fbpx
איפור וטיפוח

חדש על המדף: מוצרי הטיפוח והאיפור שעשו לנו את מרץ 2017

קולקציית "La La Land" – אורלי (ORLY)

נראה כאילו לוס אנג'לס הפכה עם הזמן לארץ החלומות, החל מהסרט "לה לה לנד" של דמיאן שאזל שזכה לשבחי הביקורת וכלה בשדרת הכוכבים שהפכה מקום עלייה לרגל אליו נוהרים לחזות ב-2400 הכוכבים המוטבעים על המדרכות עם שמותיהם של מיטב הכוכבים, כוכבי העבר וכוכבי ההווה. כן! לוס אנג'לס  – זוהי העיר שבה אנשים מכל רחבי תבל מגיעים אליה בכדי לנסות ולממש את החלומות הכי גדולים…

לקראת העונה המתחממת, השיק מותג הלקים האמריקאי ORLY  קולקציית גווני לק במחווה לעיר לוס אנג'לס  – בירת החוף המערבי של ארצות הברית, והמקום המרכזי והחשוב ביותר בעולם לקולנוע ולתרבות פופולארית.

הקולקציה האמורה זכתה לשם "לה לה לנד", והיא מונה 6 גוונים לק לצד 6 גווני לק ג'ל  שזכו לכינויים המתכתבים עם מימוש החלומות בתעשיית הקולנוע והטלוויזיה: "אל תשכח אותי", "הראש בעננים" "כפי שאפשר לראות בטלווזיה",  "חלומות העיר הגדולה" ועוד. אורלי מחבקת את הצבעים ואת התדרים היוצרים חלומות,  ואלו באים לידי ביטוי בפלטה של ששה גוונים פסטליים מרהיבים וקסומים, ברמיזות קלילות ומנצנצות כיאה לכל חלום נוצץ.

שמות הלקים:

  • Head In The Clouds – light pink
  • As Seen On TV – violet
  • Cool In California – cool pink
  • Anything Goes – opalescent glitter
  • Big City Dreams – mint green
  • Forget Me Not – pastel blue

מחיר מומלץ לצרכן: 35 ₪ | להשיג בפארמים ובמכוני בציפורניים ומניקוריות (לבירור נקודת מכירה: 03-9330299)

קולקציית LA LA LAND של ORLY
צילום: אלון גנון

מוצרים חדשים בסדרת Divine – לאוקסיטן (L'OCCITANE)

יופי הוליסטי- הדרישה העכשווית בכל הקשור לטיפוח העור

נשים יודעות מה הן רוצות. הסטנדרטים שלהן גבוהים, והן מתייחסות לטיפוח העור ברצינות. הודות לקשרים המיוחדים עם הלקוחות שלה ולמחקרים המקיפים למעלה מ-200 נשים ברחבי העולם, L’OCCITANE הבינה שכאשר מדובר בטיפוח עור אנטי-אייג'ינג מושלם, הנשים רוצות הרבה יותר מתוצאות מוכחות קלינית.

הנשים רוצות לדעת הכול על המוצר: איכות ומקור המרכיבים, תהליך העיבוד שלהם, האנשים שקטפו אותם, היתרונות שלהם בטיפוח העור. האם האריזה של המוצר בת-קיימא, ומהם התכונות הסנסוריאליות (המענגות את כל החושים) של המרקמים והניחוחות. נשים רוצות משהו עוצמתי יותר: הן רוצות הרמוניה בין מה שהן מרגישות בפנים למה שהן רואות במראה.

השבת ההרמוניה לפנים – גישת שלושת השלבים

הפנים הם המקום בו הנראה והבלתי נראה נפגשים, בו היופי החיצוני והשלווה הפנימית מתחברים. הפנים משתנות ללא הרף, הזמן מרכך אותן ואילו השנים חורטות עליהם את אותותיהן. המוצרים בסדרת Harmony Divine "הרמוני דיווין" מעירים את חיוניות הפנים ושומרים עליהן מלאות חיים.

שגרת טיפוח שלמה, אשר עונה על הצורך ליופי הוליסטי באמצעות גישה בת שלושה שלבים.

המעבדות של L’OCCITANE והמומחים שלהן בביולוגיה של העור חקרו את השפעות ההזדקנות על הפנים בשלמותם והגיעו למסקנה שההרמוניה של הפנים היא תוצאה של שלושה גורמים אובייקטיביים אשר קשורים האחד בשני בקשר עבות: הרמוניה של קווי המתאר של הפנים – הרמוניה פנימית – הרמוניה בין מרקם העור לגוון העור.
כדי לייצר הרמוניה ולחשוף פנים שלוות ורגועות, רתמה החברה שני מרכיבים יקרי ערך וטבעיים הידועים בסגולות המדהימות ביותר:
פרח האימורטל, הפרח שלעולם אינו קמל ביחד עם אצה אדומה בשם Jenia Rubens עם יכולת התחדשות אינסופית. התמציות שלהם מעתיקות את היכולות של הצמחים לעור. יחדיו, הן יוצרות תרכובת עליה L’OCCITANE הגישה בקשה לרישום פטנט – השישי שלה בצרפת, המתייחס לאימורטל, בתחום מחקר האנטי-אייג'ינג.

