fbpx
צרכנות

חדשות הצרכנות – מאי 2017

LURPAK שמן זית

ממרח חמאת לורפק עם שמן זיתאתן בטח כבר יודעות שאני מאוהבת בחמאת LURPAK, ומי שלא – מוזמנת להציץ בפוסט הזה שכתבתי על סדנת LURPAK שעשיתי (ויש גם מתכונים שווים). לכן, מאוד שמחתי לגלות שיצא מוצר חדש והפעם עם שמן זית.

מוצרי LURPAK מיוצרים בדנמרק על ידי אחת מיצרניות החלב הגדולות בעולם -Arla. המותג LURPAK נחשב לחמאת פרימיום ונמכר ברחבי העולם כבר למעלה 115 שנים. תהליך הייצור של מוצרי LURPAK משלב שיטות מסורתיות עם טכנולוגיה חדשנית תוך הקפדה על חומרי גלם איכותיים וללא חומרים משמרים. שילוב של חמאה ושמן קנולה מעניק לממרח החמאה טעם ומרקם איכותי, קל למריחה, עשיר וארומטי. ל-LURPAK מגוון סוגים של ממרחי חמאה וחמאה ובהם: ללא מלח, במליחות קלה, ומופחת כולסטרול.

ועכשיו, השמן זית נכנס לחמאה: לממרח חמאת LURPAK שמן זית מוספים 15% שמן קנולה ו 15% שמן זית. כמו שאר מוצרי LURPAK, גם ממרח החמאה בתוספת שמן זית אינו מכיל צבעי מאכל, ללא חומרים משמרים וללא שמן דקלים.

החמאה הדנית הייתה מאז ומעולם מפורסמת בזכות האיכות והטעם המצוינים שלה. המותג LURPAK משווק בלמעלה מ-80 מדינות ברחבי העולם וכמו כן, הוא מותג מוביל בכמה מדינות בולטות. בהן: בריטניה, אוסטרליה, יוון, דנמרק ועוד. החמאות וממרחי החמאה של LURPAK פונים לחובבי הבישול  לאלה המעזים במטבח, מגוונים ומנסים דברים חדשים. החזון של LURPAK הוא להביא את הבשלנים ברחבי העולם ליצור אוכל איכותי המהווה חלק מרכזי באורח חייהם וניתן לעשות זאת בזכות תהליכי יצור מוקפדים ומתקדמים, שימוש בחומרי גלם איכותיים, ללא צבעי מאכל, ללא חומרים משמרים וללא שמן דקלים.

קיץ מושלם עם נייצ'ר ואלי

סדרת נייצ'ר ואלי
צילום: יח"צ

גילוי נאות: אני מתה על המותג הזה. באמת. כל פעם שאני רואה סדרה או טעם חדש שיוצא – אני חייבת לטעום. עכשיו אני מכורה לטעם חמאת בוטנים בסדרת הפרוטאין ולטעם של הקרמל מלוח בסדרת הצ'ואי. כל יום בוחרת אחד אחר לפינוק של 16:00 ליד הקפה 🙂

העונה החמה והכיפית בפתח ובין גיחה לים, לטיולים ולחופשות, אנחנו מחפשים אחר אותו חטיף טעים, מתוק וכמובן בעל מרכיבים איכותיים שיעניק לנו אנרגיה. מחקר שנעשה מצא כי רבים מחפשים חטיף מתוק ומפנק ובמקביל בעל יתרונות תזונתיים חיוביים.

נייצ'ר ואלי מציגים את סדרות חטיפי הדגנים אשר יעשירו לכם את הקיץ ויהפכו אותו לטעים ואנרגטי מתמיד. בימים בהם המודעות לאיכות חיים ולמזון בריא גבוהה כ"כ, גם בנייצר ואלי מקפידים לייצר מוצרים מרכיבים איכותיים בלבד. החטיפים עשויים משיבולת שועל מלאה, מכילים ויטמינים, סיבים תזונתיים ומגיעים במגוון טעמים ומרקמים עשירים הכוללים פירות, דגנים ,בוטנים ושקדים.

צ'ואי – עשוי משיבולת שועל מלאה, עשיר בסיבים תזונתיים, המגיע מבוטנים ושקדים שלמים ופחות 30% מכמות הסוכר*!  (*בהשוואה למוצר נייצ'ר ואלי צ'ואי, חטיף שיבולת שועל מלאה עם שוקולד מריר ובוטנים בציפוי קרם שקדים, שיוצר עד תאריך אוקטובר 2016) מכיל מינרלים ממקורות טבעיים וללא תוספת של חומרים משמרים וצבעי מאכל.

הטעמים החדשים של צ'ואי:

  • חטיף צ'ואי שוקולד מריר מעולה עם ציפוי בטעם שוקולד
  • חטיף צ'ואי בוטנים מפנק בציפוי עם חמאת בוטנים אמיתית

השילוב של טעמי המתוק והמלוח יוצרים טעם ייחודי, אהוב אשר מעניק חוויה עשירה וכיפית. נייצר ואלי מקפידים לבדוק באופן שוטף מול קהלי היעד מהם הטעמים האהודים ובהתאם מייצרים חטיפים בטעמים חדישים ומיוחדים.

פרוטאין (ללא גלוטן) – Nature Valley פרוטאין  מהווה כ- 20% מצריכת החלבון היומית המומלצת לאדם בוגר (עפ"י המלצות האיחוד האירופי). ולכן מהווה מקור נוסף לחלבון ואלטרנטיבה מצוינת לחובבי הספורט ושומרי אורח חיים בריא, בשל כמות החלבונים הגבוהה שהוא מכיל תוך שמירה על הטעם. הצריכה היומית המומלצת לחלבון: לאדם בריא עומדת על 0.8 גרם חלבון לק"ג נשים וגברים בגילאים הבוגרים (כ 50 גר' ליום).

מגמה נוספת המתחזקת לאחרונה ותופסת אף היא תאוצה רבה בארה"ב וגם בישראל – הביקוש ההולך וגובר למוצרים ללא גלוטן, כחלק מטרנד הבריאות וההימנעות מגלוטן.

חטיפי הפרוטאין משווקים בשני טעמים: בטעם בוטנים ושוקולד וקרמל מלוח.

קראנצ'י – חטיף שיבולת שועל בעל מרקם פריך. החטיף עשיר בדגנים מלאים, בעל מרכיבים איכותיים, טעם מצויין ומתאים לרגעים בהם הגוף זקוק לאנרגיה זמינה. החטיפים מכילים סיבים תזונתיים המעניקים תחושת שובע ואינם מכילים תוספת של חומרים משמרים או תוספת של צבעי מאכל.

