fbpx
צרכנות

חדשות הצרכנות – מאי 2016

נוטלה במארז 840 גרם – לראשונה בישראל !

נוטלה 840 גרם
נוטלה באריזת 840 גרם

רשת הסופרים ויקטורי, הינה הרשת הקמעונאית הראשונה שהחלה במהלך הייבוא המקביל, אשר הביא להוזלה משמעותית של כ-30% במחיר המוצרים המיובאים. בנוסף פעלה הרשת  להוזלה בעשרות אחוזים של מוצרים נטולי גלוטן, ויטמינים, נייר טואלט ועוד. לארסנל המוצרים המוזלים מצטרף המוצר המבוקש נוטלה באריזה מוגדלת במשקל 840 גרם, ב-24.90 ש"ח. לשם השוואה, ממרח נוטלה נמכר ברשתות השיווק בשתי וריאציות: באריזה של 750 גרם במחיר של בין 24.9 ל-29.9 ₪  ובאריזה של 350 גרם במחיר של 12.9-14.9 ₪.

מחיר: 24.90 ₪ להשיג ברשת ויקטורי בלבד

 

תערובת לאורז בן גוריון (פתיתים) – חוות דרך התבלינים

כל מי שצפה בתכנית הריאליטי "המירוץ למליון" ראה את המתמודדים מזיעים בדרכם להכנת אורז בן גוריון, או בשמו המוכר יותר – פתיתים. אבל אין צורך להתאמץ כ"כ, כי כל מה שצריך היא תערובת לפתיתים של "חוות דרך התבלינים" בבית לחם הגלילית.

הפתיתים הם גרגירי פסטה אפויים שהומצאו בישראל בתקופת הצנע, כאשר הייתה בעיית ייבוא אורז והיה צריך לספק את צרכי העולם מהמזרח שתזונתם התבססה על אורז. מאחר והייתה זו יוזמה של בן גוריון, הפתיתים נקראים "אורז בן גוריון". התערובת של "חוות דרך התבלינים" בבית לחם הגלילית מורכבת מפפריקה הונגרית מתוקה, פפריקה מרוקאית מתוקה, פטריות, גמבה, גזר ובצל.

אופן השימוש: יש לטגן במעט שמן זית 4 כפות מהתערובת עם חבילת פתיתים, עד להזהבת הפתיתים. להוסיף 4 כוסות מים רותחים עד להרתחה, להנמיך את האש ולבשל עוד 8 דקות. לסגור את האש ולהמתין מס' דקות לפני ההגשה. ניתן להוסיף מלח ופלפל.

מחיר: 13 ₪ (100 גרם) | ניתן להשיג בחוות דרך התבלינים, בית לחם הגלילית ובסניפי הרשת

תערובת תיבול לפתיתים

פסטה טראלורו-TARALLORO – עדן טבע מרקט

פסטה טראלורורשת עדן טבע מרקט מציעה, לקראת חג השבועות. פסטה יבשה, ייחודית וצבעונית. של המותג טראלורו – Tarall'oro האיטלקי, מיצרני הפסטה המובילים באיטליה. הפסטה מיוצרת מ- 100% חיטת דורום סמולינה. ומוצעת בלמעלה מ- 50 צורות.

הפסטה האיטלקית טראלורו צבעונית ומשלבת בתוכה תוספות, מרכיבים טבעיים וטריים שלכל אחד מהם גם ערכים בריאותיים בניהם: דג סלמון, בזיליקום, סלק, פטריות פורצ'יני ולימון טרי. בנוסף מציעה הרשת גם , פסטות מחיטת דורום מלאה ופסטה מקמח כוסמין.

טראלורו, הינה פסטה איכותית המיוצרת מ 100% חיטת דורום, שנטחן לקמח הנקרא סמולינה. זהו קמח שבו גרעיני החיטה גרוסה לחלקיקים גדולים יותר מאשר קמח רגיל, מה שנותן לפסטה מרקם קשה יותר, "אל דנטה"-על השן. חיטת הדורום בעלת ריכוז ועשירה ברמת חלבונים גבוה, ויטמינים, מינרלים וסיבים תזונתיים.

