fbpx
צרכנות

חדשות הצרכנות – ינואר 2017

חומוס עם בצל מטוגן וחומוס עם פלפל שיפקה – צבר

סלטי צבר ממשיכה לחדש ולגוון ומשיקה שני סלטים חדשים עם תוספות אהובות במיוחד, שמשתלבות מעולה עם חומוס – חומוס עם בצל מטוגן וחומוס עם פלפל שיפקה.

שני הסלטים החדשים מצטרפים למגוון הרחב של סלטי צבר בעולם החומוס עם תוספות, הכולל חומוס עם צנובר, חומוס עם חריף וחומוס עם טחינה. שני הסלטים החדשים מושקים בקטגוריית חומוס בייסיק עם תוספות, בה צבר ממשיכה להוביל ולהתחזק עם נתח שוק של 52%.

לדברי השף אבי לוי, היועץ הקולינארי של סלטי צבר – "אנחנו יודעים שהצרכן הישראלי מאוד אוהב חריף – מעל 70% מהישראלים. לפלפל שיפקה שלנו יש בהחלט טעם חריף כמו שצריך ונלווית לו חמיצות קלה שמוסיפה לו טוויסט המבדל אותו מפלפלים חריפים אחרים. התוספת של הבצל המטוגן, עם הטעם המתקתק המיוחד, הוא בגדר אחד הטעמים הנפלאים שיש, ויהיה תוספת נהדרת לחומוס שלנו".

ואחרי שקנינו והתנסנו בחומוס החדש הדעות בבית חלוקות: בעלי מאוד אהב את החומוס עם החריף, בעוד שאני חשבתי שהוא חריף מדי והעדפתי את החומוס עם הבצל. מה שכן, לא עברו 3 ימים ואריזות החומוס חוסלו…ללא ספק בסלטי צבר הפתיעו לטובה 🙂

מחיר: המחירים הסופיים לצרכן נקבעים על ידי רשתות השיווק | משקל: 400 גרם | כשרות: בד"צ העדה החרדית

סנדוויץ עם חומוס ופלפל שפקה

סלטי צבר: חומוס עם פלפל שפקה וחומוס עם בצל מטוגן

עוגת חמוציות חדשה עשירה ונימוחה עתירת חמוציות – אחוה

 עוגת חמוציות אחוה
צילום: יעל האן

קיבלתי להתנסות במוצר ביום חמישי האחרון והאמת, עד כמה שאני פחות אוהבת עוגות מוכנות, היא באה ממש בזמן כי לא היה לי כוח להכין עוגה לשבת. ביום ששי כשהתעוררתי מהשנ"ץ, הכנתי קפה וחתכתי חתיכה מהעוגה. אין ספק שהיא עמדה בציפיות: היא אכן נימוחה ועתירה בחמוציות. אין לה טעם לוואי (שלהרבה מהעוגות הקנויות/מוכנות יש), היא טעימה ולצערי עושה חשק של עוד (וכך אכלתי 3 פרוסות עוגה במקום פרוסה אחת). גם בשבת, כשהגיעו חברים והגשתי את העוגה – נרשמה התלהבות ואחת החברות אפילו ביקשה מתכון כי היא חשבה שאני הכנתי אותה 🙂

חברת אחוה, היצרנית המובילה בישראל של מוצרי חלווה, טחינה ודברי מאפה, משיקה עוגה חדשה בליין מוצרי המאפה האיכותיים של החברה: עוגת חמוציות – עוגה עשירה וטעימה להפליא, ללא צבעי מאכל, נימוחה ובטעם של אפייה ביתית. עוגת החמוציות במשקל מצטרפת לסדרת העוגות הבחושות של אחוה המיוצרות במפעלה בהתבסס על ידע רב ובמחיר ללא תחרות.

עוגת החמוציות החדשה עשויה מבצק איכותי, עשיר ונימוח, עתירה בכמות יוצאת דופן ומיוחדת של חמוציות (לפחות 15% חמוציות) ובטעם מעולה. העוגה משווקת באריזת 450 גרם ושומרת על טריותה לאורך זמן.

חברת אחוה מייצרת ומשווקת מוצרי מזון איכותיים ובמחירים שווים לכל נפש בהם טחינה גולמית איכותית, מגוון מוצרי חלוה, מוצרים אורגנים, מוצרים ללא תוספת סוכר, ממרחי טחינה בטעמים שונים, מגוון עוגות בחושות, עוגות שמרים, עוגות באריזה אישית ומגוון רחב של עוגיות איכותיות בטעמים שונים.

