fbpx
צרכנות

חדשות הצרכנות – יולי 2016

חדש על המדף

פריגת במהדורת קיץ עם משקאות בטעמי קרטיבים

האמת, כשאבא שלי סיפר לי שהוא קנה את זה בסופר זה היה לי מוזר. כשטעמתי את זה, זה היה מדליק. כשהכנתי מזה קרטיבים וזה יצא כמו כאלה שקונים בקיוסק, התלהבתי 🙂

"פריגת", המתמחה בייצור מיצים מבוססי פרי טבעיים ואיכותיים, ממשיכה לחדש ומשיקה סדרת משקאות קלים בטעמי קרטיבים במהדורה מיוחדת. הסדרה החדשה כוללת:  משקה קל בטעם קרטיב לימון,  משקה קל בטעם קרטיב אננס.

הסדרה החדשה מבוססת על טעמים  קייצים, פופולאריים ואהובים על הצרכנים הישראלים, המציגים את פירות הקיץ. המשקאות מיוצרים ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל מלאכותיים.

משה ביטון, סמנכ"ל שיווק "פריגת", מוסר: "אנו שמחים להמשיך ולחדש לצרכנים שלנו, והפעם עם משקאות קלים בטעמי קרטיבים שכולנו הישראלים גדלנו עליהם, ולכן פיתחנו טעמים חדשים בהשראת טעמיי וניחוחות הקיץ הישראלי, אשר מהווים רענון מושלם ליום קיצי חם".

ניתן להשיג את המשקאות בבקבוקי ליטר וחצי, ברשתות השיווק ונקודות המכירה ברחבי הארץ | המוצרים נמכרים במחירים משתנים הנקבעים ע״י הקמעונאים בלבד

ממתיק נוזלי אישי על בסיס צמח הסטיביה – מרמולייט

נוזל סטיביה אישי של מרמולייט
נוזל סטיביה של מרמולייט

'מרמולייט', המתמחה במגוון מוצרים ללא תוספת סוכר, משיקה ממתיק אישי נוזלי על בסיס צמח הסטיביה המתאים להמתקת משקאות קרים וחמים, לבישול ולאפייה ונוח לנשיאה לכל מקום.

סטיביה הינו צמח תבלין אשר שימש את תושבי דרום אמריקה כצמח בעל סגולות רבות במשך מאות שנים. הממתיק המופק מצמח הסטיביה הינו תחליף סוכר טבעי ובכך יתרונו הגדול.

ממתיק הסטיביה הנוזלי של מרמולייט אינו מכיל סכרין ואספרטיים ובעל 0 קלוריות למנה (8 טיפות נוזל סטיביה) אשר שוות ערך למתיקות של כפית סוכר. הוא מתאים לחולי סוכרת ונושא את תו האגודה הישראלית לסוכרת (אגודת א.י.ל). כמו כן הוא מתאים לאלו אשר מקפידים על תזונה נכונה ואורח חיים מאוזן.

המוצר מתאים להמתקת משקאות קרים וחמים, לבישול ולאפייה. נוזל סטיביה אידיאלי גם לשימוש בחודשי הקיץ להמתקת משקאות קרים כגון תה וקפה קר.

דנה קלוגמן, מנהלת חטיבת המזון בדנשר, משווקת המותג "מרמולייט" : "חברת 'דנשר' עם המותג סטיביה של מרמוליייט, מובילה את סגמנט הסטיביה ומציעה מגוון מוצרים רחב בקטגוריית הממתיקים. אנו שמחים להשיק מוצר חדש בקטגוריה ובכך לאפשר ללקוחותינו אלטרנטיבה נוספת להמתקה. אנו נמשיך לחדש לקהל הצרכנים הנאמן שלנו עם מגוון מוצרים אשר יעזרו להם לשמור על תזונה נכונה ואורח חיים מאוזן".

ניתן להשיג את הממתיק בבקבוק של 200 מ"ל, ברשתות השיווק ברחבי הארץ | מחיר סופי לצרכן נקבע ע"י הקמעונאי בלבד | כשרות: כשר פרווה בהשגחת חוג חתם סופר פ"ת ובאישור הרבנות הראשית לישראל

סדרת ירקות איכותיים קפואים PasFrost של חברת ישרקו

חברת ישרקו מקבוצת טיב טעם, המייבאת ומשווקת מוצרי מזון מהמותגים המובילים בעולם. נכנסת גם לשוק הקפואים. ומשיקה בימים אלו, סדרת ירקות איכותיים קפואים של המותג הבלגי פספרוסט (Pasfrost) המוביל בגידול וייצור ירקות קפואים.

חברת  פספרוסט ידועה כאחת היצרניות המובילות בעולם, בעלת מורשת ארוכה של גידול וייצור מוצרי ירקות קפואים השומרים על הערכים התזונתיים, הטעם ומרקם הירקות. החברה פועלת מאמצע שנות ה-80 ומייצאת את מגוון מוצריה בלמעלה מ- 60 מדינות ברחבי העולם, ביניהן: ארה"ב,קנדה, בלגיה, צרפת, ספרד ועוד.

המפעלים של חברת פספרוסט וחלק משטחי הגידול ממוקמים בשפלות המערביות של בלגיה, אזורים הידועים כבעלי אקלים אופטימלי לגידול מגוון רחב של ירקות איכותיים. בקרת האיכות של הירקות בעת גידולם ועד רגע הגעתם למפעל הינה קפדנית, כל מקורות הזרעים ידועים ונבחרים לפי דרישות מוקפדות ביותר, הזרעים – טבעיים ולא עברו שינוי גנטי  (non GMO).

