fbpx
צרכנות

חדשות הצרכנות – יוני 2017

במבה במילוי ביסקוויט קרמל – אסם

מאז שאני זוכרת את עצמי יש במבה בסביבתי, יש לי אפילו תמונה שצולמה איי אז בשנות ה-80, שסבתא ואבא שלי לקחו אותי להחליק על הגלגליות ואני מנשנשת במבה אדומה. עם השנים הבמבה שינתה שקיות והמציאה עצמה מחדש עם מילויים מעניינים, אבל אני תמיד שמרתי אמונים לבמבה בשקית הצהובה.

גם עכשיו, כאמא, החטיף שכמעט תמיד יש לנו במזווה זה במבה. מדי פעם מכניסים לבית חטיפים אחרים שבני הפעוט יכול לאכול (ואני לא בלחץ שיחנק), אבל הבמבה בשקית הצהובה, וגם שקיות קטנות עם התינוק – תמיד שם. טוב נו, אם אני חייבת להודות אז כשבא לי משהו מתוק ומלוח אני גם קונה במבה במילוי נוגט.

עכשיו אסם טורפים את הקלפים עם במבה במילוי חדש – ביסקוויט קרמל ועוד ממליצים לאכול אותו קפוא. ואם הם ממליצים, אני צרכנית טובה שמקשיבה להמלצות ואיך שהבמבה נכנסה הביתה, היא הוכנה לפריזר.
התוצאה: בעלי ואני נזכרים איזה ערב שיש במבה בפריזר, מוציאים ומסתכלים עליה. עד כאן היא נראת בדיוק כמו כל במבה עם מילוי. נותנים ביס והפה קר והטעם של הקרמל מתפרץ החוצה, כמובן עטוף במליחות קלה של הבוטנים. מושלם. קשה להסביר את הטעם במילים, ולכן כל שנותר לי לעשות זה להמליץ לכן ללכת לקנות שקית (או כמה) ולטעום.

דרך אגב, מאז שהתנסנו בבמבה לראשונה לפני כ-3 שבועות, היא איכשהו חוזרת למזווה מדי ששי. אהה כן, והתחלנו להכניס גם את הבמבה נוגט לפריזר – שווה כל ביס 🙂

בריזר בפחית צרה של 250 מ"ל

בקרדי בריזר אבטיח ולימון באריזת פחית חדשה
צילום: יח"צ

לראשונה בישראל: בריזר, המרענן האלכוהולי מבית חברת בקרדי העולמית מושק במהדורת פחית צרה בנפח 250 מ"ל בטעמים המוכרים והאהובים בריזר אבטיח ולימון.

בקרדי בריזר, משקה אלכוהולי מרענן, המורכב מרום קלאסי של בקרדי עם מיצי פירות אקזוטיים ומכיל 4% אלכוהול מעתה יוצע גם בפחיות צרות בנפח של 250 מ"ל בטעמים אבטיח ולימון.

דנה לנדאו, מנהלת המותג: "הביקוש לטעמים המוכרים והאהובים של בריזר הוא אדיר, במיוחד בעונת הקיץ בה מבלים בחופים ומחוץ לבית. השנה החלטנו להציע את טעמי האבטיח והלימון באריזת פחית המותאמת לבילויי הקיץ, המאפשרת לקחת את הבריזר האהוב גם לחופים, בהם חל חוק הזכוכית, על פיו אסור להכניס בקבוקי זכוכית לחוף."

בריזר מיוצר על ידי חברת בקרדי העולמית במגוון טעמים ונמכר בכל העולם. בריזר  נחשב לאחת מההצלחות השיווקיות הלוהטות בעולם בעשור האחרון וכך גם בישראל. המשקה שולט בקטגוריית המשקאות אלכוהוליים המוכנים לשתייה (Ready To Drink)  בארץ עם נתח שוק של למעלה מ 70%.

