fbpx
צרכנות

חדשות הצרכנות – מרץ 2017

אסם מציעה מגוון חטיפים כשרים לפסח

אסם מציעה לציבור הרחב מגוון חטיפים כשרים לפסח, כדי שנוכל להמשיך ליהנות בחג מצריכת החטיפים האהובים. בין המוצרים: במבה קלאסית, במבה מתוקה, ביסלי גריל, צ'יפסי, דובונים, בייגלה שטוחים, אפרופו, פופקו.

על גבי אריזות החטיפים מצוין באופן ברור ובולט כי הם כשרים לפסח, במטרה להקל על הצרכנים לזהות כי מדובר במוצר כשר לחג.

לדברי גלית מילוא, מנהלת פעילות החטיפים באסם: "אסם משקיעה מאמצים ומשאבים רבים כדי שנוכל ליהנות מהחטיפים גם בחג ולשמור על פסח כשר וטעים."

חטיפים כשרים לפסח 2017 - אסם

סדרת 99 קלורית: קציצות קינואה וברוקולי – טבעול

טבעול יצאה עם סדרה חדשה – סדרת 99 קלוריות – המכילה מגוון מוצרים שבכולם 99 קלוריות למנה, שקל להכין אותם והכי חשוב – טעים לאכול. אני אישית לא מתה על אוכל מוכן משקית, ולא תמצאו אצלי בפריזר שניצלים, קציצות או כל דבר אחר שהכינו מראש והכניסו לשקית (אלא אם אני הכנתי והקפאתי). לכן, הייתי סקפטית ממש כשהציעו לי לטעום את קציצות הקינואה והברוקולי. למרות הסקפטיות, הציעו לי לטעום את הקציצות בדיוק ביום שחזרתי מהבית חולים, אחרי שילדתי בשבוע שעבר, ומכיוון שלא לבעלי ולא לי היה כוח להכין משהו, הסכמתי.

אני ממש שמחה שהסכמתי כי גיליתי מוצר מקסים! נתחיל מזה שאם אתן רגישות כמוני לאוכל מוכן וקפוא – לא מרגישים שזה מוכן וקפוא. אני חיממתי את הקציצות בתנור, לצד תוספת של פתיתים ואפונה, והן יצאו מעולה (ניתן גם לחמם במיקרו אבל את זה עוד לא ניסיתי). והדבר שבאמת אהבתי זה ש-2 קציצות שוות למנה ויש בהן סה"כ 99 קלוריות, וכולנו יודעות כמה זה נחמד לאכול "בזול" ועוד אחרי לידה כשמתחילים לחלום על החזרה לג'ינס.

הנה עוד כמה דברים שכדאי לדעת על קציצות קינואה וברוקולי:

  • הקציצות מהוות מקור לסיבים תזונתיים המסייעים לעיכול.
  • כאמור, מנה של 2 קציצות מכילה רק 99 קלוריות.
  • הקינואה מהווה חומר גלם איכותי ומוגדרת superfood. היא בעלת ערך תזונתי גבוה, מכילה חלבון, ויטמינים, מינרלים וסיבים תזונתיים.

את הקציצות ניתן להשיג בכל רשתות השיווק.

גלידות נסטלה פותחות את עונת הגלידות ל-2017

גלידות "נסטלה" פותחת את עונת 2017 ומתמקדת בחדשנויות ובהובלת מגמת ה- Wellness עם מוצרים חדשים ומגוונים. במהלך העונה החברה תשיק מוצרים ייחודיים המיועדים לבני נוער ולילדים. ומכיוון שגלידות נסטלה פתחו עונה, אנחנו קצת השמנו 🙂

La Frutta

גלידות נסטלה ממשיכה להוביל את מגמת ה- Wellness בעולם הגלידות, ומשיקה מגוון מוצרים, המאפשרים לצרכנים ליהנות מגלידות מאוזנות יותר תזונתית, מופחתות קלוריות, סוכר ושומן.