מגיע בטעמי:

  • שיבולת שועל עם שבבי שוקולד מריר
  • שיבולת שועל מלאה עם קינמון
  • שיבולת שועל מלאה עם שבבי קוקוס
  • שיבולת שועל מלאהעם דבש
  • שיבולת שועל מלאה עם מייפל קנדי
  • שיבולת שועל מלאה עם שוקולד מריר
  • שיבולת שועל עם פקאן
  • שיבולת שועל עם חמאת בוטנים ושוקולד
  • בנוסף קיימת אריזת מגוון המכילה את שלושת הטעמים: מייפל, דבש ושוקולד מריר

פופקורן – בשורה אמיתית לשוחרי חטיפי הדגנים, המחפשים חטיף חלופי למתוק המאפשר גם לשמור על המשקל. חטיף ייחודי בעל מרקם קליל, אוורירי, נותן את הרגע המתוק והכיפי ב4 ליד הקפה. חטיף הפופקורן מכיל 92 קלוריות, מגיע בטעם בוטנים וגרעיני חמניות בציפוי קרם שקדים.
מחיר מומלץ לצרכן  – פופקורן קראנצ'י וצ'ואי- 19.90, פרוטאין 23.90 | להשיג בכל רשתות השיווק, חנויות המזון והמרכולים ברחבי הארץ

קריספי של אסם – ברוסקטות אפויות בשני טעמים: שמן זית ובזיליקום, שמן זית ואורגנו

לקראת חג השבועות אסם מרחיבה את סדרת קריספי ומשיקה ברוסקטה איטלקית בשני טעמים: ברוסקטה איטלקית עם שמן זית ובזיליקום, וברוסקטה איטלקית עם שמן זית ואורגנו.

המוצרים החדשים פותחו בהשראת המטבח האיטלקי ומציעים חווית טעם ייחודית. מדובר בפרוסות מאפה קלויות, מתובלות וקראנצ'יות, המשמשות לנשנוש או כתוספת טעימה לארוחה. הן מכילות רכיבים איכותיים כמו שמן זית, בזיליקום ואורגנו.

קריספי של אסם

הברוסקטות החדשות של קריספי מהוות גם פתרון נפלא לאירוח של משפחה וחברים בחג השבועות. בקלות תוכלו לשדרג את שולחן החג ולהציע לאורחים פרוסות מאפה קלויות בתוספת גבינות וסלטים. אנחנו אכלנו אותם לצד סלט ירקות (אני מרחתי עליהם גבינה לבנה ולבנה, והבעל מרח עליהם חומוס). למחרת אכלתי אותם כקרוטונים בתוך סלט ומתישהו הם חוסלו כשנשנו מול הטלוויזיה 🙂

דפנה ברנר, מנהלת פעילות המאפה באסם-נסטלה: "הצרכנים הישראלים מחפשים היום גיוון בעולם תחליפי הלחם והנשנוש. זיהינו את המטבח האיטלקי כמקור השראה לפתרונות מאפה טעימים המשלבים מרקמים ותיבולים האהובים על החך הישראלי. אנו שמחים להשיק חדשנות מוצרית אמיתית שאינה קיימת היום בשוק הישראלי ולהציע פתרונות חדשים ומרגשים".

הברוסקטות החדשות מצטרפות למגוון המוצרים הקיימים בסדרה: קריספי זיתים, קריספי פלפלים קלויים, קריספי כפרי, קריספי זרעים קלויים, וקריספי עגבניות-בזיליקום

השיג ברשתות השיווק ובחנויות הפרטיות | כשרות: רלב"ג

רשת חצי חינם משיקה מגוון רחב של גבינות חדשות לחג השבועות ואת כניסתו של מותג "הגבינות של נני" למעדניה

לכבוד חג השבועות רשת חצי חינם מגדילה את מגוון הגבינות ב-50 גבינות חדשות מיובאות ואיכותיות במעדניות וגבינות ארוזות במקררים בכל סניפיה.

ייבוא הגבינות הינו משלל ממדינות וניתן למצוא במבחר גבינות כמו ברס בלו של חברת BONGRAIN-SAVENSIA, גבינה כחולה רכה בעלת תפרחת לבנה ומתאימה למגש גבינות, לזניות ופסטות. גבינת קממבר של חברת ISIGNY STE MERE מחבל נורמנדי שבצרפת, גבינה רכה המיוצרת לפי שיטה מקורית ועתיקת יומין ומתאימה להקרמה מעל קישים ותפוחי אדמה בתנור.  100% גבינות עיזים למריחה "פירמידה"של חברת EURIAL, בטעם טבעי ובתוספת שום ועשבי תיבול, בעלת טעם עדין ותפאר כל כריך/טוסט ורטביי פסטה עשירים.

יתרה מכך, הצטרף למגוון המעדנייה של חצי חינם המותג גבינות גורמה מסביב לעולם "הגבינות של נני". המותג כולל 26 גבינות המיובאות מספרד, אנגליה, הולנד וקפריסין כגון: גאודה מקורית מהולנד, מתאימה למילוי מאפים והשבחת מרקים ורטבים, כריכים וטוסטים. מנצ'גומאזור לה מנצ'ה בספרד (100% גבינת כבשים), ובעלת תקן מקור מוגן PDO ומתאימה להקרמה של קישים ומרקים, מאפים או מוסקה. גבינתצ'דר (כתום, לבן וטריפל צ'דר) חצי קשה מחלב פרה, מתאימה לגירוד מעל סלטים טריים, מאפים וקישים על בסיס גבינות וכמובן בכריכים וטוסטים. כמו כן, מגוון גבינות 100% חלב עיזים המתאימות להקרמה, כתוספת לסלט מרענן, פרוסות גבינת עיזים על פיצה לוהטת בליווי יין אדום, ישדרגו את הארוחה (הגבינות מיובאות ע"י חברת סיימן).

מעדניית הגבינות של חצי חינם משמשת כאחת ממחלקות הדגל ברשת ומציעה לחג מגוון גבינות טריות במבצעים והנחות חסרי תקדים לדוגמה: גבינה צפתית וגבינה בולגרית תנובה רק ב- 1.90 ₪ ל -100 גרם (כ-50% הנחה), גבינת שמנת גד רק ב- 2.90 ₪ ל- 100 גרם, גבינת פטה עזים צוריאל רק ב- 5.40 ₪ ל- 100 גרם, גבינת פרמז'ן תנובה רק ב- 4.90 ₪ ל- 100 גרם, גבינת מוצרלה גד רק ב- 5.90 ₪.

אורית שלום בג סמנכ"לית השיווק של הרשת מציינת: "אנו מאמינים כי חשוב להיות קשובים לצרכים של לקוחותינו ולאחר ששמנו לב לכך שקיימת מגמה של גידול בביקוש למוצרים טריים על ידי קהל הלקוחות, בחרנו להעניק מגוון של מבצעים והנחות במעדניית הגבינות הטריות והאיכותיות שלנו וגם להרחיב את ההיצע הקיים."