מחיר משוער של פחית בקרדי בריזר אבטיח ולימון 250 מ"ל: 11 ₪ | להשיג בברים, מסעדות, רשתות וחנויות נוחות

STRONGBOW משיק 2 טעמים חדשים

סטרונגבאו תפוח דבש ופירות יער
צילום: יח"צ

STRONGBOW מבית היינקן, סיידר התפוחים האלכוהולי הנמכר ביותר בעולם, משיק 2 טעמים חדשים.

סטרונגבואו גולד, טעם התפוח המקורי, הושק במחצית השנייה של 2015 והפך להצלחה גדולה בישראל. בעקבות ההצלחה הגדולה , טמפו החליטה להשיק בישראל 2 טעמים חדשים של המשקה האהוב: סטרונגבואו סיידר תפוחים אלכוהולי בתוספת דבש (HONEY) וסטרונגבואו סיידר תפוחים אלכוהולי  בתוספת פירות יער (DARK FRUIT).

כל 3 הטעמים של סטרונגבואו: טעם התפוח המקורי, תוספת דבש ותוספת פירות יער, מכילים 4.5% אלכוהול, מיוצרים מרכז תפוחים טבעי – כאשר בטעמים החדשים גם התוספות (דבש ופירות יער) הינן טבעיות, ולא מכילים גלוטן.

סטרונגבואו גולד (תפוח) נמכר ברשתות בבודדים ובמארזי רביעיות, ואילו 2 הטעמים החדשיםסטרונגבואו דבש ופירות יער נמכרים בבודדים בלבד.

סטרונגבואו הינו משקה אידיאלי לימי הקיץ החמים, בחוף הים, בבריכה ליהנות עם החברים ולהירגע מהיום עם משקה אלכוהולי טעים. סטרונגבואו מהווה אלטרנטיבה מושלמת למשקאות אלכוהוליים אחרים ומותאם במיוחד למי שמעוניין באלכוהול אך אוהב טעם מתוק ומרענן. המשקה מומלץ לשתייה עם כוס מלאה בקרח.

סטרונגבואו יוצר לראשונה על ידי H.P. Bulmer באנגליה ב- 1962 ונרכש על ידי היינקן ב-2008. זה סיידר המוביל בעולם עם נתח שוק של 14 אחוזים משוק סיידר העולמי, ונתח שוק 22 אחוזים משוק סיידר בבריטניה. בשנת 2011 הושק סטרונגבואו ברחבי אירופה כחלק מטרנד הסיידר שכבש את היבשת. בסוף שנת  2013 סטרונגבואו הגיע לישראל וכבש גם את הטעם של הישראלים עם נתח שוק של 44.6% מקטגוריית הסיידר האלכוהולי בישראל נכון לשנת 2016.

מחירים מומלצים לצרכן של סטרונגבואו: 29 ₪ לרביעייה, 7 ₪ לבקבוק בודד.

patisserie, סדרת שלגונים המבוססת על קינוחים יוקרתיים ונחשקים – פלדמן

בקיץ 2014 הכריזה "הגלידות של פלדמן" על מהלך אסטרטגי חדש של פיתוח מוצרים מעולמות ה- Life style והשיקה בכל שנה סדרת מוצרים העונה לאסטרטגיה. השנה החברה ממשיכה לחדש ומשיקה סדרת שלגונים מהפכנית שטרם נראתה  בשוק הגלידות הישראלי.

החברה משיקה את סדרת "פטיסרי" – סדרת שלגונים חדשנית וייחודית המתחברת לעולמות האפייה המתוקה הצרפתית ה- Patisserie.

במהלך השנה האחרונה בחן צוות הפיתוח של הגלידות של פלדמן, טעם ולמד את המגמות הבולטות והטעמים האהובים על הישראלים בעולמות הקינוחים והמאפים המתוקים, ובדגש מוקפד ואיכותי של ניחוח פטיסרי צרפתי. לאחר בדיקה ומחקר מעמיק מול הצרכן פותחו השלגונים בטעמים הבאים:

  • פרפה שוקולד וקוקוס – המעניק חווייה שוקולדית עשירה במיוחד.
  • אקלר טופי קרמל – העונה על הטרנד הלוהט של שילוב מתוק ומלוח.
  • פאי לימון – הטעם האהוב כל כך של הקינוח בשלגון מרענן.