עדי כהן מנכ"ל קבוצת טיב טעם: "בשלב ראשון יושקו בישראל כ- 9 מוצרים. כאשר בהמשך תיבחן הרחבת הסדרה והחדרת מוצרים נוספים בהתאם לדרישות הצרכנים". לדבריו: "הקהל בישראל, מעריך מוצרי מזון איכותיים ומיוחדים, ממותגים בינלאומיים מובילים בתחומם. ולכן, אנו שמחים להביא ולהשיק בישראל מוצרי מזון איכותיים, במחירים נוחים לכל כיס".

בין המוצרים שישווקו בישראל: אפונה ירוקה, כרוב ניצנים, תרד קפוא, שעועית ירוקה, גזר גמדי כרובית ועוד.

היתרונות של סדרת הירקות הטריים-קפואים:

  • שימוש בטכנולוגיית ההקפאה המצוינת: IQF- individually quick frozen  המאפשרת לשמור על הערכים התזונתיים, הטעם והמרקם האיכותיים של הירקות
  • כל ירק מוקפא בנפרד מה שמאפשר לבחור בכמות הרצויה להפשרה
  • קלות ונוחות שימוש (Ready to Cook)– מוציאים את המוצר מהמקפיא, מבשלים מספר דק' והמוצר מוכן לאכילה
  • חיי מדף ארוכים – הקפאה המוצר מאפשרת לצרכנים ליהנות מהמוצר וטעמו המשובח לטווח ארוך – 24 חודשים

מחירים לצרכן ברשת טיב טעם (עד ה-31.8.2016):

  • אפונה ירוקה קפואה 1 ק"ג , המחיר: 11.90 ₪ ליחידה
  • תרד קפוא 1 ק"ג, המחיר: 11.90 ₪ ליחידה
  • שעועית ירוקה שלמה 1 ק"ג , המחיר: 11.90 ₪ ליחידה
  • שעועית ירוקה חתוכה 1 ק"ג , המחיר: 11.90 ₪ ליחידה
  • אפונה ירוקה עדינה קטנים 1 ק"ג,  המחיר: 12.90 ₪ ליחידה
  • שעועית ירוקה עדינה דקים שלמה 1 ק"ג , המחיר: 12.90 ₪ ליחידה
  • גזר גמדי 1 ק"ג , המחיר: 12.90 ₪ ליחידה
  • כרוב ניצנים 1 ק"ג , המחיר: 12.90 ₪
  • כרובית 1 ק"ג , המחיר: 12.90 ₪

ניתן להשיג בחנויות של רשת טיב טעם

"שמש" – מרכך כביסה אקולוגי של חברת ECOVER

מרכך כביסה שמש
מרכך כביסה שמש

עם בא הקיץ, מציעה חברת "אקוגרין-דרך ירוקה" המשווקת בישראל את מוצרי הניקיון האקולוגיים של חברת אקובר ECOVER – המובילה בעולם בתחום מוצרי הניקיון האקולוגיים, מרכך כביסה בניחוח "שמש" – נבדק דרמטולוגית לעור רגיש.

רבים אינם מודעים לעובדה כי מוצרי ניקיון הכביסה (אבקות, נוזלי כביסה, מבשמים ומרככים) הבאים במגע עם גופנו 24 שעות ביממה באמצעות הבגדים שאנו לובשים ומצעי המיטה, מותירים על הבדים כימיקלים שחלקם ידועים או חשודים כאלרגנים אשר מטבע הדברים עלולים להשפיע  במיוחד על תינוקות וילדים.

מרכך הכביסה האקולוגי "שמש" של אקובר בהיותו מבוסס על רכיבים צמחיים ומינרליים טבעיים ידידותיים לאדם והסביבה "מרכך ומטפח את הבד מבלי "ללכלך"  ומבלי "להכתים" אותו בשאריות של כימיקלים מיותרים, כדוגמת פטרוכימיקלים, ריחות סינטטיים, מבהירים אופטיים ועוד. בנוסף, המוצר נבדק דרמטולוגית ונמצא מתאים לעור רגיש.

מרכך הכביסה של אקובר מתמקד בריכוך וטיפוח הבד ובהשארת ניחוח רענן (שהינו ממקור צמחי) ללא ריח בושם דומיננטי – דבר זה מסייע בהפחתת הסיכון לאלרגיה, האופייניים לעיתים במבשמים סינטטיים,

מרכך כביסה אקולוגי אקובר "שמש" 1 ליטר, חסכוני ויעיל ומספיק עד ל- 33 כביסות במכונה מלאה (5 קילו) בשימוש בתא המיועד למרכך ולפי הוראות היצרן. לכביסה ביד יש למהול  15-30 מ"ל ב 5 ליטר מים חמים (אין לשפוך מרכך ישירות על הבד ללא מהילה).

מרכך כביסה "שמש" של אקובר, כשאר מוצרי החברה, מיוצר במפעל ירוק ואקולוגי, תוך ניצול מרבי של אנרגיה, חסכון בתהליכי זיהום ושימוש במשאבים מתחדשים. המרכך ארוז בבקבוק PLANTPLASTIC – העשוי מקנה סוכר ופלסטיק ממוחזר. עלות  מוצר 1 ליטר 20 ש"ח (במבצעים כ15 ש"ח).  את המרכך ניתן לרכוש כשאר מוצרי מותג אקובר ברשתות ובתי הטבע, סניפי שופרסל עם מחלקות GREEN  וסופרים נבחרים. לפרטים נוספים ומידע www.ecogreen.co.il

גלידות היוגורט החדשות של FITNESS

פיתוח ישראלי של גלידות נסטלה מרחיב את מותג FITNESS למקפיא הגלידות המשפחתיות, עם השקת סדרת גלידות יוגורט FITNESS.

