fbpx
צרכנות

חדשות הצרכנות – חדש וטעים !

מדי מספר שבועות נביא לכן סריקה של כל המוצרים החדשים שיצאו למדפים. בחלקן התנסנו ונוכל לספר איך היה, ובאלו שלא – נשמח לשמוע מכן מה דעתכן והאם המוצרים באמת שווים.

והפעם נדבר על עוגיות, טחינה, סלטים ועוד הרבה דברים טובים ובעיקר טעימים.
אבל אין כמו לפתוח כתבה עם כמה עובדות מעניינות והפעם על עוגיות: עפ"י נתוני נילסן לשנת 2014, שוק העוגיות הבסיסיות המקומי בישראל עומד על 12.4 מיליון ₪ בשנה. עפ"י הדו"ח, ופלים ועוגיות "מן" הינו מותג הופלים והעוגיות השני בגודלו בישראל! בקרב הקהל החרדי, ופלים ועוגיות "מן" הינו המותג הראשון והמוביל! בשוק העוגיות הביתיות מחזיקה "מן" בנתח שוק שבין 12 ל- 14 אחוזים בדירוג הכמותי והכספי, מקום שני אחרי חברת "שקד" המחזיקה בכ- 20% בממוצע, כשמתחתן חברות אסם, אחוה, אנג'ל, ברמן ואחרים.

סדרת עוגיות נטולות הגלוטן של המותג הספרדי Gullon

אתחיל ואציין שאני לא אוכלת מוצרים ללא גלוטן. נראה לי שהיו פעמים בודדות שקניתי מוצר בידיעה שהוא ללא גלוטן. לא בגלל שאני לא אוהבת או לא חושבת שיש דברים טעימים נטולי גלוטן, אלא בעיקר כי מי שצריך לקנות את המוצרים האלה בארץ משלם הרבה מאוד כסף, לצערי.

את המותג הספרדי Gullon, המייצר עוגיות ללא גלוטן וללא סוכר הכרתי בעיקר בגלל האריזה. לפני כחודש קיבלתי עוגיות סנדוויץ יוגורט ללא סוכר וללא גלוטן לטעום ובמילה אחת – שווה ! הן היו מעולות. לא היה להן טעם לוואי כלשהו בגלל שהן היו ללא גלוטן וללא תוספת סוכר. הן היו פריכות. טעם היוגורט היה עדין ולא חמצמץ כפי שציפיתי שיהיה, ומה שהכי אהבתי זה שהעוגיות מגיעות באריזות בודדות ובכל אריזה 2 עוגיות. ככה שזה גם נחמד שהם כבר מראש מזכירים לי את הדיאטה ומגבילים אותי ב-2 עוגיות 🙂

"טסה- הבית של הממתקים", מחזקת בישראל את נוכחותו של המותג הספרדי 'גולון' – Gullon  המתמחה בייצור עוגיות פריכות, ביסקוויטים ואפיפיות בסדרת המוצרים נטולי הגלוטן ובסדרת המוצרים המוצעים ללא תוספת סוכר. גולון הספרדית קיימת כבר משנת 1892 והיא אחת היצרניות המובילות באירופה בתחום עוגיות הבריאות, כאשר היא מייצרת למעלה מ-200 סוגים שונים של דברי מאפה, חלקם נטולי גלוטן, ללא תוספת סוכר, נטולי בוטנים, חלב וביצים. ומשווקת את מוצריה בלמעלה מיותר מ- 100 מדינות בשווקים מובילים בעולם. אל קטגורית העוגיות והביסקווטים נטולי הגלוטן מצטרפים:

  • עוגיות מיני צ'יפס כהות עם שבבי שוקולד מריר ללא ביצים וללא אגוזים (200 גרם 17 ₪)
  • עוגיות פריכות עם ארומת וניל על בסיס קמח אורז ותירס ללא ביצים אגוזים וחלב (200 גרם 17 ₪ )
  • עוגיות שוקולד צ'יפס בהירות עם שבבי שוקולד ללא תוספת סוכר. (130 גרם 11 ₪)
  • ביסקוויטים בהירים (400 גרם 20 ₪)

אל קטגוריית העוגיות והמאפים ללא תוספת הסוכר מצטרפים:

  • וופלים ממולאים בקרם בטעם שוקולד (210 גרם 15 ₪)
  • ביסקוויטים עגולים בהירים ופריכים (400 גרם 20 ₪)

את מוצרי "טסה- הבית של הממתקים", ניתן להשיג בסניפי המותג (חולון, אשדוד ורעננה) ברשתות המזון והשיווק ובחנויות הממתקים ברחבי הארץ. בהשגחת המשולש K ובאישור הרבנות הראשית לישראל.