סדרת שלגוני 'פטיסרי' של הגלידות של פלדמן משווקת ברשתות השיווק ובשוק הפרטי במאגדות של 6 יחידות ובאריזה בודדת בשוק האימפלס (פיצוציות, מכולות ועוד).

מחיר מומלץ לצרכן: 8.00 ₪ (כשר פרווה, בהשגחת חוג חתם סופר ב"ב) | להשיג בחנויות הפרטיות ברחבי הארץ

(צילום: סטודיו פלדמן)

"משומשו" משיקה מגורדת לפיצה ואפייה וגוש מעודנת לאפיה בטעם ריקוטה 100% טבעוני

בשורה לצרכנים בתחום תחליפי החלב: לאחר שהשיק בהצלחה קו מוצרים בקטגוריית הגבינות הטבעוניות, אשר כולל צהובות ומלוחות טבעוניות, משיק מותג "משומשו", בבעלות קיבוץ גן-שמואל וחברת "הדר פוד", שני מוצרים חדשים לראשונה בישראל: מגורדת לפיצה ואפיה וגוש מעודנת לאפיה  בטעם ריקוטה. הגבינות הטבעוניות החדשות מרכיבים צמחיים בלבד, 100% טבעוני, ללא לקטוז, ללא סויה וללא חומרים משמרים. מגורדת לפיצה ואפיה תשווק באריזת 200 גרם, נפלאה להכנת פיצות, פשטידות ומאפים מלוחים. גוש מעודנת לאפיה בטעם ריקוטה, באריזת 300 גרם, מצוינת לשימוש לעוגות גבינה ומאפים מתוקים וכמו כן נהדרת גם לשימוש בסנדוויצ'ים ובקינוחים קרים.

לדברי הדיאטנית יעל דרור, דיאטנית קלינית ופיזיולוגית M.Sc, פיתוח ישראלי הצליח לאחרונה ליצור תחליף קולינארי לגבינה שאיננו מכיל חלב או רכיבי חלב שונים. מדובר בגבינות הטבעוניות מסדרת "משומשו" אשר מכילות סידן וסיבים תזונתיים, שאינן מכילות כולסטרול, ללא סויה, ללא שומן טרנס, ללא חומרים משמרים והן בעלות כשרות פרווה מהודרת. הגבינות הטבעוניות מספקות מענה חשוב מאד מבחינה בריאותית ותזונתית עבור קהל הצרכנים, ובמיוחד עבור אלו שעד עכשיו לא יכלו לצרוך מוצרי חלב והתקשו לספק לגופם את כמות הסידן היומית.

לדברי היזמים, אייל אדוט ועומר אליאב, מותג "משומשו" מבסס את מעמדו בתחום הגבינות הטבעוניות וזוכה להצלחה. "אנו שמחים להביא לקהל הלקוחות מוצרים ללא סויה וללא לקטוז שיהיו בראש ובראשונה טעימים מאוד ואיכותיים. שמנו לנו למטרה לייצר תחליפי גבינות בכל הקטגוריות, ולהציג תחליפים טעימים הנותנים מענה לקהל הטבעוני, לנמנעים מחלב ומוצריו ולשומרי הכשרות".

מחיר מומלץ לצרכן: 19 – 21 שקלים לאריזות 200/300 גרם (כשרות: כשר פרווה בהשגחת הבד"ץ העדה החרדית ירושלים) | להשיג בחנויות הטבע וברשתות השיווק הנבחרות.

חברת "מעדני יחיעם" משיקה סדרת נקניקיות גורמה

יצרנית מוצרי הבשר "מעדני יחיעם", בבעלות קיבוץ יחיעם, משיקה סדרת נקניקיות גורמה חדשה פרי שתוף פעולה והסכם ידע עם קונצרן המזון WIESENHOF  מגרמניה. בשלב הראשון יושקו בסדרה שלושה סוגי נקניקיות פרמיום חדשות: וינר, קנאקרס וקרקובר באריזות 225 – 280 גרם בעיצוב מיוחד.