FIBER ONE בטעם קרמל

פייבר וואן עוגה אישית בטעם קרמל מלוח
צילום: יח"צ

המודעות הרבה לבריאות בישראל וברחבי העולם נמצאת במגמת התחזקות חסרת תקדים. במחקר שנעשה נמצא כי ישראל ממוקמת במקום ה-9 מתוך 187 מדינות ברמת המודעות וההקפדה על תזונה בריאה. בתחומי המזון, כמו בכושר ובאופנה עולים מדי יום חידושים וטרנדים אשר אנו חשופים להם מכל מעבר.

גם בג'נרל מילס מודעים למגמה ומבינים שכיום לשמור על גזרה יכול להיות קל מבעבר ומלא בטעם עשיר ומתוק. לפני כשנה השיקו את FIBER ONE"", מותג עוגות אישיות רכות ב90 קלוריות בלבד, ללא חומרים משמרים, ללא צבעי מאכל, ללא ממתיקים מלאכותיים.

FIBER ONE מספק מענה לצורך בחטיף מתוק, מפנק טעים ומשביע מחד, ומאידך עם ערך קלוריות נמוך. ניתן להתפנק ב-FIBER ONE מדיי יום, גם בשעות הלילה, זאת מבלי לחוש רגשי אשמה ומבלי להתפשר על אורח חיים בריא.

ממחקר נילסן לשנת 2016, נמצא כי לקלוריות בחטיף/עוגה ישנה השפעה משמעותית בהחלטת הקנייה של הצרכנים. 42% מהאוכלוסייה יעדיפו לרכוש מוצר שעומד על פחות מ-100 קלוריות.

המוצר מועשר בסיבים תזונתיים (5.1 גר) הידועים כאחד ממרכיבי המזון החשובים והבריאים שקיימים. הסיבים התזונתיים חיוניים למניעת מחלות ולהפחתה או שמירה על משקל תקין כאשר הצריכה היומית התקינה למבוגרים הינה בין  25 ל- 30 גרם ליום.

לאחר שעוגות הבראוניז שוקולד והלימון קצרו הצלחה, מושק כעת טעם הקרמל. טרנד הקרמל המלוח נכנס בסערה לעולם הקולינריה בשנים האחרונות. מדובר בשילוב בין קרמל רגיל למלח ים. גם בארץ הטרנד הגיע לאחרונה למוצרי מזון שונים, ביניהם מאפים, גלידות, עוגות ועוגיות.

פיתוח ה-"FIBER ONE" הינו חלק ממטרת העל המנחה את ג'נרל מילס לכל אורך הדרך, לייצר חדשנות ובשורה אמיתית בכל השקת מוצר חדש, ולהציע לצרכנים מוצרים איכותיים יותר, בעלי ערכים תזונתיים חיוניים, תוך שמירה על טעם מצוין.  העלייה במודעות של הצרכנים לאורח חיים בריא ובכלל זה למודעות לרכיבים לא בריאים, אלרגיות ועוד, הובילה להגברת הדרישה של הצרכנים למידע מפורט ומעודכן על מוצרי המזון שהם צורכים. הצגת מידע זה משפיעה באופן ניכר על תפיסתו של הצרכן למוצר ולהחלטת הקנייה.

כמענה לצורך זה משיקה החברה בנוסף ל- FIBER ONE, שיטת סימון ערכים תזונתיים חדשה המקובלת באירופה, וידועה בשם Front of pack nutrition label (סימון בחזית האריזה). השיטה מאפשרת שקיפות מקסימאלית כלפי הצרכן, בכך שהיא מציגה את הערכים התזונתיים בחזית, כמו למשל: כמויות של אנרגיה (קלוריות), סך השומנים (גר'), חומצות שומן רווית (גר'), סוכרים (גר') ונתרן (מ"ג).

נמכר במארז המכיל 5 יחידות של עוגות אישיות, בכל רשתות השיווק ובחנויות הנוחות.

בסיס לפיצה ללא גלוטן של בר-אל

לקראת הילולת מאכלי הגבינות של חג הביכורים, מציעה מאפיית בר-אל המתמחה במוצרי בריאות ללא גלוטן, ליהנות מפיצה איטלקית עשירה בגבינות- ונטולת גלוטן. בסיס הפיצה הייחודי –ללא שומן טראנס וללא תוספת סוכר, מגיע במארז נוח- אפוי/קפוא, הכולל שלושה בסיסי פיצה אישיים מלבניים 14X20 ס"מ, רק לפזר גבינה ותוספות בנדיבות, להכניס לתנור- ובתיאבון ! ברוח החג- מומלץ במיוחד לבחור ב-Toppings על טהרת הגבינות והירק, כגון גבינת צאן ועלי תרד, או גבינת סנט-מור ובטטה אפויה.

למי שאוהבת ללוש ולחוש את הבצק בין ידיה, מציעה בר-אל את התערובת הרב-תכליתית, המאפשרת, בניגוד לנטולי גלוטן אחרים היוצרים בלילה נוזלית, ליצור בצק פיצה הניתן ללישה לפי הצורך והצורה המתבקשת.

עדות לתכונותיו המופלאות של בצק הפיצה נטול הגלוטן מספקת רשת "בית האוכל שבתאי פיצה ובירה", אשר בחרה בתערובת כבסיס לפיצות ייחודיות עבור לקוחותיה הנמנעים מגלוטן.

היכן משיגים ? המוצרים משווקים בבתי הטבע בפריסה ארצית, בחנויות הבריאות ובמספר רב של רשתות שיווק. (במחלקת ה"ללא גלוטן" ו/או בריאות, ברשתות כגון: יינות ביתן, רמי לוי, חצי חינם, מחסני השוק, יוחננוף ועוד).

מחיר מומלץ לצרכן- בסיס לפיצה: 17.5 ₪, תערובת רב תכליתית: 18.5 ₪ | המוצרים כשרים פרווה בהשגחת הרב לנדא |  www.BarelLife.co.il

שמני זית בטעמים לתיבול גבינות של Olea essence

חג שבועות עשיר במטעמים המבוססים על טהרת החלב והגבינות. Olea essence, מותג שמן הזית מבית הבד של הגולן, מציע שמני זית בטעמים שישדרגו את טעם הגבינה המוכר ויוסיפו לו טוויסט מעניין ובריא.

  • טבחא – שמן זית כתית מעולה המיוצר מזיתים ללא הגרעין בתהליך ייחודי. שמן זית זה מאופיין בטעם עדין ומתון. מתאים לבישול או למטבל בו השמן נדרש להיות מאד עדין.
  • כורסי – שמן זית כתית מעולה המיוצר מזיתים שחורים בשלים שנמסקו בסוף העונה. מאופיין בשילוב של טעם עדין ונוכחות ברורה (טעם חזק יותר משמן הזית טבחא).
  • בית ציידא – שמן זית כתית מעולה העשוי משילוב של מספר זני זית ירוקים הנמסקים בתחילת העונה. מאופיין בטעם חזק ודומיננטי. השמן נפלא לשילוב בכל מאכל בו שמן הזית הנו שחקן ראשי ליצירת החוויה הקולינרית.