מחיר מומלץ לצרכן: 8 – 10 שקלים לעוגה במשקל 450 גרם | כשר למהדרין בהשגחת הבד"ץ העדה החרדית ירושלים (פרווה) | להשיג ברשתות השיווק והחנויות המובחרות

טחינה בטחינה עדינה – אחוה

טחינה אחוהחברת אחוה, היצרנית המובילה בישראל של מוצרי חלווה, טחינה ודברי מאפה מאז 1929, משווקת את הטחינה הגולמית מתוצרתה בגרסה חדשה: טחינה בטחינה עדינה. בחברה מסבירים, כי הטחינה העדינה מתאפשרת הודות לטכנולוגיה חדשה, המשפרת את מרקמו של המוצר ואת טעמו, והופכת את חוויית הצריכה לאיכותית הרבה יותר. טחינה גולמית מתוצרת "אחוה" תימכר בגרסתה החדשה במחיר מבצע של 8 – 10 שקלים בלבד, לצנצנת חצי קילו.

על רקע זאת, מתברגת "אחוה" בראש רשימת מותגי הטחינה הנמכרים ביותר בישראל. על פי דו"ח סטורנקסט לשנת 2015, מחזיקה "אחוה" בנתח שוק כמותי של כ- 40%. את שנת 2016 צפויה לסיים החברה עם גידול נוסף בקטגוריית הטחינה הגולמית, עם מחזור מכירות הנאמד ביותר מ-  170 מיליון שקלים.

בחברת אחוה מקפידים על הכנת הטחינה על בסיס 100% שומשום טחון, כאשר שומשום מלא (עם הקליפה) גבוה בערכים תזונתיים בשל הוויטמינים והמינרליים הנמצאים בקליפה. המוצרים מכילים רכיבים טבעיים בלבד ומהווים בסיס לעשרות מאכלים מגוונים, בריאים וטעימים ובדגש על מחירים אטרקטיביים השווים לכל נפש.

לדברי יעל דרור, דיאטנית קלינית ופיזיולוגית M.Sc, "טחינה היא מאכל בריא ואיכותי המבוסס על זירעוני שומשום העוברים תהליך של טחינה ליצירת ממרח בעל טעם וריח אופייני, עשיר ביתרונות תזונתיים. כאשר הטחינה טבעית היא נחשבת למאכל בריא מאוד, כיוון שהיא עשירה בסידן, ברזל, חומצות שומן חיוניות, סיבים תזונתיים ודלה בנתרן. טחינה טבעית היא תוספת נהדרת לכל ארוחה ויכולה להשתלב כסלט בפני עצמו או כרוטב לסלט ירקות, תיבול לבשר ואפילו משתלבת בהרבה מאד סוגים של קינוחים. אך לא כל הטחינות יכולות להיחשב "בריאות" באותה מידה. אחד ההבדלים הבולטים בין הטחינות המיוצרות בארץ הוא תוספת המלח. כאשר מדברים על מלח, מתכוונים לתוספת מינרל ה"נתרן" למזון, הנחשב כיום לאחד מרכיבי המזון שמנסים להפחית בתפריט היומי. המלח נמצא במזונות מתועשים ומעובדים רבים. צריכה רבה שלו, עלולה לעלות את הסיכון הבריאותי למחלות רבות".

לדבירה, "לפי ההנחיות של ארגוני הבריאות הגדולים בעולם, כמות הנתרן המומלצת ביום, צריכה להיות עד 2300 מ"ג בתזונה של מבוגר. כאשר יש בעיה בריאותית, ההמלצות אף מחמירות יותר, והן להקפיד על כמות יומית של עד 1500 מ"ג ביום. המצב כיום בתזונה המערבית, הוא שכמות הנתרן היומית מגיעה לאלפי מ"ג ביום, עד אפילו לכמות של 10,000 מ"ג(!). מצב זה איננו בריא וישנה קריאה גורפת כלל עולמית להפחית צריכת מזונות עשירים בנתרן ומזון מעובד. כדי לזהות טחינה גולמית טבעית ללא תוספת מלח, בדקו את כמות הנתרן בתווית המזון. אם הערך הוא כ- 10 מ"ג ומטה, אתם יכולים להיות בטוחים שמצאתם את מבוקשכם. לדוגמה, הטחינות של חברת "אחוה": טחינה גולמית, טחינה גולמית מלאה וטחינה חצי-חצי. שלושת הטחינות הללו מכילות 9-10 מ"ג נתרן ל-100 גרם".