סדרת מוצרי הגורמה החדשה מיוצרת מבשר עוף, הודו ובקר ומתובלות על פי מתכון מקורי וידע גרמני. הנקניקיות מכילות נתחי בשר איכותיים ובעלות רמת חלבון גבוהה אשר מעניקה להן מרקם בשרי במיוחד. נקניקיות הקנאקרס מעולות על האש, הקרקובר יתאימו במיוחד כתוספת לתבשילים והוינר הן הפתרון האולטימטיבי לארוחה קלה ומהירה של נקניקיה בלחמנייה. כל סוגי הנקניקיות יהיו מצוינות בהכנה על האש, במים ובמיקרוגל ויהוו פתרון מצוין לארוחה חמה מהירה ולברביקיו מוצלח.

לדברי תמיר דגן, מנהל השיווק של "מעדני יחיעם", הסדרה החדשה מיועדת לאוהבי בשר, המבקשים מעדני גורמה איכותיים, עשירים ומלאי טעם. "על פי בדיקה שערכנו הצרכנים מבקשים מוצרי איכות טעימים ואנו מאמינים שסדרה זו תענה בדיוק על ציפייה זו".

מחיר מומלץ לצרכן: 14.90 – 15.90 שקלים לאריזת 225 – 280 גרם (כשרות: כשר בהשגחת הרבנות הראשית) | להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות ברחבי הארץ

(צילום: אריה ויסמין)

רשת קפה עלית אספרסו בר משיקה סדרת משקאות קיץ חדשים בשילוב באבלס מתפצפצים בפה

בסדרה תוכלו למצוא את המשקאות הבאים:

  • באבלס קוקוס – אייס קפה בשילוב שבבי קוקוס ובאבלס קוקוס
  • באבלס טופי-קרמל מלוח – אייס קפה בשילוב קרם קרמל מלוח ובאבלס טופי קרמל
  • באבלס אמרנה – אייס קפה בשילוב קרם פירות יער ובאלבס דובדבני אמרנה
  • באבלס טרופי – אייס תות עם פסיפלורה, בשילוב באבלס מנגו (על בסיס מים)

כדורי הבאבלס הינם בועות נוזל עטופות במעטפת ג'ל דקה העשויה מחומר גלם שנקרא אליגנט (סוג של אצה, חסרת טעם, צבע וריח).

באבלס המנגו מיוצר מצבעי מאכל טבעיים | באבלס קרמל, באבלס דובדבני אמרנה ובאבלס קוקוס  – מיוצר מרכזי פרי טבעיים

באבלס : מיוצר ע"י חברת יוקה בקיבוץ אשבל | כשרות: בד"ץ העדה החרדית.

המשקאות נמכרים בכל סניפי רשת קפה עלית: מחיר למשקה באבלס: 21 ₪ משקה קטן / 23 ₪ משקה גדול

משקאות הבאבלס של קפה עלית
צילום: גל בן זאב

ועוד חדשות…

רולדין מרחיבה את קטגוריית הלחם ומשיקה סדרת לחמי מחמצת בעבודת יד וללא חומרים משמרים

סדרת לחמי המחמצת של רולדין
צילום: רונן מנגן

נעה בכר, מנכ"לית רשת רולדין: " הצרכן הישראלי עובר בהתמדה מלחם רגיל למיוחד, ומחפש חידושים. הרחבת קטגוריית הלחם ופיתוח לחמי המחמצת דרשו מאיתנו השקעות גדולות ורכישת ציוד במיליוני שקלים כדי להפוך לרשת לחמים גדולה. הלחם המיוחד שניתן היה לרכוש עד כה רק בחנויות בוטיק  מגיע עד לצרכן ופוגש אותו בסניפי רולדין ברחבי הארץ."

