנים. הוא חסר גבולות, שם שהוא חזק, חסר מורא, מלא תשוקה ושובבני.

נקטר אסור – כשחשיכה פוגשת מקור אור מלא מתיקות

הבושם "בלאק אופיום"  נוצר ע"י רוקחי הבשמים נטלי לרסון, מארי סלמניי, אונורין בלאן ואוליבייה קרספ. ממכר כמו מנת הקפאין הראשונה, עם פרחים לבנים מחשמלים הקושרים את הכל יחד, הניחוח האוריינטלי החדש והמענג הוא התרחקות רדיקלית מהמבנה של הבושם הקלאסי. 4 הכוכבים של עולם הבישום מעניקים את 4 החוזקות שלהם ל"בלאק אופיום" ויוצרים בושם חדש מקורי, מפתה, מושך ורב ממדים. לורסון יוצרת את אקורד הקפה האינטנסיבי, רעיון ה"רוק" של סלמניי סובב סביב התווים הצלולים מלאי חיים של אגס ופלפל ורוד, החזון של אוליבייה קרספ מתמקד באופי הממכר של הניחוח בעוד אונורין, מחפשת אור בכל דבר.

הוא משחק על חוסר ההתאמה בין מרירות אקורד פולי קפה לבין פרחים לבנים זוהרים. פולי הקפה מכים בחוזקה ומטלטלים את החושים, אחריהם הבושם הופך רך ונשי יותר עם פרחים לבנים של היסמין סמבק ואבסולוט של פריחת התפוז. בסיום, ממכר להפליא, הפיתוי העילאי של וניל ושל תווים עציים של ארז ופטצ'ולי, המעניקים לבושם עוצמה, עומק והידור מסתורי.

בלאק אופיום של איב סאן לורן
(צילום: ניקולה ורנר)

בקבוק המהדהד כוח, משיכה ופיתוי

הצורה נראית מוכרת עם הלב העגול, הנשי במרכז הבקבוק המרובע והאיקוני של אופיום. אבל זהו הדמיון היחידי. הבקבוק של "בלאק אופיום" בעל גימור נוצץ בשחור מאט, מעניק אופי אורבני. גימור של אבקת כוכבים מנצנץ בעדינות, יהלום גס ועם זאת מעודן. במרכז הבקבוק המרובע והאיקוני של אופיום לב עגול ונשי. בולט בחוסר ההתאמה שלו לסביבה, חתרני, מוחשי, הוא שייך לכף היד, חלק בלתי נפרד. ואז, טבעת האש בליבו, זהב לוהט, נשי הבוער באנרגיה, ועם זאת ברכות ובתחכום – אצילי, קריר, וקשה גם כן.

הבקבוק בתוכו מהדהד כוח משיכה ופיתוי תלת מימד של הנוזל יקר ערך, ארוז בקופסא שחורה ומפוארת, עם לוגו YSL בשחור מנצנץ והשם Black Opiom בזהב ורדרד מעודן. רק פתחי את האריזה, הרגישי את הבקבוק, הריחי את השיקוי שבפנים. זה הבלאק אופיום שלך. זה חלק ממך.

אדי קמפבל

מובילה אתהקמפיין לבושם. הדוגמנית ילידת לונדון היא נערת שער בינלאומית. זוכת פרס דוגמנית השנה 2013, מדגמנת בקביעות בתצוגות אופנה של שבועות האופנה בבירות האופנה.

בטוחה בגישתה, עם יכולת יוצאת דופן להלך קסמים על עדשת המצלמה, היא מקצוענית אמיתית. עיניי האיילה הרכות והמהפנטות שלה מסתירות קשיחות ערמומית, תחכום עירוני, ועם זאת  מרגישה נוח באותה מידה לעסוק בתשוקה הגדולה ביותר שלה: רכיבה על סוסים, אותה היא מבצעת בביטחון, בסגנון ובאומץ לב. ב- 2007 ניצחה במרוץ הסוסים לנשים "גלוריוס גוודווד" Glorious Goodwood.