מחיר מומלץ לצרכן: 8 – 10 ₪ לאריזת 500 גרם; 14 – 16 ₪ לאריזת 1 ק"ג | כשר פרווה בהשגחת בד"ץ העדה החרדית ירושלים | להשיג ברשתות השיווק והחנויות המובחרות

גרנולה אורגנית ב- 6 טעמים – רפאלס

חברת רפאל'ס, המתמחה בייצור ושיווק של מוצרי מזון טבעי, גרנולה וחטיפי דגנים, משיקה סדרת מוצרים חדשה על טהרת הרכיבים טבעיים: גרנולה אורגנית "גרנולה רפאל" – תערובות גרנולה אורגניות בטעמים ייחודיים, אגוזים זרעים ופירות, חלוה תמרים ושקדים וללא סוכר אגוזים ופירות. כל תערובת תשווק באריזת נוחות בגדלים 300 גרם ו-800 גרם, מגשיות שקופות לשמירה על הטריות ולנוחות מקסימלית בפתיחה וסגירה לשימוש חוזר. סדרת הגרנולה האורגנית החדשה של רפאל'ס תימכר בבתי הטבע, רשתות המזון ורשת שופרסל ברחבי הארץ.

לדברי רפאל ממבר, מנהל המכירות והשיווק ברפאל'ס, מדובר במהלך המותאם למגמה ההולכת ומתחזקת של ביקוש למוצרים אורגניים טבעיים ובקידום החזון של המפעל. "עם פתיחתו של המפעל לפני כשמונה שנים החלטנו על ייצור של מזון בריא, הכי קרוב לצורתו בטבע והפכנו להיות המפעל הראשון לייצור גרנולה אורגנית בישראל. בהמשך התחלנו לייצר גרנולה מרכיבים טבעיים שהיו זולים משמעותית מהאורגנים, וכיום אנחנו משיקים סדרה אורגנית חדשה, לאחר שהצלחנו לגשר בין האיכות למחירים נוחים לצרכן".

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 19.90 ש"ח לאריזת 300 גרם; כ- 29.90 ש"ח לאריזת 800 גרם | כשר פרווה בהשגחת חוג חתם סופר ובכשרות הרבנות המקומית כפר תבור | להשיג ברשתות השיווק והחנויות המובחרות

טעמי הדרים חדשים בסדרת "הפרדס" במהדורה מיוחדת – פריגת

ערכת סדרת הפרדס פריגת"פריגת", המתמחה בייצור מיצים מבוססי פרי טבעיים ואיכותיים, מתחדשת ומשיקה טעמי הדרים מפתיעים במהדורה מיוחדת ומוגבלת בסדרת "הפרדס". הסדרה החדשה כוללת: משקה קל מיקס אשכוליות, משקה קל מיקס הדרים.

סדרת "הפרדס", מבוססת מיצי פירות הדר נפלאים במרקם טבעי ועשיר, בשילוב חתיכות פרי עסיסיות, מושקת זו השנה הרביעית. הסדרה זוכה בכל שנה להצלחה ולביקוש רב בקרב הצרכנים. סדרת המשקאות של פריגת מיוצרת ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל מלאכותיים.

לרגל ההשקה מציעה פריגת מארז חגיגי לסדרת הפרדס אשר מכיל שלושה בקבוקי משקה קל 1.5 ליטר: 1 משקה קל מיקס אשכוליות' 1 משקה קל מיקס הדרים' 1 משקה קל תפוזים המוכר והאהוב.

משה ביטון, סמנכ"ל שיווק "פריגת", מוסר: "אנו שמחים להמשיך ולחדש לצרכנים שלנו, והפעם עם טעמי הדרים מרעננים, מיקס אשכוליות ומיקס הדרים. טעמי ההדרים זוכים לביקוש ולאהדה רבה מהצרכנים שלנו, ולכן פיתחנו טעמים חדשים בהשראת טעמיי וניחוחות החורף הישראלי, שמשתלבים באופן מושלם בכל ארוחה משפחתית".

ניתן להשיג את סדרת הפרדס בשני הטעמים החדשים, מיקס אשכוליות ומיקס הדרים בבקבוקי ליטר וחצי, ברשתות השיווק ונקודות המכירה ברחבי הארץ.