סדרת הלחם כוללת: לחם אגוזים וצימוקים, לחם חיטה מלאה, לחם כפרי צרפתי, לחם קל, לחם כוסמין, לחם דגנים, לחם זיתים ולחם שיפון. לצד הלחמים יוצעו ברולדין מגוון מוצרי לחם כגון פוקאצות,פוגאסים,פלוטים ועוד, במסגרת ההשקה רולדין הרחיבה את קטגוריית הכריכים הטרים המוגשים בלחמי מחמצת הנאפים מידי בוקר בסניף. בנוסף יוצעו מגוון ממרחים מיוחדים מתוקים ומלוחים.

על שוק הלחם

לפי נתוני נילסן לשנת 2016,  50% מהאנשים קונים לחם במאפיות וחנויות מתמחות לעומת 32% מהצרכנים בשנת 2008.

על הלחמים

רולדין, רשת קונדיטוריות בעבודת יד משיקה סדרה של לחמי מחמצת בעבודת יד ובמגוון תוספות וטעמים:

  • לחם אגוזים וצימוקים – לחם מחמצת מקמח שיפון וקמח מלא בתוספת אגוזי מלך וצימוקים
  • לחם דגנים- לחם מחמצת שאור וקמח מלא בתוספת דגנים
  • לחם כוסמין – לחם מחמצת מקמח כוסמין בתוספת גרעינים ודגנים
  • לחם כפרי- לחם מחמצת מקמח מלא ולבן בציפוי קצח ושומשום
  • לחם קל  – לחם מחמצת בתוספת קמח מלא מופחת קלוריות
  • לחם חיטה מלאה- לחם מחמצת מחיטה מלאה דל בנתרן
  • לחם שיפון – לחם מחמצת שיפון כפרי כהה

מחירים:

  • לחם אגוזים וצימוקים (700 גר'), לחם כוסמין (700 גר') – מחיר 22 ₪
  • לחם דגנים (700 גר' בצק ו- 60 גר' ציפוי), לחם כפרי (700 גר'), לחם חיטה מלאה (700 גר'), לחם שיפון (700 גר') ולחם זיתים (700 גר') – 19.90 ₪
  • לחם קל- 17.90 ₪

 

להשיג בכל סניפי הרשת

מפעל טחינה חדש ל"טחינה אחוה"

מםעל טחינת אחוה החדש
צילום: יח"צ

חברת "אחוה", יצרנית החלוה, טחינה ומוצרי מאפה, החלה בבנייתו של מפעל חדש לטחינה באיזור התעשייה אריאל. המפעל החדש, אשר ישתרע על שטח של 10,000 מ"ר, יוקם בסמוך למפעל הטחינה והחלוה שבנתה אחוה לפני כשנתיים, אשר חולש על שטח של  14,000 מ"ר ומשמש לייצור טחינה, חלוה ודברי מאפה. המפעל מוקם בעלות של כ- 25 מיליון שקלים מהון עצמי וישמש לקו ייצור חדש לטחינה ולשטחי אחסנה. בימים אלה החל עבודות הקרקע וצפי לסיום הוא בתוך 12 חודשים מהיום. לדברי יעקב מלאך, בעלים ומנכ"ל החברה, כושר הייצור של המפעל יגדל משני טון טחינה לשעה לארבעה טון, במשך 24 שעות ביממה. המפעל יענה על הביקושים ההולכים וגוברים לטחינה גולמית בעלת ערכים תזונתיים גבוהים הן בישראל והן בעולם.