עוגיות מן יוצאות במיתוג חדש

נפתח עם עוגיות מן. כן כן, אותה חברה שכבר שנים מייצרת את הוופלים האהובים והנוסטלגים, מייצרת עוגיות (שלטעמי) הרבה יותר טעימות ממה שחושבים. מן חוגגת 60 שנה להיווסדה ואין כמו מיתוג מחדש שירענן את פני החברה אחרי כ"כ הרבה שנים. בין מוצרי העוגיות שיושקו בעיצוב החדש ניתן למצוא את הטעמים הנוסטלגיים בהם עוגיות בטעם שוקולד (הטעם האהוב עלי מאז ומעולם 🙂 ), בטעם לימון, בטעם חמאה, שמנת ועוד, לצד עוגיות הסדרה הירוקה: עוגיות גרנולה, עוגיות שיבולת שועל וקמח מלא בטעם שוקולד ועוגיות גרנולה בטעם שוקולד, באריזות 250 – 600 גרם. המהלך בוצע באמצעות ובשיתוף חברת MI Let’s Be Brands – סטודיו למיתוג ופרסום בבעלות מקס ליטבק ועידן חזקיה.

לפני כשנה החלה "מן" בהליך מקצועי של ריענון פני החברה ומוצריה, לרגל 60 שנות קיומו של מפעל הופלים והעוגיות המשפחתי. התהליך כלל שדרוג הלוגו ושפה תדמיתית חדשה, עיצוב אריזות חדשות והוספת סימוני מזון חדשים על גבי המוצרים. בתהליך העבודה הקפידה החברה לשמור על חזות וערכי המותג הנוסטלגי עם הטעם המוכר כל כך לצרכן הישראלי. בנוסף, הוסיפה "מן" למוצריה את סמל הטבעונות של עמותת ויגן פרנדלי.

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 6.5 ₪ לאריזת 300 גרם | להשיג ברשתות השיווק והחנויות המובחרות | כשרות: הרב לנדא אב"ד דבני ברק ושל הרב אבוחצירה – רב העיר רמלה (פרווה)

עוגיות מן

תערובת לאורז פרסי מבית חוות דרך התבלינים

גם השנה זכתה "חוות דרך התבלינים" בבית לחם הגלילית בפרס היוקרתי בתחרות הבינלאומית great taste והפעם עם התערובת הייחודית לאורז פרסי, תערובת המכילה עשבי תיבול ירוקים המאפיינים את המטבח הפרסי בשילוב בצל מטוגן, צימוק אוזבקי, שקדים, פיסטוק ועוד.

התחרות נחשבת לתחרות היוקרתית בתחום ענף המזון, "תחרות האוסקר של מוצרי המזון" ומשתתפים בה כ-10,000 מוצרי מזון ולמעלה מ-400 שופטים מכל רחבי העולם.

התערובת הייחודית לאורז פרסי מבית "חוות דרך התבלינים" זכתה בקטגוריית "טעם": בתואר התתערובת הטעימה והאיכותית ביותר.

איך משתמשים? יש להוסיף את התערובת בתחילת הבישול ולטגן מעט עם האורז כדי לפתוח את הטעמים. הכמות המומלצת היא חצי כוס תערובת על כוס אורז.

מחיר: 12 ₪ ל-100 גרם | ניתן להשיג את התערובת בחוות דרך התבלינים, בית לחם הגלילית, טל': 04-9533405 | לאתר החברה: http://www.derech-hatavlinim.co.il

תערובת לאורז פרסי

 

טחינה גולמית רגילה וטחינה גולמית מלאה – אחוה

כמה שאני אוהבת טחינה. אין יום שעובר בלי שאני אקח בעבודה סלט ירקות עשיר ואתבל אותו ב-2 כפות טחינה.