מחיר: החל מ-35 ₪ | להשיג בחנויות olea essence  ובמרכזי המבקרים של בית הבד של הגולן ובאתר האינטרנט: http://www.oleaessence.com

שמני זית בטעמים לתיבול גבינות של Olea essence
צילום: אורן קאהרן

הפיקניק המושלם – סלסלאות, גבינות ותבלינים של חוות דרך התבלינים

גבינות הן החלק המרכזי ביותר בכל הקשור לצד הקולינרי בחג השבועות. "חוות דרך התבלינים" בבית לחם הגלילית מציעה גבינות בקר, עיזים וצאן ממחלבת משק יעקבס, לצד תבלינים שישדרגו את החוויה ובעיקר את הטעם. את כל אלה, נגיש בתוך סלסלאות בעבודת יד של מיטב הקולעים בישראל.

הגבינות ממשק יעקבס כוללות מגוון סוגים, בין היתר: גאודה מתובלת, קממבר אגוזים, איטילקו ביין, מנצ'גו עיזים, סנט מור, קשקבל, קצ'וטה ועוד. לצד הגבינות ניתן לרכוש תבלינים ייחודיים שמשלימים את טעם הגבינה ומשדרגים אותו בהתאם למנה המוגשת. התבלינים והתערובות הופכים את הגבינות המסורתיות לחגיגה צבעונית וטעימה להפליא. עוד ניתן להשיג בחווה, סלסלאות קש בעבודת יד באווירת "פסטיבל הקולעים" שיחול לאורך חג שבועות בחווה. עם כל אלה, ניתן לצאת לפיקניק המושלם- סלסלאות, גבינות טעימות ותבלינים שמוסיפים הרבה צבע וטעם.

מחיר: תבלינים החל מ-5 ₪ (100 גרם), גבינות החל מ-15 ₪ (100 גרם) וסלסלאות החל מ-30 ₪.

בחג שבועות יתקיים "פסטיבל הקולעים" ב"חוות דרך התבלינים" בבית לחם הגלילית ושם ניתן למצוא תערובות נוספות, מטעמי גבינות ושלל פעילויות לכל המשפחה. טל': 04-9533405, לאתר החברה: http://www.derech-hatavlinim.co.il

גבינות משק יעקבס ותבליני חוות דרך התבלינים בבית לחם הגלילי
צילום: הדס ניצן

סדרת "בייגלה ישראלי" של מאיר בייגל

חברת "מאיר בייגל" השיקה לקראת יום העצמאות סדרת בייגלה חדשה – סדרת "בייגלה ישראלי". חברת "מאיר בייגל השקיעה בפיתוח ייצור ושיווק סדרת "בייגלה ישראלי" כ- 3 מיליון ₪.

כושר הייצור של מפעל "מאיר בייגל" בסדרת הבייגל הישראלי – כ-40,000 שקיות ביום.

סדרת "בייגלה ישראלי" כוללת ארבעה מוצרים: "בייגלה ישראלי"- בטעם פלאפל אסלי, "בייגלה ישראלי" -בטעם זעתר ושומשום, "בייגלה ישראלי" -בטעם חריף מזרחי, "בייגלה ישראלי"- בטעם בצל על האש.

בייגלה ישראלי של מאיר בייגל
צילום: מורג ביטן

גלעד זילברברג מנכ"ל חברת "מאיר בייגל" : "הטעמים נבחרו עפ"י סקר שבוצע ע"י מכון "פאנלס" שקבע מהם טעמי האוכל הישראלי הכי אהובים ע"י ישראלים.

ההחלטה לייצר את סדרת "הבייגלה הישראלי" הינה חלק מהגאווה של מפעל בייגל בישראליות וההחלטה להביא בשורה גסטרונומית ישראלית בקטגוריה זו".

"הבייגלה הישראלי"  אפוי ולא מטוגן, מכיל סיבים תזונתיים, מיוצר ללא סיבי מאכל וללא חומרי טעם מלאכותיים וללא חומרים משמרים, משווק באריזות 300 גרם שכוללות כל אחת. 22 יחידות בייגלה ישראלי הינם בערך קלורי של 99 קלוריות בלבד.

מחיר אריזת "בייגלה ישראלי" כ-9.90 ₪ | אורך חיי מדף הינו 9 חודשים | כשרות בד"ץ העדה החרדית ירושלים | להשיג ברשתות השיווק בסטנדים מיוחדים שיכללו אלמנטים שמצדיעים למדינת ישראל ולישראליות עם צבעי כחול לבן ודגל מדינת ישראל.

נקניקיות בוטיק של מעדני מזרע במהדורה מוגבלת

מזרע פותחת את חודש אסיה בחגיגת טעמים משובחת במיוחד ומשיקה מהדורה מוגבלת של נקניקיות בוטיק מזרע DELI בטעמי הויסין  וקארי ירוק אשר יוצרו במיוחד לכבוד חגיגות חודש אסיה ברשת טיב טעם החל בחודש מאי.

נקניקיית הויסין עשויה מבשר לבן משובח בשילוב טעמי שום, חומץ ופלפלי צ'ילי כמיטב המסורת moo shu pork , עסיסיות ויושבות נפלא עטופות ברוטב הויסין עם ירקות מוקפצים בתוך פנקייק דקיק לצד יין לבן חצי יבש.

מחיר: 44.9 ₪ ליחידה בסניפי הרשת ובסיטי | משקל: 560 גרם (7 נקניקיות 80 גרם כל אחת)

נקניקיית קארי ירוק עשויה בשר פרגית משובח בנגיעות פיקנטיות של מחית קארי ירוקה, אחד מהטעמים הפופולריים במטבח האסייתי הלוקחים את החך למסע קולינרי במזרח הרחוק ובתאילנד, מנה מופלאה של 2 נקניקיות הנחות לצד קערת אורז לבן אליו נלווה רוטב קארי ירוק עם עירית וקשיו.

מחיר: 34.9 ₪ בסניפי הרשת ו35.9 ₪ ליחידה בסיטי | משקל: 560 גרם (7 נקניקיות של 80 גרם כל אחת)

המהדורה החדשה חוברת לסדרת נקניקיות הבוטיק של מזרע הנעשות מבשר מובחר בטחינה גסה בטעמים ומרקמים ייחודים ומפתיעים המאפשרים חוויה קולינרית עם נגיעה של חו"ל, בזכות שילוב בין חומרי הגלם מיוחדים ואיכותיים כגון: בשר לבן על מרקם גבינה כחולה, בשר עגל עם נגיעות פורטבלו ופורצ'ני ועוד … נוסף על כך, השינוי נותן טוויסט מרענן מטעמי  הנקניקיות הקלאסיות המוצעות בשוק.