לאור הצלחת שלגוני La Frutta שהושקו בשנה שעברה, הוחלט להרחיב את הסדרה גם לתחום הגלידות המשפחתיות עם שלושה שילובי פירות מקוריים: מנגו-פסיפלורה-אננס, בננה-תמר-פקאן, תות שדה – פירות אדומים. בנוסף יושק שלגון חדש בטעמי ליצ'י-פסיפלורה.

מוצרי La Frutta מכילים 50% פרי, מתאפיינים במרקם נימוח, ובשילובי טעמים מפתיעים. בכל שלגון בין 67-90 קלוריות בלבד.

הבן שלי, בן שנתיים, כבר קרוב לחודש מדבר על גלידה. הוא לא ממש יודע מה זה, חוץ ממה שראה בספר שמקריאים לו ואולי בגן, כי מעולם לא יצא לו לטעום גלידה. כל עוד אני יכולה לשלוט בכמויות הסוכר והשומן שהוא מכניס לגוף, אני משתדלת להקפיד. אך מכיוון שפתאום יש בבית מארז לה-פרוטה ומדובר בגלידה/שרבט המכילה 50% פרי ויחסית בריאה, החלטתי שהגיע הזמן שיטעם. וכך, ביום שבת אחה"צ, הושבנו אותו על כסא וסיפרנו לו בהתלהבות שהוא יאכל גלידה. התוצאה לפניכן 🙂

JOYA COLLECTION

בסדרת המיני של שלגוני השמנת העשירים JOYA COLLECTION יושקו שני טעמים חדשים: שוקולד פאדג' וקוקוס פאדג'. כל שלגון מכיל עד 250 קלוריות. בנוסף, שלגוני JOYA קלאסיק חוזרים בגודל רגיל ואליהם יצטרף טעם חדש – עוגת גבינה-תות.

לבני הנוער: "אתגר Play" וטילון אקסטרים שכולו שוקולד

  • כחברה חדשנית ומעודכנת המחוברת לעולם הדיגיטל הדינאמי, תשיק גלידות נסטלה את Play  – שלגון בטעם מסטיק-תות. השקת השלגון תגובה בפעילות עם יוטיוברים מובילים בתוך ערוץ היוטיוב, אשר יניעו את בני הנוער להיענות לאתגרים מדליקים שיופיעו על מקל של כל שלגון, ויזכו את המשתתפים בפרסים שווים.
  • טילון אקסטרים שיעיף את חובבי השוקולד עשוי וופל שוקולד, בתוכו גלידת שוקולד עם חתיכות פאדג' ומעליו מטבע שוקולד.
  • מותג קראנץ' הפופולארי בקרב בני הנוער מתרחב  עם השקת  ריבועי קראנץ' בקופסא בטעמי וניל ושוקולד  ושלגון קראנץ' בטעם שוקולד לבן  – גלידת וניל בציפוי שוקולד לבן.

חדשנות בקטגוריית הילדים: PUSH IT – גלידת מסטיק בתוך מזרק

  • מזרק גלידה לילדים אותו משיקה גלידות נסטלה הוא פיתוח ישראלי הנחשב לחידוש עולמי בתחום הגלידות. הגלידה בטעם מסטיק בתוספת סוכריות עוגה ופקק אכיל משוקולד.
  • סדרת La- Frutta הפופולארית מתרחבת לשלגוני הילדים עם שלגון מפנק בטעם תות-בננה בשילוב מגוון מדבקות של קעקועי פירות, שיסייעו להורים לעודד את ילדיהם לצרוך שלגונים על בסיס פירות.
  • גלידות נסטלה חוזרת עם להיטי הילדים: שלגון "צומצום" ושלגון "מיניונים", אליהם יצורפו בובות מדליקות חדשות.

שלגוני הילדים של גלידות "נסטלה" עומדים בתקן הבינלאומי המחמיר של נסטלה העולמית ומסומנים בסימון "במיוחד עבור ילדים": הגבלת גודל המוצר והתאמתו למנת ילדים, הערך הקלורי של השלגון, כמות סוכרים, אחוזי השומן, השומן הרווי והנתרן מוגבלים ומותאמים למנת צריכה של ילדים.