סדרת גלידות היוגורט החדשה של מותג FITNESS מגיעה בשלושה טעמים, במרקם קליל ומרענן, ומכילה רכיבי פרי.  במהלך חודש יולי יושקו שני הטעמים הראשונים: גלידת יוגורט בתוספת ריפל אוכמניות וגלידת יוגורט בתוספת ריפל טופי- בננה. כל מוצרי הסדרה מכילים תוספת של עוגיות עם דגנים מלאים.  טעם נוסף של גלידת יוגורט בתוספת מחית בננה עדינה וריפל תות שדה, יושק במהלך חודש אוגוסט. סדרת המוצרים מכילים עד 2.7% שומן ו- 63 קלוריות בלבד למנת גלידה (40 גרם).

גלידות פיטנס
גלידות פיטנס החדשות (קרדיט: נסטלה)

גלידות נסטלה המובילה את מגמת ה- wellness בעולם הגלידות, מפתחת ומייצרת מגוון עשיר של מוצרים, המאפשרים לצרכנים ליהנות מגלידות מאוזנות יותר תזונתית, מופחתות קלוריות, סוכר ושומן.

לדברי  גלית בר, סמנכ"לית שיווק, גלידות נסטלה: " השנה אנו גאים במיוחד להציג פיתוח ישראלי ייחודי. קיבלנו את הזכות, לראשונה בכל העולם, למתוח את המותג FITNESS , אחד ממותגי ה- Wellness החזקים ביותר בישראל, למקפיא הגלידות. אני מאמינה שגם ההשקה הזאת, בדומה להשקת La-Frutta  בתחילת העונה, תתקבל בחיבוק גדול על ידי הצרכנים, שמחפשים פתרונות בריאים יותר להתפנק איתם בקיץ החם."

2 ממוצרי הסדרה מושקים בימים אלה ובמהלך חודש אוגוסט ימכרו בשוק שלושת טעמי הסדרה.

טווח המחירים לצרכן ינוע בין 22-24 ש"ח | ניתן להשיג בכל רשתות השיווק המובילות

"פריחת הדובדבן" – סבון אורגני של ד"ר ברונרס

סבון "פריחת הדובדבן" בסדרת הסבונים של דר' ברונרס, מסמל את פריחת האביב והקיץ שבפתח, על ניחוחו המתקתק, סוכרייתי, "שמח" ופרחוני.

חברת "אקוגרין- דרך ירוקה" המשווקת בישראל את מוצרי Dr. Bronner's Magic Soap  משיקה את סבון "פריחת הדובדבן"  במהדורה נוזלית ומוצקה. סבון ריחני זה עשוי עם שמנים אורגניים של  זית, קוקוס, דקל, המפ וחוחובה ללא רכיבים סינטטיים ומשמרים – אפילו לא אחד!

סבון "פריחת הדובדבן" של דר ברונרס, מסייע בליחוח העור, הזנתו וריכוכו בזכות עושר השמנים האיכותיים עליו מבוסס. ייחודיותו נוסף על היותו חסכוני ומרוכז, בהתאמתו לשלל פעולות ניקוי והיגיינה אישיים, לדוגמא:

  • שטיפת פנים מדי בוקר וערב: 2-3 טיפות של סבון "פריחת הדובדבן" על עור פנים רטוב
  • ניקוי הגוף:  כמות קטנה של סבון על כף יד רטובה או על ספוג לח
  • חפיפת שיער: לעסות ביסודיות אל תוך שיער וקרקפת רטובים  ½ כפית סבון או לדלל ½ כפית  ב ½ כוס מים לחפיפת שיער רטוב. לאחר ניתן לחפף עם מרכך או שטיפה עם חומץ טבעי לבן מהול במים לשיער מלא ברק
  • אמבט ארומטי בניחוח אביבי: כ-2 סבון כפות לאמבט בגודל ממוצע
  • אמבט לטיפוח הרגליים: 1 ½ כפית בתוך גיגית קטנה של מים חמים
  • ניקוי מברשות איפור: לשפשף טיפת סבון על קצה מברשת רטובה, לשטוף היטב במים וליבש

סבוני דר' ברונרס, מיוצרים החל משנת 1858 בשיטות עתיקות יומין משמנים אורגניים טהורים. חברת דר' ברונרס, מיסודו של דר' עמנואל ברונר המנוהלת ע"י הדור החמישי של המשפחה, פועלת לפי עקרונות הסחר ההוגן (fair trade) כיבוד בריאות וזכויות הצרכנים ובשקיפות מלאה. כל רווחי החברה שאינם משמשים להשקעות בצמיחתה מוקדשים לפעילות צדקה, תיקון עולם ואקטיביזם חברתי וסביבתי. המוצרים מתפרקים ביולוגית, לא נוסו על בעלי חיים, מיכל הסבון הנוזלי ממוחזר ואריזת הסבון המוצק, מופקת מנייר ממוחזר עם דיו העשוי סויה.

סבון אורגני "פריחת הדובדבן" ד"ר ברונרס מכיל: שמן קוקוס ושמן זית אורגניים, שמן המפ אורגני, שמן חוחובה אורגני, חומצת לימון, מים, ויטמין Eו10 מ"ל שמן ארומתרפי מיצוי פריחת הדובדבן. סבון נוזלי: מוצע בכמות 472 מ"ל במחיר 40-43 ש"ח. סבון מוצק: מוצע במשקל 140 גרם במחיר 20 – 15 ש"ח . את מוצרי דר' ברונרס ניתן לרכוש ברשתות ובתי הטבע, סניפי שופרסל עם מחלקות GREEN  וסופרים נבחרים. בסדרת הסבונים – סבון לתינוקות, ורד הבר, תפוז לימון וליים, לוונדר, עץ התה, מנטה אקליפטוס, תה ירוק ויסמין סנדלווד. לפרטים נוספים ומידע www.ecogreen.co.il.