"כאשר מי הים המלוחים פוגשים באדמה היבשה נוצר איחוד המוליד את התגלמות היופי"

המוצרים החדשים בסדרה

DIVINE SERUM HARMONY "סרום הרמוני דיווין"

למעלה מ-5,000 טיפות זעירות של צמח ה- Immortelle Millésimée מפוזרות בתוך תרחיף של ג'ל על בסיס מים, מועשר באצה אדומה Jenia Rubens אשר פועלת על קווי המתאר והנפח של הפנים. שילוב של מרכיבים פעילים רבי-עוצמה ויעילים אלו, מוגנים בתוך מעטפת של טיפות זעירות וזהות, המיוצרות אחת-אחת בנפרד וסגורות בתוך קרומית עדינה ביותר אשר מחכות לרגע הנכון כדי לפעול על העור וליצור את ההרמוניה מחדש.

בכל אחת מהטיפות הזעירות, בנוסף על שמן האתרי Immortelle Millésimée, מכילות גם שמן אתרי הדס, שמן קמלינה, שמן נר הלילה ושמן זיפן (בוראג'). הטיפות הזעירות מתפרצות בעדינות, מבלי להותיר אחריהן כל סימן.

הסרום ממלא את העור במרכיבים פעילים רבי-עוצמה. כאשר קצות האצבעות עוקבות אחרי קווי המתאר של הפנים, הן כמו מפסלות את המראה המלא והצעיר שלהן ומרככות את הקמטים העיקשים.

מרקם העור והקמטים: מרקם העור נראה חלק יותר: 95%* | קמטוטי ההבעה נראים חלקים יותר באופן ברור וגלוי לעין: 93%**

קווי המתאר של הפנים: העור נראה אלסטי יותר: 95%* | קווי המתאר של הפנים נראים מוגדרים: 78%**

נפח הפנים: הלחיים ועצמות הלחיים נראים מלאים יותר: 91%* | הנפח נראה מאוזן יותר: 85%**

נערכה בדיקה בקרב 55 נסייניות: * אחרי חודשיים / ** אחרי שלושה חודשים

מחיר: 749 ₪ (30 מ"ל)

DIVINE CREAM HARMONY "קרם הרמוני דיווין"

קרם הרמוני דיוויין מעביר אותנו לאי היופי עם הניחוח המרענן, מרומם הנפש של מי הים התיכון הצלולים, ניחוח השזור בתווים של הדס, מאסק ואימורטל. מרקם הקרם רך ועדין כמו העור והוא סופג במהירות את המרכיבים הפעילים שלו.

במגע עם עור הפנים, תמצית האצה האדומה Jenia Rubens נספגת ושוקעת לתוך העור, ומעניקה לו תחושה של נוחות ולחות. ואז הפורמולה משתנה, הקרם משתנה לשמן רך המאפשר למרכיבים הפעילים הליפופילים לחדור לעור – בפרט השמנים האתריים אימורטל, הדס, והשמנים קמלינה, נר הלילה וזיפן. הקרם מסייע לרכך את קמטוטי ההבעה, מאזן מחדש את נפח הפנים ומגביר את זוהר העור: שלושת עמודי התווך של הרמוניית הפנים.

מרקם העור והקמטים: העור חושף רכות חדשה באופן מיידי: 90%*  | אחרי חודשיים, קמטים עמוקים נראים חלקים יותר: 71%* | אחרי 3 חודשים, איכות ונראות העור השתנתה: 87%*

נפח הפנים: העור חושף נפח ומראה של עור צעיר: 83%**

זוהר העור: אחרי חודשיים, הפחתה באי הסדירויות בגוון העור: 86%*** | אחרי 3 חודשים, העור נראה צלול ובהיר יותר באופן משמעותי: 85%***

בדיקת נסייניות בקרב:  * 31 נשים / ** 52 נשים / *** 35 נשים.

מחיר: 649 ₪ (50 מ"ל)

L’OCCITANE דואגת לכדור הארץ בדיוק כפי שהיא דואגת לעור שלך 

לכן היא מודדת בקביעות את השפעתה על הסביבה. הפילוסופיה הזו מוטבעת ב-DNA של החברה ומאומצת ע"י הלקוחות שלנו, שבאופן טבעי שואפים לשמור על הסביבה שלהם. עבור L’OCCITANE, מצויינות היא דרך חיים המתמקדת בחידוש ובמיחזור. החשיבה הזו עולה בקנה אחד עם ההשקה של הרמוני דיווין. כל מוצר מעוצב עם תא עבור מילוי אקולוגי, ידידותי לסביבה, שמתמזג עם הקווים העדינים של האריזה המהודרת. המילויים לסרום ולקרם יושקו בעוד כחודש.

להשיג ברשת חנויות L'OCCITANE ובאתר http://il.loccitane.com

Total Cover Make up Powder – שיק (CHIC) תמרוקים

מייקאפ פודרה שיק CHIC
צילום: לירון ליבה

המותג שיק תמרוקים השיק את Total Cover Make up Powder –  מייק אפ – פודרה בטקסטורת מאט לכיסוי טבעי ואחיד של עור הפנים.

הפורמולה של המוצר משלבת בין פיגמנט שמקורו במינרלים טבעיים  דוגמת טיטניום דו חמצני המגן מקרינת UV, תחמוצת אבץ אשר מרגיעה את העור וסיליקה לחיזוק ולתמיכה של רקמת החיבור של העור, לבין פודרה באבקה מיקרונית עדינה במרקם מאט שתסייע לקיבוע ולשמירה של עמידות הפיגמנט, תתיישב בכל הנקבוביות כולל הקמטוטים העדינים ביותר ותעניק לעור מראה חלק, קטיפתי ואחיד תוך כיסוי הפגמים, הקמטוטים והכתמים בעור הפנים.