להשיג ברשתות השיווק.

ממרח טחינה עם שוקולד ללא תוספת סוכר – אחוה

חברת אחוה, היצרנית המובילה בישראל של מוצרי חלוה, טחינה ודברי מאפה,  משיקה מוצר חדש נוסף בסדרת הממרחים החדשנית מתוצרתה: ממרח טחינה עם שוקולד ללא תוספת סוכר. הממרח החדש מכיל 42% טחינה משומשום מלא, ללא סוכרים, ללא שומן טרנס, ללא כולסטרול, דל מאוד בנתרן ואינו מכיל צבעי מאכל. הממרח עשיר בערכים תזונתיים בהם 365 מ"ג סידן, 11 גרם חלבונים, 3 מ"ג ברזל ו- 8 גרם סיבים תזונתיים. הממרח אינו מכיל חומרים מהחי ומתאים לטבעונים (ויגן פרנדלי – VEGAN FREINDLY). ממרח טחינה עם שוקולד ללא תוספת סוכר מתאים לשימוש כממרח מתוק בכריכים, לעוגות ועוגיות.

סדרת ממרחי טחינה אחוה
צילום: יעל האן

סדרת ממרחי הטחינה של אחוה מונה שלושה ממרחים, בהם ממרח טחינה עם שוקולד וממרח טחינה עם סילאן שזוכים להצלחה כבירה. לאור הביקוש, הוחלט בחברה על השקת ממרח השוקולד בגרסה ללא תוספת סוכר. כל הממרחים מכילים לפחות 42% טחינה משומשום מלא והינם בעל הערכים התזונתיים הגבוהים ביותר שיש כיום בתחום ממרחי השוקולד. לדברי יובל מלאך, מנהל השיווק של חברת "אחוה", טחינה גולמית נמצאת בשימוש גובר ועולה, במקביל לעלייה במודעות לאורח חיים בריא ותזונה נכונה. "למדנו כי הצרכן אוהב את הטחינה גם בגרסה המתוקה והחלטנו על פיתוחים מיוחדים והשקה של גרסאות מתוקות ומומלצות לטחינה עם שוקולד וסילאן ואנו שמחים להוסיף לסדרה גם ממרח שוקולד ללא תוספת סוכר".

לדברי יעל דרור, דיאטנית קלינית וספורט M.Sc, בימים אלו, המודעות לחשיבות הפחתת כמות הסוכר המוסף למזונות גבוהה מאד בקרב אנשי רפואה והציבור הרחב. מחקרים לאורך השנים מצאו קשר מובהק בין צריכה גבוהה של סוכר לבין השמנה והעלאת הסיכון הבריאותי למחלות רבות. עם זאת, לא תמיד קל ליצור מזון טעים ומתוק שיספק הנאה ומצד שני יעמוד בקריטריונים המחמירים של ההמלצות להפחית כמות הסוכר. למשל תחום ממרחי השוקולד שנשאר ללא שינויים במשך שנים רבות. לא פעם, ממרחי השוקולד מכילים כמות מאד גבוהה של סוכר, שומן ומרכיבי מזון לא איכותיים היוצרים מוצר מזון בעל ערכים תזונתיים נמוכים. על רקע זה, נעים לגלות חידוש בתחום ממרחי השוקולד המגיע דווקא מעולם הטחינה. חברת "אחוה" פיתחה לאחרונה ממרח טחינה מלא עם שילוב שוקולד מריר ללא תוספת סוכר! מדובר בפיתוח חדשני המבסס את היתרונות של ממרח השוקולד על הערכים התזונתיים הגבוהים של הטחינה המלאה ללא תוספת סוכר. הממרח מכיל 42% טחינה משומשום מלא, דבר התורם לערכים הגבוהים של הסידן (365 מ"ג ב-100 גרם), לכמות גבוהה של סיבים תזונתיים (8 גרם ל-100 גרם) והוא דל מאד בנתרן (37 מ"ג ל-100 גרם) בנוסף לכך, הממרח איננו מכיל שומן טרנס וצבעי מאכל. מדובר בחידוש טכנולוגי בענף המזון, המאפשר לציבור הרחב ליהנות ממרח שוקולד ללא תוספת סוכר ועם ערכים תזונתיים גבוהים, הדומים לערכי ממרחי הטחינה.