פריחת הדובדבן של דר ברונרס
פריחת הדובדבן (קרדיט: אור גליקמן)

תערובת Envivo Lungo החדשה של נספרסו

לגימת הקפה הראשונה בבוקר היא רגע של פינוק מעורר. לאוהבי הקפה האיכותי שרוצים להעצים את החוויה שמהווה פתיחה ליום כולו , מציגה נספרסו את Envivo Lungo: תערובת חדשה המצטרפת למגוון של 23 תערובות הקפה הקבועות של נספרסו. התערובת ה 24 היא בעלת טעם עוצמתי ואיכות מעוררת, והיא נרקחה במיוחד על ידי מומחי הקפה של נספרסו כך שתתאים לרגע של תחילת היום עם ספל קפה גדול ועוצמתי.

ENVIVO LUNGO של נספרסו
התערובת החדשה של נספרסו

תערובת Envivo Lungo החדשה הינה בדרגת חוזק 9 בסולם דרגות חוזק הקפה של נספרסו (נע בין 1-12). זוהי התערובת החזקה ביותר במשפחת Lungo (אספרסו ארוך) של נספרסו המצטיינת בטעם עשיר ומקורי. דירוג  החוזק נקבע על פי שלושה משתנים: דרגת הקליה, המרירות וגוף הקפה, הקפסולה החדשה מתווספת לחמשת התערובות הקיימות בסדרת Lungo, המיועדות כולן לכוסות בנפח 110 מ"ל.

מומחי הקפה העומדים מאחורי פיתוח התערובת התייחסו במיוחד לצרכני קפה השותים קפה בבוקר בספל גדול, ובתוספת חלב.  התערובת Envivo Lungo הותאמה לכך במיוחד, כך שהחלב הופך את גוף הקפה למעוגל יותר אך עדיין שומר על אופיו וטעמו העוצמתי. הקפה החדש, Envivo Lungo, מתאים גם לחובבי אספרסו חזק המעוניינים בקפה ארוך יותר.

תערובת הקפה Envivo הינה שילוב של פולי ערביקה הגדלים בהודו, עם פולי רובוסטה משובחים המגיעים ממקסיקו. הצירוף הייחודי מעניק לקפה ניחוחות קליה, תווים ארומטיים עציים ועוגיית ג'ינג'ר. הוא מאופיין בגוף מלא שמשאיר בחיך טעם נפלא ואינטנסיבי לאורך זמן.

מחיר  לצרכן :  23.30 ₪ לשרוול של 10 קפסולות | להשיג בחנויות נספרסו או דרך מרכז השירות הטלפוני

משקאות התה של הרבלייף

חברת התזונה הבינלאומית הרבלייף, המעודדת ומקדמת אורח חיים בריא ופעיל, אשר מוצריה מבוססים על מדע ומחקרים קליניים עולמיים, מציעה משקה צמחים ב- 4 טעמים שונים, כתחליף בריא לתה ולקפה המסורתיים.

משקאות התה של הרבלייף
קרדיט יח"צ חו"ל

המשקה מהווה תוספת טבעית של אנרגיה שיכולה לבוא בוורסיה של תה קר המתאימה מאוד לאלה שאוהבים לשתות תה, אך עונת הקיץ מונעת זאת מהם לנוכח טמפ' גבוהות. משקאות הצמחים של הרבלייף, מוצעים בארבעה טעמים שונים: משקה תה בטעם מקורי, טעם פטל, טעם לימון וטעם אפרסק והינו דל קלוריות המיועד לשתייה יומיומית.

המשקה מסייע להרגשה אנרגטית, בזכות תמציות התה הירוק הקיימות בו, כמו גם תמציות התה השחור והקפאין. מחקרים מראים כי שילוב שלושת התמציות יחד תורמות להגברת  קצב חילוף החומרים בגוף מה שמסייע לירידה במשקל . בנוסף התה בעל תכונות נוגדות חמצון התורמות למניעת מחלות ושמירה על הבריאות.

לדברי מיטל עזר – תזונאית הבית של הרבלייף ישראל (BSC ותזונאית קלינית): "מחקרים מראים כי משקה תה צמחים נמס, עשוי לסייע בתרומה לביצועים המנטאליים. הוא מסייע בשמירה ושיפור הערנות. המשקה מכיל את יתרונותיו הבריאותיים של התה הירוק ומשלב מבחר עשבי תבלין. שימוש במוצר זה מסייע להמרצת האנרגיה".

מחיר מומלץ לצרכן עבור משקה תה בטעם טבעי: 252.76 ₪ ל-100  גרם שהם כ-59 מנות משקה | כמות הקלוריות בכל מנה: 6 קלוריות | כמות חלבונים בכל מנה:0.2 גרם | כמות פחמימות בכל מנה: 1.4 גרם

מחיר מומלץ לצרכן עבור משקה תה בטעם פטל/לימון/אפרסק: 135.46 ₪ ל-50  גרם שהם כ-29 מנות משקה | כמות הקלוריות בכל מנה: 6 קלוריות | כמות חלבונים בכל מנה:0.2 גרם | כמות פחמימות בכל מנה: 1.27 גרם

הוראות שימוש: מערבבים עד חצי כפית עם כ 250 מ"ל מים חמים או קרים.

המשקה כשר בהשגחת הרבנות הראשית לישראל | ניתן להשיג בטלפון: 03-9431155

Strongbow סיידר תפוחים אלכוהלי

סטרונגבאו הינו משקה אידיאלי לימי הקיץ החמים, בחוף הים, בבריכה ליהנות עם החברים ולהירגע מהיום עם משקה אלכוהולי טעים. סטרונגבאו מהווה אלטרנטיבה מושלמת למשקאות אלכוהוליים אחרים ומותאם במיוחד למי שמעוניין באלכוהול אך אוהב טעם מתוק ומרענן. המשקה מומלץ לשתייה עם כוס מלאה בקרח.