חברת "אחוה", יצרנית הטחינה, חלוה ומוצרי המאפה הישראלית, יוצאת במיתוג מחדש לאריזות הטחינה מתוצרתה. החברה משיקה טחינה גולמית רגילה וטחינה גולמית מלאה בעיצוב חדש, השם דגש את יתרונותיה של טחינה אחוה – היותה טבעית לגמרי, ללא תוספת נתרן ועשירה בערכים בריאותיים כמו סידן, ברזל ובסיבים תזונתיים. קיבלתי את המוצר להתנסות ובהתחלה חשבתי מה לעשות איתה. נכון, יכולתי להכין טחינה שתחכה לנו במקרר אחרי יום עבודה, אבל רציתי לעשות איתה משהו מיוחד. כך מצאתי את עצמי מכינה עוגיות רולדה ממולאות בתמרים וטחינה גולמית. ואו, כמה שזה היה טעים ובקרוב אפרסם גם מתכון 🙂

חברת אחוה הנה מובילת שוק הטחינה הישראלי כיום. בתחקיר מיוחד ששידרה תוכנית "כלבוטק", דירגה התוכנית את הטחינות המומלצות וקבעה כי הטחינה המלאה דלת הנתרן של חברת "אחוה" הנה מהמומלצות ביותר וכי ערכיה הם מהגבוהים הקיימים במוצרי הטחינה בישראל.

מחיר מומלץ לצרכן: 10 – 13 ₪ לאריזת 500 גרם | להשיג ברשתות השיווק והחנויות המובחרות | כשרות: בכשרות הבד"ץ העדה החרדית ירושלים (פרווה)

טחינה גולמית אחוה

 

הסלטים של מעדני מיקי במחיר מצחיק של 5 ש"ח ברשת סופרקופיקס

חברת "מעדני מיקי", יצרנית הסלטים ומוצרי הדגים המובילה, חתמה לאחרונה על הסכם שיתוף פעולה, במסגרתו יימכרו מוצרי הסלטים של החברה ברשת הסופרמרקטים החדשה "סופרקופיקס". בסניפי הרשת, המפעילה כיום שני סניפים בתל אביב ועוד שניים המתוכננים להיפתח בקרוב בהרצליה ובפתח תקוה, יימכרו מגוון סלטי מעדני מיקי בהם חומוס, טחינה, חצילים, כרוב, סלט טורקי, סחוג ועוד. בנוסף, ישווקו בסניפים מגוון מעדני איקרה של מעדני מיקי באריזות מיוחדות.

סופרקופיקס, בבעלותו של איש העסקים אבי כץ, פועל על פי קונספט מהפכני, לפיו נמכרים כל מוצרי הצריכה, לרבות מוצרי חלב, במחיר של 5 שקלים בלבד ליחידה. לדברי רוני ארביב, סמנכ"ל שיווק ומכירות של "מעדני מיקי", ההסכם עם סופרקופיקס מהווה שינוי תפיסתי בחברה. "אנו שמחים להיות חלק משינוי מבורך שכרוך בהפחתת מחירי המזון לצרכן. מעדני מיקי פועלת מאז ומתמיד מתוך מטרה להביא לצרכן מוצרי איכות טעימים במחירים שווים לכל נפש. בסופרקופיקס מצאנו את השותף הטבעי לקידום תפיסתנו להפחתת מחירי המזון, מגמה שאנו מקווים תתחזק ותגלוש גם למשווקים נוספים".

חברת "מעדני מיקי" נוסדה בשנת 1939 ומייצרת מאז ועד היום מגוון רחב מאוד של סלטים, סלטי דגים, מוצרי דגים מעושנים, כבושים ומלוחים. החברה מייצאת את מוצריה לארה"ב, קנדה ואירופה מגוון של מוצרים תחת שם המותג הישראלי "מעדני מיקי".

סדרת סלטים מעדני מיקי

 

לה סלט ולה כריך – הסדרות החדשת של טונה סטארקיסט שיחסכו לכן זמן

טונה סטארקיסט מותג הטונה המוביל בישראל, משיק שתי סדרות טונה חדשניות וראשונות מסוגן: סדרת סטארקיסט לה-סלט וסדרת סטארקיסט לה-סנדביץ' המיועדות להכנה מהירה של שתיים מהמנות הנפוצות ביותר בתפריט התזונה הישראלי – סלטים וכריכים המבוססים על טונה.