מחיר: 11 – 13 ₪ לאריזת 400 גרם | כשר פרווה בהשגחת בד"צ העדה החרדית ירושלים | להשיג ברשתות השיווק המובחרות

גרנולה ללא תוספת סוכר – TUSSO

גרנולה ללא סוכר של טוסו
צילום: יח"צ

דנשר, חברת השיווק וההפצה מהגדולות והוותיקות בישראל, משיקה תחת המותג TUSSO (טוסו), המתמחה במוצרים ללא תוספת סוכר, גרנולה ללא תוספת סוכר.

הגרנולה של טוסו עשויה מתערובת עשירה של דגנים מלאים, פירות יבשים – חמוציות, תמרים וצימוקים, ואגוזים. הגרנולה עשירה בסיבים תזונתיים המסייעים למערכת העיכול, ללא חומרים משמרים וצבעי מאכל וללא תוספת סוכר, מבלי להתפשר על הטעם! הגרנולה מתאימה לשילוב בארוחת הבוקר, כחלק מתפריט מאוזן ובריא וכמו כן כארוחת ביניים. היא מתאימה לצריכה כארוחה עם יוגורט, עם חלב, או סתם כנשנוש.

המותג TUSSO, ידוע במומחיותו בפיתוח מוצרים ללא תוספת סוכר, זאת מבלי להתפשר על הטעם. המותג פועל בעולמות ה- "ללא תוספת סוכר" ונתן מענה במגוון רחב של קטגוריות כגון: עוגיות, וופלים, מעדני פרי, שוקולדים, חטיפי דגנים ועוד.

דנה קלוגמן, מנהלת חטיבת המזון בדנשר מסרה: "הגרנולה החדשה והאיכותית של טוסו מצטרפת למגוון המוצרים של טוסו בעולמות ה-'ללא תוספת סוכר' ועל ידי כך מאפשרת לצרכנים שלנו ליהנות מעוד אפשרויות בחירה וגיוון בתפריט מאוזן. הגרנולה שאנו משיקים היא מוצר עשיר וטעים מאוד וללא תוספת סוכר, אשר מתאים לאלו המבקשים להפחית בצריכת הסוכר היומית מבלי להתפשר על הטעם. אנו בטוחים כי הצרכנים שלנו ייהנו מהם מאוד".

מחיר: 19.90 ₪ לאריזת 350 גרם,, אך המחיר הסופי נקבע ע"י רשתות השיווק ובאחריותן | כשרות של רבנות עמק יזרעאל ובד"צ בית יוסף | להשיג ברשתות השיווק ברחבי הארץ

בגלידות פלדמן מתכוננים לקיץ 2017 עם שלגונים חדשים

שייק פרי

הגלידות של פלדמן חושפת קו עיצובי חדש ומרחיבה את סדרת השייק פרי המוצלחת ומשיקה טעם חדש: שלגון שייק פרי גויאבה המכיל 30% פרי טבעי ללא חומרים משמרים וצבעי מאכל טבעיים. סדרת "שייק פרי" הינה סדרת שלגונים המכילים עד 40% פרי טבעי ללא חומרים משמרים וצבעי מאכל טבעיים הנשענת על טרנד בריאות מעולם המיצים.

לאור ההצלחה הגדולה של סדרת השייק פרי שהושקה ב-2014, החליטה חברת הגלידות של פלדמן להשיק קו עיצובי חדשני עם דגש על טרנד ה- "MARKET STYLE" אריזה שמשקפת את דוכן הפירות ולוח הגיר בשוק הגורמה. הטעם  החדש שלגון שייק פרי גויאבה שהוחלט על ייצורו עקב דרישת צרכני השייקים, מצטרף לשאר הטעמים בסדרה: מנגו פסיפלורה, תות בננה ואננס קוקוס.