פסטה טראלורו מיוצרת דרך מתכת ברונזה המעניקה לפסטה, את המגע וצורה מחוספסת בכל צידיה וגם בחלקיו הפנימיים,  הגורמים לרוטב יכולת מעולה "להיאחז בפסטה", הרוטב לא נשאר בסיר והפסטה סופחת אליה את הרוטב במלואו.
הפסטה מועברת באופן ידני לייבוש בתנור בטמפרטורה נמוכה של כ- 40 מעלות למשך 24 שעות, (לשם השוואה פסטה רגילה מיובשת בחצי שעה ב180 מעלות) הייבוש האיטי שומר על הערכים התזונתיים של הפסטה, ויוצר פסטה חזקה, אלסטית ואחידה השומרת על צורתה לאחר הבישול ,ולא נדבקת לסיר. ובאיכות פסטה טרייה.

הפסטה מהווה בסיס איכותי בתזונה, כאשר הכנתה בשילוב מרכיבים מגוונים, המאפיינים את המטבח האיטלקי, לדוגמא: תוספת של עגבניות, זוקיני, דלעת, אפונה, שמן זית, גבינות, דגים ועוד, יוצרת ארוחה בסגנון איטלקי , טעימה, עשירה, מלאה ומספקת עם כל היתרונות התזונתיים המומלצים גם לילדים.

המחיר נע בין 14.90 ₪ ל- 16.00 ₪ (תלוי בסוג הפסטה) , משקל בין 250 גרם ועד 500 גרם.

תערובות לגבינות ופשטידות – חוות דרך התבלינים

חג שבועות מאופיין בארוחות עשירות בגבינות ומגוון מאכלים חלביים מכל הסוגים. לרגל החג, "חוות דרך התבלינים" בבית לחם הגלילית מציעים תערובות יחודיות לגבינות ופשטדות: תערובת פיקנטית לגבינה, תערובת בצלית לגבינה, תערובת בזיליקאן, תערובת לחביתות ופשטידות, תערובת לצזיקי, תערובת בצל וסומק לגבינה, תערובת עגבניות ונענע לגבינה.

  • תערובת פיקנטית לגבינה – התערובת מכילה גרעיני דלעת, גרעיני חמנייה, שומשום חום, קצח, פפריקה מרוקאית מתוקה, פלפל שחור גרוס, בצל, שום, עגבניות וגמבה. את התערובת ניתן לפזר על סלט או לערבב עם גבינה רכה. מחיר: 13 ₪ (100 גרם)
  • תערובת בצלית לגבינה – התערובת מכילה בצל מיובש, פפריקה הונגרית מתוקה, גמבה ועגבניות. ניתן להוסיף לגבינה רכה, לערבב ולאכול, להגיש כדיפ לשולחן, לשלב בקיש בטטה/ קיש תרד/ לביבות גבינה ועוד. מחיר: 13 ₪ (100 גרם)
  • תערובת בזיליקאן – התערובת מכילה עגבניות שרי, שמן זית, מלח ים אטלנטי גס ובזיליקום. התערובת מתאימה להעשרת גבינות קשות, סלטים ופסטות. כמו כן, ניתן לערבב עם גבינה רכה או להגיש כמטבל לשולחן האירוח. מחיר: 16 ₪ (100 גרם)
  • תערובת לחביתות ופשטידות – התערובת מכילה בצל מיובש ומטוגן, שום מיובש, קצח, פטרוזיליה, שמיר, בזיליקום, שומשום חום, גמבה, בטטה וסלרי. יש לערבב את התערובת עם בלילת הפשטידה או עם הביצים ולטגן/לאפות. התערובת מתאימה גם לאורז, שקשוקה ירוקה ועוד. מחיר: 13 ₪ (100 גרם)
  • תערובת ציזיקי לסלט – התערובת מכילה שמיר ושום מיובש. יש לחתוך מלפפונים, לערבב עם יוגורט ולהוסיף את התערובת. התערובת מתאימה גם להכנת פירשקי – מאפי שמרים רכים רוסיים במליות שונות. מחיר: 13 ₪ (100 גרם)
  • תערובת בצל וסומק לגבינה – התערובת מכילה בצל מיובש וסומק. התערובת מתאימה לציפוי מאפי גבינה, לתיבול סלטים ולערבוב עם גבינה לבנה ולהגיש. מחיר: 13 ₪ (100 גרם)
  • תערובת עגבניות ונענע לגבינה – התערובת מכילה נענע ועגבניות מיובשות. ניתן לשלב בלחמניות גבינה, בערבוב עם גבינה לבנה ואף כמטבל על שולחן האירוח. מומלץ להשתמש בתערובת להכנת חטיפי גבינת עיזים. מחיר: 13 ₪ (100 גרם)