היתרון הבולט בשימוש התכשיר הוא היכולת לאגד שני מוצרים יחדיו. יכולת הכיסוי של המוצר היא בינונית עד גבוהה (תלוי במצב העור) והתוצאה המתקבלת היא טבעית ובעלת גוון אחיד בטקסטורה מאט. ברכיבי המוצר נוכחים גם רכיבי הזנה ולחות שנועדו לשמור על רמת לחות חיונית לעור הפנים.

המוצר עשוי להפתיע במרקמו בשל העובדה כי הוא מרגיש מעט "רטוב", אלא שבשימוש על העור, המייקאפ המשחתי עובר שינוי והופךל פודרתי. המוצר מומלץ לשימוש לבעלות עור מעורב ו/או עור שמן (בעלות עור יבש ייראו מקומחות והמרקם יהיה בלתי מחמיא). התכשיר מוצע בששה גוונים וארוז במארז קושןTO GO  מהודר ומאובזר במראה וספוגית לטקס הצפונה בחלקו התחתון.

הוראות השימוש: למרוח עד לקבלת גוון אחיד בעזרת ספוגית לחה.

מחיר מומלץ לצרכן:  70 ₪ (מכיל 10 גר') | להשיג ברשתות הפארם ובפרפומריות ברחבי הארץ

 

סדרת מגבוני Genesis Multi Action – ד"ר פישר

חדש ובלעדי! ד"ר פישר משיקה סדרה חדשה הכוללת 4 סוגי מגבונים חדשניים לניקוי יסודי של העור, להסרת איפור ולטיפול בעור הפנים.

אריזות המוצרים מובחנות ע"י צבעי פסטל בולטים ושונים כאשר לכל מוצר תכונות המסייעות לניקוי יסודי ולטיפול בעור הפנים. כל המוצרים בסדרה מכילים פורמולות ייחודיות על בסיס מגבון העשוי מבד איכותי ורך המותיר את העור נקי, נעים למגע, רך וללא תחושה שומנית. כל המוצרים בסדרה מתאימים גם להסרת איפור עמיד במים.

סדרת מגבוני Genesis Multi Action ד"ר פישר
צילום: יעל האן

מגבוני Fruit extract: לניקוי יסודי ולהסרת תאי עור מתים

פורמולה היפואלרגנית המשלבת תמצית פירות Alpha Hydroxy Acid, המסייעת להסרת תאי עור מתים ולחידוש פני העור, פרו- ויטמיןB5 להענקת לחות וגמישות ותמצית פרחי קמומיל המסייעת בהרגעת העור.

מגבוני Q10: להאטת הזדקנות העור

מכילים שילוב ייחודי של נוגדי חמצון, המסייעים להאטת הזדקנות העור:  קו-אנזים Q10, שמן גרעיני ענבים, תמצית תה ירוק וויטמין E. מועשרים בחלב שקדים ופרו ויטמין B5 המטפלים בעורך ומעניקים לו לחות, רכות ומגע קטיפתי. מותאמים לעור רגיש.

מגבוני שמן ארגן: לניקוי יסודי ולריכוך העור

מכילים שילוב של קומפלקס לחות ייחודי, המועשר גם בויטמין E, יחד עם תמצית מפרחי הקמומיל, לסיוע בהגנה מפני רדיקלים חופשיים, להעשרת העור בלחות מוגברת ולהרגעתו. מותאמים לעור רגיש, ללא פראבנים וללא אלכוהול.

מגבוני מי מיסלר: לניקוי אפקטיבי המעניק לעור לחות מיידית ומגע קטיפתי

פורמולה ייחודית המשלבת מי מיסלר, ויטמין e  ותמציות מפרחי קמומיל וכותנה, המעניקה לחות מיידית, תחושה רעננה ומגע קטיפתי של עור הפנים. מותאמים לעור רגיש ללא פראבנים וללא אלכוהול.

מחיר מומלץ לצרכן: 15 ₪ לאריזה המכילה 25 מגבונים, בחודש מרץ המגבונים ימכרו במחיר השקה מיוחד של  10 ₪ ליחידה | להשיג בסניפי סופר פארם, ניו פארם והמשביר לצרכן

מברשת פילינג חדשה לפנים – BRAUN

חברת ברימאג המתמחה ביבוא, שיווק והפצה של מכשירי חשמל לבית, למטבח ומוצרי טיפוח, משיקה בימים אלו, לכבוד הקיץ, מברשת פילינג של חברת BRAUN (בראון). המברשת מיועדת לנשים ומעניקה שני טיפולי פנים במכשיר אחד: הסרה מדויקת של שערות הפנים וטיהור הנקבוביות באופן עמוק ועדין.

מברשת פילינג 830 של בראון נבדקה על ידי רופאי עור ומתאימה לרוב סוגי העור, כולל לעור רגיש.
המברשת הינה בעלת ראש מריטה הכולל 10 פינצטות עדינות ועם מנוע חזק ומהיר, המבצע  200 תנועות מריטה לשנייה. כך אין צורך לחכות עד שהשערות יצמחו באופן מלא ולאחר שימוש בן דקה, מתקבל עור חלק היכול להחזיק כ-4 שבועות, ללא צורך במריטה נוספת.