סדרת "סטארקיסט לה-סלט" מיועדת להכנה מהירה ונוחה של סלט ירקות עם טונה וכוללת שלושה טעמים: טונה עם רוטב שמן-זית שום ולימון, טונה ברוטב קיסר, וטונה ברוטב ויניגרט. המוצרים בסדרה מכילים נתחי טונה סטארקיסט איכותית עם כמות נדיבה של רוטב מתובל ועשיר, פשוט לפתוח את הקופסה ולהוסיף לקערת ירקות חתוכים, לערבב, וליהנות מסלט עשיר ברגע.

בסדרת "סטארקיסט לה-סנדביץ' " שלושה מוצרים מוכנים למריחה, המיועדים להכנה מהירה של סנדביצ'ים. המוצרים מכילים טונה ומיונז מופחת שומן, עם תוספת משתנה: מלפפון חמוץ, צ'ילי או בצל מטוגן. פשוט פותחים את הקופסה ומורחים ישירות על פרוסת לחם טרייה. הסדרה זכתה לציונים גבוהים במיוחד במבחני טעימה שנערכו הן בקרב מבוגרים, והן בקרב נוער וילדים שהם צרכנים עיקריים של כריכים לבית הספר. המוצרים אינם דורשים קירור עד הפתיחה, ומגיעים בשילוב עם מכסה לשימוש חוזר ושמירת הטריות במקרר לאחר הפתיחה.

סדרות המוצרים החדשות מושקות באריזות חדשניות – בקופסאות עם תחתית קעורה, ובעיצוב מרהיב ומעורר תיאבון של המעצב ברוך נאה.

לדברי דגנית אשד-פרישקו, מנהלת השיווק של סטארקיסט: "מחקרי צרכנים מראים באופן עקבי כי השימושים הנפוצים ביותר בטונה מקופסה הינם להכנת סנדביץ' או סלט ירקות: כ- 72% מצרכני הטונה בישראל אוכלים טונה בסנדוויץ' וכ-70% מהישראלים אוכלים טונה בסלט ירקות.
היה ברור לנו שהגיע הזמן לפתח מוצרים ייעודיים לכל אחד מהשימושים הללו, מוכנים לשימוש ולאכילה. השקענו בפיתוח ארוך ומאתגר מבחינה טכנולוגית, כשהמטרה היא להשיק לצרכנים מוצרי נוחות אשר חוסכים זמן – והכל מבלי להתפשר על האיכות, הטעם והבריאות.  המוצרים שהשקנו הינם חדשניים וראשונים מסוגם בעולם, בעלי מרקם וטעם שלא ניתן להשיג בהכנה ביתית. ממש כשם שעוף בתנור שנצלה עם הרוטב יהיה תמיד עשיר יותר בטעמים, בהשוואה לעוף שבושל ללא תוספות וקיבל את הרוטב רק ברגע ההגשה לצלחת – כך גם הטונה בסדרות החדשות, שמגיעה בתוך רוטב או מעורבבת במיונז ותוספות, היא חווית טעם חדשה לגמרי בעולם הטונה".

ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות פרטיות נבחרות בכל רחבי הארץ.

סדרת לה סנדוויץ של טונה סטארקיסט סדרת לה סלט של טונה סטארקיסט

 

סדרת סלטי האיכות של אהרוני וסלטי שמיר

חברת "סלטי שמיר", השלישית בגודלה בתחום הסלטים בישראל, משיקה בשיתוף עם השף הידוע ישראל אהרוני,  סדרת סלטי, פרמיום חדשה "סדרת סלטי האיכות עם אהרוני". מדובר בסדרת הסלטים הגדולה ביותר שהושקה וכלולים בה למעלה מ-35 מוצרים.

תהליך פיתוח ארך כשנה, במהלכה יצרו יחד את סדרת הסלטים החדשה: "סדרת סלטי פרמיום של אהרוני". סדרת הסלטים החדשה מונה כ-30 סלטים שונים ומגוונים העשויים מהמרכיבים האיכותיים ביותר, ביניהם: סלט סלק עם ג'ינג'ר, טבעות גזר פיקנטי,  סלט קישואים עם בצל ואגוזי מלך, חציל אסייאתי, חומוס עם פלפל שחור, חציל קלוי עם טחינה גולמית ושמן זית, סלט סביח, פלפלים קלויים ברוטב פיקנטי, טחינה ירוקה ועוד .