סדרת שלגוני 'שייק פרי' של הגלידות של פלדמן משווקת ברשתות השיווק ובשוק הפרטי במאגדות של 6  ו-4 יחידות ובאריזה בודדת בשוק האימפלס (פיצוציות, מכולות ועוד).

שלגון שייק פרי גויאבה – מחיר מומלץ לצרכן: 7.00 ₪ | כשר פרווה, בהשגחת חוג חתם סופר ב"ב | להשיג בחנויות הפרטיות ברחבי הארץ

סדרת Cocktail

חברת הגלידות של פלדמן מרחיבה את סדרת Cocktail שלגונים בטעמי קוקטיילים מוכרים ואהובים ומשיקה שלגון חדש בטעם הקוקטייל הפופולרי אייריש קרים.

בקיץ 2016 השיקה חברת "הגלידות של פלדמן" את סדרת Cocktail – סדרת שלגונים ייחודית וחדשנית המתחברת לעולם הבילוי, חיי הלילה והבר הטרנדי בטעמים של קוקטיילים מוכרים ואהובים: מוחיטו ליים, מרגריטה אשכולית ופינה קולדה קוקוס. בעקבות ההצלחה הגדולה של סדרת הקוקטייל החליטה החברה להרחיב אותה ולהשיק שלגון חלבי חדש בטעם הקוקטייל הפופולרי אייריש קרים.

שלגוני הקוקטייל של "הגלידות של פלדמן" משווקים בשוק האימפלס (פיצוציות, מכולות וחנויות המפעל) ובאריזת מאגדת ברשתות השיווק.

שלגון Cocktail אייריש קרים – מחיר מומלץ לצרכן: 5.00 ₪ | כשר חלבי, בהשגחת חוג חתם סופר ב"ב | להשיג בחנויות הפרטיות וברשתות השיווק ברחבי הארץ

שלגון Hot Wheels

הגלידות של פלדמן מחזקת את קטגוריית הילדים ומשיקה שלגון חדש לילדים בשיתוף פעולה עם Hot Wheels מותג בינלאומי של מכוניות מרוץ המוביל בעולם ומציעה מארז הכולל שלגון שרבט עגול בצבעים אדום וצהוב בטעם סוכריה ומכונית מרוץ מדגם Hot Wheels. סה"כ בסדרה 6 סוגי מכוניות מרוץ שונים מסידרת Hot Wheels.

מכוניות Hot Wheels נוצרו לראשונה בשנת 1968, הם עשו מהפכה במשחקים המיועדים לילדים. כיום 40 שנה אחרי Hot Wheels הינו מותג בינלאומי, שמייצר את המכוניות המדליקות ביותר שניתן לדמיין, בגדלים הנעים החל במיניאטורות ועד לגודל מלא. Hot Wheels  פופולארית מאוד גם בקרב אספנים מבוגרים. בכל שנה, מציגה החברה קו חדש של מכוניות חדשות, מסלולים וסטים של משחק.

חברת מאטל (חברת הצעצועים הגדולה בעולם, המייצרת את המכוניות) מעריכה כי 41 מיליון ילדים משחקים במכוניות Hot Wheels, לאספן הממוצע יש מעל 1,550 מכוניות, ולילדים בגילאי 5 עד 15 יש בממוצע של 41 מכוניות.

שלגון Hot Wheels – מחיר מומלץ לצרכן: 7.40 ₪ | כשר פרווה, בהשגחת חוג חתם סופר ב"ב | להשיג בחנויות הפרטיות ברחבי הארץ.

הרחבת משפחת הקרחונים

קרחון מלון מצטרף למשפחת הקרחונים המשגשגת של הגלידות של פלדמן, בעלת מגוון הטעמים הרחב ביותר בסגמנט הקרח הקיים בשוק: ענבים, לימון, פטל, משמש, אננס, קולה, דובדבן, רמזור, מנטה, אבטיח, פסיפלורה ,סוכריה על מקל ולימונענע גרוס.