בנוסף לשימוש במברשת כמסירה ומורטת שיער, היא גם משמשת כמסירת איפור ומנקה את העור משאריות איפור, זיהומים ושמן, באמצעות תנועה עדינה ויעילה. המברשת עובדת עם מאות מיקרו תנודות לדקה וכך מנקה את העור הרגיש ביותר.

המברשת ניתנת לשטיפה ושימוש תחת מים ובשימוש עם הג'ל האהוב על המשתמשת. המברשת מופעלת על ידי סוללה AA 1.5V ומגיעה עם ערכה הכוללת מראה מוארת, מברשת קטנה לניקוי המכשיר והכל ארוז בנרתיק יופי מהודר.

מחיר מומלץ לצרכן – 449 ₪ | להשיג בחנויות המורשות וברשתות המובחרות | http://www.brimag.co.il

מברשת פילינג לפנים של בראון
צילום: יח"צ חו"ל

Brow Artist Sculpt – לוריאל פריז

מסקרה לגבות לוריאל פריז
צילום: יח"צ חו"ל

עיצוב הגבות – חלק אינטגרלי של כל מראה איפור: דקות ועדינות, או מודגשות ונועזות- הגבות מביעות את האישיות של כל אישה.
כיום, עם מסקרה BROW ARTIST SCULPT עיצוב הגבות קל מתמיד- מוצר אחד בעל 2 תועלות: מילוי וצביעת הגבה , עיצובה ופיסולה. התוצאה: מראה מוגדר ומפוסל יותר מאי פעם.

דורית גבות ממליצה: "המסקרה מהווה 3 ב1 הוא פונה גם לאלו שאוהבות עיפרון, לאלו שאוהבות צללית ולאלו שאוהבות גבות מקובעות ומסודרות. המרקם של המסקרה הוא מרקם של צללית וניתן להשתמש בה כמו עיפרון. היא מאוד נוחה לשימוש ואף מבטיחה גבה מסודרת למהלך שעות היום, מבלי שהשערות יזוזו ממקומן!. בנוסף, לאלו המלבינות שיער, המסקרה מקלה עליהן כי באמצעותה ניתן לטשטש את השיער הלבן ולא לרוץ ישר למספרה."

זיכרי כי גבה צבועה מביא לפנים מראה חי וחיוני יותר!

מחיר מומלץ לצרכן: 80 ₪ (לפני הנחות השונות ברשתות השיווק), כאשר בחודש מרץ עד אפריל 2017 תימכר ב40 ₪ בלבד | להשיג ברשתות הפארם, המזון, המשביר החדש לצרכן, H&O, ובפרפומריות המובחרות.

Master Sculpt V Shape – מייבלין ניו-יורק

מייבלין ניו-יורק מאסטר קונטורינג וי שייפ
צילום: יח"צ חו"ל

ב-2017 הטרנד הכי לוהט בתחום האיפור הינו עדיין פיסול פנים והוא מקבל דגשים – פנים מפוסלות בצורת V המייצרות אשליה של מבנה והרמה, למראה פנים צר ומוארך יותר. הקטגוריה מלאה בסוגים שונים של מוצרים אך עדיין נשים רבות מתקשות לעמוד באתגר.

מייבלין ניו-יורק מותג האיפור מס' 1 בעולם* משיק פתרון קל ופשוט לשימוש – Master Sculpt V Shape סטיק לפיסול הפנים בפורמט ייחודי ובגימור מאט בעל מרקם קרמי למריחה חלקה המתמזג בקלות בגוון העור ומכיל 2 גוונים: גוון כהה להצללות וגוון בהיר להארות.

המוצר מוצע ב-3 גוונים: בהיר, מדיום וכהה להתאמה מושלמת לכל גוון עור. התוצאה: מראה פנים צר ומוארך יותר, הפנים מפוסלות בצורת V  מושלמת  – יישום טרנד הפיסול פנים מעולם לא היה קל יותר!

נאור אפל, מאפר ראשי של מייבלין ניו-יורק, נותן טיפים למראה איפור מפוסל בקלי קלות:

  • הניחי מייק-אפ בגוון מתאים על כל שטח הפנים באופן אחיד ועד לכיסוי מלא
  • הניחי את הגוון הכהה באזורים השקועים תוך שרטוט קו עדין תחת עצמות הלחיים (ממרכז האוזן לכיוון קצה השפתיים, עצרי בקו המקביל למרכז העין.) טשטשי כלפי מטה לכיוון הלסת. ניתן לשרטט קו נוסף לאורך קו הלסת ולטשטש
  • אם ברצונך להראות שזופה מעט, הברישי בעדינות את הגוון המיועד להצללה לאורך המצח, במקום בו הוא מתחבר לקו השיער וטשטשי
  • הניחי את הגוון הבהיר באזורים הגבוהים בדגש על עצמות הלחיים וגשר האף. טשטשי את השניים עד למיזוג מושלם

מחיר מיוחד לרגל השקה בחודש מרץ 2017 : 35 ₪ ברשת סופר פארם ובפרפומריות פרטיות נבחרות (תכולה 9.5 מ"ל) | מבצע מיוחד לרגל השקה לחודש מרץ 2017 מייק-אפ סופרסטיי + סטיק פיסול ב 75 ₪ בסופר פארם ובפרפומריות הפרטיות | להשיג את מוצרי מייבלין ניו-יורק, ברשתות הפארם, המשביר לצרכן, ובפרפומריות פרטיות נבחרות

מים מיסלרים דו-פאזיים – גרנייה

גרנייה מסיר איפור מים מיסלרים דו פאזים
צילום: יח"צ חו"ל

מאחר והדרך לעור יפהפה מתחילה בהסרת איפור יעילה ומותאמת, מותג גרנייה פיתח סדרה של מיים מיסלרים ההופכים את שגרת הניקוי של הנשים לקלה ופשוטה יותר: פעולה אחת מסירה את האיפור, מנקה ומרגיעה את עור הפנים, העיניים והשפתיים, ללא צורך בשטיפה.