חברת "אחוה" הנה בבעלות פרטית של משפחת מלאך. המפעל, המעסיק 235 עובדים, ממשיך לשמור על מקומו בראש מותגי הטחינה והחלוה הנמכרים ביותר בישראל לשנת 2016. לפי פי דו"ח סטורנקסט לשנת 2016, מובילה אחוה את המכירות של הטחינה הגולמית עם נתח שוק כספי של 32% בקטגוריית ובנתח שוק כמותי של 39%. אחריה, מותג בארכה עם נתח כספי של 29.9% וטחינה אל ארז עם נתח שוק של 11.9%. טחינה הנסיך רושמת את הירידה הדרסטית ביותר בשנת 2016 וצונחת אל המקום הרביעי עם נתח שוק של 6.5% בלבד. קטגוריית הטחינה הגולמית כולה מסתכמת ב- 2016 במעל ל- 150 מיליון שקלים, עם עלייה במכר בכמותי שהסתכם ב- 6,850 טון בשנת  2016 לעומת מכר של 6,265 טון בשנת 2015. באחוה מסבירים כי הפער בין הנתח הכמותי לנתח הכספי של אחוה, נובע מכך שאחוה מקפידה למכור את מוצריה במחיר שווה לכל נפש.

מעל ל- 15% מתוצרת מפעל "אחוה" מיועדים לייצוא. אחוה מייצאת כ – 1500 טון טחינה בשנה: כ- 1000 טון לארה"ב וקנדה. כ – 150 טון לאירופה, כ- 150 טון למזרח אירופה וכ – 200 טון לשאר הארצות בעיקר דרום אפריקה, אוסטרליה וניו זילנד. כל השומשום שאנו מייבאים הינו מאתיופיה מחבל ארץ חומרה. אחוה מייבאת כ- 12 אלף טון שומשום בשנה כאשר לישראל מייבאים כ- 60 אלף טון מאתיופיה שם היבול השנתי נע סביב ה- 250 אלף טון. אחוה כמעט אינה מוכרת טחינה באריזות מוסדיות אלא אך ורק באריזות לשימוש ביתי. "אנו רואים דרישה הולכת וגדלה בעולם למוצרי מזון אתני, אורגני וטבעי בכלל, אותו העולם מזהה כמזון איכות וביקוש גובר לטחינה גולמית בפרט", אומר יעקב מלאך מנכ"ל אחוה. העלייה נרשמת גם במוצרי החלוה, המכילים 50% טחינה גולמית. לדבריו, בסיום הקמת המפעל החדש תגדיל החברה באופן משמעותי את פעילותה.

פסטיבל הבירה ברשת טיב טעם

רשת טיב טעם תערוך  במהלך החודש הקרוב, בין התאריכים 06.06.17 עד ה-10.7.2017, את חודש  פסטיבל הבירה.

במסגרת פסטיבל הבירה תשיק טיב טעם מבחר רחב של מותגים וטעמים ותעניק  מגוון מבצעים על הבירות לדוגמא: שישיית בירה קורונה רק 39.90 ₪ בנוסף, תערוך מבצע  לחברי מועדון ומצטרפים חדשים אשר ירכשו בירות מן המחלקה ב – 50 ₪ ומעלה יקבלו קופון 50 ₪ מתנה לקניה מעל 349 ₪ מכלל מוצרי החנות בין התאריכים 11.07.17 – 29.08.17.

לדברי עדי כהן מנכ"ל טיב טעם: "קטגוריית הבירה התפתחה משמעותית בשנים האחרונות בישראל. טיב טעם השקיעה למעלה מ- 10 מליון ש"ח במחלקות המתמחות בבירה וכיום מציעה את מגוון הבירה הגדול ביותר בישראל! אנו מזהים שהצרכן הישראלי התבגר, מבין ומחפש בירות ייחודיות מכל רחבי העולם על כן החלטנו להמשיך במסורת של פסטיבל הבירה שיאפשר התנסות ובמחירים אטרקטיביים".

בין המבצעים הבולטים שתעניק רשת טיב טעם בפסטיבל הבירה: 2 שישית הייניקן בבקבוק 330 מ"ל ב- 69.90 ₪, שישית קורונה 355 מ"ל ב-39.90 ₪,  בירה אסאי מוצר שני בחצי מחיר, 2 שישיות קרלסברג בקבוק 330 מ"ל ב 65.90 ₪, שישיית בקס בקבוק 275 מ"ל 29.90 ₪ ועוד…

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X