בחג שבועות יתקיים "פסטיבל הקולעים" העשירי ב"חוות דרך התבלינים" בבית לחם הגלילית ושם ניתן למצוא תערובות נוספות, מטעמי גבינות ושלל פעילויות לכל המשפחה.

ניתן להשיג בחוות דרך התבלינים, בית לחם הגלילית ובסניפי הרשת

תערובות לגבינות ופשטידות חוות דרך התבלינים

סדרת נקטרים אורגניים במארזי שלישיות מבית ISOLA BIO – ליב אורגניק

ליב אורגניק מציגה בימים אלו קטגוריה חדשה של נקטרים אורגניים מבית המותג האיטלקי המוביל Isola bio. שיתוף הפעולה בין ליב אורגניק ל- Isola bio נמשך תקופה ארוכה, ובימים אלה הוא מתרחב לנוכח הדרישה הגוברת בישראל לצרכנות אורגנית, טבעונית ובעיקר בריאה, והיכולת של Isola bio לתת מענה לצרכים אלה.

לדברי ערן רהב, מנכ"ל ליב, "אנו מרחיבים את שיתוף הפעולה עם חברת Isola bio ובמסגרתו, נציג השנה קטגוריות ומוצרים חדשניים. הסנונית הראשונה, הנה סדרת הנקטרים האורגנים. הסטנדרטים הגבוהים עליהם מקפידה חברת Isola bio מבטיחים בריאות טעם ואיכות ללא תחרות". סדרת הנקטרים, תכלול בשלב הראשון שלושה טעמים: אפרסק, תפוח ואגס. הנקטרים ישווקו באריזות קרטון אישיות, שתכולתן 200 מ"ל, במארזי שלישיה. הנקטרים מכילים לפחות 50% פרי. 100 מ"ל מיץ מכיל 47 קלוריות.

וופלים ועוגיות ללא סוכר – מן

חברת "מן", יצרנית הופלים והעוגיות הישראלית הוותיקה, משיקה סדרת ופלים ועוגיות מובחרות מתוצרתה, ללא תוספת סוכר. הסדרה תכלול בשלב הראשון, 4 מוצרים: ופלים בטעם שוקולד ללא תוספת סוכר, ופלים בטעם וניל ללא תוספת סוכר, עוגיות גרנולה ללא תוספת סוכר ועוגיות קמח חיטה מלאה ללא תוספת סוכר. העוגיות ישווקו באריזת 200 גרם והופלים באריזת 180 גרם, בעיצוב נבדל ללא סוכר ועל פי הקו העיצובי החדש של "מן". כל המוצרים הינם פרווה, ממותקים בסוכרלוז המקורי מבית Splenda מארה"ב.

יעל דרור, דיאטנית קלינית ופיזיולוגית M.Sc: שמירה על תזונה נכונה ומאוזנת חשובה לכולנו כחלק בילתי נפרד מאורח חיים בריא. עבור חולי הסוכרת, המשימה עלולה להיות אף מסובכת יותר. חולי הסוכרת נאלצים להתמודד יום יום עם מצבים בהם עליהם להפחית מאד ואף להימנע ממזונות רבים בשל תכולת סוכר גבוהה. במיוחד ממזונות מתוקים שמעניקים סיפוק והנאה. עם זאת, כולנו יודעים שקשה מאד לוותר על הטעם המתוק מידי פעם. מה עושים? אחת הדרכים היא שילוב של מוצרי מזון ללא תוספת סוכר.