מים מיסלרים דו-פאזיים – צורך עבור רוב הנשים

לאור העובדה כי 1 מכל 4 נשים* משתמשת במסקרה עמידה במים או במייק-אפ עמיד לאורך זמן- נולד המוצר מיים מיסלרים דו פאזיים. לראשונה, גרנייה משיק מיים מיסלרים דו פאזיים: המסירים ביעילות לא רק לכלוך אלה גם איפור בגוונים עוצמתיים, עמיד לאורך זמן ו/או עמיד במים- כל זה בפעולה אחת בלבד. המיים המיסלרים דו פאזיים מתאימים לכל סוגי העור, כולל עור רגיש.

המים המיסלריים דו פאזיים- טכנולוגיה ייחודית

לראשונה בגרנייה מוצגת טכנולוגיה מיסלר דו-פאזי במוצר ניקוי חכם: המיים לוכדים את שאריות הלכלוך והאיפור מהעור בדומה לפעולה של מגנט, כך שאין צורך לשפשף כדי להסיר אותם. עם ניעור הבקבוק השמנים שבפורמולה (ביניהם, שמן ארגן) ממיסים את כל סוגי האיפור (גם איפור עמיד במיים) באופן מיידי.

הפורמולה מרגיעה את עור הפנים ומוצאמת לכל סוגי עור, גם לעור רגיש. התוצאה: עור נקי לחלוטין, מלכלוך האיפור, ללא צורך בשפשוף או בשטיפה. העור רך וללא תחושה שמנונית.

אופן השימוש

יש לנער את הבקבוק ולנקות את עור הפנים, העיניים והשפתיים באמצעות פד צמר גפן. להסרת איפור מיטבית, השתמשו בתנועות הצמדה והסרה (ללא שפשוף!).

מחיר מומלץ לצרכן: 60 ₪ (לפני הנחות ברשתות השיווק) | תכולה: 400 מ"ל המהווים כ-200 שימושים | להשיג ברשתות הפארם, כל-בו מזון ובתמרוקיות

Mineral Body Shaper – AHAVA 

Mineral Body Shaper Cellulite Control AHAVA
צילום: מוטי פישביין

עכשיו, כשאני שבועיים אחרי לידה ומתחילה לחשוב על הדיאטה ועל הדרך חזרה לג'ינס, אני שמחה שכבר יש לי את המוצר הזה. התחלתי להשתמש בו השבוע בזמן המקלחת, ומעבר לעובדה שיש לו ריח נעים וקל להשתמש בו, אני כן מתחילה לשים לב שהעור הופך לנעים יותר. עדיין אני צריכה עוד זמן לבדוק אותו ולראות תוצאות סופיות, אבל אין ספק שמרגישים שהוא פועל ומשפר את מה שהוא צריך לשפר.

חברת AHAVA  גאה להשיק את הטכנולוגיה החדשנית ביותר והמוכחת מחקרית לטיפול בצלוליט-Mineral Body Shaper Cellulite Control Gel טיפול הצלוליט הראשון שנוצר ממש בחוף הים.

צלוליט: אויב מוכר

גורמים רבים משפיעים על היווצרות הצלוליט: תזונה לקויה, איזון הורמונלי, גנטיקה, מחסור בפעילות גופנית, חילוף חומרים איטי, התייבשות, ועוד … שכיח במיוחד אצל נשים, הצלוליט נוטה להופיע על הירכיים, הבטן, הישבן והזרועות. רוב הנשים מועדות לפתח צלוליט. ישנו קשר הדוק בין צלוליטיס לאורח החיים; לכן, טיפול בצלוליט הוא תהליך הכרוך בשינויים בשגרה היומיומית.

המוצר משלב בין פורמולה למכניקה בפעולה אחת: ג'ל נוזלי רב-פעולות לטיפול ממוקד באזורי הצלוליט, הפועל באופן מכני לחיזוק מיצוק
והחלקת העור, לצמצום ולהפחתה של המראה הגבשושי המאפיין את אזורי הצלוליט.

הפורמולה של הג'ל מועשרת בריכוז הגבוה ביותר של מינרלים מים המלח (79.5% של Osmoter™ פטנט בלעדי של AHAVA) ופעולתו מועצמת על ידי האפליקטור הכדורי המיועד לטפל ולשפר את מראה הצלוליט ואת מוצקות העור. הנוסחה משפרת באופן משמעותי את רמות הלחות בעור, ושומרת על מראה עור צעיר וגמיש.

מומלץ לשלב כחלק מתהליך כללי של הרזיה וצמצום היקפים, ויפה שעה אחת קודם לקיץ!

"החוויה הייחודית בעת השימוש בג'ל במקלחת היומית שלך היא שהבאנו עד אלייך התחושה האמיתית של טבילה בים המלח, המאפשרת לעורך ליהנות מן התועלות המינרליות של בריאות מאוזנת ויופי."  ד"ר זאבי מאור, סמנכ"ל הפיתוח של AHAVA.