מנכ"ל סלטי שמיר, עמי גיא מסר כי:" שוק הסלטים בישראל הולך לכיוונים חדשים ומעניינים. הצרכן הישראלי אוהב טעמים חדשים ומגוונים. אהרוני הביא עמו את הידע הרב בתחום הקולינרי ויחד יצרנו סדרת סלטים חדשה, איכותית וטעימה בהשראת השף. תהליך הפיתוח של הסדרה החדשה ארך כשנה, במהלכו פעלנו בכדי להביא את הטעם והאיכות של הסלטים ביתיים אל פס הייצור. בעתיד, אנו מתכננים לפתח ולהשיק מוצרים נוספים בסדרה" .

במסגרת שיתוף הפעולה בין החברה לשף אהרוני, מתוכננים בהמשך עוד סדרות ומגוון מוצרים חדשים נוספים לסדרת סלטי הפרימיום.

חברת "סלטי שמיר",הוקמה לפני למעלה מ-40 שנה והינה כיום מהמובילות בשוק הסלטים המצוננים בישראל. החברה נחשבת לפורצת דרך במגוון תחומים כמו- סלטים טריים , סלטי פרימיום, דגים מצוננים ועוד. החברה ידועה כחדשנית ומובילה בתחום פיתוח המוצרים-לפחות 30 מוצרים חדשים בשנה.

מחיר מומלץ לצרכן: 9-19 ₪ | הסדרה החדשה מגיעה באריזות של 250 גרם | להשיג ברשתות השיווק השונות ובמרכולים הפרטיים

סדרת סלטי האיכות של אהרוני וסלטי שמיר

 

נקניות לילדים של מעדני מזרע – מזרע Kids

חברת מעדני מזרע משיקה לראשונה סדרת נקניקיות לילדים – מזרע KIDS, תחת הסלוגן: "כמו שילדים אוהבים" עם שפה, וצבעים המותאמים לקהל הילדים.
מארז הנקניקיות של העוף והפרגית ייחודי, ומעניק לילדים חוויית יצירה ומלווה במעטפה עם 2 מדבקות עם דמויות ילדים מקסימות ניק וניקי המלווים את עיצוב אריזת הסדרה, בשילוב סיפור בהמשכים. הילדים יכולים לאסוף את 12 המדבקות השונות הנמצאות באריזות, להדביק ע"פ הסדר ולגלות את הסיפור המלא והמצחיק של ניק וניקי.

לדברי אלדד הרי, מנהל מפעל מזרע: "מעדני מזרע קיבלה החלטה אסטרטגית להעמיק ולהרחיב את קהל צרכנייה, עם סדרה מיוחדת לילדים ויצרה לראשונה סדרה המותאמת במיוחד לטעם ולחיך של הילדים (המוצרים עברו בהצלחה מבחני טעימה בקרב ילדים). עוד ציין אלדד כי: "ידוע כי לילדים יש צרכים וטעמים ייחודיים ועל כן פיתחנו במזרע מוצרים בהתאמה, הן מבחינת הטעם והן מבחינת עיצוב האריזה והמתנה המתלווה לאריזה".

סדרת הנקניקיות לילדים ללא:

  • תוספת מונסודיום גלוטמט, וגלוטן
  • צבעי מאכל מלאכותיים
  • פחות מ-0.1% שומן טראנס
  • ומופחתי נתרן

נקניקיות  מזרע KIDS עשויות באיכות גבוהה ובלתי מתפשרת, עם אריזה, המחולקת ל-2, המאפשרת לפתוח חצי מהאריזה, אם רוצים. אורך חיי המדף של הנקניקיות  3 חודשים וניתן להכינם על המחבת, בגריל, בתנור, במים חמים או חימום קל במיקרו.

כל האריזות שוקלות 600 גרם | אריזות נקניקיות העוף והפרגית כוללות 14 נקניקיות באריזה | נקניקיות העוף ביס מהוות פתרון קל ונגיש להכנה בימי הולדת ואירועים שונים לילדים. והאריזה כוללת 24 נקניקיות.

המחיר: נקניקיות מיני קידס: 18.90 ₪ | נקניקיות עוף קידס: 19.90 ₪ | נקניקיות פרגית קידס: 19.90 ₪

מפעל מזרע הינו בבעלות קבוצת טיב טעם. המפעל נוסד בשנת 1956 וכיום מעדני מזרע מהמובילים בייצור נקניקים, פסטרמות ומוצרים אחרים מבשר אחר, בקר, אווז, הודו ועוף. לאחרונה הושקעו בציוד ייצור מתקדם ובשיפוץ המפעל 15 מיליון ₪.