STRONGBOW סיידר תפוחים אלכוהולי
קרדיט: יח"צ חו"ל

סטרונגבאו יוצר לראשונה על ידי H.P. Bulmer באנגליה ב- 1962 ונרכש על ידי היינקן ב-2008. זה סיידר המוביל בעולם עם נתח שוק של 14 אחוזים משוק סיידר העולמי, ונתח שוק 22 אחוזים משוק סיידר בבריטניה. בשנת 2011 הושק סטרונגבאו ברחבי אירופה כחלק מטרנד הסיידר שכבש את היבשת. בסוף שנת  2013 סטרונגבאו הגיע לישראל וכבש גם את הטעם של הישראלים עם נתח שוק של 18.7%.

במסגרת המבצע: מארז מהודר של רביעיית בקבוקי STRONGBOW בגודל 330 מ"ל יוצע במחיר מבצע של 27.90 ₪ בלבד

טראפלס תמרים מן הטבע – חברת רפאל'ס

טראפלס תמרים של רפאל'ס
טראפלס תמרים של רפאל'ס

חברת רפאל'ס, המתמחה בייצור ושיווק של מוצרי מזון טבעי, גרנולה וחטיפי דגנים, משיקה חטיף חדש ומהפכני על טהרת הרכיבים טבעיים: טראפלס תמרים מן הטבע – חטיף תמרים עגול, ללא תוספת סוכר, עשוי מתמרים כבושים, סילאן טבעי, קשיו, קוקוס וקקאו, ללא רכיבי חיטה, ללא חומרים משמרים, ללא שומן טראנס ומשמש מקור לסיבים תזונתיים ולנוגדי חמצון. טרפאלס תמרים של רפאל'ס משווק באריזת נוחות של 6 יחידות עגולות עטופות בנפרד, ומתאימות כחטיף אנרגיה, מנת ביניים ונשנוש מתוק לצד שתייה חמה או קרה, לילדים ולמבוגרים.

טראפלס תמרים מן הטבע של רפאל'ס הינו פיתוח חדשני וזוכה לתגובות נלהבות בארץ ובעולם. החטיף ממזג שני עולמות – מצד אחד חטיפי אנרגיה ומצד שני פינוק בונבוניירה מתוק. צורתו העגולה של החטיף חדשנית וזו הפעם הראשונה שבה מוגש חטיף אנרגיה בצורה של כדור, על בסיס רכיבים טבעיים ובריאים בלבד.

לדברי רפאל ממבר, מנהל המכירות והשיווק ברפאל'ס, אחת מתופעות הלוואי של מרוץ החיים האינטנסיבי והמהיר, היא שגם הארוחות שלנו, הופכות להיות ארוחות חטופות ומהירות ולרוב גם תוך כדי תנועה. "נוחות זה שם המשחק. נשנוש און-דה-גו נעשה עניין שבשגרה ולא רק לאנשים המבלים את הבוקר בעיקר בנסיעות, אלא גם לספורטאים, סטודנטים, אימהות עובדות ובעיקר לדור הצעיר". לדבריו, הבעיה היא שמרבית האוכל המהיר בדרך או חטיפי הבריאות הזמינים לנו הם לא תמיד בריאים, מזינים או דלי קלוריות. "לא פעם במסווה של חטיף בריא אנו בעצם מכניסים לגופנו מצבור סוכרים, מלחים, שומנים רוויים ומוקשים וכמובן צבעי מאכל. כדי לשמור על אורח חיים כמה שיותר בריא ומאוזן, עלינו להקפיד שהנישנושים והארוחות שלנו 'על הדרך' יכילו כמה שיותר רכיבים טבעיים, מזינים, עם לפחות 50 אחוז של דגנים או פירות ומינימום תוספות, ויעניקו לנו אנרגיה בריאה וחיובית לאורך היום ומתוך קו זה החלטנו על פיתוחו של החטיף החדש".

חברת רפאל'ס מתמחה בייצור מוצרי מזון טבעיים, טעימים ומזינים. במפעל החברה מיוצרת גרנולה באיכות הגבוהה ביותר המשווקת במספר טעמים וגדלים תחת המותג "גרנולה רפאל" ו"תענוג", תערובות מפנקות לסלט ("צ'וקולומומו"), חטיפי אנרגיה "פוזיטיב" ועוד. החברה המשפחתית פועלת מתוך שליחות של עשיית טוב ובמטרה להביא לצרכן מוצרי מזון באיכות גבוהה ומזינה.

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 14.90 – 18.90 ₪ לאריזת 120 גרם (6 יח' X 20 גר') | כשר פרווה בהשגחת חוג חתם סופר ובכשרות הרבנות המקומית כפר תבור | להשיג ברשתות השיווק והחנויות המובחרות

טמפונים אורגנים של חברת אורגניק

רשת עדן טבע מרקט מציעה, לקראת עונת הרחצה, טמפונים של חברת "אורגניק" ORGANYC)) העשויים 100% כותנה אורגנית, ללא כל תוספות! – נקיים מכל חומר סינתטי או כימי. ללא בישום וללא ויסקוזה (=ריון=זהורית) הנהוגים בתעשיית הטמפונים. הכותנה האורגנית גדלה בתנאים טבעיים, ללא שימוש בחומרי הדברה כימיים. ותהליך העיבוד של הכותנה נעשה ללא הלבנה בכלור. כמו כן, קו הטמפונים הינו היפואלרגני ונבדק דרמטולוגית.

טמפונים אורגנים ברשת עדן טבע מרקט
טמפונים אורגנים (קרדיט: אסף לוי)

הטמפונים האורגניים, לא עברו תהליך הלבנה בכלור: במוצרי ההיגיינה ובתעשיית הנייר. דיוקסין הינו כימיקל הרעיל ביותר שיצר האדם, שהוא למעשה תוצר לוואי של תהליכים תעשייתיים רבים כגון הלבנה בכלור. מחקרים מראים כי הצטברותו ברקמות בגוף עלולה לגרום למחלת הסרטן, פגיעה במערכת החיסונית, פגיעה במערכת הרבייה הגברית והנשית ולהשפיע על התפתחות מומים בעובר.