הנוסחה

  • מלח נוזלי מים המלח (פטנט #122776) – ההרכב המינרלי האחד והיחיד לאיזון מחדש של העור, בדרך הטבעית.
  • הידרוקסיטיל צלולוז – מרכיב מבוסס ג'ל  – פולימר המופק מסיבי צלולוז (קנה סוכר) באמצעות תהליך מבוקר של hydrophilization – לב לבו של פטנט המלח הנוזלי של AHAVA. זהו רכיב מרכזי בנוסחה, המאפשר ליצור ג'ל שקוף ויציב, שבבסיסו Osmoter™, בעל ריכוז המינרלים הגבוה ביותר (בעיקר מגנזיום וסידן).
  • דונליאלה סלינה – אצה מים מלח. מקור טבעי ורב עוצמה של נוגדי חמצון: ריכוזים גבוהים של בטא קרוטן ההופך לויטמין Aבעור. מוכחת כמחליקה את פני העור וכמחזקת את ההגנה מפני נזקי קרינת השמש והרדיקלים החופשיים המובילים להרס תאי העור.
  • תמצית שמן קליפת אשכולית – עשירה באופן טבעי בנוגדי חמצון ובפיטוכימיקלים המפחיתים סטרס חמצוני ודלקת. נחשבת כ"מנקה רעלים" טבעי ויעיל הנספג בקלות אל תוך העור. מחזקת את חסינות העור מפני גורמי מתח פנימיים וחיצוניים. אפקט הקילוף העדין שלה משפר את מרקם העור ויוצר מראה כללי צר יותר.

האריזה

השפופרת כוללת אפליקטור בעל 5 כדוריות זכוכית המפעילות גירוי מכני לאזורי הצלוליט, המעסה את העור ומאפשר להעצים את יעילות הנוסחה. אריזה חדשנית זו מעניקה תועלות ייחודיות:

  • נוחה לשימוש
  • עם אפליקטור "Penta-roller" המורכב מ-5 גולות עיסוי המגדילות את שטח המגע עם העור, לסיוע בניקוז הנוזל הגורם להיווצרות הצלוליט, בעת עיסוי את העור עם הנוסחה העשירה ב- Osmoter™.

אופן השימוש

השתמשי באופן יומיומי (בוקר וערב) במהלך המקלחת על עור רטוב או יבש. סובבי ולחצי על האפליקטור למצב ON, לחצי בעדינות על השפופרת כדי לשחרר ג'ל. עסי במשך 2-1 דקות על האזורים הרצויים ושטפי במים.

השילוב המנצח לתוצאות מושלמות

לתוצאות טובות אף יותר, AHAVA מומלץ להמשיך את הטיפול עם קרם גוף ממצק. הקרם המזין של AHAVA, Firming Body Cream, משקם את מוצקות העור האבודה, מחליק ומעניק לחות לעור, למראה מוצק וצעיר. מועשר במינרלים מים המלח ובתמצית תמרים כדי להעניק לחות ולהחליק את מרקם העור. בשימוש כשלב השני בטיפול הקרם תומך במוצקות העור עם מרכיבים כגון תמצית ארטישוק, קפאין ופפטידים, המעניקים למתאר הגוף מראה מוצק יותר, הגנה מפני נוגדי חמצון ותחושה קרירה ומרעננת.

ג'ל מינרלי לחיטוב הגוף וקרם הגוף הממצק של AHAVA נמכרים בנפרד או יחדיו, כטיפול מומלץ בערכת Body Firming Duo Kit.

ריטואל טיפוח בן 8 שבועות של AHAVA – מוכח קלינית

  • AHAVA יצרה את ריטואל הטיפוח היעיל, הקל והמהיר בן 8 השבועות – "ריטואל לחיטוב הגוף".
  • AHAVA בחנה קלינית* את הסינרגיה והשילוב של מינרלים בעלי ריכוז גבוה מים המלח יחד עם האפליקטור המכני (כדוריות) וקרם הגוף הממצק.

במבדקים קליניים עצמאיים שבוצעו על נשים שהשתמשו בשיטה במשך 56 ימים, שיטת Mineral Body Shaper של AHAVA הוכחה כמשפרת משמעותית את מצב העור הסובל מצלוליט; משפרת את המוצקות, האלסטיות והרכות של העור. 90% מהנבדקות הצביעו על שיפור חיובי בתחושת חלקות העור באזורים הסובלים מצלוליט. 83% מהנבדקות הציגו אפקט חיובי בתחושת מוצקות העור באזורים הסובלים מצלוליט

מחיר מומלץ לצרכן: 200 ₪ (תכולה: 200 מ"ל) | להשיג: בחנויות רשת AHAVA, רשת סופר-פארם, חנויות פטור ממכס וחנויות נבחרות.

מסקרה Push-Up Drama – מייבלין ניו-יורק

מייבלין ניו יורק מסקרה פושאפ דרמה
צילום: יח"צ חו"ל

תוצאות מחקר פנימי שערך המותג מייבלין ניו-יורק  מלמדות שמימד נפח הריסים נמצא בראש סדר העדיפות של נשים רבות בכל הקשור למסקרה. נשים שואפות לריסים מלאים וסקסים שלא ניתן להתעלם מהם.

ריסים מלאכותיים מתאימים למסלול הדוגמנות ולצילומי אופנה. אך מה לגבי שימוש יומיומי בבית??