להשיג בסניפי טיב טעם ובמעדניות נבחרות ברחבי הארץ

רוטב שמנת פסטו – יטבתה

רוטב שמנת פסטו של יטבתה
צילום: שלומי ארביב

יטבתה מרחיבה את סדרת רטביי השמנת ומשיקה טעם חדש של רוטב שמנת פסטו, המצטרף לרוטב שמנת עם 4 גבינות ורוטב שמנת עם פטריות ורוטב שמנת עגבניות.

לרטבים אלה מגוון רב של שימושים, כגון: רוטב לפסטה, רוטב מעל תפו"א, רוטב לתבשילי ירקות, דגים, להוספה לבלילת פשטידה או לזניה, או כל תוספת חמה אחרת.

הרטבים משווקים באריזות 250 מ"ל עם פקק, בדומה לאריזות שמנת יטבתה, ללא חומרים משמרים ומכילים 9% שומן בלבד. קרטונית רוטב שמנת יטבתה מספיקה כרוטב לחצי חבילת פסטה 500 גר'.

סדרת הרטבים נותנת מענה לשני צרכים עיקריים:

האחד, סדרת הרטבים חוסכת זמן בכך שמציעה פתרון מהיר וזמין במטבח: רק למזוג לחמם ולהגיש, והשני, סדרת הרטבים יכולה לשמש כרכיב איכותי המשדרג מגוון רחב של מתכונים.

בנוסף, לקראת החג, משיקה מחדש יטבתה את סדרת קינוחי השמנת, הכוללת שני קינוחים: קרם ברולה  ופלאן קרמל,  להכנה ביתית על בסיס שמנת מתוקה. כל שצריך לעשות הוא לחמם, למזוג לכוסות, לצנן ולהגיש. סדרת קינוחים מושקעים, לאירוח מושקע – אך בהכנה פשוטה ומהירה.

השקת שמנת לבישול 9%  בגודל מיוחד של חצי ליטר, משלבת נוחות שימוש עם חסכון במחיר. מדובר באריזה גדולה, עם הפקק לשימוש חוזר, במחיר אטרקטיבי במיוחד.

כשרות: מהדרין | להשיג בכל נקודות המכירה

מילקי שוקולד צ'ילי של שטראוס

מילקי ממשיך להוביל את החדשנות בעולם המעדנים ולהפתיע בטעם חדש:

מילקי בטעם שוקולד צ'ילי. המילקי החדש, משלב בין מתיקות השוקולד, חריפות הצ'ילי וקצפת המילקי. עולם שלם של טעמים בגביע אחד.

הצרכן הישראלי מחפש בקטגוריית המעדנים, אחר ריגוש ופינוק כאחד. המילקי החדש, בעל שכבת פודינג שוקולד מפנקת המשלבת את עיקצוץ הצ'ילי המפתיע, מגיע בתוך הגביע החדש והמפנק של מילקי, המשלים את חוויית האכילה הדומה לאכילת קינוח.

להשיג בכל נקודות המכירה

מילקי בטעם שוקולד וצ'ילי
צילום: שלומי ארביב

סדרת גבינות ולחמים מיוחדים לשבועות מבית שופרסל

מנכ"ל שופרסל, איציק אברכהן מסר כי: "המותג הפרטי שופרסל זוכה לאמון הלקוחות שבוחרים בו על פני המוצרים הממותגים. השנה אנחנו לוקחים תפקיד של מוביל חדשנות בקטגוריות. השקענו מאמצים גדולים במיוחד, להביא מוצרים חדשים מהארץ ומהעולם ולהעשיר את שולחן החג של לקוחות שופרסל.  כמו תמיד אנחנו מקפידים על איכות המוצרים ושמים דגש על מרכיבים ביתיים, טריים ואיכותיים."

המותג הפרטי שופרסל הוא המותג הפרטי המוביל בישראל ותרם בשנים האחרונות להורדת יוקר המחייה בקטגוריות רבות ובראשן: מוצרי חלב טרי מהרי הגולן, גבינות צהובות מאירופה, בשר טרי אנגוס מארגנטינה, מזון תינוקות מתוצרת פריגו ארה"ב ועוד אלפי מוצרים נוספים.

גבינות שופרסל
צילום: יח"צ שופרסל

אורי קילשטיין סמנכ"ל הסחר והשיווק בשופרסל אומר, "הצבנו לעצמנו מטרה להביא מוצרים חדשניים בכל קטגוריות האירוח של חג השבועות. צוותים מקצועיים יצאו לבירות אירופה והביאו חדשנות פורצת דרך שיוצרת מובילות. אנחנו מזמינים את עם ישראל להצטרף ללקוחות שופרסל ולטעום מהמגוון הבלעדי שלנו!"

בחודשים האחרונים שופרסל עשתה מאמץ חובק עולם על מנת להביא את מיטב התוצרת החדשנית ביותר, מהארצות שמייצרות אותם הכי טוב בעולם!

סדרת הגבינות המיוחדות שלנו מיוצרות במחלבה הולנדית מובילה המציעה לראשונה בישראל מגוון של 14 גבינות גאודה הולנדיות בטעמים מיוחדים, לצד גבינות בוטיק ספרדיות מנצ'גו וקסטלינו.

כך תוכלו לקשט ולהעשיר את שולחן החג שלכם!

  • סדרת הפוקאצ'ות המיוחדות שלנו מיוצרות במאפייה איטלקית מסורתית המשיקה לראשונה בישראל מגוון של ארבע פוקצ'ות עם תוספות ייחודיות שמביאות ריחות וטעמים מהמטבח האיטלקי לכל בית בישראל.
  • סדרת הלחמים המיוחדים שלנו מביאה לראשונה לחמי מחמצת ולחמים מסדרת האופה שנאפים במקום כך שתוכלו ליהנות מאיכות של לחמי בוטיק טריים במחירי מותג פרטי שופרסל.
    אנחנו ממליצים להגיש יחד עם חמאה הולנדית עם מלח ים אטלנטי או עם ממרח פסטו איטלקי מסדרת ממרחי הגורמה שלנו.
  • משלוח מיוחד של פילה סלמון נורווגי מגיע בטיסה ישירה לסניפי שופרסל כדי שכל לקוחות שופרסל יוכלו להנות מדג טרי ואיכותי.
  • לקינוח, סדרת הקינוחים האיטלקיים שלנו מביאה לראשונה טירמיסו, טרטופו שוקולד ופרופיטרולים, ישירות מאיטליה לשולחן חג השבועות.

מוצרים נוספים שמושקים לחג שבועות:

  • רביולי פרימיום עם 60% במילוי פטריות וכמהין, גבינות עזים ובצל מטוגן, גבינות ופסטו. את הרביולי מומלץ להגיש עם רטבי פסטה טריים בטעמים שמנת פטריות, שמנת עגבניות (רוזה) ושמנת גבינות.
  • לקטים טריים למרק ולהקפצה על טהרת ירקות טריים מחקלאות ישראלית חתוכים שטופים ומוכנים לבישול. לקט למרק כתום, לקט למרק ירקות, לקט בורגונדי ולקט אסייתי וגולת הכותרת בצל קצוץ שחוסך את הדמעות.