למשל, סדרת הוופלים החדשים של חברת מן בטעם וניל ושוקולד ללא תוספת סוכר והעוגיות ללא תוספת סוכר. מוצרי מזון חדשים אלו, ללא תוספת הסוכר, מאפשרים ליהנות מהטעם המוכר והאהוב אך עם פחות פחמימות וסוכרים פשוטים בהשוואה למוצר המקור. בנוסף לכך, כאשר משווים, יחידה אחת של וופל ללא תוספת סוכר בטעם שוקולד של חברת מן , ביחס למוצרים דומים בשוק, היא מכילה את כמות הקלוריות הנמוכה ביותר! כמו כן, תכולת הפחמימות הכללית וכמות הרב כוהלים ליחידה, גם הן הכי נמוכות בהשוואה למוצרים הקיימים בקטגוריה זו. כל זאת בלי לפגוע בטעם הנהדר. לכן, הוופלים והעוגיות החדשים, ללא תוספת סוכר, של חברת מן, הם דרך חדשה וטעימה לשילוב משהו מתוק בתפריט היומי, בידיעה שגם עבור חולי הסוכרת המוצר מתאים.

לדברי אבי פקר, מנהל השיווק והמכירות של חברת "מן": "ופלים ועוגיות מן הינו מותג מוביל ומוכר בישראל ובשוק היהודי בעולם, אשר במשך למעלה מ-60 שנה נכנס כמעט לכל משפחה בישראל. אנו רואים חשיבות גדולה להביא את הטעם הייחודי והאיכותי של מן גם לקהל הסוכרתי וגם לקהל הרחב שרוצה ליהנות ממוצרים טעימים ללא תוספת סוכר לבן. כמו במוצרינו הרגילים, לא התפשרנו על איכות חומרי הגלם וחומרי האריזה, תוך שמירה על מחיר סביר והוגן לצרכן.

מחיר: כ- 7.90 ₪ לאריזת ופלים שוקולד/וניל ללא תוספת סוכר (180 גרם), כ- 8.90 ₪ לאריזת עוגיות גרנולה/עוגיות קמח חיטה מלאה ללא תוספת סוכר (200 גרם) | ניתן להשיג ברשתות השיווק ברחבי הארץ

סדרת ופלים ועוגיות ללא סוכר מן

ממרח טחינה עם שוקולד – אחוה

חברת אחוה, היצרנית המובילה בישראל של מוצרי חלוה, טחינה ודברי מאפה,  משיקה מוצר מהפכני וחדשני מסוגו בתחום ממרחי השוקולד: ממרח טחינה עם שוקולד. ממרח השוקולד החדש מתוצרת אחוה הינו בעל הערכים התזונתיים הגבוהים ביותר שיש כיום. הממרח מכיל 42% טחינה משומשום מלא, 348 מ"ג סידן, 3 מ"ג ברזל, 8 גרם סיבים תזונתיים. ללא שומן מוקשה, ללא טרנס, ללא כולסטרול, דל נתרן, ללא משמרים, ללא צבעי מאכל וטבעוני. ממרח השוקולד החדש פותח בסיוע המדען הראשי וחברת "אחוה" אף הגישה בקשה לפטנט למוצר.