למרות העניין הרב שנשים רבות מגלות במראה ריסים מלאכותיים, שכן הוא מלא ושופע ריסים ארוכים ומודגשים, תהליך הדבקתם ארוך ודורש השקעה והתמקצעות של שנים. אם כן, למה לטרוח?! מעתה כדאי להשאיר את השימוש בריסים מלאכותיים לאנשי המקצוע המיומנים, ולאמץ את מראה הריסים השופע בנוסח "עשי זאת בעצמך בבית" שהוא לא פחות ממדהים.

מייבלין ניו-יורק, מותג האיפור מספר 1 בעולם*, צועד צעד אחד לפני כולם ומביא לשוק המסקרות סוג חדש של נפח – פולסיס פוש-אפ דרמה – טכנולוגיה חדשנית ומתקדמת: לראשונה – מברשת "פוש-אפ" בעלת מבנה ייחודי המדמה גביעים אוספת, מעגלת ומרימה את הריסים מהשורש ועד לקצה לאפקט פוש-אפ דרמטי. פורמולה קרמית מחליקה בקלות על הריסים, עוטפת אותם ומעניקה נפח ואורך דרמטי ומקבעת את את הריסים במקומם. התוצאה: אורך ונפח דרמטי למראה ריסים מעוגלים ומורמים.

כיצד להשיג תוצאה מיטבית: (1) השתמשי בגביעי המברשת להברשת הריסים מהשורש ועד לקצה (2) חזרי על הפעולה עד להשגת הנפח וההרמה הרצויים (3) אל תאפשרי לשכבות המסקרה להתייבש בין אחת לשנייה בזמן המריחה.

להשיג את מוצרי מייבלין ניו-יורק, ברשתות הפארם, המשביר לצרכן, ובפרפומריות פרטיות נבחרות

Future Historical – הקולקציה החדשה של Flormar

Flormar מפגישה את העולם הישן, הקלאסי והמסורתי עם העולם החדש, הטרנדי והעכשווי, בקולקציית Future Historical החדשה! מה תוכלו למצוא בקולקציה? הנה הצצה !

  • Anti-Blemish Foundation – בעבודה או בלימודים, ביום או בלילה ניתן לקבל עור טבעי, חלק ובוהק! בעזרת המייקאפ החדש ניתן לכסות צלקות אקנה מבלי ליצור תחושה כבדה על העור. המייקאפ בעל מרקם רך ואינו מכיל שמן מיועד לבעלות עור שמן, עוזר לעצור היווצרות של ראשים שחורים על העור בזכות יכולתו לאזן את יחס השמן הטבעי בעור. קל ליצור מראה של עור מושלם עם 6 גוונים שונים שניתן לבנות מכיסוי ניטרלי ועד לכיסוי מט מלא.
    מחיר: 69.90 ₪
  • Radiant Touch Illuminating – טוש הארה עם אפקט של קונסילר. מכסה פגמים בקלות, מאזן ומאחד את צבע העור. בעל כיסוי בינוני עד גבוה, הופך קמטים לפחות גלויים לעין. מיועד לכל סוגי העור ומעניק גימור משיי וקורן לפנים.
    מחיר: 49.90 ₪
  • Push Up Definition Mascara – מספקת לריסים נפח מסנוור, אורך ופיגמנט חזק. מרקם הסיבים רך וקרמי ובזכות מברשת הסיליקון המיוחדת. מעניקה לריסים צבע שחור חזק כבר מהמריחה הראשונה – למראה דרמטי ועשיר.
    מחיר: 75 ₪
  • Color Stretch Eyeshadow – הצלליות נוצרו בהשראת המסיבות מתקופת הבארוק, צלליות בעלות מגוון צבעים בוהקים, טקסטורת מוס למריחה נוחה, מתייבשות במהירות ועמידות לאורך היום. הצללית מגיעה ב-6 גוונים.
    מחיר: 35 ₪
  • New Age Matte Liquid Lipstick – שפתונים נוזליים אשר לא מייבשים את השפתיים תודות לשמן הקאפקו. השפתונים נשארים לאורך זמן ומגיעים ב-6 גוונים. בעלי גימור מאט ומריחה קרמית ביותר.
    מחיר:  49.90 ₪

להשיג בקניון עזריאלי תל אביב , קניון הגדול בפתח תקווה, קניון הזהב בראשון לציון, בגרנד קניון בבאר שבע, בקריון בקרית ביאליק ובשפרעם.

(צילום: יח"צ חו"ל)

Magic Retouch – לוריאל פריז

מג'יק ריטאץ של לוריאל פריז
צילום: יח"צ חו"ל

ספריי לכיסוי זמני של שורשי שיער לבנים ב-3 שניות. מתמזג באופן אופטימאלי עם צבע השיער. הספריי מתייבש במהירות ומחזיק עד החפיפה הבאה. אינו מכיל  מי חמצן.

הוראות שימוש: (1) לנער היטב לפני השימוש (2) להחזיק את המיכל במצב אנכי, ולרסס על שיער יבש לאחר העיצוב. את הספריי יש להחזיק במרחק של כ-10 ס"מ מהשיער ולרסס את השורשים בקלילות. אין לרסס יתר על המידה, כמות קטנה מספיקה.

הסדרה מציעה 5 גוונים להתאמה אופטימאלית: בלונד, בלונד בז', חום, חום בהיר, ושחור.