הטמפונים האורגניים מאפשרים לנערה/אישה להרגיש מוגנת, נקייה ורעננה! סיבי הכותנה מהם עשויים הטמפונים הנם ידידותיים לעור, נושמים ובעלי PH נייטרלי. ובעלי יכולת ספיגה מוכחת. ועומדים בתקן הספיגה של מכון התקנים. בנוסף, מוצרי אורגניק שומרים גם על איכות הסביבה. החל מהכותנה ועד האריזה מכילים מעל 90% רכיבים מתכלים. ומאושרים ע"פ תקן GOTS  – תקן בינלאומי לטקסטיל אורגני ובהתחשבות בסביבה האקולוגית. הטמפונים האורגנים אף זכו בפרס בינלאומי: " 2015 the natural good health product award"

הטמפונים מוצעים ב- 3 רמות ספיגה (רגולר, סופר וסופר פלוס), ללא מוליך ועם מוליך.

המחירים: טמפונים ללא מוליך: 29.90   ₪ לאריזה המכילה 16 יחידות, טמפונים עם מוליך : 31.90  ₪ לאריזה המכילה 14 – 16 יחידות | ניתן להשיג בכל סניפי עדן טבע מרקט

בייגלה שטוחל'ה בטעם צילי מתוק של חברת מאיר בייגל

חברת מאיר בייגל, יצרנית הבייגל המובילה בישראל, משיקה מוצר מהפכני וראשון מסוגו בישראל בתחום הבייגלה: בייגלה שטוחלה צ'ילי מתוק. הבייגלה החדש מצטרף לסדרת שטוחלה המצליחה של מאיר בייגל וישווק באריזה משפחתית של 300 גרם וכן באריזה אישית של 40 גרם בכל רשתות המזון. בייגלה שטוחלה צ'ילי מתוק בשילוב מדהים של טעמים, אפוי ולא מטוגן, מכיל סיבים תזונתיים, ללא חומר משמר וללא צבעי מאכל.  המוצר, בכשרות בד"ץ עדה חרדית ירושלים, גורם להתעניינות ניכרת בארץ ובעולם והמפעל מצוי במגעים מתקדמים לשיווקו לרשתות בינלאומיות מובילות.

בייגלה שטוחל'ה בטעם צילי מתוק של מאיר בייגל
בייגלה שטוחל'ה

בשנים האחרונות הפך הצ'ילי המתוק שמקורו בתאילנד, לאחד הרטבים הפופולאריים בישראל. זאת בשל שילוב הטעמים המתוק חריף שכל כך אהוב על הישראלים, ובזכות העובדה שהוא משתלב כל כך טוב עם מגוון רחב של מוצרים. שילוב נפלא זה בא לידי ביטוי בחיבור שלו לבייגלה השטוח של מאיר בייגל, כשרוטב הצ'ילי המשתלב בבצק נותן לבייגלה מרקם מאוד מיוחד וטעם נהדר.

לדברי איזבל מרגוליאן, טכנולוגית מזון ומנהלת אבטחת איכות של חברת "מאיר בייגל", הטעם המאובחן והייחודי והדקיקות של הבייגלה השטוח שמים את המוצר קרוב מאי פעם לחוויית הנשנוש המאפיינת את החטיפים הפופולריים ביותר צ'יפס, ביסלי וחטיפי טורטייה אבל עם יתרונות תזונתיים מובהקים על פיניהם. "בבייגלה מסוג שטוחלה מצויים אחוזי השומן הנמוכים ביותר, ביחס לחטיפים עתירי השומן שעל המדף. בייגלה מהווה חטיף מומלץ לילדים ולמבוגרים, כמנת ביניים ולנשנוש. חצי כוס של בייגלה שטוחלה רק כ- 88 קלוריות בלבד ובבייגלה צ'ילי מתוק רק 5.5 קלוריות ליחידה. שקית הבייגלה האישית של 40 גרם בלבד, מאפשרת אכילה מבוקרת של מנת נשנוש מדודה. תוספת הצ'ילי לבייגלה מעניקה לו טעם עשיר במיוחד, חריפות נהדרת והוא נפלא בשילוב גבינה וממרחים להנאה צרופה".

כשר פרווה בהשגחת בד"ץ העדה חרדית ירושלים | מחיר מומלץ לצרכן: כ- 8.50 שקלים לאריזת 300 גרם | להשיג ברשתות השיווק המובחרות

BBQ – סדרת בורגרים חדשה מהצומח של טבע-דלי

חברת "טבע דלי", יצרנית מוצרי המזון הטבעוני המובילה בישראל, משיקה סדרת מוצרים חדשה מהצומח: BBQ – סדרת בורגרים עסיסיים במרקם נפלא, בעלי ערכים תזונתיים טובים וללא כולסטרול. הסדרה החדשה כוללת ארבעה מוצרים: בורגר ניו-יורק BBQ קלאסי, בורגר קליפורניה BBQ עם ברוקולי, בורגר טקסס BBQ עם פטריות ובורגר קבב BBQ עם פטרוזיליה. סדרת הבורגרים הטבעונית החדשה מיועדת במיוחד לצלייה על הגריל, על פלאנצ'ה או מחבת ותשווק בכל רשתות המזון.

סדרת הבורגרים BBQ של "טבע דלי" מבוססת על סויה וסייטן, המהווים מקור חלבון איכותי ומשלבים בין מקורות חלבון צמחיים לבין סיבים תזונתיים. המבורגר BBQ נועד במיוחד לצלייה על הגריל, על הפלאנצ'ה או במחבת, וייחודו טמון במרקמו הנפלא והעסיסי. ההמבורגר, על בסיס סויה וסייטן, מהווה מקור חלבוני איכותי ומשלב בין מקורות חלבון צמחיים (חלבון סויה וחלבון חיטה) לבין סיבים תזונתיים. המבורגר מהצומח מספק חוויית "על האש" עסיסית וטעימה, זאת תוך שמירה על ערכים תזונתיים טובים וללא כולסטרול. מעכשיו ניתן ליהנות מארוחת מנגל ולהתענג על טעם נהדר, מרקם מעולה וחוויה קולינרית, מתוך כבוד לבעלי החיים וכדור הארץ.