ניתן להשיג בסניפים השונים של רשת טיב טעם

נקניקיות לילדים מעדני מזרע

 

ÜBER – HERBAL TONIC – הפתרון האלכוהולי המושלם לארוחות החג

ÜBER הינו משקה הנשען על מסורת עתיקת היומין הנקראת בלטינית 'טינקטורה', שיטה המשמרת ומעבירה אל נוזל ההשריה את התכונות הטובות של הטבע.  ÜBER נרקח מעשרות צמחים שונים אשר נבחרו בקפידה הן בזכות טעמם והן בזכות תכונותיהם המעוררות, הממריצות והמחזקות את הגוף והנפש.

מדובר במשקה ישראלי מקורי, צמחי המרפא העיקריים שבו הנם עשבים ים-תיכוניים הנפוצים בארצנו. השם ÜBER משקף את התחושה מרוממת הנפש הנוצרת משתיית המשקה. ÜBER שותים בצ'ייסר מחזק על הבר או כדג'יסטיף קלאסי בסוף ארוחה.

ÜBER מיוצר באופן בלעדי ע"י Bitters of Israel שהם עידן עוז, טל קירשהיימר וינאי סגל אשר צמד המילים 'הטיפה המרה' חרוט על לוח לבם. חדורי מטרה יצאו לחשוף את קהל השותים בארץ לנפלאות הטעם העשבוני המריר. ה'ביטרז' מייצרים משקאות מרירים עשויים ממגוון רחב של עשבים, גבעולים, קליפות, שורשים ופירות המושרים ביין ובאלכוהול.

מחיר לצרכן – 95 ש"ח | משווק בבקבוק 250 מ"ל בלבד | 37% אלכוהול | ניתן לרכוש בחנויות מובחרות ברחבי תל אביב ובמייל [email protected]

uber משקה אלכוהולי

 

חטיפי הבריאות החדשים של הרבלייף

חברת התזונה הבינלאומית הרבלייף, המעודדת ומקדמת אורח חיים בריא ופעיל, המבוסס מדע ומחקרים קליניים עולמיים, מציעה חטיפי בריאות ב – 3 טעמים שונים, לשמירה על רמת אנרגיה גבוהה לאורך זמן וסיוע בשמירה על המשקל בעת ובעונה אחת.

שלושת חטיפי החלבון של הרבלייף, כוללים טעמים שונים: חטיף בטעם וניל-שקדים, שוקולד בוטנים ולימון המצופים בשוקולד חלב. החטיפים מכילים שילוב מאוזן של חלבונים ופחמימות – המתפרקים לאט ובכך מסייעים לתחושת שובע לאורך זמן, בנוסף החלבון, מסייע בהכנת הגוף לפעילות גופנית.חטיפי החלבון של הרבלייף, מהווים ארוחת ביניים מוצלחת ומכילים כ-140 קלוריות, 10 גרם חלבון  ופחות מ5% שומן. החטיפים מכילים גם סוכרים ושוקולד, אך בעקבות הרכב החלבון, הם נספגים יותר לאט ואינם  "מקפיצים" את רמות הסוכר בדם.

לדברי מיטל עזר – תזונאית הבית של הרבלייף ישראל (BSC ותזונאית קלינית): "מחקרים מראים כי לארוחות הביניים תפקיד מרכזי בתחושות השובע. ארוחת הביניים תורמת להורדת רמת הרעב לאורך היום, מפחיתות את צריכת הקלוריות בארוחות המרכזיות ומפחיתות רמות אינסולין והכולסטרול בדם ובכך בעצם מסייעות להפחתת החשק למתוקים, לירידה במשקל ולשמירה על משקל גוף תקין". לדבריה: "על מנת לאמץ הרגלי אכילה בריאים ונכונים, יש צורך להקשיב לגוף ולמנגנוני הרעב והשובע הפנימיים. בארוחות הביניים ישנה עדיפות לחלבונים, אשר ידועים בהשפעתם על רמות שובע לאורך זמן, כמו גם פחמימות המתפרקות לאט".