להשיג בכל סניפי שופרסל ושופרסל אונליין

טעמים חדשים בסדרת גבינת סימפוניה SEEDS של שטראוס

סימפוניה שטראוס SEEDS
צילום: שלומי ארביב

מותג "סימפוניה" ממשיך להפתיע ולהשיק סדרות טעמים ייחודים בשיתוף פעולה עם השף, יניב גור אריה. המוצרים החדשים מפגישים את עולם הגבינות עם הקימל, הקצח והפרג, הבאים מעולמות אפיית הלחם הטרי וממשים את החיבור הכ"כ טבעי שבין הגבינה לכריך.

'סימפוניה' מקבוצת 'שטראוס' משיקה שני טעמים חדשה בשיתוף פעולה ייחודי עם השף הירושלמי, יניב גור אריה. הטעמים החדשים, פורצים את הטעמים המסורתיים בעולם הגבינות, מכניסה עניין לקטגוריה ומשלבת מתבליני ותוספות המוכרים מעולם הלחם הכפרי.

הפריצה של עולם הקולינריה למדף, מגיעה דרך תוכניות הבישול על המרקע והפגישה עם טעמים מיוחדים, מסקרנים ושונים הנכנסים למטבח. הצרכן הישראלי מחפש שכל פעם יפתיעו אותו מחדש וקיים צורך לגוון ולחדש במוצרים עשירים בטעמים וקולינריים בעלי טוויסט שיעניין את החך.

הגבינות החדשות במרקם שמנת 5% שומן, נולדה בהמשך לסדרות  הקולינריה המתחלפות בסימפוניה ביניהן – "סדרת השוק", "הסדרה החריפה", "סדרת טעמי עולם" ו"הסדרה הגלילית" שזכו לאהדה רבה.

להשיג ברשתות השיווק ברחבי הארץ

ויסוצקי ירוק מנטה מלפפון

ויסוצקי תה ירוק בטעם מנטה מלפפון
צילום: טופטאצ

ויסוצקי ממשיכה לחדש בקטגוריית התה הירוק, להפתיע בטעמים חדשים ולהזמין אנשים להחליף קפה אחד ביום בויסוצקי ירוק גם בקיץ. והפעם טעם מפתיע במיוחד–ויסוצקי ירוק מנטה מלפפון. רעננות המלפפון וניחוח המנטה המשכר, יוצרים שילוב טעמים ייחודי וקייצי.

השנה ויסוצקי מתחברת לטרנד הקיים בעולם המסעדנות והמשקאות האלכוהוליים ומוסיפה עניין לטעמי הקיץ המרעננים. ויסוצקי משיקה טעם חדש ומרענן ירוק מנטה מלפפון. טעם המלפפון זכה כטעם השנה של שנת  2017 מטעם ענק המזון השוויצרי  Firmenich.

קטגוריית התה הירוק גדלה גם בקיץ, אנשים שמחליפים כוס קפה אחת ביום בויסוצקי ירוק לא מוותרים על ההרגל גם בקיץ. למרות שחם, אנשים רבים מקפידים על שתיית תה ירוק במקומות ממוזגים או כמשקה קר. התה הירוק הפך להיות משקה ה- well being המועדף הן על שוחרי הבריאות, הן על סלבריטאים והן על ידי כלל הצרכנים.

על סדרת "ויסוצקי ירוק": סדרת "ויסוצקי ירוק" פותחה והותאמה במיוחד לטעמם של הצרכנים הישראלים, המעדיפים תה ירוק בטעם מעודן ולא מריר. הטעם המעודן של התה הירוק מושג על ידי שימוש בעלי תה ירוק סיני מזן עדין במיוחד, ושילובם עם פירות וצמחים כגון לימונית ולואיזה המעשירים את המשקה בטעם וארומה ייחודיים.

סדרת "ויסוצקי ירוק" מבוססת על שימוש ברכיבים טבעיים בלבד, ומשווקת באריזות המכילות 25 תיונים באריזה, כאשר כל תיון ארוז במעטפה אטומה, לשמירת הארומה , הטעם והטריות של התיון. הסדרה כוללת 27 טעמים. ניתן למצוא את הסדרה ברשתות השיווק השונות בטווח מחירים שבין 14.90-27.70 (המחיר הסופי  נקבע ע"י הקמעונאי)

על תה ירוק ורכיב ה-EGCG: התה הירוק עשוי מעלי תה שגדלים בסין הרחוקה  ועוברים ייבוש עדין. הייבוש העדין שומר על הסגולות הייחודיות של התה הירוק.

בשנים האחרונות נעשו מחקרים מדעיים רבים בעולם, כדי להבין את סודו של התה הירוק בכלל ושל רכיב ה- EGCG בפרט. המחקרים גילו שסודו של התה הירוק הוא ברכיב ה- EGCG – נוגד חמצון ייחודי, שקיים במינון גבוה רק בתה הירוק.

להשיג בכל רשתות השיווק

מוצרי התיבול של דורות באריזה חדשה וסופר נוחה

חברת דורות, יצרנית מוצרי השום והתיבול מקיבוץ דורות, משיקה את מוצרי השום והתיבול מתוצרתה באריזות נוחות חדשות ובעיצוב חדש. שום כתוש, בצל קצוץ ומטוגן, כוסברה, פטרוזיליה, בזיליקום, ג'ינג'ר ומגוון רטבים בהם שום ודבש, עגבניות בזיליקום, פסטו, סצ'ואן ועוד, מוגשים במארזי נוחות להקפאה, מחולקים ליחידות בכמויות מדודות המאפשרות שימוש לפי טעם רצוי. מוצרי "דורות" משווקים במתכונים משופרים, בחיזוק הרכיבים הטבעיים, כתושים וקצוצים, ישדרגו כל תבשיל ומאכל באופן פשוט, נוח וקל.

מגשיות התיבול המחודשות של דורות מהווים מהפיכה בתחום צריכת תבלינים ועשבי תיבול. לדברי איילת שעבני, מנהלת השיווק של דורות, החברה ערכה מחקר מקיף במשך שנה במסגרת שיפור המוצרים. "הכיתוש והקציצה הפכו גדולים יותר להדגשה יותר גדולה של הטעמים והארומה, הגדלנו את הכמות בכל יחידה והחלפנו את הרדיד והמכסה לכזה השומר היטב על הטבליות ולנוחות שימוש מקסימלית. אנו בטוחים שכל מי שעושה שימוש במוצרי התיבול שלנו חווה הכנת אוכל באופן חדש, כזה המעודד אותו לשלב תיבול טרי במזון באופן פשוט וקל".