מעולם לא משעממת את עדשת המצלמה, תמיד רעננה, מלאת חיים, מעריכה את הכישרון והמיומנות של הצוותים עימם עובדת, הודות להתעניינות שלה בתולדות האומנות- סיימה בהצטיינות את לימודי התואר הראשון בתולדות האומנות במכון קורטו לאומנות שבאוניברסיטת לונדון. היכולת שלה דמוית הזיקית לקבוע את מגמות האופנה, ולא ללכת בעקבותיהם- בין אם דרך שינוי רדיקלי של התסרוקת וצבע השער שלה או דרך חוש הסגנון המיוחד שלה – נזקפת ליכולת התנועה הרבגונית שלה הדומות לזו של רקדנית. אדי קמפבל, שלעיתים קרובות מקבלת את התפקיד היוקרתי של פתיחת תצוגות אופנה של מעצבים, היא פרפורמרית אמיתית, הממקדת את תשומת הלב של קהל הצופים וקהל הקוראים.

בתפקיד השגרירה של בלאק אופיום, אדי קמפבל מגלמת בטבעיות את האופי היפהפה והחתרני של הבושם. עטורת שבחים כ"טווגי" של דורה, תפקידה זה הוא נדבך נוסף ברשימה הארוכה של דברי השבח והלל, והשלב הבא בקריירה מבטיחה, ארוכה ומלהיבה במהלכה היא ממשיכה לשבות את ליבם של השמות המובילים בעולם האופנה.

מחיר מומלץ לצרכן: 50 מ"ל – 510 ₪ 90 מ"ל –  650 ₪ | ניתן להשיג ברשתות סופר-פארם, המשביר לצרכן, אפריל, ניו-פארם בפרפומריות נבחרות ברחבי הארץ

טוב לדעת…

הנחות גדולות במחלקת הקוסמטיקה במרכז המזון בנצרת עילית

מרכז המזון בנצרת עילית יקיים בתאריכים 18-21.03.2016 במרץ אירוע מכירות חגיגי במחלקת הקוסמטיקה ויעניק מבצעים והטבות על מגוון מוצרי טיפוח של המותגים המובילים.

במהלך ימי המכירות יינתנו הטבות ייחודיות ללקוחות על מבחר מוצרי בישום, איפור וטיפוח, כך לדוגמא: בכל קנייה במחלקת הקוסמטיקה בסכום של  299 ₪ מקבלים 50 ₪ הנחה- יש כפל מבצעים! ביום האחרון למכירות (21.03.2016) תינתן הטבה נוספת ומפנקת ללקוחות: עיסוי פנים ואיפור פנים בחינם, כולל מתנה ממחלקת הקוסמטיקה על כל קניה.

לוריאל פריז במבצעים משתלמים בחודש מרץ

מותג האיפור הבינלאומי, לוריאל פריז, יוצא במהלך חודש מרץ 2016, במבצע חסר תקדים ומשתלם במיוחד על מגוון מוצרי האיפור המובילים:

  • מסקרה + איילנר מחיר ב- 89 ₪  בלבד.  המבצע על כל מגוון המסקרות והאיילנר (ללא הסמוקיסים) או מסקרה בודדת ב- 60 ₪ בלבד! איילנר בודד ב- 40 ₪ בלבד!
  • מייק אפ אינפליבל מאט המחיר: 80 ₪ בלבד! במקום 180 ₪
  • מסקרה לגבות המחיר: 40 ₪ בלבד! במקום 80 ₪
  • צלליות קולור ריש קאווד המחיר: 50 ₪ בלבד! במקום 122 ₪
  • טרו מאץ' פודרה המחיר: 50 ₪  בלבד! במקום 163.30 ₪
  • שפתון עמיד אינפליבל המחיר: רק 55 ₪  בלבד! במקום 121 ₪
  • סומק טרו מאץ' בלאש המחיר: 45 ₪ בלבד! במקום 106.10 ₪

המבצע בתוקף עד סוף חודש מרץ 2016 ו/או עד גמר המלאי | להשיג: ברשתות הפארם, רשתות השיווק ופרפומריות מובחרות

 

 

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X