החטיפים ארוזים בנפרד לצורך שמירה על הטריות ומוצעים בשלושה טעמים: וניל שקדים, שוקולד בוטנים ולימון:

  • חטיף חלבונים בטעם וניל שקדים ופצפוצי אורז  בציפוי שוקולד חלב – מחיר מומלץ לצרכן: 107 ₪ לאריזה של 14 חטיפים | כמות הקלוריות בכל חטיף: 137 קק"ל
  • חטיף חלבונים בטעם שוקולד בוטנים, קרמל ופיצפוצי אורז בציפוי שוקולד חלב – מחיר מומלץ לצרכן: 107 ₪ לאריזה של 14 חטיפים | כמות הקלוריות בכל חטיף: 141 קק"ל
  • חטיף חלבונים בטעם לימון בציפוי שוקולד חלב – מחיר מומלץ לצרכן: 107 ₪ לאריזה של 14 חטיפים | כמות הקלוריות בכל חטיף: 139 קק"ל.

מומלץ לצרוך עד שני חטיפים ביום כחטיף בריא | חטיפי החלבון כשרים בהשגחת הרב יוסף טעסלער | ניתן להשיג בטלפון: 03-9431155 | באתר החברה: http://herbalife.co.il

חטיפי בריאות חלבון הרבלייף

 

סדרת מוצרי קינואה אורגנית של ניצת הדובדבן

"ניצת הדובדבן" מציגה סדרת מוצרי קינואה הכוללת שלושה סוגים של קינואה אורגנית. הרצל ביבי, המקים והבעלים של "ניצת הדובדבן" הוא שמצא את הקינואה בבוליביה הרחוקה והביא אותה לישראל ובשנים האחרונות כבשה הקינואה את המדפים והפכה לטרנדית בישראל.

סדרת מוצרי הקינואה תוצרת "ניצת הדובדבן" טופחו בגידול אורגני, ללא דשנים כימיים וללא חומרי הדברה! הקינואה עשירה בסיבים תזונתיים, זרחן, ברזל, מגנזיום ובחומצות אמינו חיוניות המקנות לה איכות חלבון גבוהה וניתנת לשימוש ורסטילי במטבח! תבשילים, סלטי, פשטידות, פסטות ועוד! ניתן לטחון את הקינואה עד לכדי קמח ולהכין ממנה גם לחמים, פסטות, פנקייק. (להצעות למתכונים היכנסו לאתר של ניצת הדובדבן).

סדרת מוצרי הקינואה כוללת 3 סוגי קינואה באריזות שונות, הערכים התזונתיים הגבוהים די דומים אך הקינואה האדומה עשירה בליקופן– נוגד חימצון חיוני והקינואה השחורה עשירה בברזל. מומלץ לקלות את הקינואה למספר דקות בחום גבוה ללא שמן לפני הוספת מי הבישול.

מחיר: קינואה שחורה אורגנית-  – 27.90 ₪ (500 גרם) | קינואה אדומה אורגנית – 32.90 ₪ (500 גרם), 46.90 ₪ (1 ק"ג) | קינואה רויאל אורגנית  – 25.90 ₪ (500 גרם) , 44.90 ₪ (1 ק"ג) | להשיג בסניפי "ניצת הדובדבן", בחנויות טבע ברחבי הארץ ובאתר:  http://www.nizat.com

קינואה אדומה ניצת הדובדבן
קינואה אדומה
קינואה רויאל ניצת הדובדבן
קינואה רויאל

 

תערובות פפריקה ייחודיות של חוות דרך התבלינים

משתמשים בפפריקה כמעט בכל תבשיל, אבל למה להסתפק בפפריקה הרגילה כשאפשר לקבל תערובות פפריקה במגוון טעמים? חוות דרך התבלינים בית לחם הגלילית מציגה לרגל עונת קטיף הפפריקה: סדרת תערובות פפריקה למגוון שימושים:

פפריקה לעוף בתנור – תערובת הפפריקה לעוף בתנור מכילה פפריקה, פלפל שחור, צנובר, כמון, סומק ואורגנו. בנוסף לפפריקה, התערובת מזינה ויעילה מבחינה בריאותית בשל רכיביה. הפלפל השחור מעורר תאבון, ממריץ, מחטא, מחסן ויעיל לטיפול בעצירות, הצנובר מכיל אבץ, ברזל, ויטמין C ומשמש מקור לסיבים תזונתיים, הכמון מועיל כמשכך כאבי בטן, הסומק מעודד ספיגה ועיכול והאורגנו יעיל נגד שיעול ותומך במערכת העיכול והנשימה.