מחיר מומלץ לצרכן: 8 – 12 שקלים לאריזות 80 גרם | כשר בהשגחת הרבנות שדות נגב וכשרות למהדרין הרב אפרתי | להשיג ברשתות השיווק המובחרות

מוצרי התיבול של דורות

"אחוה" משיקה מארזי חטיפי מיני חלוה בטעמים באריזה מהודרת

מיני חלווה של אחווה
צילום: יעל האן

חברת אחוה, היצרנית המובילה בישראל של מוצרי חלווה, טחינה ודברי מאפה, משיקה מארזים חדשים למוצרי החלוה מתוצרתה: מארז חטיפי מיני חלוה בטעמים ומארז חטיפי מיני חלוה ללא סוכר. מארז חטיפי מיני חלוה כולל 18 חטיפים בטעמים בהם 6 יחידות בטעם וניל, 6 יחידות עם פולי קקאו, 6 יחידות עם פיסטוקים. מארז חטיפי מיני חלוה ללא סוכר כולל 15 חטיפים עם 49 קלוריות בלבד ליחידה. המארזים החדשים הנם קופסא שקופה ומהודרת, כשכל חטיף מכיל כ- 50% טחינה גולמית, הידועה ביתרונות הבריאותיים ובכמות הוויטמינים, המינרלים, הסידן והברזל שהיא מכילה וארוז באריזה אישית שומרת.

החלוה נחשבת כממתק הבריא ביותר וכמוצר הבריאות המתוק ביותר. היא ידועה בטעמה הערב לחיך וביתרונות האיכותיים והבריאותיים. חטיפי החלוה ללא סוכר, מסייעים לשמירה על תזונה מאוזנת ומאפשרים צריכה של מתוק במנות אישיות. החלוה מצטיינת בטעם עשיר ומרענן ובעלת מרקם אחיד המאפשר הנאה צרופה מהטעם הייחודי של החטיף.

חברת "אחוה", יצרנית הטחינה, חלוה ודברי מאפה, ממשיכה לשמור על מקומה בראש מותגי הטחינה והחלוה הנמכרים ביותר בישראל לשנת 2016. על פי דו"ח סטורנקסט לחודש פברואר 2017, מחזיקה "אחוה" בנתח שוק כספי של מעל ל- 54% בקטגוריית חלוה ארוזה. לאחרונה זכתה סדרת ממרחי הטחינה המתוקים של אחוה בפרס מוצר השנה לשנת 2017.

מחיר מומלץ לצרכן: 10 שקלים | כשר פרווה בהשגחת בד"ץ העדה החרדית ירושלים | להשיג ברשתות השיווק והחנויות המובחרות

קולקציית מתוקים ומלוחים מיוחדים לכבוד שבועות ברולדין

רולדין רשת קונדיטוריות ובתי קפה, יוצאת בקולקציה לבנה וחגיגית לשבועות עם מאפים מתוקים, מלוחים, עוגות גבינה קלאסיות ועוגות חגיגיות ביניהן: פבלובה צ'יז קייק, ונילה פרומבואז, Gelee Caribian ועוד. בנוסף, משיקה רולדין קולקציית פוקצ'ות, קישים ולחמי מחמצת בעבודת יד וללא חומרים משמרים.

קולקציית עוגות הגבינה של רולדין כוללת עוגות חגיגיות בשילובים מפתיעים ומקוריים:

  • טארט מסקרפונה פירות יער – סבלה ברטון, גבינת שמנת אפויה ,קרמו פטל ,שונטי מסקרפונה שוקולד לבן ומרנג צרפתי קוטר 18. מחיר 110 ₪ – חדש
  • גבינה גבוהה – גבינה אפויה קלאסית על תחתית סבלה שקדים בטעם בייתי-קוטר 18, מחיר  89 ₪
  • פבלובה צ'יז קייק – ביסקוויט פיננסייר,מרנג שקדים קלויים, מרמלדת תות ,מוס פטיסייר גבינה קוטר 18. מחיר 139 ₪ – חדש
  • טירמיסו – קרם גבינת מסקרפונה,עוגיות בישקוטי איטלקיות באספרסו על תחתית ביסקוויט שוקולד וקרמו קפה – מחיר 59.90 ₪ לפס – חדש
  • גבינה ללא תוספת סוכר –גבינה אפויה על בצק פריך קרם שמנת ושטרוייזל שקדים, ללא תוספת סוכר מחיר 59.90 ₪ לפס
  • Peach Royal –סבלה ברטון ,אפרסקים מקורמלים,גבינה אפויה שוקולד לבן ,קרם פטיסייר וקרמבל שקדים מחיר 59.90 ₪ לפס – חדש
  • ונילה פרומבואז – סבלה ברטון,גבינה אפויה ,קרם פטיסייר שמנת ,גלסאז' פטל ושונטי שוקולד לבן – 59.90 ₪ לפס – חדש
  • Sable duchesse – גבינה פטל אפויה ,פיננסייר שקדים, קרם פטיסייר גבינה וסבלה ביאנקו שקדים- 75 ₪
  • מוס גבינה פירורים – קרם גבינה ביתי,על בצק פריך חמאה ושטרויזל שקדים- מחיר 59.9 ₪ לפס
  • פתי בר שוקולד – ביסקוויט שוקולד, שכבות פתי בר שוקולד בסירופ קפה,מוס פטיסייר גבינה,קרמו ג'נדוייה ושברי שוקולד חלב-  מחיר 59.90 לפס – חדש
  • Gelee Caribian – סבלה ברטון ,גבינת שמנת אפויה, אננס מקורמל וג'לי אננס- 59.90 ₪  לפס – חדש
  • שיש שוקולד – בראוניז שוקולד ,גבינת שמנת אפויה בשילוב גנאש שוקולד בלגי. מחיר 59.90 ₪ – חדש
  • גבינה צימוקים – סבלה שקדים, גבינה בייתית אפויה, צימוקים בקוואנטרו ושטרוייזל חמאה. מחיר 55 ₪ – חדש

שמרים

  • שטרודל גבינה ואוכמניות – בצק שמרים חמאה במילוי גבינה ואוכמניות.  מחיר 42 ₪
  • בריוש Apricot –  בריוש עלים צרפתי במילוי גבינה ומשמש. מחיר 42 ₪ – חדש
  • בריוש ריקוטה – בריוש חמאה צרפתי במילוי גבינת ריקוטה פרסקה. מחיר 42 ₪

מגוון מאפים מלוחים (69 ₪ לקילו)

  • תרד ריקוטה- בצק קשקבל,תרד,גבינת ריקוטה,בולגרית וקשקבל
  • קשקבל- בצק קשקבל במילוי גבינות
  • פטריות בשמל- בצק עלים חמאה,קרם בשמל,פטריות צלויות ובצל
  • גבינה מלוחה ביתית- בצק עלים חמאה, ריקוטה,גבינת שמנת וגבינה בולגרית

קישים (65 ₪ ליחידה)