מחיר מומלץ לצרכן: 49.90 ₪ (לפני ההנחות השונות הניתנות על ידי רשתות השיווק באופן בלעדי) | להשיג ברשתות הפארם, המזון והפרפומריות המובחרות.

GLOSS VOLUPTE עם צבעים חדשים – איב סאן לורן

איב סאן לורן, מותג המעצבים הבינלאומי, משיק 2 גוונים חדשים בסדרת "גלוס וולפטה"- סדרת גלוסים חדשה מבריקה במיוחד, במרקם רך קליל, המחליקים על השפתיים, ועוטפים אותן בצבע מבריק ואינטנסיבי ומגדירים חיוך מפתה ומושך.

להתמכר להנאה חושנית במרקם מפנק ויוקרתי

את יכולה להיות אינסטינקטיבית, אינטואיטיבית, אינסופית. את יכולה להיות רכה או חדה, הגיונית או נועזת. החיוך שלך מאיר את החדר בצבעים הנעים מחושני וזוהר עד רענן וטבעי. את אוהבת גוונים שיקים ונוחים המפלרטטים עם שקיפות טהורה. מעיזה למשוח שפתון בצבעי סגול, אדום ופוקסיה. פנטזיות מתעוררות לחיים בתשוקה.

פורמולה חדשנית וייחודית לטיפוח מיידי

לא עוד גלוס דביק שאינו עמיד. גלוס וולפטה הינו אורירי וקל כנוצה, במרקם אולטרה קליל, שאינו שמנוני ודביק. הפורמולה של גלוס וולופטה החדש היא פי 10 יותר קרמית בבואה במגע עם השפתיים מהפורמולה של הגלוס הקלאסי. משלבת רכות עם קלילות בצורה מושלמת ומוסיפה באופן מיידי מראה מלא בברק מעודן. זאת, אודות לטכנולוגיה שפיתחה איב סאן לורן בשם- LIGHT KISS SYSTEM™.

LIGHT KISS SYSTEM

מדובר בשילוב מושלם בין מרקם ג'ל ושמנים למשיחה חושנית במיוחד בכל פעם. המרקם מתאים את עצמו, נמס על השפתיים ומכסה אותן בשכבה של מרכיבים המטפחים את השפתיים כמו באלם. הודות לטכנולוגיה ייחודית זו, השפתיים עטופות בשכבה אולטרה קלילה הנשארת על השפתיים מבלי להימרח או להיסדק. השפתיים מלאות בצבע טהור, שאינו דביק.

אופטי מייזר לשיפור הברק- GLOSSY OPTIMIZER

עשוי משמנים מבריקים, קלי משקל ומפולימר ויניל היוצרים שכבה דקיקה על פני השפתיים, המגבירה את המראה המבריק שלהן. בנוסף, יוצר אפקט דמוי מראה, חלק ואחיד להפליא להחזרת אור אופטימאלי ואפקט תלת ממדי. השפתיים מלאות בברק זוהר ונוצץ להפליא.

קרוסלת 5 החושים – חוויה המענגת את כל החושים

  • טעם – ניחוח מנגו מפתה ומענג המגביר את ההנאה עם המשיחה.
  • מגע – מחליק על השפתיים, מלטף, נמס על השפתיים באופן מיידי, ומותיר כיסוי של צבע מלא בברק.
  • תחושה – כמו באלם קרמי בצבע, הנמס מיידית על השפתיים ועוטף אותן בשכבה רכה, אוויריית ונוצצת.
  • מראה – חבוי בתוך תכשיט יקר ערך, לראשו כתר זהב, סביבו טבעת כסף ועליה הלוגו YSL.
  • שמיעה – צליל של נקישה נשמע כשהאבזם היוקרתי נפתח ונסגר בתנועת יד קלה.

אפליקטור מתוחכם וחדשני – הזמנה לנשיקת אהבה מלטפת

האפליקטור המוגן ע"י פטנט, מעוצב כשפתיים משורבבות, מחקה את החוויה של נשיקה עדינה. באמצעות העיצוב הייחודי שלו והספוג העדין הוא עוטף כל קימור של השפתיים בתנועת יד אינטואיטיבית וטבעית, אולטרה- חושנית המענגת את כל החושים. המבנה הייחודי של האפליקטור, שעוצב בצורה תלת ממדית מבטיח שכל משיחה של הגלוס תהיה:

  • מדויקת, אודות לקצה המחודד היוצר הגדרה נקיה של קווי המתאר של השפתיים.
  • ארגונומית, הודות לחלק האמצעי המעוקל והרחב יותר.
  • מענג את החושים, הודות לגמישות היוצאת דופן הנובעת מהאלסטיות החומר ממנו עשוי האפליקטור והרווח במרכזו.
  • מותאמת ספציפית, הודות לחלל הזעיר במרכזו המעניק את הכמות הנכונה של הגלוס המתפזר בצורה אחידה על השפתיים.

שני גלוסים חדשים לשפתיים הצובעים כל טיול, כל נסיעה בחושניות ובברק מנצנץ:

  • GLOSS VOLUPTE 55 – ורוד עדין המשקף את צבעיו של השחר העולה מעל הרים צבועים בגווני נחושת
  • GLOSS VOLUPTE 154 – ורוד מלא חיים עם גוונים של אדום-רובי, כמו צבעי השמש השוקעת אל תוך אופק מדברי

מחיר מומלץ לצרכן: 140 ₪ | להשיג ברשת אפריל

 

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
אולי גם יעניין אותך?
Close
Back to top button
X