איך משתמשים? יש למרוח את העוף בשמן, לצפות בתערובת ולצלות בתנור בחום בינוני. ניתן להשתמש גם לאפייה של תפוחי אדמה ובטטות בתנור עם שמן זית ובתוספת רוזמרין. התערובת מתאימה לטיבול עוף וקציצות והיא מומלצת במיוחד לילדים בגלל טעמה העדין.

תערובת לחריימה – תערובת החריימה הינה על בסיס הפפריקה המרוקאית המתוקה והחריפה, התערובת בעלת צבע אדום ממכר.  הצבע האדום העז מקורו בקבוצת צבעונים המכונה קרוטנואידם. פלפלת אדומה בשלה מכילה כמות כפולה של פרו-ויטמין A מן הפלפלת הירוקה, 70% יותר ויטמין C וכן כמות גדולה בהרבה של ויטמין B.

איך משתמשים?  יש לשים במחבת רחבה עגבניות, גמבה ובצל טרי, להניח את חלקי הדג, לערבב את התערובת עם שמן ולשפוך מעל הדג. ניתן להוסיף כוסברה טרייה קצוצה.

פפריקה מעושנת לתפוחי אדמה – התערובת מכילה פפריקה שעושנה במעשנת ביתית כ-10 שעות, בשילוב עם תבלינים ועשבי תיבול. הפפריקה המעושנת היא פפריקה אדומה שלמה שעוברת תהליך עישון במטחנה על בסיס תבלינים ולאחר מכן נטחנת גס בתוספת שמן חמנייה. הרוזמרין מכיל נוגדי חמצון רבים, ממריץ זרימת דם גם במערכת העיכול ומסייע לכאבי ראש. האורגנו יעיל נגד שיעול ותומך במערכת העיכול והנשימה והפטרוזיליה מכילה ברזל ויעילה להורדת לחץ דם.

איך משתמשים? יש להוסיף שמן לפפריקה ולצפות את תפו"א. התערובת מתאימה גם לבשר על האש וגם לתבשילי קדירה.

תערובת לפתיתים על בסיס פפריקה – התערובת מכילה פפריקה הונגרית מתוקה ופפריקה מרוקאית מתוקה, ירקות מגוונים- בצל, שום, גמבה, גזר.

איך משתמשים? יש לטגן במעט שמן זית 4 כפות מהתערובת עם חבילת פתיתים, עד להזהבת הפתיתים. להוסיף 4 כוסות מים רותחים עד להרתחה, להנמיך את האש ולבשל עוד 8 דקות. לסגור את האש ולהמתין מס' דקות לפני ההגשה. ניתן להוסיף מלח ופלפל.
התערובת מתאימה גם לאורז, קוסקוס, קינואה.

פפריקה מעושנת עם מלח אטלנטי – פפריקה מתוקה שעושנה בשלמותה במעשנת מיוחדת על בסיס עשבי תבלין יבשים. אחרי העישון מפרידים את הפפריקה מהעוקץ וטוחנים אותה בתוספת שמן חמניות. מלח ים אטלנטי גס מיובש בתהליך טבעי ומסורתי השומר על המינרלים הטבעיים המצויים במלח.

איך משתמשים? רצוי להוסיף לקראת סוף הבישול לשמירה על מרקמו הגס של המלח. התערובת מתאימה לבשרים, עופות ודגים ומעניקה טעם מעושן עדין.

בחודש ספטמבר חל קטיף הפפריקה ולכן זה זמן מצוין לרענן את ארון התבלינים שלכם. בחוות דרך התבלינים בית לחם הגלילית מקדישים לפפריקה אירוע שלם ועורכים במהלך חול המועד סוכות את פסטיבל הפפריקה השביעי במספר (פרטים נוספים באתר החווה). שיהיה חודש פפריקה שמח!

מחיר מומלץ לצרכן: 11-13 ש"ח ל-100 גרם | ניתן להשיג בחוות דרך התבלינים, בית לחם הגלילית, טל': 04-9533405, ובסניפי הרשת

תערובת פפריקה חוות דרך התבלינים

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
אולי גם יעניין אותך?
Close
Back to top button
X