סדרת BBQ משווקת באריזות של 4 יחידות בורגרים, 100 גר' ליחידה, 400 גר' סה"כ. בורגר קבב משווק באריזה של 8 יחידות, 50 גר' ליחידה, 400 גר' סה"כ.

סדרת BBQ של טבע דלי
סדרת BBQ של טבע דלי

"בטבע דלי אנו מכינים אוכל טבעוני השואב מהצומח את אבות המזון החשובים לתזונה בריאה ומאוזנת", אומרת אלינור אדם, מפתחת המוצרים בחברת "טבע דלי". "מטרתנו, להביא לצרכן הישראלי מוצרים איכותיים אשר אינם פוגעים בסביבה, שערכם התזונתי צועד יד ביד עם טעם טוב וחדשנות. הרעיון הוא לאפשר לקיים אורח חיים המבוסס על מזון מהצומח, עם גיוון אינסופי. לדבריה, אנשי קהילת העבריים בדימונה, השומרים על תפריט טבעוני באופן הדוק, משתתפים בהכנת המנות הנעשות בתשומת לב ובאהבה. "סדרת המוצרים החדשה תאפשר, כמעט לראשונה, ליהנות מבורגרים איכותיים עשויים על האש לחוויה טבעונית מושלמת".

סדרת מוצרים פופולארית של "טבע דלי" היא משפחת הבורגרים מן הצומח, המבוססת על חומרי גלם מקוריים, איכותיים ומפתיעים בטעמם. רכיבי הבורגרים כוללים קינואה, עדשים מונבטות, שקדים, זרעי פשתן, אורז מלא, צ'יה, אזוקי (המכיל ריכוז גבוה של נוגדי חימצון), כוסמת ומש. בכל בורגר יש שילוב בין קטנית לאורז מלא המביא לאיחוד מגוון ומשלים של חומצות אמינו חיוניות מהצומח.

כשרות: כשר פרווה בהשגחת הרבנות דימונה | מחיר מומלץ לצרכן: כ-23.90 ₪ (4 יח' בכל קופסא, 100 גר' ליח', סה"כ 400 גר', קבב: 8 יח' בכל קופסא, 50 גר' ליח', סה"כ 400 גר') | להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות ברחבי הארץ

Molino Dallagiovanna – מולינו דה לה ג'ובאנה – קמח פרימיום לפיצה

חברת ישרקו מקבוצת טיב טעם, המייבאת ומשווקת מוצרי מזון מהמותגים המובילים בעולם, משיקה בימים אלו בישראל קמח פרימיום ייחודי להכנת פיצה נפוליטנית אמיתית, של המותג האיטלקי – Molino Dallagiovanna מולינו דה לה ג'ובאנה בעל המורשת והמסורת הידועה, בעולמות הפיצה ( 6 דורות מאז 1832).

קמח פרימיום לפיצה - מולינו דה לה ג'ובאנה
קמח פרימיום לפיצה

עדי כהן מנכ"ל קבוצת טיב טעם: "מדובר במותג קמחי איכות מיוחדים להכנת מגוון מאפים, לחמים, פיצות, פוקצ'ות וכו'.  בשלב ראשון יושקו בישראל 3 מוצרים לשוק המקצועי ובמהלך חודשי הקיץ תורחב הסדרה ותושק גם לצרכנים באריזות של 1 ק"ג וכן יורחב המגוון לקונדיטוריות ובתי מאפה. לדבריו: קהל היעד לשיווק המוצרים מבית מולינו דה לה ג'ובאנה בישראל, כולל בתוכו לקוחות מקצועיים כמו: מסעדות איטלקיות, פיצריות, בתי קפה המעריכים מוצרי מזון איכותיים ומיוחדים, ממותגים בינלאומיים מובילים בתחומם".

כל הקמחים כשרים – כשרות בד"צ מהדרין ומיוצרים רק מתערובות החיטה המתאימות ביותר לייעוד הקמח, ללא פשרות. תהליך הייצור מבוסס על מסורות השימוש בחיטה שטופה, לתגובה טובה יותר של חלבוני החיטה והעמילנים שגורמים לאלסטיות ולרכות של הבצק האפוי ולמעטפת פריכה. בתהליך הייצור קיימת הקפדה מיוחדת על שמירת טמפרטורה נמוכה של הקמח תוך כדי הטחינה, לשימור הארומות והטעמים המקוריים של החיטה. בזכות תערובות החיטה השונות, הקמח שומר על תוצאה אחידה לאורך כל עונות השנה.

המותג מולינו דה לה ג'ובאנה ידוע כיצרן הקמחים המוביל באיטליה ובעולם בתחומו. ומייצא את מגוון מוצריו במדינות ברחבי העולם והינו הבחירה המועדפת של השפים המובילים באיטליה ובעולם להכנת פיצה. המפעל נבחר כמותג מוביל בקמחי האיכות באיטליה ל2016 בספר "Top Italian Food& Beverage" שכתב Gambero Rossoובו פירט על המותגים המובילים את הקולינריה האיטלקית .

עדי כהן: "שוק הקמח בישראל מתחלק ל-4 יבואנים גדולים המספקים קמחים לפיצריות ולשוק המוסדי, בין היבואנים: ריסטרטו, ג.י.ל.ס, אימפורט 4 יו ודיפלומט.