כל מוצרי חברת "הגלידות של פלדמן" בכלל ומוצרי הקרח של פלדמן בפרט, מיוצרים בסטנדרטים מחמירים ומכילים צבעי מאכל טבעיים בלבד.

קרחון מלון  – מחיר מומלץ לצרכן:  1.5 ₪ | כשר פרווה, בהשגחת חוג חתם סופר ב"ב | להשיג בחנויות המפעל ובחנויות הפרטיות ברחבי הארץ.

אריזת בסקט עם שישיית בקבוקי 1/2 ליטר זכוכית של בירה גולדסטאר

מארז שישיית בקבוקי חצי ליטר של גולדסטאר
צילום: ישראל כהן

טמפו, יצרנית גולדסטאר – הבירה הנמכרת ביותר בישראל, משיקה מארז חדש של בירה "גולדסטאר": אריזת בסקט עם שישיית בקבוקי 1/2 ליטר זכוכית של בירה גולדסטאר – המארז המשתלם ביותר וידידותי לסביבה.

כידוע, בדצמבר 2015 בוועידת פריז לאקלים (COP21), התחייבו מדינות העולם (ובהן ישראל) להירתם להפחתת ההתחממות הגלובלית על ידי מדידת והקטנת פליטת גזי החממה (הנמדדים במונחי טביעת רגל פחמנית). גולדסטאר, מותג הבירה הנמכר ביותר בישראל, החליט להיות מותג מוצרי הצריכה הישראלי הראשון שימדוד את טביעת הרגל הפחמנית שלו ויעודד את ציבור הצרכנים להקטין במידת האפשר את טביעת הרגל הפחמנית שלו.
לשם כך, טמפו חברה ל-"קרבון טראסט" שהוא ארגון מוביל העוסק במדידה והקטנת ההשפעות הסביבתיות של ארגונים ומותגים. הקרבון טראסט נחשב לארגון המוביל להנפקת אישורי מדידת מדרך פחמני בעולם ובפרט באירופה. טמפו ביקשה מקרבון טראסט למדוד את טביעת הרגל הפחמנית של גולדסטאר בכל האריזות הנמכרות לצרכן במטרה להבין את השפעתן על שינוי האקלים בישראל.

להלן עיקרי הממצאים שעלו מהבדיקה:

  • טביעת הרגל הפחמנית באריזת שישית בקבוקי 330 מ"ל חד פעמיים של גולדסטאר היא 1.15 ק"ג לליטר בירה
  • טביעת הרגל הפחמנית באריזת פחיות 500 מ"ל חד פעמיות של גולדסטאר היא 0.86 ק"ג לליטר בירה
  • טביעת הרגל הפחמנית באריזת בקבוק 500 מ"ל מזכוכית לשימוש חוזר של גולדסטאר היא 0.5 ק"ג לליטר בירה

מהממצאים עולה בבירור כי בקבוק 500 מ"ל מזכוכית לשימוש חוזר היא האריזה בעלת טביעת הרגל הפחמנית הנמוכה ביותר. לאור זאת, טמפו החליטה להשיק מארז נוחות של שישה בקבוקי 500 מ"ל הניתנים לשימוש חוזר.

האריזה החדשה של גולדסטאר הכוללת בקבוקי זכוכית הניתנים לשימוש חוזר, היא הכי משתלמת מבחינת מחיר בירה לליטר, כי על כל 3 ליטר בירה הצרכן מקבל החזר כספי של 7.2 ₪ (החזר של 1.2 ₪ לבקבוק זכוכית 1/2 ליטר).

סגמנט הבקבוקים החוזרים בשוק הבירה בישראל בשנת 2016 היווה 40% מקטגוריית הבירה, לעומת 72% מקטגוריית הבירה בגרמניה, 53.5% מקטגוריית הבירה בבלגיה ו-48% מקטגוריית הבירה בהולנד.

מחיר: 42 ₪ | להשיג את המארז החדש של גולדסטאר בחנויות שופרסל דיל אקסטרא, מחסני השוק וקשת טעמים ברחבי הארץ

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X