Nature – סדרת גרנולות בחמישה טעמים – חוות דרך התבלינים

גרנולה היא תערובת דגנים שמתאימה לכל עונות השנה, נהדרת בחורף כשקר ומרבים לנשנש בין ארוחות, ומתאימה גם לקיץ בשילוב של יוגורט קר ומרענן. הגיע הזמן לשדרג את הגרנולה המסורתית ולהוסיף לה טוויסט מעניין. "חוות דרך התבלינים" בבית לחם הגלילית, מציגה את Nature – סדרת גרנולות בחמישה טעמים: פקאן, קשיו וצימוקים, חלווה, שקדים וללא סוכר.

הגרנולות בסדרת Nature מכילות שיבולת שועל, גרעיני חמנייה, גרעיני דלעת, שקדים, שומשום, סילאן תמרים, חלווה, אגוזי שקדים, בוטנים, קשיו מצופים בדבש טהור ועוד. כמו כן, ניתן למצוא בסדרה גם גרנולה טעימה ומזינה ללא סוכר. הסדרה מציעה שפע של סיבים תזונתיים, חלבונים, סידן, ויטמינים ומינרלים. את הגרנולות בסדרה ניתן לנשנש בפני עצמן, לצד תה או קפה, להוסיף ליוגורט עם פירות טריים, לשלב כחלק מקינוחים ועוד.

מחיר: 7 ₪ (100 גרם) | להשיג בחוות דרך התבלינים, בית לחם הגלילית, טל': 04-9533405, בסניפי הרשת ובאתר החברה: http://www.derech-hatavlinim.co.il

סדרת גרנולות של חוות דרך התבלינים.
צילום: הדס ניצן

מארזי פרלינים מובחרים בשילובי אגוזים ושקדים במיוחד לכבוד ט"ו בשבט – מקס ברנר

מארזי מקס ברנר - פרלינים לכבוד טו בשבטלרגל ט"ו בשבט מקס ברנר מציעה מגוון של מוצרים המשלבים שוקולד עם אגוזים, שקדים ופקאן.

הפרלינים של מקס ברנר עשויים עבודת יד בהקפדה יתרה על כל פרלין ופרלין. מגוון הפרלינים שלנו טומן בתוכו טעמים רבים ומגוונים ומספק תשובה לכל חלום של כל אחד מכם.

לרגל חג האילנות, העשרנו את מבחר המארזים בחנות השוקולד בר עם ארבעה מארזים חדשים שחוגגים את החיבור של שוקולדים מובחרים ומבחר אגוזים, שקדים ובוטנים מן הטבע באריזות מהודרות.

כל המוצרים מיוצרים במפעל של מקס ברנר בישראל ועשויים חומרי הגלם הטובים והמשובחים ביותר וארוזים בפחיות המעוצבות שכולם אוהבים.

  • Cashew Chockies – שוקולד לבן מעולה ממולא בנוגט ומגולגל בשברי קשיו קלויים
  • Almond Chockies – שוקולד חלב מעולה ממולא בנוגט ומגולגל בשקדים קלויים
  • Coconut Chockies – שוקולד חלב ממולא בנוגט ומגולגל בקוקוס קלוי
  • Nuts – פקאן סיני עטוף בנוגט ובאבקת קקאו
  • Hazelnutes – אגוז לוז בקרמל עטוף בנוגט ובאבקת קקאו
  • Almonds – שקד בקרמל עטוף בנוגט ובאבקת קקאו

מחיר:  39 ₪ ל-80 גרם | להשיג בכל נקודות המכירה ובכל סניפי מקס ברנר שוקולד בר ברחבי הארץ

חטיף צ'יפס אקזוטי ללא גלוטן על בסיס בטטה בטעם ברביקיו עשיר של Terra Chips

טרה צ'יפס בטעם בטטה ברבקיוחברת "דנשר" משיקה טעם חדש בסדרת חטיפי TERRA CHIPS- חטיפי צ'יפס העשויים מירקות מובחרים, על בסיס רכיבים טבעיים ותקשיבו – זה טעים ! בעלי ואני חיסלנו חבילה מבלי לשים לב (והוא בכלל לא אוהב בטטה). כ"כ התלהבנו מזה, שלמחרת הלכנו וקנינו עוד אחת, שתהיה בבית, ובעלי כבר הודיע שבפעם הבאה שנכין סושי בבית אז נפורר את הצ'יפס ונשתמש בו כציפוי לסושי כמו שעושים במסעדות!