מוצרי הקמח של מולינו דה לה ג'ובאנה, עושים שימוש במוצרי חיטה וזני חיטה מהטובים והאיכותיים ביותר ונטחנים בטכנולוגיה מתקדמת, לנעילת הטעמים, שמירה על הערכים התזונתיים ושימור הטריות. המפעל דואג לאיכות מוקפדת לכל מוצריו בכל שלב, בשילוב של ידע, ניסיון, מחקר בלתי פוסק ותשוקה תמידית למוצרים העשויים היטב.

מולינו דה לה ג'ובאנה מציעה, מגוון רחב הכולל קמחים מסוגים שונים ולמטרות שונות ומייצרת מידי יום כ- 200 טונות של קמח.  הקמחים מופצים כיום בכל מדינות אירופה, אוסטרליה, קנדה, צ'ילה, קוריאה, יפן, רוסיה, מלזיה, איחוד האמירויות הערביות ועוד ומופצים למגוון ערוצים: מסעדות, שירותי קייטרינג, רשתות קמעונאיות, מאפיות ושירותי קייטרינג.

שלושת המוצרים מבית "מולינו דה לה ג'ובאנה":

  • לה נפוליטנה – עשוי מקמח חיטה רך ומיוחד לפיצה נפוליטנית מושלמת. עומד בטמפרטורות הגבוהות הדורשות לאפיית פיצה קלאסית מעולה בעלת קרום פריך במיוחד. הקמח לה נפוליטנה הוא מדויק ליצירת בצק רך, אלסטי וגמיש השומר על כל מאפייני הטעם והריח של החיטה. הקמח מתאים גם למאפים איטלקיים אחרים.
  • נובירלגראנו רוזה – מיוצר מתערובת חיטה איטלקית, אירופאית ואמריקאית. הקמח מהסבב הראשון מעורבב עם נבט חיטה ונטחן שוב, לקבלת כל המרכיבים החיוניים והתזונתיים של צמח החיטה הצעיר. קמח נובירלגראנו רוזה, מיועד לתפיחה קצרה מאוד קל ונוח לעבוד איתו, בעל ניחוחות ארומתיים של פיצה איטלקית אמיתית.
  • נובילגראנו גרין– מיוצר מתערובת חיטה איטלקית, אירופאית ואמריקאית רכה. הקמח מהסבב הראשון מעורבב עם נבט חיטה ונטחן שוב, לקבלת כל המרכיבים התזונתיים של קמח חיטה צעיר. מצוין ל"בנק בצק" לפיצריות.

המוצרים מגיעים בשקים במשקל 10 ק"ג

משקה שיבולת שועל בטעם תפוח – הרבלייף

משקה שיבולת שועל בטעם תפוח של הרבלייף
משקה שיבולת שועל בטעם תפוח

חברת התזונה הבינלאומית הרבלייף, המעודדת ומקדמת אורח חיים בריא ופעיל, המבוסס מדע ומחקרים קליניים עולמיים, משיקה בימים אלו בארץ משקה חדש המעניק תמיכה יומית במערכת העיכול– משקה שיבולת שועל – תפוח. המשקה מכיל תערובת של 100% סיבים תזונתיים טבעיים לתמיכה אופטימלית יום יומית בתפקוד מערכת העיכול.

התזונאים ממליצים בחום לכלול בתזונה היומית לא פחות מ-20 גרם סיבים תזונתיים (תאית), אשר דרושים לגוף ותורמים לשמירה על תפקוד בריא של מערכת העיכול.

התזונה המודרנית מכילה הרבה מזונות מזוקקים, מעובדים, אשר מכילים כמות מינימאלית של סיבים תזונתיים. מחסור יומי בסיבים תזונתיים לאורך זמן עלול להשפיע על התפקוד של מערכת העיכול, לגרום לאי נוחות ולחושת שובע איטית, וכתוצאה מכך לגרום לאכילת יתר ולעודף משקל. רוב האנשים אינם צורכים את כמות הסיבים המומלצת.

מנה אחת של משקה שיבולת שועל – תפוח מספקת: 5 גרם סיבים תזונתיים המהווים 20% מהקצובה היומית המומלצת, שילוב אופטימלי של סיבים תזונתיים מסיסים ולא מסיסים, פחות מ-15 קלוריות לכוס והכל עם טעם עדין של תפוח. המשקה מכיל סיבים תזונתיים משיבולת שועל, תפוחים, תירס, פירות הדר, סויה ועולש.

במשקה יש 60% סיבים תזונתיים לא מסיסים אשר תורמים לשמירה על הניקוי הטבעי של הגוף ו-40% סיבים תזונתיים מסיסים המסייעים להיווצרות ותחזוקה של המיקרופלורה במעי (תהליכי חילוף החומרים במעי).

את משקה שיבולת שועל – תפוח ניתן לצרוך כמשקה בפני עצמו, אך תזונאי חברת הרבלייף, ממליצים לשלב אותו בארוחת הבוקר המאוזנת, על ידי הוספתו לשייק מתערובת אבקה להכנת משקה או למשקה צמחי אלוורה.

הוספת המשקה לארוחת הבוקר המאוזנת מבטיחה כי כבר משעות הבוקר מוענקת תמיכה לתפקוד מערכת העיכול בצורה האופטימלית וכך קיימת שליטה מרבית במשקל הגוף במהלך היום כולו.

אופן ההכנה: לערבב  כפית אחת (7.1 גרם) של אבקת משקה שיבולת שועל בטעם תפוח ב-150 מ"ל מים או להוסיף כפית אחת (7.1 גרם) לתערובת השייק האהוב ולשתות בהנאה!

מחיר מומלץ לצרכן: 130.4 ₪ | משקל מנה אחת: 7.1 גרם, מספר מנות הגשה באריזה: 30 | כמות הקלוריות במנה: 15, כמות סיבים תזונתיים במנה: 5 | כשרות: LAKEWOOD – ארה"ב | ניתן להשיג בטלפון: 03-9431155

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X