  • בצק פריך מלוח בשילוב ירקות צלויים ומלית רויאל עשירה במגוון טעמים
  • בצלים צרפתי- ריבת בצל וגבינת עיזים בשילוב מגוון בצלים צלויים – חדש
  • גרטן תפוחי אדמה ופטריות-תפוחי אדמה,בצל ופטריות צלויות בשמן זית
  • מקסיקני-פלפל אדום, צל סגול, תירס, שעועית צ'ילי ,פרוסות חלפיניו ,כוסברה וגבינת צ'דר – חדש
  • איטלקי-טפנד ארטישוק ופלפלים קלויים,קישואים,עגבניות תמר צלויית בבלסמי,בצל סגול, בזיליקום וגבינת מוצרלה – חדש
  • בטטה-בטטה צלויה בשמן זית ואגוזי מלך
  • זוקיני תרד –זוקיני, אגוזי מלך ,תרד וגבינת קשקבל

מאפים ולחמים

  • פלוטים – מקלות לחם שיפון צרפתי על בסיס מחמצת בשילוב גבינות טל העמק, צ'דר ,פיקורינו וזיתים. מחיר 10 ₪ ליח'
  • פוקצ'ות איטלקיות – פוקצ'ות איטלקיות בשילוב ירקות צלויים וגבינות. מחיר 19.9 ₪
  • פוקצ'ת גרטן – גרטן תפוחי אדמה ובטטה,בצל סגול ברוטב בשמל ומוצרלה פרסקה. מחיר 28 ₪
  • פוקצ'ת סלסת ורדה – פרוסות קישואים, בצל ירוק על טפנד תרד ,צלפים וגבינת מוצרלה. מחיר 28 ₪
  • פוגאס זיתים ועגבניות מיובשות – בצק פוגאס קלאסי בתוספת זיתי קלמטה ועגבניות לחות. מחיר 20 ₪
  • מגוון לחמים – מבחר לחמי מחמצת: אגוזים וצימוקים, כוסמין, זיתים. מחיר החל מ 19.90 ₪
  • קרקרים מלוחים – מגוון קרקרים: ספייסי צ'דר, פיקורינו שומשום   – מחיר 29 ₪

ניתן להשיג בכל סניפי הרשת | אתר הבית www.roladin.co.il

סדרת זעתר בטעמים של חוות דרך התבלינים

סדרת הזעתר של חוות דרך התבלינים
צילום: הדס ניצן

תבלין הזעתר הפך בשנים האחרונות להיות פופולארי יותר ויותר וכעת הגיע הזמן לשדרג את הזעתר המסורתי. "חוות דרך התבלינים" בבית לחם הגלילית מציגה סדרת זעתר בטעמים: זעתר סורי, זעתר דרוזי, זעתר תימני, זעתר לבנוני, זעתר בייגלה, זעתר יזרעאלי וזעתר שום.

הסדרה החדשה מורכבת מהתבלין המוכר, רק בכמה וריאציות לפי בחירה, כך שכל אחת מותאמת לשימוש אחר. הזעתר הדרוזי לדוגמא אינו מכיל שמן זית, הזעתר לבייגלה הוא בתוספת מלח, הזעתר הסורי בתוספת חומוס, הזעתר התימני בתוספת תערובת סחוג יבש חריף וזעתר השום הוא בתוספת שום יבש. תערובות הזעתר מכילות שומשום חום הידוע כבעל ערך תזונתי גבוה, סידן, מינרלים וויטמינים. הזעתר (אזוב) מסייע למערכת העיכול, לזיכרון וריכוז. הסומק בתערובות הוא תבלים המעודד ספיגה ועיכול. סדרת הזעתר החדשה טעימה ומשדרגת את הארוחה, ובמקביל בריאה מאוד ומועילה לחיזוק הגוף.

את תערובות הזעתר מומלץ להוסיף למאפים, גבינות, סלטים, לחמים ועוד.

מחיר: 11 ₪ (100 גרם) | להשיג ב"חוות דרך התבלינים" בבית לחם הגלילית, בטל' 04-9533405 ובאתר: http://www.derech-hatavlinim.co.il

תרסיסי שמן עם תמצית תבלין של שופרסל

תרסיס 100% שמן ללא גז שופרסל
צילום: דני לרנר

שופרסל ממשיכה להוביל את הורדת יוקר המחייה ומציגה תרסיס שמן איכותי בפחות כסף!  תרסיסי השמן שכולנו מכירים שנמכרו עד היום בשוק הינם תרסיסי שמן מעורבים בכימיקלים ובגז. כשאנו מתיזים את השמן אנו מקבלים 75% שמן בלבד ו- 25% כימיקלים דליקים.

התרסיס החדשני של שופרסל מבוסס על פטנט ייחודי המאפשר לצרכן לקבל 100% שמן ללא כימיקלים וגז, בעת הלחיצה על המתז, השמן האיכותי יוצא ע"י לחץ אוויר דחוס הנמצא בין הפחית לשקית המכילה את השמן.

שיטה ייחודית זו מקנה לצרכנים מגוון יתרונות:

  • 100% שמן איכותי ללא כימיקלים וגז
  • מוצר בטיחותי יותר שאינו מתלקח ומתאים לבישול וצלייה
  • מוצר ירוק יותר ללא גז שפוגע באיכות הסביבה
  • תמורה גבוה יותר לכסף (100% שמן לעומת 75% שמן במוצרים הקיימים)

סדרת תרסיסי השמן של שופרסל כוללת:

  • תרסיס 100% שמן זית כתית.
  • תרסיס שמן קנולה מזוכך מועשר ברוזמרין השומר על איכות השמן.
  • תרסיס שמן קנולה מזוכך בטעם חמאה

מיועד לשימוש בטיגון ואפייה וכן לתיבול סלטים בשמן זית.

המוצרים כשרים בהשגחת וועד הכשרות OK ובאישור הרבנות הראשית לישראל. המוצרים פרווה כשרים לפסח וכל ימות השנה. המוצרים ימכרו בשופרסל דיל במחיר של 14.90 ₪ לעומת 19.20 ₪ של המותג המוביל PAM.

בנוסף, משיקה שופרסל בסדרת שופרסל פרמיום, סדרת תרסיסי שמן עם תמצית תבלין בארבעה טעמים: תמצית תבלין פטריית כמהין, תמצית תבלין שן שום, תמצית תבלין צ'ילי טרי ותמצית תבלין עלי בזיליקום טריים . התרסיס הינו מוצר חדשני המשמר את הטעם האותנטי של התבלין. הסדרה החדשה  מביאה טעם משובח, איכות וערכים תזונתיים ברמה הגבוהה ביותר ומשדרגת כל מאכל. המוצר יימכר בסניפי שופרסל ב- 9.90 ₪ ליחידה.

סדרת תרסיסי שמן עם תמצית תבלין שופרסל
צילום: דני לרנר

 

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X