אם לא שמעתן על TERRA CHIPS אז הכל התחיל לפני למעלה מ-20 שנים, שני שפים בניו יורק יצרו את חטיפי טרה. מהרגע הראשון התחבבו הטעמים הייחודיים של המוצרים על קהל צרכנים רב וכיום מוצע מגוון רחב של מוצרים טעימים ומהנים. החטיף החדש בסדרה, על בסיס בטטה בטעם ברביקיו, עשיר בטעם, אינו מכיל גלוטן ומתאים כנשנוש בכל שעות היום, כמו כן הוא מהווה מקור לסיבים תזונתיים. הבטטה היא ירק שורש משמעותי במטבח האמריקאי המסורתי. סדרת חטיפי TERRA CHIPS כוללת:

  • חטיף על בסיס בטטה בטעם ברביקיו
  • חטיף על בסיס ירקות שורש בטעם טבעי
  • חטיף על בסיס תפוח אדמה כחול
  • חטיף על בסיס בטטה וסלק
  • חטיף על בסיס ירקות שורש בתיבול ים תיכוני
  • חטיף על בסיס ירקות שורש עם תפוח אדמה כחול וסלק

מחיר: המחירים הסופיים לצרכן נקבעים על ידי רשתות השיווק | להשיג את חטיפי TERRA CHIPS באריזות 110 גרם ברשתות השיווק ובמעדניות.

 

המארזים החדשים של MOOI: גליליות MOOI בטעמי קרם אספרסו וקרם אגוזים, מאגדת עוגיות אישיות בטעם קרם זביונה ואריזת זוגות של עוגיות בטעם אספרסו

בנות, אם אתן מתכננות דיאטה, הידיעה הבאה לא רלוונטית. אני ניסיתי לאכול עוגיה, שתיים במקסימום….חיסלתי את כל החבילה. העוגיות האלה ממכרות וטעימות בטירוף!

MOOI, מותג עוגיות הפרמיום, פותח בפנינו עולם שלם של חוויות, ללא גבולות. עולם של שוקולד עשיר במיוחד, הגורם לנו לעצום עיניים ולברוח לתוך חלום, כבר מהטעימה הראשונה. עולם של שוקולד איכותי במיוחד, של קרמים עשירים ומפתיעים, של מיני מאפה נימוחים ומפתים. ועכשיו MOOI משיק מגוון מוצרים חדשים בסדרת העוגיות, בהם טעמים חדשים ואריזות בנראות חדשה.

בין הטעמים החדשים, יצטרפו לסדרת הגליליות של MOOI, גליליות וופל בטעם קרם אספרסו וגליליות וופל בטעם קרם אגוזים. כמו כן, כל סדרת העוגיות, השוקולדים, והגליליות עברה שינוי עיצובי בנראות האריזה על המדף ותכלול מספר שינויים במגוון המוצרים, בהם: אריזת מאגדת עוגיות אישיות בטעם קרם זביונה אשר מאפשרת נשנוש מתוק וקומפקטי לנשיאה בתיק. כמו כן, לסדרת העוגיות בזוגות יצטרפו גם עוגיות אישיות בטעם אספרסו.

מחיר: המחירים הסופיים לצרכן נקבעים על ידי רשתות השיווק | להשיג את מוצרי MOOI ברשתות המזון ובחנויות נוחות ואימפלס

סדרת מואי בנראות החדשה

I LOVS NANA – ויסוצקי

ויסוצקי מרעננת את החורף ומשיקה סדרה חדשה על בסיס צמח הנענע.

הנענע הוא אחד מצמחי התבלין המוכרים והאהובים על הקהל הישראלי, תוכלו למצוא אותו בכל גינה ביתית או אדנית וכמעט בכל כוס תה.  ישנם מספר מינים של נענע, כאשר בישראל מבדילים בין הנענע למנטה שטעמה עז יותר . הנענע ידועה מזה שנים במסורת המקומית והיא פופולארית בכל איזור הים התיכון. הרעננות, הניחוח והטעם המשכר של הנענע בסדרה החדשה עובר לקדמת הבמה מלווה בתבלינים וצמחים היוצרים שילובי טעמים ייחודיים.
בסדרה שלושה מוצרים :

  • חליטת נענע ג’ינג’ר ולימון
  • חליטת נענע מנטה
  • תה נענע מסאלה

מחיר: המחירים הסופיים לצרכן נקבעים על ידי רשתות השיווק | להשיג ברשתות המזון ברחבי הארץ

ויסוצקי תה חליטות נענע

 

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X