ממרח טחינה עם שוקולד אחוה

לדברי יעל דרור, דיאטנית קלינית ופיזיולוגית M.Sc, "למרוח משהו מתוק על פרוסה זו הנאה גדולה. הבעיה שלא תמיד ההנאה מהטעם באה בשילוב עם ערכים תזונתיים גבוהים. ממרח שוקולד הוא אחד מהעדפות הבולטות של ילדים ומבוגרים למריחה מתוקה על הפרוסה. מעכשיו אפשר לשלב בין הטעם המתוק, השוקולדי האהוב, בשילוב עם ערכים תזונתיים גבוהים. ממרח טחינה עם שוקולד של חברת אחוה מכיל טחינה משומשום מלא ומספק לגוף את המתוק האיכותי של השוקולד בשילוב עם יתרונות תזונתיים רבים: סיבים תזונתיים, דל בנתרן, עשיר בוויטמינים, מינרלים וחומצות שומן חיונית. אפשר עכשיו ליהנות מפרוסה מתוקה כחלק מהארוחה (או אפילו כקינוח), בלי רגשות מצפון. האמת, ממרח כל כך פשוט, בריא וטעים שכל המשפחה יכולה ליהנות ממנו".

מחיר: 11.90 – 12.90 ₪ לאריזת 400 גרם | כשר פרווה בהשגחת בד"ץ העדה החרדית ירושלים | להשיג ברשתות השיווק המובחרות.

סדרת מוצרי מוס כבד עוף – מעדני יחיעם

חברת "מעדני יחיעם", יצרנית הנקניקים והפסטרמות מקיבוץ יחיעם, משיקה לראשונה סדרת מוצרים חדשה "מוס כבד עוף" בסדרה שני מוצרים חדשים בסגנון ובטעם צרפתי: מוס כבד עוף קלאסי ומוס כבד עוף בתוספת פטריות. המוצרים יימכרו באריזות של 140 גרם, קופסאות עם מכסה בעיצוב יוקרתי, לשימוש חוזר ונוח במוצר.

סדרת מוצרי מוס כבד עוף מבוססת על ידע צרפתי ומיועדת למריחה על לחמים שונים וקרקרים, כבסיס לסנדוויץ' ולאירוח. המוצרים מכילים כ- 30% כבד עוף ואינם מכילים מונוסודיום גלוטומט וגלוטן. המוצרים מוגשים באריזות נוחות לשימוש ולאכסון במשקל של 140 גרם ולמעשה מאפשרות לצרכן, בפעם הראשונה בארץ, ליהנות ממוצרים שמאוד פופולאריים באירופה ועד היום לא היו בשוק הישראלי, לא באיכותם ולא בצורת אריזתם.

לדברי תמיר דגן, מנהל השיווק של מעדני יחיעם, החברה ממשיכה לשקוד על  פיתוח מוצרים חדשים. "בקרוב צפויה החברה להרחיב את סדרת המוצרים האיכותיים שלה בכיוון המגמה העדכנית "אוכלים יותר טוב".

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 15 ₪ לאריזת 140 גרם | להשיג ברשתות השיווק הגדולות ובחנויות השוק הפרטי.

 

מוס כבד עוף קלאסי מעדני יחיעם

מבצעים

קבלי מגרדת או סכין חיתוך לגבינות מתנה בטיב טעם

סכין לחיתוך גבינות בטיב טעם

רשת טיב טעם יוצאת במבצע משתלם לקראת חג השבועות, לחברי מועדון ומצטרפים חדשים, על כל הגבינות במעדנייה המיובאות ע"י חברת ישרקו. המבצע החל מה- 30.05.2016 ועד ה-13.06.2016.

בקנייה מעל 79 ₪ ממגוון הגבינות במעדנייה, קבלי – מגרדת או סכין חיתוך מהודר לגבינות מתנה!

בין הגבינות המיובאות המוצעות במעדנייה ניתן למצוא:

  • צרפת:  ברי, קממבר, רוקפור, קומטה, אפואס ועוד.
  • בריטניה: סטילטון לסוגיו, פייב קאונטיז, סייג' דארבי ועוד.
  • איטליה:  גורגונזולה, פקורינו לסוגיו, פרמזן וגראנה פדאנה, פונטינה ועוד.
  • ספרד:  איבריקו, מנצ'גו, קבראלס ועוד.
  • שוויץ:  אמנטלר, גרוייר, ראקלט ועוד.
  • עוד ניתן למצוא גבינות ממדינות כמו: הולנד, גרמניה, יוון, טורקיה ועוד.

 

 

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
אולי גם יעניין אותך?
Close
Back to top button
X